نکات مهم قبل و بعد از جراحی بینی که باید بدانید!

0
رپورتاژ

یکی از مهم ترین نکات قبل از جراحی بینی، انتخاب بهترین جراح بینی در تهران است که می تواند تاثیر بسزایی در نتیجه جراحی بینی و در نهایت رضایت شما از عمل بینی داشته باشد. مراقبت و مشاوره قبل و بعد از جراحی بینی از مهمترین موارد در جراحی بینی می باشد ،جراحی بینی یکی از رایج ترین جراحی های زیبایی است که امروزه طرفداران بی شماری را به خود اختصاص داده است.

منظور از جراحی بینی یا رینوپلاستی اصلاح عیوب بینی و ایجاد تناسب دلپذیر بین بینی و سایر قسمت های صورت و بهبود ظاهر صورت است. لازم به ذکر است رعایت مراقبت ها و توصیه های قبل و بعد از جراحی بینی در دستیابی به نتایج مطلوب بسیار موثر است. بنابراین به بیماران توصیه می شود برای رسیدن به نتیجه مطلوب این دستورالعمل ها را به شدت رعایت کنند.

همان طور که در بالای مقاله گفته شد یکی از مهم ترین نکات قبل از عمل زیبایی بینی انتخاب بهترین جراح بینی ترمیمی و زیبایی می باشد که در ادامه شما را با ویژگی های بهترین جراح بینی در تهران آشنا خواهیم کرد با ما همراه باشید.

یک جراح بینی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

مطمئناً پزشکان خوب دارای ویژگی های خاصی هستند که در جلسه مشاوره بر اساس آن ویژگی ها می توانید آنها را شناسایی کنید. در ادامه به ۱۰ ویژگی بهترین جراح بینی در تهران می پردازیم:

  • یک جراح بینی خوب معمولا مدارک تحصیلی و تخصصی خود را در یک سایت معتبر قرار می دهد تا بتوانید در حین تحقیق در مورد بهترین جراح زیبایی اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید.
  • جراحان مجرب بینی دارای کادری مجرب و متخصص هستند که از طریق آنها خدمات مورد نیاز قبل و بعد از جراحی بینی را ارائه می دهند.
  • یک جراح بینی با کیفیت خوب معمولا در یک بیمارستان معتبر کار می کند.
  • نمونه جراحی زیبایی توسط متخصص مجرب واقعی بوده و هیچ گونه روتوش و فتوشاپی در عکس ها دیده نمی شود.
  • یکی از ویژگی های مهم یک جراح بینی خوب، اختصاص زمان کافی به جلسه مشاوره است. پزشکان با تجربه معمولاً به تمام نظرات شما در مورد انتظارات شما از جراحی زیبایی گوش می دهند و سپس شما را راهنمایی می کنند.
  • در دسترس بودن پزشک و رابط دکتر یکی از مهم ترین سوالاتی است که باید در مورد آن تحقیق کنید. دسترسی به پزشک به شما کمک می کند تا بدون نگرانی و استرس عمل زیبایی بینی را انجام دهید.
  • شناخت زیبایی شناسی مهمترین ویژگی یک جراح بینی حرفه ای است. اگر پزشک متخصص درک خوبی از فیتینگ صورت و ظاهر صورت نداشته باشد، توانایی انجام جراحی فیتینگ بینی را ندارد.

برای شناخت بهترین جراح بینی در تهران می توانید به سایت تاپتنا مراجعه فرمایید تا بهترین پزشکان را در این زمینه را بشناسید و بهترین جراح را برای خود انتخاب کنید.

مراقبت های قبل از جراحی بینی

  • به افرادی که قصد انجام عمل بینی خود را دارند توصیه می شود قبل از جراحی بینی به دقت این عمل را مطالعه کنند تا عملی راحت و آسان داشته باشند.
  • در جلسه مشاوره، سابقه پزشکی بیمار و اعمال جراحی قبلی مانند انسداد راه هوایی، مصرف داروها و هرگونه کمبود خونی مانند هموفیلی و در نهایت اهداف و انتظارات بیمار از جراحی به طور کامل در پرونده پزشکی ثبت می شود.
  • معاینه فیزیکی شامل آزمایش خون و ادرار، ارزیابی ضخامت پوست، وضعیت داخلی و خارجی بینی و غضروف های بینی است.
  • لازم به ذکر است که اگر سن بیمار 50 سال یا بیشتر باشد; آزمایش نوار قلب نیز درخواست می شود.
  • حداقل 2 هفته قبل از جراحی بینی توصیه می شود. از مصرف برخی داروهایی که بر روند بیهوشی تأثیر می گذارند، مانند آسپرین، ایبوپروفن، ضد التهاب ها و رقیق کننده های خون، و همچنین سیگار، تنباکو و هر چیزی که حاوی نیکوتین و کافئین است، از جمله الکل و نوشیدنی های الکلی خودداری کنید.

مراقبت های بعد از جراحی بینی

توصیه می شود بعد از جراحی بینی مراقب باشید تا بهترین نتیجه را از عمل خود بگیرید.

  • 2 هفته قبل و بعد از جراحی بینی استفاده از مسکن هایی مانند آسپرین و ایبوپروفن ممنوع است.
  • تا 72 ساعت پس از جراحی بینی می توانید از کمپرس یخ روی گونه ها و اطراف چشم ها استفاده کنید تا تورم و کبودی اطراف چشم کاهش یابد. مراقب باشید که کمپرس را روی بینی قرار ندهید.
  • در روز عمل بعد از حدود 4 ساعت می توانید از غذاها و مایعات نرم و رقیق شده استفاده کنید اما به یاد داشته باشید که تا 2 هفته بعد از عمل بینی از غذاهایی که نیاز به جویدن طولانی مدت دارند استفاده نکنید.
  • در حالت استراحت، حداقل به مدت 1 هفته سر خود را بالاتر از بدن خود با استفاده از دو یا چند بالش نگه دارید.
  • در صورت احساس درد می توانید از مسکن هایی مانند استامینوفن البته در صورت تجویز پزشک استفاده کنید.
  • حداقل یک هفته از سفر به مکان های شلوغ خودداری کنید.
  • به مدت 10-14 روز از صحبت طولانی مدت خودداری کنید.
  • به مدت یک هفته از خندیدن زیاد و حرکت بیش از حد صورت خودداری کنید.

کلام آخر

برای مراجعه به بهترین جراح بینی در تهران بهتر است با بهترین جراح  که در سایت تاپتنا یا toptena.ir به شما معرفی کرده ایم مشورت کنید. در صورتی که خود و اطرافیان شما به بهترین جراح مراجعه کردید تجربه خود در کامنت ها با ما در میان بگذارید. اگر تجربه مراجعه به دکتر جراح بینی را دارید تجربه خود را با ما در میان بگذارید .

منبع: (toptena.ir)

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.