مرکزخدمات پرستاری سالمند در تهران

0
رپورتاژ

پرستار سالمند در تهران

در تهران بسیاری از مراکز پرستاری متخصص در خدمات پرستاری سالمند فعالیت دارند. می توان با جستجوی اینترنتی و همچنین استفاده از لیست تلفن از راههای دیگر برای پیدا کردن پرستار سالمند در تهران استفاده کرد.

 

مراکز پرستاری معتبر در ایران کدامند؟

مراکز خدمات پرستاری متعددی در ایران وجود دارد که از معروف ترین و بنام ترین آنها خدمات پرستاری ناجی میباشد بابیش از چند دهه ارائه خدمات پرستاری و خدمات پزشکی در کنار پرستاران با تجربه و خبره . البته این توصیه می شود که قبل از انتخاب مرکز پرستاری، تحقیقات دقیقی انجام شود. آدرس سایت : parastari.ir

تماس شبانه روزی: ۰۲۱۸۸۴۶۴۰۰۰

تماس ساعات اداری : ۰۲۱۸۸۴۶۹۰۳۶

 

خدمات پرستاری چیت و شامل چه خدماتی میشود ؟

خدمات پرستاری، ارایه خدمات پرستاری در منازل، بیمارستانها، مراکز مهارتی، خانه های سالمندان و مراکز مراقبتی و پزشکی است.

خدمات پرستاری شامل خدمات پرستاری ابتدایی مانند تزریقات، پایش سطح شوک، تغییر لوله های گازی، مراقبت از زخم، کمک در تغذیه و بهداشت شخصی و خدمات پرستاری پیشرفته مانند تشخیص بیماری، مراقبت از ورودی های سنگین، درمان جراحی بعد از عمل، مراقبت های لازم بعد از درمان و سایر خدمات پرستاری هستند.

 

خدمات پرستاری سالمند چه خدماتی را پوشش میدهد؟

خدمات پرستاری سالمند شامل خدماتی مانند مراقبت بیمارستانی، کمک در تغذیه و بهداشت شخصی، پیشگیری از سرخرگی، پایش و کنترل داروها، نظارت بر حالت سلامتی و رفتار، کنترل مداوم بر انواع بیماری ها و سایر خدمات پرستاری مرتبط با سالمندان است.

خدمات پرستاری سالمند در منزل

خدمات پرستاری سالمند در منزل، شامل خدماتی مانند مراقبت بیمارستانی، مراقبت های لازم بعد از درمان، کمک در تغذیه و بهداشت شخصی، تزریقات، پایش شدت درد، کنترل مداوم بر انواع بیماری ها، کنترل داروها و سایر خدمات پرستاری است.

 

ویژگی یک پرستار سالمند

ویژگی یک پرستار سالمند شامل داشتن اخلاق حرفه‌ای، شناخت دقیق از نیازهای بیمار، تجربه کافی و مهارت حرفه‌ای، صبوری و شفافیت در روابط با بیمار و خانواده و همچنین توجه به جزئیات و انجام وظایف در زمان مقرر می‌باشد.

 

پرستار آقا یا خانم کدامیک مناسب پرستاری از سالمند میباشند؟

این بستگی به تمایل سالمند و همچنین حوزه فعالیت پرستار دارد، و ممکن است یک پرستار خانم برای برخی سالمندان قابل قبول باشد در حالی که برای دیگران پرستار آقا انتخاب بهتری است.

 

هزینه نگهداری از سالمند به صورت شبانه روزی چطور محاسبه میشود؟

هزینه نگهداری سالمند به صورت شبانه روزی به متراژ محیط سالمند و نیازهای سلامتی او وابسته است، در نتیجه این هزینه همیشه ثابت نمی باشد و باید بر اساس شرایط بررسی شود.

