چند ایده منحصر به فرد برای خرید هدیه به افراد سخت پسند

0
رپورتاژ

کسانی که همیشه برای خرید مردد هستند سخت پسندتر از سایر افراد هستند. احتمالا شما هم برای خرید هدیه یا حتی یک لباس یا اکسسوری ساده برای چنین فردی مردد خواهید شد و همیشه دودل هستید. برای چنین فردی باید دقیقا با توجه به نیاز و سلیقه خود فرد هدیه بگیرید. ابتدا باید تیپ شخصیتی و کارهایی که از انجام آن لذت می‌برد را به خوبی بشناسید و سپس به فکر بهترین هدیه برای او باشید. ما چند مثال کاربردی برای‌تان خواهیم داشت تا کمی آسوده‌تر این کار را انجام دهید.

عطر و ادکلن

این هدیه برای هرکسی خوشایند است. همه، حتی افراد سخت پسند عطر و ادکلن را دوست دارند. اگر به دنبال یک هدیه مناسب برای یک دوست و یا یک آشنا که به درستی از سلیقه او مطمئن نیستید می‌گیرید عطر یا ادکلنی با رایحه ملایم را انتخاب کنید. از فروشنده کمک بخواهید تا عطری را به شما پیشنهاد کند که بیش از اندازه شیرین یا تلخ و تند نباشد. شما به سلیقه طرف مقابل خود واقف نیستید و بهتر است از یک عطر ملایم استفاده کنید. رایحه‌ای ماندگار تنها در میان ادکلن‌های اصل پیدا می‌شود. اگر می‌خواهید خاطراتتان همیشه برای فرد تازه باشد یک عطر اصل با رایحه ماندگار و خوشبو به او هدیه دهید. ماندگاری عطرهای اصل بسیار بالا است و این یک روش هوشمندانه برای ثبت خاطرات در قلب فرد است.

روان نویس

اگر با یک نویسنده سروکار دارید که تصادفا تولد او نزدیک است اصلا نگران نباشید و دست پاچه نشوید. آنها تجملاتی نیستند اما هدیه‌های متفاوتی را دوست دارند. خلوت یک نویسنده بزرگترین دارایی او است و ترجیح می‌دهد ساعت‌ها در کنار میز تحریر خود سر کند. لوازم تحریر از محبوب‌ترین هدیه‌هایی است که می‌توانید برای این فرد بگیرید. خودنویس و روان نویس، سررسیدهای زیبا و البته کتاب از هدایای محبوب برای یک نویسنده است. هدیه دیگری که می‌توانید با آن فرد مورد نظر خود را خوشحال کنید یک ماگ یا لیوان زیبا است تا همیشه در هنگام استراحت و نوشیدن قهوه از آن استفاده کند. اگر قصد برگزاری یک جشن تولد بزرگ و تهیه تم تولد را دارید بهتر است تا قبل از هر اقدامی شخصیت طرف مقابل را در نظر بگیرید. همه عاشق جشن تولد و مهمان‌های مجلل هستند اما جنین جشنی برای افراد درونگرا که ساعت‌های تنهایی را به چند دقیقه در جمع بودن ترجیح می‌دهند چندان خوشایند نیست.

ساعت

احتمالا سخت‌ترین انتخابی که خواهید داشت انتخاب هدیه برای یک پزشک است. شما احتمالا به این فکر خواهید کرد که یک پزشک به چیز خاصی احتیاج ندارد چون به راحتی می‌تواند تمام آنچه نیاز دارد را تهیه کند. اگر به لباس‌های آنها توجه کنید سادگی بیش از هرچیزی به چشم خواهد خورد. آنها ساده و موقر هستند. احتمالا توجه زیادی به تجملات ندارند و برخورد فروتنانه‌ای دارند. مشخصا خرید هدیه برای چنین فردی سخت خواهد بود. می‌توانید یک ساعت مچی برند و باکیفیت را امتحان کنید. چنین هدیه‌ای به میزان کافی برای هرفردی خوشحال کننده است و می‌توانید اطمینان داشته باشید که فرد از دریافت آن خوشحال خواهد شد.

