قالب وودمارت : آموزش نصب به 2 روش (تصویری)

0
رپورتاژ

چکیده : آموزش نصب قالب وودمارت | آموزش روش های کاربردی جهت نصب قالب وودمارت و افزونه های آن از طریق پیشخوان وردپرس و هاست و توضیح مزایا و معایب هر روش

 

اگر شما هم از دسته افراد فعال در زمینه وب سایت و راه اندازی کسب و کارهای آنلاین هستید، آموزش قالب وودمارت و نصب آن به شما کمک می کند تا تمام آنچه که از یک وبسایت فروشگاهی حرفه ای انتظار دارید را برآورده کنید. این قالب پرطرفدار که همواره با عنوان یکی از معروف ترین قالب هاب ووکامرسی شناخته می شود، معمولا از راه های مختلفی قابل نصب است که ما در این مطلب قصد داریم روش های اصلی و آسان نصب آن را به طور کامل برای تان توضیح دهیم.

برای نصب قالب وودمارت چه پیش نیاز هایی لازم داریم؟

 

پیش از نصب قالب وودمارت ابتدا باید پیش نیازهای لازم را فراهم کنید تا تمام مراحل نصب به درستی پیش رود. مهم ترین این پیش نیازها به شرح زیر هستند:

فایل نصبی اصلی: این مورد اولین مرحله جهت نصب پوسته خام قالب وودمارت می باشد که در وردپرس باران به صورت یک فایل zip در اختیار شما قرار می گیرد.

فایل مربوط به افزونه های قالب: افزونه های ضروری و جانبی قالب هم به صورت یک یا چند فایل zip همراه پوسته اصلی ارائه می شوند که برای عملکرد صحیح باید آن ها را نیز نصب کنید.

فعال ساز و فارسی ساز قالب: برای فعال کردن امکانات قالب و استفاده از امکانات فارسی آن، به نصب این مورد نیاز خواهید داشت. نسخه وردپرس باران و یونی وودمارت کاملا فارسی سازی و فعال سازی شده است.

آموزش کامل نصب قالب woodmart

پس از آنکه پیش نیاز های لازم را فراهم کردید، حالا نوبت به آموزش قالب وودمارت می رسد که مهم ترین آن ها به شرح زیر هستند:

  1. نصب قالب وودمارت از طریق پیشخوان وردپرس
  2. نصب قالب وودمارت از روش هاست

نصب قالب وودمارت از طریق پیشخوان وردپرس

 

برای استفاده از این روش باید یک سایت وردپرس داشته باشید. برای نصب وردپرس از آموزش وردپرس وردپرس باران یا دانشگاه وردپرس مرجع آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی استفاده کنید. بعد از راه اندازی وردپرس روی لوکال یا هاست، به ترتیب زیر مراحل نصب را پیش بگیرید:

  • وارد بخش پیشخوان در وردپرس شوید.
  • از منوی کنار صفحه روی گزینه نمایش کلیک کرده و در صفحه باز شده گزینه بارگذاری پوسته را انتخاب کنید.
  • حالا باید روی Choose File کلیک کنید.
  • در پنجره باز شده به دنبال فایل اصلی بگردید و آن را انتخاب کنید.
  • سپس روی دکمه نصب کلیک کرده و صبر کنید تا مراحل نصب به طور کامل انجام شود.
  • در نهایت برای فعال کردن قالب روی دکمه “فعال کردن” کلیک کنید.

مزایا و معایب نصب قالب woodmart از طریق پیشخوان وردپرس

 

آموزش قالب وودمارت از طریق پیشخوان وردپرس از سریع ترین و ساده ترین راه های ممکن می باشد که به دسترسی هاست نیاز نداشته و تنها از طریق امکانات پیشخوان قابل استفاده است. بنابراین اگر شما هم به هاست دسترسی ندارید می توانید از این روش برای نصب استفاده کنید.

در مقابل استفاده از این روش برخی مشکلات خاص خودش را دارد. به عنوان نمونه در صورت اعمال محدودیت از سوی سرویس های هاستینگ ممکن است در مراحل نصب با خطاهایی مانند “محدودیت حجم فایل قابل آپلود” یا “به پایان رسیدن زمان پردازش دستورات اجرایی” مواجه شوید که برای حل این مشکل پیشنهاد می کنیم که از روش بعدی کمک بگیرید.

