زندگینامه سوفی ترنر، بازیگر انگلیسی و ایفاگر نقش سانسا استارک در سریال «بازی تاج و تخت»

0

سوفی ترنر بازیگر انگلیسی است. او بیشتر برای بازی در نقش سانسا استارک در مجموعه تلویزیونی محبوب «بازی تاج و تخت» مشهور شده است. ترنر اولین بازیگری حرفه ای خود را در این سریال انجام داد و برای بازی خود شهرت بین المللی به دست آورد. او از آن زمان تاکنون در چندین پروژه سینمایی و تلویزیونی از جمله «مردان ایکس: آخرالزمان»، «ققنوس تاریک» و «بقا» ظاهر شده است.

سوفی ترنر در 21 فوریه 1996 در نورث همپتون انگلستان به دنیا آمد. او بازیگری را از جوانی آغاز کرد و در ۱۳ سالگی برای نقش سانسا استارک در سریال «بازی تاج و تخت» تست بازیگری داد. او هشت فصل به ایفای این شخصیت ادامه داد و به خاطر ایفای نقش سانسا قوی و انعطاف پذیر مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. ترنر علاوه بر کارش در «بازی تاج و تخت» در چندین فیلم از جمله «من دیگری» و «به سختی مرگبار» نیز حضور داشته است.

به غیر از حرفه بازیگری، ترنر برای زندگی شخصی اش نیز شناخته شده است. او در سال 2019 با نوازنده جو جوناس ازدواج کرد و از آن زمان این زوج صاحب یک دختر شدند. ترنر همچنین حامی فعال اهداف مختلف خیریه از جمله آگاهی از سلامت روان و حقوق حیوانات است.

سوفی ترنر علیرغم سن کمش قبلاً خود را به عنوان یک بازیگر با استعداد تثبیت کرده است و آینده امیدوار کننده ای در صنعت سرگرمی پیش رو دارد.

سوفی ترنر علاوه بر حرفه بازیگری، به خاطر علاقه به مد و حضور در فرش قرمز نیز خبرساز شده است. او به دلیل انتخاب های جسورانه  مد مورد تحسین قرار گرفته است و در چندین مجله مد و لیست های بهترین لباس ها حضور داشته است.

ترنر همچنین به خاطر شخصیت صریح خود و تمایل او برای به اشتراک گذاشتن تجربیات و نظرات خود در مورد موضوعات مختلف شناخته شده است. او در مورد مبارزه خود با سلامت روان، از جمله افسردگی و اضطراب، صحبت کرده است و از بستر خود برای افزایش آگاهی در مورد این مسائل مهم استفاده کرده است.

به عنوان یک بازیگر، ترنر همچنان نقش های چالش برانگیز و متنوعی را ایفا می کند و برای بازی هایش مورد تحسین مخاطبان و منتقدان قرار گرفته است. او ثابت کرده است که یک مجری با استعداد و همه کاره است و به طور گسترده به عنوان یکی از آینده دارترین بازیگران زن جوان نسل خود شناخته می شود.

به طور کلی، سوفی ترنر فردی چند وجهی است که تأثیر قابل توجهی در صنعت سرگرمی و فراتر از آن گذاشته است. استعداد، جذابیت و فداکاری او به حرفه‌اش او را به ستاره‌ای در حال ظهور در دنیای بازیگری تبدیل کرده است و مطمئناً برای سال‌های آینده همچنان تماشاگران را مجذوب خود خواهد کرد.

در سال 2020، او در تریلر روانشناختی “بقا” بازی کرد که در پلتفرم استریم Quibi منتشر شد. او همچنین در چندین فیلم دیگر، از جمله «سنگین»، درامی درباره یک نوازنده مبارز و «سرباز شکسته»، فیلمی درباره جانبازی که با PTSD دست و پنجه نرم می‌کند، ظاهر شده است.

ترنر علاوه بر کار بازیگری، در پروژه ها و ابتکارات مختلف دیگری نیز شرکت داشته است. او سفیر موسسه خیریه زنان برای زنان بین‌المللی است که از زنان بازمانده از جنگ و درگیری حمایت می‌کند.

ترنر همچنین به خاطر رابطه نزدیکش با همبازی هایش در «بازی تاج و تخت» شناخته می شود و حتی پس از پایان سریال نیز با بسیاری از آنها دوست بوده است. او در مورد رابطه نزدیکی که با بازیگرانش ایجاد کرده بود، صحبت کرد و درباره اینکه تجربه کار در سریال چقدر برایش ارزش داشته است صحبت کرده است.

