نتفلیکس وب سایتی را بر اساس سرویس استریم تخیلی فصل ششم «آینه سیاه» راه‌اندازی کرد!

0

بعد از اینکه اولین قسمت از فصل ششم «آینه سیاه» در نتفلیکس پخش شد، داستان این سریال شکلی واقعی به خود می‌گیرد. نتفلیکس دو وب‌سایت مبتنی بر «Streamberry»، سرویس پخش تحیلی از مجموعه‌های آنتولوژی خود را راه‌اندازی کرده است.

نتفلیکس Streamberry.tv را ایجاد کرد، یک کپی دقیق از پلتفرم خیالی که شخصیت‌های سریال را در خود دارد. غول استریم همچنین youareawful.com را راه‌اندازی کرده، که در آن کاربران می‌توانند عکس‌های خود را برای تبدیل شدن به شخصیت سریال Streamberry آپلود کنند.

در قسمت اول سریال بلک میرر که در یک پزشک هم برایتان توضیح داده بود، جوآن، کارمند خسته در یک شرکت فناوری با بازی آنی مورفی، متوجه می‌شود که زندگی او تبدیل به یک برنامه تلویزیونی جدید به نام «جوان وحشتناک است» با بازی سلما هایک شده است. سرویس استریم تخیلی که ما در سریال دیدیم از نظر اهری شباهت زیادی به نتفلیکس داشت.

وب‌سایت تبلیغاتی جدید، streamberry.tv، به کاربران اجازه می‌دهد تا سرویس استریم را تصور کنند، که دارای عناوینی است که شخصیت‌های فصل‌های گذشته، مانند ستاره پاپ اشلی او (با بازی مایلی سایرس) و شرکت‌کننده مسابقه خوانندگی، بینگ (دانیل کالویا) را نشان می‌دهد. هنگامی که کاربران روی عناوین کلیک می‌کنند، به قسمت مربوطه نتفلیکس هدایت می‌شوند.

طرفداران این مجموعه همچنین به سایت youareawful.com مراجعه کنند. از آن‌ها خواسته می‌شود نام و عکس پروفایل خود را وارد کنند و پوستری از کاربر به عنوان ستاره قسمت بعدی دنیای “Is Awful” ایجاد شود.

با این حال، درست مانند اپیزود «آینه سیاه»، خواندن شرایط و قوانین این سایت هم مبهم و شک برانگیز است. قبل از ارسال یک عکس سلفی، وب‌سایت خاطرنشان می‌کند که عکس «ممکن است در یک بیلبورد قرار گیرد» و کاربران باید با «استفاده نتفلیکس از تصویر من برای کمپین بازاریابی خود موافقت کنند». نتفلیکس همچنین پیوندی به سند شرایط و ضوابط به شما می‌دهد.

این اشاره‌ای است به صحنه‌ای از اپیزود که در آن وکیل جوآن به او می‌گوید که وقتی برای استریمبری ثبت نام کرد، حقوق  دیجیتال خود را از دست داد. Streamberry کاربران خود را از طریق دستگاه‌های شخصی‌شان رصد می‌کند و یک  نمایش CGI نسبتا دقیق در مورد زندگی روزانه آنها با کامپیپتر کوانتونی خود می‌سازد.

«Joan Is Awful» با توجه به بازی‌های سرگرم‌کننده در خود نتفلیکس و همچنین توضیحاتی در مورد هوش مصنوعی و آینده استریم، بحث زیادی را در فضای آنلاین برانگیخت.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

جستجو برای جیمز باند بعدی – طرفداران جیمز باند یکی از این 11 نفر را جیمز باند بعدی می‌دانند

جیمز باند یک شخصیت خیالی است که توسط نویسنده بریتانیایی یان فلمینگ خلق شده. باند یک مامور سرویس مخفی بریتانیایی ظریف و پیچیده است که با کد 007 نیز شناخته می‌شود. او اولین حضور خود را در رمان «کازینو رویال» فلمینگ در سال 1953 انجام داد و از…

آینه‌ها در فیلم‌ها: فیلمسازها چگونه دوربین‌ها را موقع فیلمبرداری از آینه‌ها ناپدید می‌کنند؟!

هنگام تماشای فیلم، برخی از بینندگان دوست دارند به دنبال خطا‌هایی باشند، مانند یافتن شواهدی از دوربین‌ها و پرسنل ضبط فیلم یا بوم صدابرداری مشخص در یک صحنه و امثال آن. یکی از موقعیت‌های دشوار برای فیلمسازهای، زمانی است که یک صحنه شامل آینه‌ها…

کاریکاتورهای و تصاویر ساده، مفرح و تفکربرانگیز لوکاس لویتان

لوکاس لویتان هنرمند برزیلی، ساکن مادرید است. او بیشتر برای پروژه‌اش به نام «هجوم عکس» مشهور شده، در این پروژه او نقاشی‌هایی را به عکس‌های اینستاگرام افراد اضافه می‌کند و داستان‌های پنهان را به روشی خلاقانه آشکار می‌کند.کارهای او جذاب و…

چهره و شکل و شمایل یک شهروند کشورهای اسکاندیناوی یا منطقه نوردیک به چه صورت است؟

کشور‌های اسکاندیناوی که به عنوان کشورهای شمال اروپا یا منطقه نوردیک نیز شناخته می‌شوند، به گروهی از کشور‌های شمال اروپا اطلاق می‌شود. واژه نوردیک اغلب برای توصیف دانمارک، فنلاند، ایسلند، نروژ و سوئد که اعضای اصلی شورای شمال اروپا هستند،…

پرتره‌های بیماران از بیمارستان روان‌پزشکی بدنامی در بریتانیا در قرن نوزدهم

‌ این عکس‌ها چهره بیمارانی را نشان میدهد که در بیمارستان سلطنتی بیتلم در لندن - که یکی از بدنام‌ترین بیمارستان روانپزشکی بریتانیا در قرن نوزدهم به شمار می‌رفت- تحت درمان قرار گرفتند.عکاسی به نام هنری هیرینگ از تعداد زیادی از بیماران…

منتخبی از تصاویر تاریخی کمتر دیده شده

با اینکه دسترسی به مستندهای خوب این روزها خیلی زیاد شده و به سبب وجود اینترنت (یا شبحی از اینترنت!) ما عکس تاریخی بسیار زیاد می‌بینیم (و می‌توانیم حدس بزنیم که که کئام عکس‌های معاصر روزی تبدیل به عکس تاریخی خواهند شد)، اما باز هم حجم…
آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.