ببینید: با فناوری دیپ فیک زبان گفتاری یک بازیگر به صورت کاملا طبیعی تغییر می‌یابد – آیا دوبله‌های آینده این طوری می‌شوند؟

0

آگوست گذشته ، شرکت هوش مصنوعی Flawless اعلام کرد که توانسته است تعداد فحاشی‌های گفته شده در یک فیلم را با استفاده از فناوری دیپ فیک کاهش دهد، اما خبر جدیدتر هیجان‌انگیز این است که با همین فناوری می‌شود زبان یک بازیگر را تغییر داد. یعنی با همان آهنگ و تون و ویژگی‌های صدا، مثلا زبان انگلیسی بازیگر را به ژاپنی تغییر داد.

Flawless یک استارت آپ مستقر در لندن است که با شرکت سازنده Lionsgate در اکران سینمایی فیلم Fall در ایالات متحده همکاری کرد، فیلمی هیجان انگیز درباره دو دوست در آن به بالای یک برج رادیویی به ارتفاع 600 متری می‌روند. سال گذشته، این شرکت ادعا کرد توانسته است با حذف بیش از 30 کلمه ناسزا در طول فیلم در مراحل پس از تولید به جای فیلمبرداری مجدد، فیلم را برای داشتن رتبه PG-13 به تایید برساند.

فیلمبرداری مجدد این فیلم خیلی دشوار بود و منابع مالی کافی در دسترس نبود.

بودجه کلی این فیلم حدود 3 میلیون دلار بود و فیلمبرداری مجدد صحنه‌ها میلیون‌ها دلار هزینه بیشتری نسبت به افزایش مخاطب کودک و نوجوان آن داشت. بنابراین آنها فقط ناسزاها را به صورت دیجیتال تغییر دادند.

اما سیستم هوش مصنوعی TrueSync این شرکت قادر است چهره بازیگران را نقشه‌برداری کند و یک دوبله آرمانی انجام دهد، طوری که دهان و اجزای صورت بازیگر متناسب با زبان جدید بجنبند.

اخیراً ویدیوی کوتاهی توسط این شرکت منتشر شده که دیدن آن خالی از لطف نیست.

البته تشخیص بیشتر دیپ‌فیک‌های آنلاین هنوز هم نسبتاً آسان است، زیرا معمولاً  نقض و مشکلی عیان می‌شود و حرفه‌ای‌ترها متوجه آن می‌شوند.

ساختن یک دیپ فیک باورپذیر در سطح بی عیب و نقص بسیار دشوار است. برای مثال، دیپ‌فیک تام کروز احتمالاً نزدیک‌ترین نمونه از چنین سطحی از مهارت و  جزئیات است.

این فناوری به سرعت در حال پیشرفت است و دسترسی آسان‌تر و گسترده‌تر به آن با گذشت زمان فراهم می‌شود.

نظرتان در مورد دوبله‌های فناورانه چیست؟

بعضی‌ها عاشق دوبله‌های قدیمی هنرمندانه هستند. شماری از هنرمندان قدیمی دوبله ما آنقدر خوب بودند که ما هنوز ترجیح می‌دهیم فیلم‌های کلاسیک را علیرغم کیفیت پایین لایه صدا، باز با دوبله بشنویم.

اما شرایط خیلی عوض شده و نسل جدید با قوت و نیز اختیار قدیمی‌ها کار نمی‌کنند. در این شرایط شاید دوبله‌های خودکار بد نباشند.

به علاوه هیجان‌انگیز است که مثلا بشنویم تمام کروز به فارسی دارد سخن می‌گوید. سرعت انجام کار هم شاید در آینده خیلی بالا برود.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

جستجو برای جیمز باند بعدی – طرفداران جیمز باند یکی از این 11 نفر را جیمز باند بعدی می‌دانند

جیمز باند یک شخصیت خیالی است که توسط نویسنده بریتانیایی یان فلمینگ خلق شده. باند یک مامور سرویس مخفی بریتانیایی ظریف و پیچیده است که با کد 007 نیز شناخته می‌شود. او اولین حضور خود را در رمان «کازینو رویال» فلمینگ در سال 1953 انجام داد و از…

عکس های رنگی مردم «عادی» در دوران استالین که توسط یک دیپلمات آمریکایی که به دلیل جاسوسی اخراج شد،…

زندگی مردم عادی چیزی است که آنچنان که باید و شاید ثبت نمی‌شود. مورخی را تصور کنید که پنج دهه بعد بخواهد در مورد تاریخ الان ایران تحقیق کند. او احتمالا انبوهی از روزنامه‌های و مجلات و کتاب‌ها و مصاحبه‌های شفاهی و آمارها یا اطلاعات سایت‌ها را…

فهرست چیزهایی که تا همین 20 – 30 سال پیش در ایران و جهان معمولی بودند، اما الان کارها و خریدها…

اوضاع اقتصادی کلی دنیا خوب نیست. از یک سو میل و اشتیاق همه به کمتر کار کردن و بیشتر داشتن و به خصوص سخت گرفتن به هم بیشتر شده و از سوی دیگر، درآمدها آنچنان افزایش نیفتاده‌اند. در این میان برخی کشورها با تورم‌های باورنکردنی دست به گریبان…

تصاویر طبقه‌بندی شدن پنتاگون البته «تخیلی» و حاصل میدجرنی از بازیابی یوفوها و برنامه‌ مهندسی معکوس…

بشقاب پرنده مخفف عبارت Unidentified Flying Object است. به هر شیء یا پدیده‌ای اطلاق می‌شود که در آسمان مشاهده شود و به راحتی قابل شناسایی یا توضیح نباشد. بشقاب پرنده‌ها اغلب با ادعا‌های مربوط به فضاپیما‌های فرازمینی مرتبط هستند، اما می‌توان…

عکس‌هایی از ترسناک‌ترین ساختمان‌های دنیا – آلبوم عکس

چرا برخی از ساختمان‌ها و خانه‌ها خیلی ترسناک به نظر می‌رسند. اینها دسته از سکونت‌گاه‌ها طیف گسترده‌ای دارند:- آنهایی که سایه روشن شب ترسناک‌شان می‌کند و هنگام روز یک ساختمان تقریبا عادی هستند.- آنهایی که مدت‌ها متروک مانده‌اند و…

تبدیل شخصیت‌های انیمیشن‌های و کارتون‌ها به نمونه‌های انسانی شبیه به آنها

در انیمیشن‌ها ما حیوانات را دارای شخصیت انسانی می‌کنیم، رخت و لباس به تنشان می‌کنیم، آنها را صاحب جامعه و شهر می‌کنیم و رفتارهای انسانی را به آنها منتسب می‌کنیم.اما تصور کنید که در کاری معکوس، این شخصیت‌های کارتونی را می‌توانستیم به…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.