لوازم هنری

خرید هدیه برای یک هنرمند چندان راحت نیست. آنها سلیقه و علایق خاصی دارند. سخت پسند و تا حد زیادی نکته سنج هستند. اگر یک نقاش را در نظر داشته باشید به خوبی متوجه می‌شوید حتی لباس‌هایی که این فرد می‌پوشد با متفاوت از سایر افراد است. اگر می‌توانید چیزی شبیه به آنچه این فرد می‌پوشد تهیه کنید این عالی است اما در غیر این صورت بهتر است تا از ابزار نقاشی مانند رنگ‌ها و قلمو برای هدیه دادن استفاده کنید.

لباس و اکسسوری‌های برند

بیشتر کسانی که معمار یا نقشه بردار هستند، اهمیت بالایی برای تجملا قائل هستند. آنها به کیف و کفش چرم با رنگ‌های خاص و چشمگیر علاقه دارند؛ کت و شلوارهای برند را می‌پسندند و از ساعت‌های لوکس استفاده می‌کنند. به همین دلیل است که وقتی به کلمه مهندس فکر می‌کنیم یک فرد با کت و شلوار اتو کشیده و موهایی مرتب در ذهنمان ظاهر می‌شود. به دنبال هدیه‌ای درخور شان و شخصیت طرف مقابل باشید. آنها توجه خاصی به جزئیات خواهند داشت. لباس یا اکسسوری‌هایی که انتخاب می‌کنید را از یک برند مطرح تهیه کنید. اگر فرد مقابل شما بسیار حساس و سخت گیر باشد قطعا با دیدن یک پیراهن برند گوچی که درباره آن در این مطلب بیشتر می‌خوانید، یا یک کراوات کمی از غرور خود را کنار می‌گذارند و از هدیه‌ای که دریافت کرده‌اند احساس رضایت بیشتری خواهند کرد.

جواهرات و طلا

اگر بالا بودن هزینه برای‌تان اهمیتی ندارد و می‌خواهید شخص خاصی را تحت تاثیر قرار دهید طلا و جواهرات از بهترین گزینه‌های پیش روی شما است. کسی نمی‌تواند از  طلا یا جواهرات ایراد بگیرد. این هدیه برای همه ارزشمند است و کسی نیست که از گرفتن چنین هدیه‌ای خوشحال نشود. اگر می‌خواهید برای مادر یا همسر خود طلا بگیرید دستبند‌ طلا یا انگشتر و همچنین زنجیرهای کارتیه انتخاب عالی و مناسبی است. اگر بودجه محدودتری دارید، یک پلاک طلا با طرح دلخواه خود سفارش دهید. می‌توانید از سایت‌های معتبر مانند دیجی‌کالا این هدیه را سفارش دهید تا از اصل بودن آن اطمینان داشته باشید.

لوازم دکوری لوکس

بعضی از لوازم دکوری آنچنان زیبا و لوکس هستند که هرکسی از دریافت آن خوشحال می‌شود. مدل‌های جدید میز عسلی با طراحی مدرن و یا آباژورهایی با طراحی بدن انسان هدایایی هستند که هرکسی هزینه بالای آن را پرداخت نمی‌کند. برای بازدید از یک سالن آرایشی می‌روید یا قصد دارید هدیه‌ای برای منزل جدید دوستتان ببرید؟ این لوازم دکوری لوکس و متفاوت را در لیست خود قرار دهید و مدل‌های مختلف آن را در نظر داشته باشید.

اگر قصد دارید تا کسی که دوستش دارید را ذوق زده کنید و خودتان نیز از هدیه‌ای که داده‌اید احساس خوشنودی بیشتری داشته باشید، این لیست به شما کمک می‌کند تا هدیه‌ای مناسب و آبرومند تهیه کنید. می‌توانید خلاقیت بیشتری داشته باشید و از باکس‌های بزرگ گل و سوپرایز در کنار هدیه اصلی استفاده کنید.

نویسنده: سارااقبالی

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.