راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ

0

سامسونگ یکی از محبوب‌ترین برندها در زمینه‌ی تولید تلفن‌همراه محسوب می‌شود که تابه‌حال مدل‌های مختلفی از آن به بازار موبایل معرفی شده است. اما برای خرید بهترین گوشی سامسونگ به چه نکاتی باید توجه کرد؟ در ادامه همراه ما باشید تا کامل‌ترین راهنمای خرید گوشی سامسونگ در اختیارتان قرار گیرد.

با مراجعه به آدرس زیر از جدیدترین قیمت گوشی های سامسونگ در بازار ایران با خبر شوید:

لیست قیمت گوشی های سامسونگ

پیش از خرید گوشی سامسونگ به چه نکاتی باید توجه کرد؟

سامسونگ از جمله کمپانی‌های تولیدکننده تلفن همراه است که تا‌به‌امروز انواع مختلفی از گوشی‌های لوکس و گران‌قیمت و میان‌رده و مقرون‌به‌صرفه را به بازار معرفی کرده است. بنابراین شما می‌توانید با هرمقدار بودجه‌ای که در اختیار دارید یک گوشی از این برند تهیه کنید، اما برای آنکه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید باید حتما راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ در سایت زومیت را بخوانید.

مهم ترین مواردی که هنگام خرید یک گوشی سامسونگ باید در نظر بگیرید، عبارتند از:

ابعاد گوشی و صفحه نمایش

بدون‌شک یکی از مهم‌ترین و اولین نکات هنگام خرید گوشی تلفن همراه توجه به ابعاد آن است. بسیاری از افراد علاقه‌مند به داشتن گوشی‌هایی با ابعاد بزرگ هستند، این درحالی است که برخی دیگر از افراد موبایل با ابعاد بزرگ را نمی‌پسندند.

صفحه نمایش گوشی سامسونگی که انتخاب می‌کنید نیز حائز اهمیت است، از همین رو باید بدانید که دنبال یک گوشی با صفحه نمایش HD یا FHD هستید. مسلما وضوح تصاویر در صفحه نمایش Full HD بهتر است و شما می‌توانید تصاویر را به وضوح 1080 × 1920 پیکسل مشاهده کنید.

شکل ظاهری

گوشی‌های سامسونگ از نظر ظاهر دسته‌بندی مختلفی دارند و شما می‌توانید با هرسلیقه‌ای که دارید یک انتخاب مناسب داشته باشید. بهترین گوشی سامسونگ از نظر ظاهر را می‌توان گوشی‌های سری Z، M و A درنظر گرفت.

البته باید گفت گوشی‌های مربوط به سری M و A تفاوت ظاهری کمی نسبت به یکدیگر دارند و نمی‌توان به‌راحتی آن‌ها را از یکدیگر تشخیص داد. شما می‌توانید برای مشاهده تصاویر گوشی‌های این دو سری از برند سامسونگ به سایت زومیت مراجعه کنید و بررسی‌های لازم را پیش از خرید انجام دهید.

باتری

باتری یک قطعه سخت‌افزاری در گوشی است که وظیفه‌ی تامین انرژی دستگاه را دارد. اهمیت این قطعه در موبایل مانند اهمیت قلب در بدن انسان است؛ بنابراین شما باید هنگام خرید گوشی سامسونگ به باتری دستگاه توجه ویژه‌ای داشته باشید. خواندن مقاله راهنمای خرید بهترین گوشی از نظر باتری به شما در این زمینه کمک زیادی خواهد کرد.

حال شاید برای شما سوال پیش آید که باتری یک گوشی همراه را چگونه باید بررسی کرد که در پاسخ به مواردی اشاره خواهیم کرد.

جنس باتری اولین مورد است که باید موردتوجه قرار گیرد؛ امروزه بیشتر باتری‌‌ها از جنس لیتیوم و نیکل هستند که باتری‌های لیتیومی مقاومت بیشتری در برابر دما و ضربه دارند. این باتری‌ها معمولا غیرقابل تعویض هستند و درصورت نیاز به تعویض این کار باید توسط متخصصین انجام شود. ولتاژ باتری، میزان شارژدهی و … نیز از دیگر موارد مهم هستند که باید حتما پیش از انتخاب یک گوشی آن‌ها را بررسی کنید.

