بهترین دبیران زیست کنکور ایران

0
رپورتاژ

وبسایت بهترینهای ایران با رصد مستمر فضای آموزشی ایران و با انجام نظرسنجی های ماهیانه بهترین دبیران زیست و فیزیک و شیمی کنکور ایران را معرفی و اعلام مینماید.

جهت مشاهده نظرسنجی بهترین اساتید زیست کنکور ایران بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

بهترین دبیران زیست کنکور ایران

نحوه اداره کلاس توسط بهترین اساتید زیست کنکور ایران چگونه است ؟

با مطالعه این مقاله معلمان جدید  و همچنین معلمان با تجربه  می توانند در اینجا ایده هایی در مورد چگونگی توقف رفتار مخرب دانش آموزان قبل از شروع آن در کلاسهای درسی شان پیدا کنند پس با ما همراه باشید

اگر دانش آموزی مزاحم بود و معلم زیست با اقدامات انضباطی شدید پاسخ می داد، ممکن بود دانش آموز متوقف شود – اما سایر دانش آموزان شروع به نشان دادن همان رفتار نادرست می کردند. بهترین اساتید زیست کنکور ایران این را « اثر امواج » نامیدند و نشان دادند که تلاش‌ها برای کنترل کلاس درس می‌تواند نتیجه معکوس داشته باشد.

بهترین اساتید زیست کنکور ایران معتقدند که معلمی که علاقه مند به کنترل اثرات موج دار است، عموماً می تواند این کار را با دادن دستورالعمل های واضح به دانش اموز  به جای اعمال فشار بر او انجام دهد.

پس از گذشت چندین دهه، مدیریت کلاس درس هنوز برای معلمان موضوعی است. طبق نظر بهترین اساتید زیست کنکور ایران این فقدان آموزش هزینه دارد، زیرا معلمان زیست گزارش می دهند که هر هفته به طور متوسط ​​132 دقیقه از زمان آموزشی را به دلیل اختلالات رفتاری از دست می دهند، که در طول یک سال تقریباً به سه هفته می رسد.

تحقیقات اخیر آنچه را که بهترین اساتید زیست کنکور ایران چندین دهه پیش کشف کردند، تایید می کند. مطالعه‌ای در سال 2022 نشان داد که در حالی که توجه منفی  توبیخ‌هایی مانند “قطعیت را متوقف کن!” – ممکن است به طور موقت رفتار نادرست را متوقف کند، دانش‌آموزان در نهایت احتمال بیشتری برای درگیر شدن در رفتارهای مخرب پیدا کردند. بهترین اساتید زیست کنکور ایران توضیح می‌دهند که دانش‌آموزان در این مطالعه احساس بی‌تفاوتی می‌کردند، در تمرکز مشکل داشتند و نمی‌توانستند به طور مؤثر افکار و احساسات خود را تنظیم کنند – چرخه معیوبی که «در واقع رفتار نامناسب دانش‌آموزان را تشدید می‌کند».

 

هشت استراتژی مدیریت کلاس درس فعال از نظر بهترین اساتید زیست کنکور ایران:

از نگاه بهترین دبیران زیست کنکور ایران به جای رسیدگی به اختلالات پس از وقوع، تنظیم شرایطی که احتمال وقوع آنها در آنها کمتر است، می تواند موثرتر باشد. در اینجا هشت استراتژی کلاس درس وجود دارد که بهترین دبیران زیست کنکور ایران به اشتراک گذاشته اند، که همگی توسط تحقیقات پشتیبانی می شوند

  1. دم در به دانش آموزان سلام کنید: بهترین دبیران زیست کنکور ایران روز خود را با دادن صدای بالا به هر یک از دانش آموزانش، دست دادن یا در آغوش گرفتن شروع می کند. “در این مدت، من فقط سعی می کنم با آنها ارتباط برقرار کنم… این یک جورهایی مانند بررسی نبض است تا ببینیم کجا هستند.

در مطالعه‌ای که سال گذشته منتشر شد، احوالپرسی درب منزل به بهترین دبیران زیست کنکور ایران کمک کرد تا لحن مثبتی برای بقیه روز داشته باشند، مشارکت تحصیلی را تا 23 درصد افزایش داد و در عین حال رفتارهای مخرب را تا 7 درصد کاهش داد – که تقریباً یک ساعت درگیری را در طول دوره اضافه کرد

  1. ایجاد، حفظ و بازیابی روابط: از نگاه بهترین دبیران زیست کنکور ایران ایجاد روابط با دانش آموزان از طریق راهبردهایی مانند سلام کردن در آغلز روز شروع خوبی است. همچنین از نگاه بهترین دبیران زیست کنکور ایران حفظ آنها در طول سال تحصیلی و تعمیر آنها در صورت بروز اختلاف ضروری است. از نگاه بهترین دبیران زیست کنکور ایران: « هرچه این رابطه قوی‌تر باشد و دانش‌آموزانمان را بهتر درک کنیم، دانش و حسن نیت بیشتری باید از آن استفاده کنیم، وقتی شرایط سخت‌تر شود. .

استراتژی‌های  برقراری، حفظ و بازیابی روابط – مانند چک‌های منظم و تمرکز بر راه‌حل‌ها به جای مشکلات – می‌تواند اختلالات را تا ۷9 درصد کاهش دهد.

