با خدمات اتوبار دیگر بسته‌بندی و جابجایی اسباب و اثاثیه بزرگ منزل یا محل کار برایتان یک کابوس نیست!

0

رپورتاژ

اگر نیازمند حمل و نقل اسباب و اثاثیه خود هستید و برای این کار به دنبال تیم مجربی میگردید، ما به شما اتوبار ملل را پیشنهاد میکنیم.

درباره ی اتوبار ملل بیشتر بدانید:

شرکت باربری ملل تقریبا 5 سال است که در زمینه خدمات باربری فعالیت دارد. که در طول این سال‌ها، تمرکز خود را بر روی ارائه خدمات با کیفیت، اخلاق‌مداری، تعهد و ارائه قیمت شفاف گذاشته است و تا به امروز، از این رویکرد توانسته نتایج بسیار خوبی بگیرد.

چرا باید  اتوبار ملل را برای حمل اسباب و اثاثیه خود انتخاب کنیم؟

پوشش تمام مناطق تهران:

مناطق باربری شرکت اتوبار ملل در استان تهران و حومه به صورت کامل توسط شعبه های این شرکت پوشش داده شده است و همشهریان گرامی می توانند با تماس به یکی از شعب در کمترین زمان ممکن منتظر اعزام کارگران و وسایل نقلیه به محل مورد نظر باشند.

استفاده از نیروهای بومی برای هر منطقه:

تمامی پرسنل اتوبار ملل نیروهای بومی هر منطقه هستند که با شناخت کامل منطقه، سرعت جابجایی اسباب و اثاثیه شما بالاتر رفته و در کم‌ترین زمان ممکن و با بهترین هزینه جابجایی بارها و اسباب و اثاثیه شما انجام می شود.

کادری مجرب و کاملا آموزش دیده:

اتوبار ملل دارای تیم مجربی از کارکنان وظیفه شناس، متعهد، خوش برخورد و قابل اطمینان در هر شعبه می‌‍باشد که سختی طاقت فرسای حمل اسبا و اثاثیه‌های شما را تبدیل به حمل و نقلی کاملا بی دغدغه و متفاوت می‌کند.کارکنان ملل، کاملاً آموزش دیده‌اند تا در عین سرعت، سلامت اثاثیه شما را حفظ کنند

قیمتی مناسب و شفاف بدون هزینههای اضافی:

اتوبار ملل تعرفه باربری را با قیمتی ارزان و منصفانه در اختیار شما قرار می‌دهد، شما قرار نیست هیچ هزینه مخفی ای پرداخت کنید و قیمت همان است که از ابتدا مشخص می‌شود.

کاملا تضمینی :

ارائه خدمات با کیفیت، رضایت مشتریان، جابجایی بدون خسارت و گم شدن اسباب و اثاثیه از دلایلی است که اتوبار ملل در آن تضمین می‌دهد. تعهد ما از لحظه شروع کار بسته بندی و جابجایی سالم بارهای شما تا پایان کار می باشد.

ماشین های حمل بار به انتخاب مشتری و تنوع وسایل نقلیه ( خاور ، نیسان ، وانت و…)  :

خاور و کامیون:

اگر قصد جابجایی اسباب و اثاثیه بزرگ منزل یا محل کار خود را دارید ، اتومبیل های سنگین شرکت باربری ملل آماده خدمت رسانی به شما هستند. خدمات خاور بار ملل در شهر تهران و حومه به شهروندان عزیز ارائه می‌شود.

نیسان:

اگر قصد جابجایی تعدادی اسباب و  اثاثیه از محل کار یا منزل خود دارید و اثاثیه شما آنقدر زیاد است که در وانت جا نشود و آن قدر کم است که خاور برایش زیاد باشد، پس نیسان ملل بهترین گزینه برای شماست. خدمات نیسان بار در شهر تهران و حومه به شهروندان عزیز ارائه می‌شود.

وانت بار:

اگر قصد جابجایی اثاثیه کمی را دارید، وانت بار ملل بهترین گزینه برای شماست. خدمات وانت بار ملل در تمام شهر تهران و حومه به شهروندان عزیز ارائه می‌شود.

خدمات ویژه حمل اثاثیه در اتوبار ملل عبارتند از:

  • دارای اتومبیل‌های مخصوص حمل بارهای شکستنی
  • دارای اتومبیل‌های مخصوص حمل بار ویژه ارگان‌ها و ادارات
  • سرویس مخصوص حمل لوازم شکستنی

مزایای اتوبار ملل نسبت به سایر رقبا:

  • دارای اتومبیل‌های کابین‌دار
  • دارای اتومبیل‌ها موکت شده
  • مشاوره و پشتیبانی 24 ساعته رایگان
  • پیگیری نحوه برخورد و روند کار از مشتریان
  • ارائه کادر خانم و آقا جهت بسته بندی
  • دارای پرسنل مطمئن، با اخلاق و آموزش دیده
  • ارائه سرویس در هر ساعت از شبانه روز
  • ارائه پکیج های مناسب جهت سرویس‌های رختخواب، لباس ها و …

دارای تیم مجرب برای بسته بندی وسایل :

اتوبار ملل دارای کادری از آقایان و بانوان مجرب و آموزش دیده در زمینه حمل و جابجایی و بسته بندی بارها به شما همشهریان گرامی یاری رسانده و بهترین پیشنهادات را برای جابجایی اسباب در کمترین زمان به شما ارائه خواهند داد.

خدمات باربری به شهرستانها:

خدمات باربری به شهرستان ها از طریق سرویس های اتوبار ملل با قیمت‌های بسیار مناسب خدمات بسته‌بندی و حمل اسباب و اثاثیه منزل و محل کار به شهرستان را به همشهری‌های تهرانی عزیز ارائه ‌دهد.


این رپورتاژ توسط رسانه تجارت نوین تهیه و منتشر شده است.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.