واحد پردازش مرکزی

واحد پردازش مرکزی یا CPU درحقیقت مغز تلفن همراه شما است. این واحد پردازش در اجرای نرم‌افزارها و سیستم‌عامل نقش دارد، بنابراین باید به مدل و قدرت آن توجه داشت، زیرا درغیراین صورت عملکرد گوشی شما دچار مشکل خواهد شد. در بیشتر گوشی‌های سامسونگ از CPUهای شرکت ARM استفاده شده است که معمولا 4 هسته یا 8 هسته هستند.

حافظه گوشی

حافظه‌ی مربوط به گوشی را می‌توان دو نوع حافظه درنظر گرفت؛ فضای مربوط به ذخیره داده‌ها و RAM که هرکدام با دیگری تفاوت دارد. حافظه ذخیره‌سازی داده‌ها در حقیقت فضایی است که داده‌های مربوط به نرم‌افزارها، عکس، موسیقی و … در آن ذخیره می‌شوند و شما باید باتوجه به نیاز خود بهترین گوشی سامسونگ از لحاظ حافظه را انتخاب کنید. امروزه حافظه گوشی‌های سامسونگ معمولا از 32 گیگابایت تا 1 ترابایت است.

نوع دیگر حافظه RAM است که به سیستم‌عامل گوشی موردنظر شما بستگی دارد و هرچه بهتر باشد، عملکرد گوشی شما بهتر خواهد بود. برای مثال اگر رام یک گوشی 4 و رام گوشی دیگر 8 باشد، مورد دوم گوشی قدرتمندتری است و می‌تواند چندین برنامه را به‌صورت همزمان اجرا کند و در پس‌زمینه نگه دارد.

کیفیت دوربین

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند کاربران را هنگام خرید گوشی سامسونگ دچار مشکل و سردرگمی کند کیفیت دوربین است. همان‌طور که می‌دانید امروزه گوشی‌های تلفن همراه از لحاظ دوربین پیشرفت چشمگیری داشته‌‌اند و می‌توان از آن‌ها به عنوان یک دوربین عکاسی و فیلمبرداری استفاده کرد. بنابراین باید با انواع لنز گوشی که شامل مواردی چون لنز واید، لنز تله فوتو، لنز اولترا واید، لنز عمق و … است آشنا شوید تا بتوانید با درنظر گرفتن آن‌ها بهترین انتخاب را داشته باشید.

اسپیکر و بلندگو

اگر به گوش دادن موسیقی و تماشای فیلم علاقه دارید، باید هنگام انتخاب بهترین گوشی سامسونگ به صوت و اسپیکر دستگاه نیز توجه کنید. موقعیت قرارگیری اسپیکر و نوع آن در هرکدام از مدل‌های سامسونگ متفاوت است، بنابراین شما می‌توانید پیش از انجام خرید تمام اطلاعات مربوط به اسپیکر را بررسی کنید و در نهایت براساس ظاهر موردعلاقه‌تان خرید گوشی را انجام دهید.

قیمت گوشی سامسونگ

آخرین موردی که تصمیم داریم در این راهنمای خرید گوشی سامسونگ به آن اشاره کنیم، قیمت گوشی است. قیمت گوشی سامسونگ بسته به مدلی که انتخاب می‌کنید متفاوت خواهد بود. مسلما فاکتورهایی که تابه‌اینجا معرفی کردیم همگی در تعیین قیمت نیز نقش دارند و شما می‌توانید باتوجه به آن‌ها تاحدودی قیمت گوشی موردنظرتان را تشخیص دهید. البته فراموش نکنید که خرید خود را از یک مرکز معتبر انجام دهید تا گوشی اصل و باکیفیت در اختیارتان قرار گیرد.

جمع‌بندی

در این مقاله نکاتی که باید پیش از خرید بهترین گوشی سامسونگ به آن‌ها توجه داشته باشید را موردبررسی قرار دادیم؛ در نتیجه شما می‌توانید با درنظر گرفتن این موارد و انتخاب یک فروشگاه معتبر بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5