اپلیکیشن Reimagine از هوش مصنوعی برای بازیابی و متحرک‌سازی عکس های قدیمی آسیب دیده استفاده می کند

0

پلتفرم آنلاین شجره نامه MyHeritage یک اپلیکیشن موبایل جدید به نام Reimagine رونمایی کرده که با استفاده از آن عکس‌های قدیمی را می‌توان با استفاده از هوش مصنوعی رنگ‌آمیزی و متحرک‌ کرد.

این اپلیکیشن مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد که یکی از آنها اسکن آسان صفحات آلبوم‌های عکس فیزیکی است. پس از اسکن، هوش مصنوعی پشت پرده اپلیکیشن، تشخیص چهره خودکار و برش فریم را انجام می‌دهد، سپس تصاویر را به صورت  یک آلبوم در گوشی و سرویس ابری MyHeritage ذخیره می‌کند.

MyHeritage می‌گوید که هدف این برنامه کمک به کاربران برای «حفظ، بهبود و اشتراک‌گذاری عکس‌های خانوادگی» در یک برنامه واحد و بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ای برای آن خدمات است.

برنامه Reimagine در حال حاضر چهار کار اصلی را ارائه می‌دهد. ویژگی رنگ‌آمیزی سیاه و سفید و محو را رنگ و جلایی دوباره می‌دهد. نتایج از نظر وضوح بافت پوست آرمانی نیستند ولی کیفیت قابل قبولی دارند.

ابزار بعدی Enhance است که وضوح تصویر را افزایش می‌دهد. همچنین رنگ‌های محو شده را بازیابی می‌کند و در صورت وجود خراش روی عکس‌های اسکن شده، پیکسل‌های خالی را پر می‌کند. از نمونه‌های به اشتراک گذاشته شده توسط MyHeritage، به نظر می‌رسد که هوش مصنوعی کار خود را نسبتاً خوب انجام می‌دهد، اما مسلماً به خوبی ابزار‌های پرکننده هوش مصنوعی مولد که اخیراً توسط Adobe معرفی شده‌اند، نزدیک نیست.

جاه طلبانه‌ترین ویژگی در این اپلیکشن، Animate است که یک ویدئویی زنده کوتاه از چهره یک فرد ایجاد می‌کند. حرکت مردمک را اضافه می‌کند تا طبیعی‌تر به نظر برسد، حرکت ظریفی را روی لب‌ها تنظیم می‌کند و سر را به اطراف حرکت می‌دهد. این اپلیکیشن سپس تصاویر را در فهرست کاربری شخصی خود در سایت MyHeritage آپلود می‌کند.

اسکن‌های اصلی عکس دست نخورده باقی می‌مانند و در سرویس ابر ذخیره می‌شوند. نسخه‌های ویرایش شده به صورت فایل‌های جداگانه ذخیره می‌شوند و روی آنها به خاطر مشخص شدن ویرایش و عدم مداخله در گذشته «واقعی» نشان کوچکی گذاشته می‌شود.

ویژگی‌های بیشتری مانند برچسب‌گذاری عکس و اشتراک‌گذاری ارتقایافته در راه است. این برنامه از ۱۱ زبان پشتیبانی می‌کند.

البته توجه داشته باشید که این اپیلیکشن  تنها تعداد محدودی توکن رایگان برای ویرایش عکس‌های شما ارائه می‌دهد.. پس از آن، باید برای اشتراک های ماهانه یا سالانه، که اسکن و ویرایش عکس را ارائه می‌دهد، پول پرداخت کنید. هزینه اشتراک ماهانه 7.99 دلار قیمت است. اشتراک سالانه هم  49.99 دلار با یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه است.

دانلود Reimagine برای ios. –   دانلود Reimagine برای وسایل اندرویدی


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

حداقل مجازات کسانی که این چیزها را طراحی کرده‌اند، زندان است!

طراحی خوب در هر عرصه‌ای چه فضای وب، معماری، وسایل خانگی و صنعتی و گجت‌ها مهم است. یک طراح باید بتواند خود را جای کاربران نهایی بگذارد و حدس بزند که در استفاده از وسیله یال محل چه مشکلاتی پیش خواهد آمد یا در شرایط مختلف و با گذشت زمان چه…

نقاشی‌هایی که به بالاترین رقم‌ها قیمت‌گذاری و فروخته شده‌اند

در اینجا می خواهیم لیستی از گران‌ترین نقاشی هایی که در بازار حراجی‌ها به فروش رسیده اند را با هم مرور کنیم. البته هر لحظه امکان تغییر این لیست و جایگزینی نقاشی های دیگری وجود دارد ولی در آن صورت هم می توان نقاشی های زیر را جزء گرانترین های…

خاطره‌بازی‌ با هم‌خوابگاهی‌ها و هم‌خانه‌های کثیف زمان دانشجویی!

الان را نمی‌دانم، اما داشتیم هم‌خوابگاه‌هایی و هم‌اتاقی‌هایی که نظم و بهداشت برایشان اولویت نبود. شاید یک جور لج و لجبازی برای نامرتب بودن و نشان دادن بی‌حالی و غم فلسفی هم در کار بود.ظرف‌های نشسته که دست کم مواد غذایی داخلشان تخلیه…

نمونه‌های جالبی از اختراعاتی که فراموش شدند، یا تکامل یافتند یا به کلی به صورت دیگری تغییر پیدا…

در طی دهه‌ها و قرن‌های انسان‌های اختراعات گوناگونی کرده‌اند. از برخی از آنها در ابتدای امر تصور می‌شد که استقبال خوبی شود، اما در نهایت فراموش شدند، برخی با تغییرات نه چندان بنیادین همچنان به همان صورت تولید می‌شوند، برخی با تغییرات جدی و…

21 مهارتی که ای کاش در مدرسه یا جای دیگر مقدمات آنها را به ما می‌آموختند!

درس و دانشگاه بسیارند، اما وقتی وارد کار واقعی و زندگی می‌شوید می‌بینید که مهارت‌های زیادی لازم دارید تا تبدیل به یک آدم موفق شوید یا به آرامش و خوشبختی بیشتری در زندگی برسید. گاهی دوره‌های آموزشی خوبی برای آنها وجود دارد و گاهی هم باید…

جشن ۷۵۰ سالگی برلین در آلمان شرقی و رژه رایانه‌های قابل حمل

در سال ۱۹۸۷، برلین ۷۵۰مین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت و شهر پر از هیجان بود. دولت کمونیستی آلمان شرقی، که در آن زمان بر نیمه شرقی شهر حکومت می‌کرد، می‌خواست این مناسبت را با رژه بزرگی که دستاورد‌های کشور را به نمایش می‌گذاشت، جشن بگیرد.…
آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.