دریافت خدمات پزشکی در منزل تنها با یک کلیک از درمان نو!

0

با توجه به اینکه امروزه بسیاری از کسب و کار ها به سوی اینترنتی شدن پیش رفته اند، حیطه درمان به خصوص درمان در منزل نیز توانسته نیاز های کاربران اورژانسی خود را از فضای کسب و کار های آنلاین پاسخ دهد، همانطور که می دانیم در گذشته نه چندان دور اگر فردی در منزل دچار علائم اسهال شدید یا سرماخوردگی با تب بالا می شد افراد خانواده باید فرد بیمار را سریعا به سریع ترین مرکز درمانی نزدیک محل زندگی او می بردند، در انجام این امر امکان آسیب به فرد به علت های مختلف مانند: عدم حضور پزشک مقیم در درمانگاه، ماندن در صف طولانی نوبت و عوارض جانبی بیماری و غیره مطرح بود، اما امروزه همانطور که گفته مراکز خدمات پرستاری و پزشکی در منزل همانند مرکز درمان در منزل درمان نو تنها با یک تماس و کمتر از 30 دقیقه به نیاز کاربر پاسخ داده و کمک رسان افراد در چنین شرایط بحرانی می شوند.

خدمات ویزیت پزشک عمومی تنها با یک تماس

انجام ویزیت پزشک عمومی در منزل از جانب مرکز درمان نو فراهم است، همانطور که می دانیم پزشکان عمومی خدمات ویزیت بیمار، تجویز دارو های خوراکی و تزریقی و همچنین تجویز نسخه های چکاپ آزمایشگاهی را بر عهده دارند و در واقع پزشکان عمومی را می توان پیشگامان سلامت در جامعه نامید، مرکز درمان نو با دارا بودن تعداد متعدد پزشک معتمد و مجرب آماده خدمت رسانی به بیماران عزیز در منزل می باشد، پزشکان عمومی این مرکز با دارا بودن تجربه بالا توانایی هدایت شرایط بحرانی در منزل بیمار را داشته و می توانند در ایفای نقش خود در منزل بسیار کارآمد ظاهر گردند، پزشکان عمومی این مرکز به دو دسته پزشکان عمومی خانم و پزشکان عمومی آقا تقسیم بندی شده و بنا به طرح انطباق وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و درخواست کاربر به بالین بیمار اعزام می گردند.

مزایای ویزیت پزشک عمومی در منزل

 

از مهم ترین مزایای ویزیت پزشک عمومی در منزل می توان به:

  1. درخواست خدمات هم زمان مانند گرفتن فشار خون، قند خون
  2. اخذ نسخه آزمایش در منزل
  3. تجویز دارو
  4. تجویز سرم تراپی در منزل
  5. آرام سازی بیمار
  6. دادن روحیه درمان به بیمار
  7. انجام خدمات هم زمان مانند تزریق سرم در منزل
  8. بخیه زدن در فضای منزل

و غیره اشاره نمود، باید توجه داشته باشیم که تمام موارد گفته شده چه در فضای مراکز درمانی باشد و چه در فضای خانه از جانب پزشک عمومی قابل انجام است ولی با توجه به اینکه فضای خانه محیط امن تر و ایمن تر همراه با آرامش بیشتری است پیشنهاد امروزه کاربران گیرنده خدمات درمانی منزل آن ها می باشد.

5 مورد از مهم ترین بیماری هایی که با ویزیت پزشک عمومی در منزل درمان می شود چیست؟

  1. سرماخوردگی های حاد: موردی که بسیاری از ما در تغییرات فصلی امکان مواجه با آن را داریم.
  2. آنفولانزا: نوعی از ویروس های آسیب رساننده به سیستم ایمنی بدن ویروس آنفولانزا با سویه H1N1 می باشد که با ویزیت پزشکان عمومی در منزل و تجویز داروهای تقویتی قابل درمان می باشد.
  3. کرونا ویروس: با شیوع بیماری کووید 19 و پاندمی جهانی ویروس کرونا خود را به جهان معرفی نمود، در 2 سال اخیر این ویروس در کشور ما خطرات مرگ و میر پایینی دارد ولی به صورت متناوب سبب ابتلا و ایجاد پیک های دوره ای می گردد، با ویزیت پزشکان عمومی مرکز درمان نو در منزل و تجویز دارو می توان علائم دوره ای این بیماری را بسیار کم کرد.
  4. عفونت های مجرای ادرای: پزشکان عمومی با ویزیت خود در منزل می توانند انواع بیماری های مربوط به مجرای ادراری مانند عفونت ادراری، تنگی مجرا و غیره را تشخیص و برای درمان آن اقدام نمایند.
  5. مشکلات گوارشی: پزشک عمومی با ویزیت خود در منزل می تواند در درمان برخی مشکلات گوارشی مانند اسهال و استفراغ و درد های کولیکی ناشی از استرس موثر واقع شود.