نصب قالب وودمارت از روش هاست

روش هاست از بهترین روش ها برای نصب قالب وودمارت است که خطاهای روش پیشخوان را نخواهد داشت. اساس این روش آپلود کردن فایل در هاست و انجام مراحل نصب از طریق چند کلیک ساده است که برای آن باید به ترتیب زیر عمل کنید:

  • به بخش کنترل پنل هاست وارد شوید و بعد روی قسمت مدیریت فایل ها کلیک کنید.
  • در این قسمت به ترتیب وارد فولدرهای public_html ،wp_content و سپس وارد فولدر themes شوید.
  • حال از این فولدر فایل zip قالب را انتخاب کرده و آن را آپلود کنید.
  • پس از این مرحله باید فایل آپلود شده را اکسترکت کنید. (یعنی آن را از حالت zip خارج کنید)
  • به بخش پیشخوان وردپرس وارد شده و همانند مسیر قبلی وارد بخش نمایش شوید.
  • در آخر با فعال کردن قالب مراحل نصب قالب وودمارت را به پایان برسانید.

 

مزایا و معایب نصب قالب woodmart از طریق هاست

نصب با این روش نیز تا حد زیادی به روش اول شباهت دارد اما نکته مثبتش مواجه نشدن با خطاهای رایج پیشخوان است که طی کردن مراحل را آسان تر می کند. همچنین این روش با عنوان یکی از راه های پایدار و تقریبا بدون مشکل شناخته می شود که به راحتی قابلیت اجرا شدن داشته و مشکل خاصی ندارد.

روش نصب افزونه های قالب woodmart، فعال ساز و فارسی ساز

پس از آنکه قالب اصلی وودمارت را نصب کردید برای راه اندازی و اجرای صحیح آن باید سایر افزونه های ضروری و جانبی آن را نیز نصب کرده باشید. بیشتر تنظیمات و امکانات پوسته اصلی توسط “افزونه هسته” قابل فعال کردن بوده و مابقی افزونه ها مانند اسلاید ساز، صفحه ساز، فارسی ساز و … نیز برای کارکرد صحیح پوسته اصلی لازمند. به طور کلی باید بگوییم که نصب افزونه ها تفاوت چندانی با نصب قالب وودمارت ندارد. تمام افزونه های جانبی قالب در نسخه وردپرس باران و یونی وودمارت در دسترس شما خواهند بود.

برای نصب همانند روش های قبلی وارد پیشخوان یا بخش کنترل پنل در هاست شوید و دقیقا همان مراحلی که برای انتخاب فایل zip قالب طی کرده بودید را تکرار کنید. تنها تفاوت این است که در مرحله انتخاب باید فایل zip افزونه مورد نظرتان را انتخاب کرده و سپس روی دکمه نصب و سپس فعال سازی کلیک کنید.

بهترین روش برای نصب قالب وودمارت چیست؟

انتخاب روش نصب به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که ابتدا باید آن ها را در نظر گرفته و سپس برای انتخاب بهترین روش اقدام کنید. در این زمینه اگر شما هم قصد دارید که طراحی سایت را از صفر انجام داده و پوسته خام نصب کنید، بهتر است این کار را از طریق روش‌ هاست انجام دهید. زیرا در روش اول محدودیت هایی که برای تان توضیح داده شد ممکن است شما را با مشکلات مختلف مواجه کند.

همچنین اگر قصد دارید که از دموهای قالب وودمارت استفاده کنید، نصب از طریق روش هاست برای تان بهتر خواهد بود. به طور کلی روش اول یعنی نصب قالب وودمارت از طریق پیشخوان وردپرس چندان پیشنهاد نمی شود مگر این که به دلایل مختلفی به هاست دسترسی نداشته باشید.

قالب وودمارت یکی از بهترین و پرکاربردترین قالب های فروشگاهی است که احتمالا شما هم بارها نامش را شنیده اید. وجود امکانات فوق العاده در این قالب و همچنین امکان راه اندازی وبسایت های فروشگاهی حرفه ای در عین کاربری آسان باعث شده تا استفاده از این قالب روز به روز افزایش یابد. بنابراین اگر شما هم به فکر فراگیری آموزش قالب وودمارت هستید می توانید از روش های ذکر شده در مطلب کمک بگیرید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5