زندگینامه میسی ویلیامز بازیگر انگلیسی ایفاگر نقش آریا استارک در سریال «بازی تاج و تخت»

0

میسی ویلیامز بازیگر انگلیسی است که بیشتر به خاطر بازی در نقش آریا استارک در سریال موفق HBO «بازی تاج و تخت» شناخته می شود. ویلیامز متولد 15 آوریل 1997 در بریستول انگلستان بازیگری را از سنین پایین آغاز کرد و در سن 12 سالگی برای نقش آریا استارک در سریال “بازی تاج و تخت” انتخاب شد.

از آن زمان، او همچنین در برنامه های تلویزیونی دیگری مانند «دکتر هو» و «راز کریکلی هال» و همچنین در فیلم هایی مانند «سقوط» و «آی بوی» ظاهر شد. ویلیامز علاوه بر حرفه بازیگری، یک کارآفرین نیز هست و یک اپلیکیشن شبکه اجتماعی به نام Daisie را تاسیس کرده است که برای ارتباط افراد خلاق با یکدیگر طراحی شده است.

در سال 2019، ویلیامز همچنین در فیلم اسپین آف مردان ایکس «جهش یافته‌های جدید» در نقش ران سینکلر/ولفسبن بازی کرد.

نام اصلی میسی ویلیامز، مارگارت کنستانس ویلیامزبود. او بعداً نام مستعار “Maisie” را از شخصیتی در کمیک استریپ “The Perishers” انتخاب کرد.

ویلیامز قبل از انتخاب بازیگر در «بازی تاج و تخت» هیچ تجربه بازیگری حرفه ای نداشت. او در حین حضور در یک مدرسه نمایش محلی توسط تهیه کنندگان سریال کشف شد.

ویلیامز برای بازی خود در نقش آریا استارک مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. او نامزد جوایز متعددی از جمله جایزه امی برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک سریال درام شده است.

ویلیامز علاوه بر حرفه بازیگری، مدافع دلایل مختلف اجتماعی نیز هست. او در حمایت از برابری جنسیتی، آگاهی از سلامت روان و حقوق حیوانات صحبت کرده است.

ویلیامز با همبازی خود در «بازی تاج و تخت»، سوفی ترنر، که نقش خواهر روی پرده او سانسا استارک را بازی می کرد، دوستی نزدیک دارد. این دو بازیگر زن، خالکوبی‌های مشابهی را برای بزرگداشت حضورشان در این سریال انجام دادند.

در سال 2020، ویلیامز در سریال کمدی Sky Original “دو هفته تا زندگی” بازی کرد. او نقش اصلی کیم نوکس، زن جوانی را بازی کرد که پس از مرگ پدرش، عازم ماموریت انتقام می شود.

ویلیامز همچنین صداپیشگی چندین بازی ویدئویی از جمله “The Last of Us Part II” و “Little Nightmares II” انجام داده است.

از سال 2021، ویلیامز دارایی خالص تقریباً 6 میلیون دلار است.

ویلیامز در بریستول به دنیا آمد، اما در روستای کلاتون در سامرست انگلستان بزرگ شد.

ویلیامز نارساخوانی دارد و علناً در مورد اینکه چگونه در کودکی با خواندن دست و پنجه نرم می کرد صحبت کرده است. او تجربه خود را با نارساخوانی به عنوان یکی از دلایل علاقه مندی به بازیگری عنوان کرده است، زیرا به او اجازه می دهد تا به دنیای خیالی فرار کند.

ویلیامز در طول سالیان درگیر در امور خیریه مختلف بوده است. در سال 2016، او با شرکت اجتماعی Social Bite برای جمع آوری کمک های مالی برای افراد بی خانمان در اسکاتلند شریک شد. او همچنین از سازمان هایی مانند WaterAid و Stand Up to Cancer حمایت کرده است.

ویلیامز در مورد مبارزات خود با سلامت روان صحبت کرده است. در مصاحبه ای در سال 2019، او در مورد تجربیات خود با افسردگی و اضطراب، و اینکه چگونه به دنبال درمان و سایر اشکال حمایت برای مدیریت سلامت روان خود بوده است، صحبت کرد.

در سال 2019، ویلیامز در سریال کمدی-درام بریتانیایی «دو هفته تا زندگی» بازی کرد. او همچنین تهیه کننده اجرایی این نمایش بود که اولین بار بود که در نقش تهیه کننده ایفای نقش می کرد.

ویلیامز از سال 2019 با دوست پسرش، روبن سلبی، رابطه داشته است. سلبی یک کارآفرین مد است که یکی از بنیانگذاران برند پوشاک Contact Agency است.