ترنر علاوه بر فعالیت های بازیگری، به خاطر تلاش های بشردوستانه اش نیز شهرت دارد. او در طول زندگی حرفه ای خود از موسسات خیریه و اهداف مختلفی از جمله آگاهی از سلامت روان و رفاه حیوانات حمایت کرده است. او سفیر خیریه سلامت روان Mind بوده است و از پلتفرم خود برای افزایش آگاهی در مورد اهمیت سلامت روان و نیاز به منابع بهتر و حمایت از کسانی که با مشکلات سلامت روان دست و پنجه نرم می کنند، استفاده کرده است.

ترنر همچنین کاربر فعال رسانه های اجتماعی است و در پلتفرم هایی مانند اینستاگرام و توییتر فالوورهای زیادی دارد. او از این پلتفرم ها برای ارتباط با طرفدارانش و به اشتراک گذاشتن افکار و تجربیاتش با فالوورهایش استفاده می کند.

در سال 2021، او در مجموعه تلویزیونی “بقا” بازی کرد، یک تریلر روانشناختی درباره یک بازمانده از سانحه هواپیما، که نقدهای مثبتی از سوی تماشاگران و منتقدان دریافت کرد.

او همچنین مشغول پروژه های سینمایی بوده است، از جمله فیلم ترسناک و هیجان انگیز “دختری که گرگ گریه می کرد” و فیلم اکشن ماجراجویی “استایلیست” که در جشنواره فیلم ترایبکا 2021 به نمایش درآمد. علاوه بر این، او به چندین پروژه سینمایی دیگر در مراحل مختلف توسعه پیوسته است، از جمله “B Rimstone” یک فیلم وسترن هیجان انگیز و “نگران نباش عزیزم” یک فیلم ترسناک روانشناختی به کارگردانی اولیویا وایلد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

همه چیز در مورد رمان رابینسون کروزوئه، نوشته دانیل دفو + روجلدهای خاطره‌انگیز این کتاب

رابینسون کروزوئه رمانی نوشته دانیل دفو است که اولین بار در سال 1719 منتشر شد. این رمان داستان مرد جوانی به نام رابینسون کروزوئه را روایت می‌کند که بر خلاف میل خانواده‌اش راهی دریا می‌شود و در جزیره‌ای متروک در سواحل آمریکای جنوبی غرق…

آیا ماری آنتوانت واقعاً گفته بود مردمی که در قطحی نان هستند، کیک بخورند؟! حقیقت درباره یکی از…

این یکی از بدنام‌کننده‌ترین داستان‌های تاریخ است: روایت این است که ملکه ماری آنتوانت وقتی شنید که دهقانان فرانسوی آنقدر فقیر شده‌اند که توانایی خرید نان ندارند، پاسخ داد: "بگذارید کیک بخورند." این افسانه برای قرن‌ها نقل شده است و به این…

۲۰ برنده عکاسی از طبیعت در سال ۲۰۲۲ در مسابقه عکاسی IPA

جوایز بین المللی عکاسی (IPA) در سال 2022 بار دیگر از مجموعه‌ای خیره کننده از عکس های طبیعت پرده‌برداری کرد که قلب و ذهن بینندگان در سراسر جهان را تسخیر کرده است. این تصاویر برنده استثنایی ما را به قلمروهای مسحورکننده طبیعت منتقل می‌کنند،…

جوزف ساموئل: مردی که نمی‌توانست به دار آویخته شود!

جوزف ساموئل یک جنایتکار بزرگ بود نبود، فقط از منازل سرقت می‌کرد. در وهله اول،هیچ چیز قابل توجهی دیگری در مورد زندگی او جالب نبود. با این حال، وقتی قرار شد او را اعدام کنند، همه چیز عجیب و غریب شد.جوزف ساموئل در سن چهارده سالگی در سال…

این عکس پرنده واقعا فتوشاپی نیست و ترکیبی هم نیست و در یک جلسه گرفته شده است!

این عکس شگفت‌انگیز از یک پرنده در حال شگفت‌زده کردن کاربران در اینترنت است و مغز مردم از پردازش آنچه در عکس می‌بینند، ناتوان شده است!اگرچه این یک عکس ویرایش نشده و ترکیبی هم نیست و به صورت روتین با یک بار شات و نوردهی گرفته شده است.…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.