مهم ترین مزایای گرفتن خدمات از مراکز درمان در منزل نسبت با مراکز درمانی عمومی

در رابطه با این مورد باید خدمتتان عرض نماییم که مزایای اخذ خدمات از مراکز درمانی نسبت به مراکز عمومی بسیار قابل توجه می باشد، از مهم ترین این موارد می توان به:

  1. دسترسی سریع تر به پزشکان متخصص یا عمومی
  2. جلوگیری از اتلاف وقت
  3. صرفه جویی در هزینه ها
  4. امکان دریافت خدمات 24 ساعته در هفت روز هفته
  5. جلوگیری از انتقال عفونت
  6. امکان دسترسی به پزشک عمومی حتی بعد از دریافت خدمات در منزل
  7. امکان استفاده از خدمات هم زمان مانند اخذ فشارخون هم زمان، گرفتن اکسیژن خون در منزل و غیره

چه خدماتی متمایزی را می توان از مرکز درمان در منزل درمان نو دریافت کرد؟

خدماتی که مراکز درمان در منزل به کاربران خود امروزه ارائه می دهند بسیار گسترده شده است و در همین راستا مراکزی بیشترین محبوبیت را نزد کاربران خود دارند که خدمات گسترده ای نیز ارائه نمایند، مرکز درمان نو با دارا بودن لاین های گسترده درمانی خدمات مهم ای مانند گرفتن نوار مغز در منزل ، گرفتن نوار قلب در منزل، اکواردیوگرافی در منزل و غیره را می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن برای کاربران خود ارائه نماید.

ویژگی های مهم مرکز خدمات پرستاری، پزشکی و پاراکلینیکی درمان نو

از مهم ترین ویژگی های بارز این مرکز می توان به تعهد بالا در قبال کاربر، فراهم کردن بستر درمان در منزل بدون فوت وقت، محاسبه نرخ پروسیجر های درمانی بر اساس تعرفه های قانونی، استفاده از نیروهای با سابقه و شاغل در بیمارستان های تاپ لول و سطح بالا، استفاده از جدید ترین متد درمانی در منزل جهت رسیدن به هدف خود و غیره را مثال زد.

خدمات نوار مغز در منزل به جه صورت و چگونه انجام می شود؟

در ابتدا خدمتتان باید بگوییم که نوار مغز قطعه کاغذی می باشد که توسط دستگاه الکتروانسفالوگرافی اخذ شده و تحریکات سلول های مغز و اعصاب را ثبت می نماید، معمولا افرادی که دچار سکته مغزی ناشی از اختلالات ایسکمیک، بیماران دارای تشنج های متعدد، بیماران اپیلپسی یا صرع هستند می توانند از خدمات نوار مغز در منزل استفاده نمایند، اخذ نوار مغز می تواند توسط متخصص مغز در منزل یا توسط کارشناس حرفه ای و اپراتور اخذ نوار مغز در منزل انجام شود و پس از آن نوار مغز اخذ شده برای پزشک مغز و اعصاب مربوطه ارسال شود.

با توجه به اطلاعاتی که خدمتتان ارائه دادیم انجام خدماتی مانند ویزیت پزشک در منزل، ویزیت پزشک عمومی در منزل یا خدماتی مانند تزریق سرم در منزل، تزریقات در منزل و غیره باید از جانب مراکز قابل اطمینان و دارای مجور رسمی از وزارت درمان و آموزش پزشکی انجام شود، در مواردی دیده شده که مراکز غیر قانونی خدمات پرستاری و پزشکی در منزل اقدام به اعزام پزشک و پرستار به بالین بیمار می نمایند و از آن جایی که اپراتور های اعزامی این مراکز دارای توانایی تشخیص و مدریت بحران نمی باشند عوارض جبران ناپذیری پس از انجام پروسیجر درمانی برای بیمار ایجاد می شود، مطالعه این چنین مقالات و تحقیق در رابطه با اصالت مرکز ارائه دهنده خدمات پزشکی، پرستاری و پاراکلینیکی در منزل می تواند شما عزیزان را در رسیدن به درمان نو کمک نماید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران /کاشت مو /قیمت روکش دندان / درمان طب / تجهیزات پزشکی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.