ویلیامز به خاطر حس مد منحصر به فردش شناخته شده است و به دلیل ظاهر جسورانه و آزمایشی فرش قرمزش مورد تحسین قرار گرفته است. او به طور منظم در رویدادهای مد مانند مت گالا و هفته مد لندن شرکت کرده است.

در سال 2021، ویلیامز به عنوان چهره جدید خط مد پایدار اچ اند ام، “مجموعه هوشیار” معرفی شد. این خط دارای لباس هایی است که از مواد پایدار مانند پنبه ارگانیک و پلی استر بازیافتی ساخته شده است.

ویلیامز یک رقصنده ماهر است و در سبک های مختلف از جمله باله، تپ و رقص خیابانی آموزش دیده است. او همچنین به عنوان داور مهمان در مسابقه رقص تلویزیون بریتانیا “Strictly Come Dancing” ظاهر شده است.

ویلیامز علاقه زیادی به محیط زیست دارد و در چندین طرح برای ترویج پایداری شرکت داشته است. در سال 2020، او کانالی در یوتیوب به نام «Maisie Williams & Dom» با دوستش Dominic Smales راه‌اندازی کرد که ویدیوهایی در مورد سفرها و ماجراجویی‌های آن‌ها ارائه می‌کرد و در عین حال زندگی دوستدار محیط زیست را نیز تبلیغ می‌کرد.

در سال 2021، ویلیامز اولین بازی خود را در نمایشنامه “من و تو” در تئاتر همپستید لندن انجام داد. این نمایش ابتدا برای سال 2020 برنامه ریزی شده بود اما به دلیل همه گیر شدن COVID-19 به تعویق افتاد.

ویلیامز در شبکه های اجتماعی فعال است و در پلتفرم هایی مانند اینستاگرام و توییتر طرفداران زیادی دارد. او اغلب از پلتفرم خود برای افزایش آگاهی در مورد مسائل اجتماعی و زیست محیطی و همچنین برای تبلیغ پروژه های مختلف خود استفاده می کند.

ویلیامز جوایز متعددی را برای بازیگری خود دریافت کرده است، از جمله جایزه پورتال برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سال 2012 و جایزه کیوان برای بهترین اجرای یک بازیگر جوان تر در یک سریال تلویزیونی در سال 2013.

ویلیامز علاوه بر فعالیت در زمینه سرگرمی، به کارآفرینی نیز علاقه مند است و شرکت های متعددی را تاسیس کرده است. او علاوه بر دیزی، شرکت تولیدی Rattlestick West Productions و آژانس مدیریت استعداد BRAWN Management را نیز تأسیس کرده است.

ویلیامز ابراز علاقه کرده است که در آینده حرفه کارگردانی را دنبال کند. در مصاحبه ای در سال 2020، او در مورد تمایل خود برای کارگردانی یک فیلم یا برنامه تلویزیونی که به مسائل مهم اجتماعی می پردازد صحبت کرد.

ویلیامز رابطه نزدیکی با خانواده اش از جمله دو خواهر و برادر بزرگترش دارد. مادر او، هیلاری پیت فرانسیس، به عنوان مدیر دوره دانشگاه و پدرش، ویلیام ویلیامز، به عنوان یک مهندس صدای تلویزیون آزاد کار می کرد.

ویلیامز عاشق حیوانات است و چندین حیوان خانگی از جمله سگی به نام سانی و گربه ای به نام میکی دارد. او همچنین علیه حیوان آزاری صحبت کرده و گیاهخواری و گیاهخواری را ترویج کرده است.

در سال 2018، ویلیامز در موزیک ویدیو آهنگ “Bored” اثر Billie Eilish ظاهر شد. این ویدیو توسط دوست پسرش روبن سلبی کارگردانی شده است.

ویلیامز در مورد اشتیاق خود به بازی صحبت کرده است و در رویدادهایی مانند همایش بازی E3 شرکت کرده است. در سال 2019، او به عنوان سفیر جوایز جهانی بازی انتخاب شد.

ویلیامز همچنین صداپیشگی برای برنامه های تلویزیونی انیمیشنی از جمله “Robot Chicken” و “Gen:LOCK” انجام داده است.

ویلیامز از حامیان حزب کارگر بریتانیا است و در فعالیت های سیاسی شرکت داشته است. در سال 2019، او در تظاهراتی در لندن شرکت کرد که خواستار اقدام در مورد تغییرات آب و هوایی شد.

ویلیامز به دلیل فعالیت های حمایتی خود از طرف جوانان و زنان در صنعت سرگرمی مورد ستایش قرار گرفته است. او صدای قوی برای ترویج تنوع و گنجاندن در هالیوود بوده است.