  1. از یادآوری‌ها و نشانه‌ها استفاده کنید: «تازه‌ها – مانند صدای زنگ باد یا چوب باران – توجه دانش‌آموزان جوان را به خود جلب می‌کند» بهترین دبیران زیست کنکور ایران که پیشنهاد می‌کند از این تکنیک‌ها برای آرام کردن استفاده کنید تا یک کلاس پر سر و صدا به کلاسی موثر تبدیل گردد

از نگاه بهترین دبیران زیست کنکور ایران برای دانش‌آموزان بزرگ‌تر، در صورت نیاز به پیروی از دستورالعمل‌ها، هشدارهای زیادی بدهید. از نگاه بهترین دبیران زیست کنکور ایران یادآوری‌ها و سرنخ‌ها راه‌های مفیدی برای تشویق دانش‌آموزان به پیروی از دستورالعمل‌ها بدون کنترل آشکار یا اجباری هستند. به عنوان مثال، اگر می‌توانید پیش‌بینی کنید که اختلالی رخ دهد – مثلاً اگر دانش‌آموزان یک تکلیف را زودتر تمام کنند، از صندلی‌هایشان بیرون بیایند – به جای آن، یک یادآوری کوتاه درباره آنچه باید انجام دهند، بدهید.

یادآوری‌ها معمولاً شفاهی هستند، اما می‌توانند بصری (تکان دادن چراغ‌ها برای نشان دادن زمان سکوت)، شنیداری (به صدا درآوردن یک زنگ کوچک برای اطلاع دادن به دانش‌آموزان که باید به معلم توجه کنند) یا فیزیکی (با استفاده از علامت دست) باشند. تا دانش آموزان بدانند که به صندلی های خود بازگردند).

 

  1. صندلی های کلاس را بهینه کنید: از نگاه بهترین دبیران زیست کنکور ایران وقتی دانش آموزان صندلی های خود را انتخاب می کنند، سه برابر بیشتر از زمانی که صندلی اختصاص داده می شود، اختلال ایجاد می کنند. از این گذشته، آنها احتمالاً در کنار دوستان خود صندلی انتخاب می کنند و زمان بیشتری را صرف چت می کنند.

از نگاه بهترین دبیران زیست کنکور ایران دادن حس مالکیت به دانش‌آموزان در اتاق، همراه با انتظارات واضح برای رفتار، می‌تواند اثرات مثبت شگفت‌آوری داشته باشد. یک فضای دلپذیر می تواند اضطراب را کاهش دهد و عملکرد تحصیلی را افزایش دهد . از نگاه بهترین دبیران زیست کنکور ایران ، با اضافه کردن یک کاناپه، یک صندلی دوستانه، فرش، یک میز قهوه‌خوری و پوستر، به اتاقش احساس راحتی بیشتری بخشید

  1. ستایش رفتاری خاص: از نگاه بهترین دبیران زیست کنکور ایران ممکن است غیرقابل تصور به نظر برسد، اما تصدیق رفتار مثبت و نادیده گرفتن اختلالات سطح پایین می تواند موثرتر از تنبیه یا تنبیه دانش آموزان باشد. به جای تمرکز بر دانش آموزان خاص، رفتاری را که می خواهید تقویت کنید تحسین کنید. به عقیده بهترین دبیران زیست کنکور ایران به عنوان مثال، به دانش آموزان بگویید: “کار عالی است که به سرعت به صندلی های شما می رسد.”

بهترین دبیران زیست کنکور ایران پیشنهاد می‌کنند که از استفاده از کلمه نباید اجتناب کنید. دانش‌آموزان بیشتر به دستورالعمل‌هایی گوش می‌دهند که دلایل روشنی دارند.

  1. انتظارات واضحی را تعیین کنید: . به عقیده بهترین دبیران زیست کنکور ایران به جای اینکه فقط قوانین رفتاری را به نمایش بگذارید، با دانش آموزان خود در مورد اینکه چرا این قوانین اهمیت دارند، بحث کنید. . به عقیده بهترین دبیران زیست کنکور ایران باید فهرستی از هنجارها – کلماتی مانند فراگیر ، متمرکز ، و ملاحظه‌کننده – برای ایجاد حس اجتماعی ایجاد شود. . به عقیده بهترین دبیران زیست کنکور ایران: «این به ما کمک می‌کند تا رفتار در کلاس را داشته باشیم
  2. نظارت فعالانه: . به عقیده بهترین معلمان زیست کنکور ایران حضور برای حفظ مدیریت کلاس درس و ارائه مؤثر آموزش بسیار مهم است، و این مهارتی است که می‌توانیم با تلاش آن را توسعه دهیم . اگرچه نشستن پشت میز و برگه های نمره وسوسه انگیز است، اما این نیز دعوتی از دانش آموزان است که حواسشان پرت شود. فعال باشید: . به عقیده بهترین اساتید زیست کنکور ایران در اتاق حرکت کنید، پیشرفت دانش‌آموز را بررسی کنید و سؤال بپرسید. این در مورد پلیس کردن دانش آموزان نیست، بلکه در مورد تعامل با آنها است.

مطالعه‌ بر روی بهترین دبیران زیست کنکور ایران در سال جاری نشان داد که نشانه‌های غیرکلامی معلم – مانند لبخند زدن و برقراری تماس چشمی – می‌تواند «فاصله فیزیکی و/یا روانی» را با دانش‌آموزان کاهش دهد و احساسات مثبت دانش‌آموزان را نسبت به معلم و مطالب درسی تقویت کند و در عین حال رفتار را بهبود بخشد.

  1. در اجرای قوانین ثابت قدم باشید. به عقیده بهترین دبیران زیست کنکور ایران انتظارات، قوانین و روال های مدرسه و کلاس درس باید به طور عادلانه در مورد همه دانش آموزان رعایت شود. دانش‌آموزان خاصی را جدا نکنید این رفتاری است که باید روی آن تمرکز کنید نه دانش‌آموز. وقتی خطاها را می بینید تصحیح کنید و در صورت بروز رفتار نادرست، دستورالعمل های اضافی یا آموزش مجدد ارائه دهید.
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5