پرستاری ICU در منزل

0
رپورتاژ

در نظر داشته باشید که همواره پزشکان متخصص برای آن دسته از بیمارانی که به لحاظ شرایط جسمانی در وضعیت خوبی قرار ندارند و احتمال دارد که عوارض بیماری در آن ها شدت یابد بنابراین جهت ایجاد شرایط مطلوب تر برای بیماران از بخش ICU  استفاده می کنند. در حقیقت در این بخش بایستی عدائم حیاتی هر یک از بیمارانی که در آنجا حضور دارند به طور کاملاً پی‌درپی به واسطه متخصصان و مجموعه پزشکی بررسی گردد، همچنین تمامی بیماران موجود در این بخش بایستی به طور منظم زیر نظر پزشکان قرار بگیرند.

در نظر داشته باشید پرستاران ICU  و افرادی که به عنوان کادر درمان در این قسمت هستند باید به طور مرتب پیگیری‌ های لازم را انجام دهند و اگر هرگونه تغییری را در علائم حیاتی بیماران مشاهده کردند بلافاصله بایستی این تغییرات را به پزشک ارائه کنند تا اقدامات مورد نیاز در این خصوص برای بیماران و تثبیت شرایط مطلوب برای آنان صورت بگیرد‌.

خدمات پرستاری ICU در منزل چگونه انجام می شود؟

در نظر داشته باشید برخی از افرادی هستند که ممکن است بعد از گذشت یک مدت زمانی بیماری آن ها رشد کرده باشد و این بیماری به گونه‌ای باشد که افراد برای ادامه زندگی نیازمند استفاده از یکسری تجهیزات پیشرفته پزشکی همچون ICU و CCU در منزل باشند بنابراین چنین بیمارانی بایستی از خدمات پرستاری ICU  در منزل جهت ادامه زندگی بهره مند شوند. آرین طب بهترین مجموعه‌ای است که به ارائه خدمات پرستاری آی سی یو در منزل برای بیماران می پردازد لذا شما می توانید جهت بهره مندی از تمامی خدمات پرستاری ICU در منزل از این مجموعه درخواست کمک داشته باشید.

از جمله خدماتی که از سوی پرستاری ICU  در منزل انجام می شود می توان به اکسیژن درمانی، بررسی الگوی تنفس، جلوگیری از زخم فشاری، پانسمان نمودن زخم ها  فیزیوتراپی تنفسی، مدیریت نمودن درد در بیماران، کنترل علائم حیاتی، نظارت مداوم بر روی شرایط جسمانی بیمار، مورد بررسی قرار دادن سطح هوشیاری، ساکشن ترشحات تنفسی، نمایش فعالیت های حرکتی، تغذیه داخل وریدی، قرار دادن لوله بینی معده و غیره اشاره نمود.

مهمترین مزایای استفاده از خدمات پرستاری ICU در منزل

در نظر داشته باشید که همواره خدماتی که از سوی پرستاری ICU در منزل انجام می شود مزایایی را به همراه دارد، به ویژه اگر این خدمات از سوی مجموعه آرین طب انجام شود افزایش پیدا می کند. از مهمترین مزایای استفاده از خدمات داشتن ICU  وCCU  در منزل و پرستاری ICU در منزل می توان فضایی که بیمار در آن مراقبت می شود را عنوان نمود. هرگاه بیماران را برای یک بازه زمانی طولانی در بیمارستان نگهداری می کنند بنابراین این موضوع تا حد زیادی بر روی روحیه آن ها موثر واقع می شود و تاثیرات منفی از خود برجای می گذارد زیرا بیمارستان مکانی است که به خاطر اینکه شرایط پیرامونی بیمار به گونه ای است که به لحاظ روانی وی تحت فشار قرار می گیرد و همچنین دوری از خانواده منجر به ایجاد اضطراب های روانی در جسم و روح وی می شود لذا بهتر است از خدمات پرستاری ICU در منزل برای بیمار استفاده نمود تا بتوان برای او شرایطی آرام در خانه در کنار سایر اعضا به وجود آورد.

سخن پایانی

زمانی که افراد به استفاده از مزایای خدمات پرستاری و پزشکان در منزل می پردازند در واقع از این طریق به بیمار خود کمک کرده‌اند و تا حد زیادی از ایجاد عفونت هایی که احتمال بروز در بیمارستان برای آن ها وجود دارد جلوگیری نمود. همانطور که می‌دانید محیط بیمارستان به گونه ای است که احتمال آلودگی به خاطر وجود بیماران دیگر وجود دارد از این رو جهت مراقبت بیشتر از بیمار خود می توانید به مراقبت از او در منزل بپردازید که این فرآیند با استفاده ازپرستاری ICU در منزل امکان پذیر می باشد.

با توجه به اینکه آی سی یو بخش مراقبت‌های ویژه برای بیمار به حساب می آید بنابراین وجود تجهیزات پیشرفته و مدرن در این بخش ممکن است برای بیمار و خانواده هزینه‌های زیادی را به دنبال داشته باشد، به همین خاطر بهتر است جهت ارائه خدمات برای بیمار خود و بهره مندی از تمامی مزایای پرستاری ICU در منزل با صرف هزینه کمتر از بیمارستان از مجموعه آرین طب بخواهید تا تمامی امکانات و خدمات خود را برایتان به ارمغان آورد. شما نیز با خاطری آسوده می توانید در منزل مراقب بیمار خود باشید.

 

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.