OpenAI از اپلیکیشن رسمی ChatGPT برای iOS رونمایی کرد

0

شرکت OpenAI از اپلیکیشن iOS برای ChatGPT ررونمایی کرده و وعده داد که نسخه اندروید آن هم «به زودی» عرضه شود. این اپلیکیشن برای استفاده رایگان است، تاریخچه چت را با وب همگام‌سازی می‌کند، و دارای ورودی صوتی است که توسط مدل تشخیص گفتار منبع باز OpenAI Whisper پشتیبانی می‌شود.

ین اپلیکیشن روی آیفون و آی‌د کار می‌کند و می‌توانید آن را از اپ استور اینجا دانلود کنید. OpenAI می‌گوید این برنامه را ابتدا در ایالات متحده عرضه می‌کند و در هفته‌های آینده به اپ استور سایر کشور‌ها نیز گسترش خواهد یافت.

OpenAI قبلاً اشاره نکرده بود که قصد دارد اپلیکیشن بیرون بدهد، اما با توجه به محبوبیت باورنکردنی ChatGPT منطقی بود به این سمت برود.

چت ربات هوش مصنوعی نوامبر گذشته راه‌اندازی شد، اما در حال استفاده به صورت شتابانی رشد می‌کند و کاربر جذب می‌کند. برخی برآورد‌ها نشان می‌دهند که این برنامه تا ژانویه امسال 100 میلیون کاربر جذب کرده ، اگرچه OpenAI هرگز این ارقام را تأیید نکرده است.

صفحه خوش آمدگویی برای برنامه ChatGPT به کاربران هشدار می‌دهد که به پاسخ‌های سیستم اعتماد کامل نکنند یا اطلاعات حساس را به اشتراک نگذارند.

راه‌اندازی این برنامه با توجه به رویکرد تا حدودی دوسویه OpenAI برای قرار دادن ChatGPT در بازار جالب است. اگرچه چت بات به عنوان یک آزمایش راه‌اندازی شد، اما به سرعت مخاطبان مصرف‌کننده‌ای پیدا کرد که از این ربات برای همه چیز از تقلب در مقالات دانشگاهی گرفته تا برنامه‌های تجاری استفاده می‌کردند.

در ماه فوریه، OpenAI اشتراک ممتازی را برای اپلیکیشن ChatGPT Plus راه‌اندازی کرد که دسترسی اولویت‌دار و پاسخ‌های تولید شده با استفاده از آخرین مدل زبان شرکت، GPT-4 را ارائه می‌دهد. هزینه آن 20 دلار در ماه است.

تا به امروز، بهترین راه برای دسترسی به مدل‌های زبان OpenAI در گوشی‌های همراه، استفاده از اپلیکیشن Bing مایکروسافت بوده است که دسترسی به چت ربات مجهز به GPT-4 این شرکت را ارائه می‌دهد. یک برنامه رسمی از ChatGPT احتمالاً برخی از این کاربران را از مایکروسافت که از دسترسی به چت بات خود به عنوان راهی برای جذب افراد به سمت Bing و Edge استفاده می‌کند، به خود جذب خواهد کرد.

همچنین امیدواریم راه‌اندازی ChatGPT رسمی، مانع از ثبت نام افراد در برنامه‌های بی‌شماری هرزنامه و جعلی شود که ادعا می‌کنند دسترسی به ربات چت در تلفن همراه را فراهم می‌کنند.

البته ChatGPT همان مشکلاتی را که در وب دارد در موبایل نیز دارد. این‌ها شامل گاهی دادن اطلاعات اشتباه و محاطفه‌کاری اپلیکیشن در مورد حریم خصوصی است.

OpenAI اخیراً به کاربران این امکان را داد که درخواست‌ها و مکالمات خود را با این چت اپ را خصوصی کنند و صفحه اصلی برنامه همچنان به کاربران هشدار می‌دهد که “اطلاعات حساس” را در برنامه به اشتراک نگذارند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

این عکس‌ها را ببینید تا تصدیق کنید که افسوس‌ها (حسادت‌های) اینستاگرامی ما بسیار اوقات درست نیستند!

هر کسی ممکن است طور خاصی از اینستاگرام استفاده کند. یکی صفحات خبری را دنبال می‌کند، دیگری بیشتر صفحات کاری یا سرگرمی را. یکی به اخبار و عادات سلبریتی‌ها علاقه دارد و برخی‌ها هم همه آشنایان و اعضای خانواده و دوستان قدیم و جدید را دنبال…

عکس های هوایی تام هگن از باغ های زیتون اسپانیا – الگوهای زیبای مواج و سنت‌های قدیمی

به مدت هزاران سال، اسپانیا به دلیل آب و هوای مدیترانه‌ای، تابستان‌های طولانی و گرم و دمای معتدل زمستانی، در تولید زیتون پیشرو بوده است. میوه‌های زیتون که در آب نمک نگهداری می‌شوند و یا آسیاب می‌شوند تا روغن‌های طبیعی از آنها استخراج شوند،…

نوستالژی: سیر در لوازم التحریر قدیمی

لوازم التحریر زمان کودکی ما نه کیفیت لازم را داشتند (به جز استثنائاتی) و نه تنوع کافی را. خوبی‌اش این بود که ما اصلا نمی‌دانستیم که لوازم التحریر با کیفیت عالی‌تری هم وجود دارد و فاصله فقیر و غنی در مدارس آنقدرها هم زیاد نبود. یعنی تقریبا…

مهندسان بامزه با اختراعات و ابداعات عجیب و غریب و کارا ! گالری عکس

بسیار پیش می‌آید که برای انجام کاری تنها دو راه داریم، یا خرید یک محصول گران و استفاده از آدم‌های کاربلد برای راه‌اندازییا اینکه خودمان با یک سری ابتکار و به صورت به اصطلاح زمخت ولی کارراه‌انداز، تقریبا بدون هزینه کار را انجام بدهیم.…

وقتی به رویدادهای تاریخی مهم و مکان‌های مشهور از زاویه دید متفاوتی بنگریم (گالری عکس)

همیشه زاویه دید خیلی مهم است. ما در مورد برخی از رخدادهای مهم تاریخ، همیشه یک یا چند عکس شاخص در ذهنمان است، در صورتی که همان عکس‌ها پشت صحنه‌های جالبی داشته‌اند که از آنها غافل شده‌ایم.به صورت مشابهی روتین‌ترین عکس‌های از بناهای مشهور،…

این عکس پرنده واقعا فتوشاپی نیست و ترکیبی هم نیست و در یک جلسه گرفته شده است!

این عکس شگفت‌انگیز از یک پرنده در حال شگفت‌زده کردن کاربران در اینترنت است و مغز مردم از پردازش آنچه در عکس می‌بینند، ناتوان شده است!اگرچه این یک عکس ویرایش نشده و ترکیبی هم نیست و به صورت روتین با یک بار شات و نوردهی گرفته شده است.…
آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.