 

 

آیا پرستار سالمند ارزان گزینه خوبی جهت پرستاری از والدین میباشد؟

پرستار سالمند ارزان گزینه نیست زیرا که برای انجام کار خود نیاز به آموزش دیده شدن، حضور در خانه سالمند و همچنین تجربه کافی دارد. با این حال، گاهی اوقات این انتخاب نسبت به خدمات پرستاری مراکزی که هزینه های بالاتری دارند، مقرون به صرفه تر است.

استخدام پرستار ساعتی سالمند

برای سالمندانی که از تنهایی رنج می‌برند، وجود یک پرستار در خانه می‌تواند آرامش خاطر خانواده‌ها و افراد را فراهم کند، بنابراین استخدام پرستار یک نکته مهم است. برخی از خانواده‌ها ممکن است نیاز به استخدام یک پرستار ساعتی سالمند داشته باشند.

 

از مزایا و خوبی های استخدام پرستار این است که با گذر زمان و انس گرفتن سالمند با پرستار او احساس امنیت و آرامش می‌کنند و شما خیالتان راحت است که در زمان نبودتان همیشه فردی همراه و همدم آن ها است. از سوی دیگر پرستاران به مرور زمان با همه عادات و نیازهای سالمند آشنا شده و می‌توانند اقدامات لازم را برای بهبود سلامت آنها انجام دهد.

 

اگر در زمان استخدام از مرکز مربوطه بخواهید فردی که به عنوان پرستار به منزل شما می‌آید توانایی ارائه کمک های اولیه لازم را در شرایط خاص و مواقع حساس تا حد اضطرار داشته باشد می‌تواند کمک بزرگی به سالمند شما در زمان حوادث ناگوار کند؛ بنابراین، با داشتن چنین شخصی دیگر مطمئن هستید که سالمند شما به خوبی غذا می‌خورد، به خوبی استراحت می‌کند و از همه مهمتر از نظافت خوبی برخوردار است.

 

با استخدام یک پرستار ساعتی متخصص که از وضعیت جسمی و روحی سالمند شما آگاه است، می‌توانید مطمئن شوید که پدر و مادر پیرتان داروهای خود را به موقع مصرف می‌کنند.

 

ویژگی‌های یک پرستار ساعتی در منزل

ویژگی‌های یک پرستار ساعتی در منزل منظم و وقت شناس، قدرت بدنی لازم برای انجام کارهای روزانه و داشتن تجربه کافی در این زمینه است. مهمترین هدف در ارائه این خدمات به مردم تأمین رفاه سالمندان است و اینگونه است که پرستاران ساعتی برای ارائه خدمات به مردم در منازل خود استخدام می‌شوند. یک پرستار ساعتی علاوه بر داشتن خصوصیات یک پرستار، باید کارش را باکیفیت انجام دهد؛ زیرا آنها باید در یک یا چند ساعت خدمات خود را به سالمند ارائه دهند.

استخدام پرستار شبانه روزی سالمند

یکی از دلایل مهم استفاده از خدمات استخدام پرستار شبانه روزی سالمند این است که بدون جابه‌جایی بیمار می‌توان شرایط خوبی را برای او ایجاد کرد تا از خدمات پزشکی و خدمات پرستاری استفاده کند.

 

حقوق پرستار سالمند ساعتی

با توجه به اینکه این روزها درگیری فکری و کاری همه زیاد شده برخی مجبورند پرستار ساعتی برای سالمند استخدام کنند تا خدمات منحصر به‌ فردی را به آن ها ارائه دهد. حقوق پرستار سالمند ساعتی می‌تواند بسته به مکان، تجربه و صلاحیت هر پرستار متفاوت باشد. قبل از استخدام پرستار سالمند ساعتی، بهتر است با او در مورد نرخ ساعتی و البته شرایط کار مذاکره کنید.

 

سخن آخر

استخدام یک پرستار سالمند ساعتی در منزل می‌تواند به منظور ارائه خدمات حرفه‌ای به افراد سالمند کمک کند. پرستاران سالمند ساعتی از افراد متخص و آموزش‌دیده تشکیل شده و به بیماران سالمند در منزل خدمات بهداشتی و پزشکی ارائه می‌دهند.

آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.