در سال 2021، ویلیامز در سریال نتفلیکس “The Last Word” بازی کرد. او نقش اول زن جوانی به نام کارلا را بازی کرد که کار خانه تدفین مادربزرگش را به عهده می گیرد.

ویلیامز به نوشتن ابراز علاقه کرده و گفته است که دوست دارد در آینده کتابی منتشر کند.

ویلیامز از طرفداران سری کتاب های هری پاتر است و در مورد اینکه چگونه کتاب ها الهام بخش او برای بازیگر شدن هستند صحبت کرده است.

در سال 2019، ویلیامز به عنوان یکی از فوربس 30 زیر 30 سال در اروپا در رده سرگرمی معرفی شد.

ویلیامز درباره تجارب خود با تصویر بدن صحبت کرده است و در مورد فشار برای مطابقت با استانداردهای زیبایی خاص در صنعت سرگرمی صحبت کرده است. او از مثبت بودن بدن و پذیرش خود دفاع کرده است.

در سال 2020، ویلیامز در مینی سریال نتفلیکس “صاحبان” ظاهر شد، یک فیلم ترسناک درباره گروهی از جوانان که به خانه یک زوج ثروتمند نفوذ می کنند.

ویلیامز همچنین کار صداپیشگی برای تبلیغات انجام داده است، از جمله تبلیغ Super Bowl در سال 2018 برای بازی موبایل “Clash of Clans”.

ویلیامز به خاطر فعالیت های بشردوستانه اش شناخته شده است و جایزه جهانی تغییر میکر را در جوایز اجتماعی خوب 2020 دریافت کرد.

در سال 2021، ویلیامز شرکت تولیدی خود را با نام Pint-Sized Pictures راه اندازی کرد که بر تولید محتوای کوتاه برای پلتفرم های دیجیتال متمرکز است.

در سال 2022، ویلیامز در مجموعه تلویزیونی بریتانیایی “توریست” ظاهر شد، یک فیلم هیجان انگیز درباره زنی که در هتلی در استرالیا از خواب بیدار می شود و هیچ خاطره ای از اینکه او کیست یا چگونه به آنجا رسیده است.

ویلیامز به دلیل کارش در ارتقای آگاهی سلامت روان شناخته شده است و جایزه ستاره نوظهور را در جوایز Attitude 2019 دریافت کرد.

در سال 2021، ویلیامز در فیلم کوتاه “دیزی” بازی کرد که موضوعات غم و اندوه و سلامت روان را بررسی می کند. این فیلم توسط دوست پسر او، روبن سلبی کارگردانی شده است.

ویلیامز یک بدلکار آموزش دیده است و بسیاری از بدلکاری های خودش را در «بازی تاج و تخت» انجام داده است. او ابراز علاقه کرده است که به انجام بدلکاری های خود در پروژه های آینده ادامه دهد.

ویلیامز از طرفداران موسیقی است و در چندین جشنواره موسیقی از جمله Coachella و Glastonbury شرکت کرده است.

ویلیامز در مورد عشق خود به طبیعت صحبت کرده و در مورد تأثیر تغییرات آب و هوا بر محیط زیست ابراز نگرانی کرده است. او زندگی پایدار را ترویج کرده و از اقدامات بیشتر در مورد تغییرات آب و هوایی حمایت کرده است.

در سال 2022، ویلیامز در سریال آینده اپل تی وی پلاس “آینده” انتخاب شد، یک درام علمی تخیلی درباره گروهی از دانشمندان که راهی برای پیش بینی آینده کشف می کنند.

ویلیامز حامی موسسات خیریه مختلف از جمله NSPCC و بنیاد Make-A-Wish است.

ویلیامز به خاطر حس مد خود شناخته شده است و در چندین لیست “بهترین لباس پوشیدن” از جمله لیست بهترین لباس پوشیدن Vogue ظاهر شده است.

ویلیامز ابراز علاقه کرده است که حرفه موسیقی را دنبال کند و در گذشته موسیقی هایی را ضبط کرده است. او همچنین در چندین موزیک ویدیو اجرا کرده است.

ویلیامز یک گیتاریست خودآموخته است و در چند پروژه خودش گیتار زده است. او همچنین کاور آهنگ هایی از هنرمندانی مانند اد شیران و سیگرید را اجرا کرده است.

در سال 2022، ویلیامز اولین حضور خود را به عنوان مجری تلویزیونی در برنامه Sky Arts “Maisie Williams’ Open Mic” انجام داد. در این برنامه ویلیامز با نوازندگان و نوازندگان مصاحبه می کند و استعداد آنها را به نمایش می گذارد.

ویلیامز در مورد تجربیات خود در مورد قلدری و آزار سایبری صحبت کرده است و از آگاهی بیشتر از این مسائل حمایت کرده است. او با سازمان هایی مانند Cybersmile برای افزایش آگاهی در مورد آزار سایبری و ارتقای ایمنی آنلاین کار کرده است.

ویلیامز از طرفداران بازی های ویدیویی است و اشاره کرده است که از بازی هایی مانند “Overwatch” و “The Legend of Zelda” لذت می برد.

در سال 2022، ویلیامز در فیلم مستقل «عشق سیلویا» بازی کرد، یک درام عاشقانه درباره زنی که در دهه 1950 عاشق یک ساکسیفونیست.

ویلیامز به دلیل کارش در ترویج تنوع و گنجاندن در صنعت سرگرمی شناخته شده است. او در مورد نیاز به حضور بیشتر زنان و رنگین پوستان در مقابل و پشت دوربین صحبت کرده است.

ویلیامز خالکوبی مختصات مکانی در ایرلند شمالی دارد که صحنه ای به یاد ماندنی را برای «بازی تاج و تخت» فیلمبرداری کرده است.

ویلیامز از عشق خود به سفر صحبت کرده و از کشورهای زیادی در سراسر جهان دیدن کرده است. او همچنین در کشورهایی مانند کامبوج و اوگاندا کارهای داوطلبانه انجام داده است.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

گالری- تصاویر تبلیغاتی خودروهای ایمپریال کرایسلر در سال‌های 1969 تا 1973

ما بیشتر این عکس‌ها را در فیلم‌ها و کارتون‌ها دیده‌ایم و راستش تعجب می‌کنیم که زمانی خودروی کرایسلر با این طول و عرض و طراحی تولید می‌شد.ایمپریال برند خودروهای لوکس کرایسلر در بازه زمانی سال‌های 1955 تا 1975 و نیز در بازه زمانی سال‌های…

چرا غذاها در کتاب‌های مصور و انیمیشن‌ها اینقدر اشتها برانگیزند؟!

دوران کودکی خودم را که به یاد می‌آورم، یاد کتاب‌های داستان مصور می‌افتم که در بعضی از صفحات آن عکس میزهای پر از غذا درج شده بود. نقاشی‌های آنقد آنقدر خوب بودند که تصور می‌کردم میوه‌ها و مرغ و بوقلمون و سوسیس فرنگی‌ها مسلما باید کیفیت…

محصولات رادیواکتیوی که در قرن بیستم در قالب کالاهای مصرفی عادی به مردم فروخته می‌شدند

پیش از درک خطراتی که قرار گرفتن در معرض تابش‌های رادیواکتیو برای انسان به همراه دارد، مردم و حتی دانشمندان می‌پنداشتند که مواد رادیواکتیو ترکیبات جالبی برای درخشان و نورانی کردن اشیا هستند. در ادامه چند مورد از عجیب‌ترین کاربردهای مواد…

داستان گنبد بتنی در جزایر مارشال که پر از زباله‌های مرگبار هسته‌ای است

یک گنبد بتنی یا اصطلاحا Runit Dome بین سال‌های 1977 و 1980 به منظور مهار زباله‌های رادیواکتیو حاصل از آزمایش‌های هسته‌ای جنگ سرد آمریکا ساخته شد. اما شروع به ترک خوردن کرده است.جزایر مارشال یک کشور جزیره‌ای زیبا است که در اقیانوس آرام…

فهرست چیزهایی که تا همین 20 – 30 سال پیش در ایران و جهان معمولی بودند، اما الان کارها و خریدها…

اوضاع اقتصادی کلی دنیا خوب نیست. از یک سو میل و اشتیاق همه به کمتر کار کردن و بیشتر داشتن و به خصوص سخت گرفتن به هم بیشتر شده و از سوی دیگر، درآمدها آنچنان افزایش نیفتاده‌اند. در این میان برخی کشورها با تورم‌های باورنکردنی دست به گریبان…

تبدیل شخصیت‌های انیمیشن‌های و کارتون‌ها به نمونه‌های انسانی شبیه به آنها

در انیمیشن‌ها ما حیوانات را دارای شخصیت انسانی می‌کنیم، رخت و لباس به تنشان می‌کنیم، آنها را صاحب جامعه و شهر می‌کنیم و رفتارهای انسانی را به آنها منتسب می‌کنیم.اما تصور کنید که در کاری معکوس، این شخصیت‌های کارتونی را می‌توانستیم به…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.