دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی تنها با یک کلیک

0

رپورتاژ

دوست دارید بدون صرف وقت و هزینه زیاد در سریع ترین زمان فیلم و سریال مورد علاقه خود را دانلود کنید. یا حتی بتوانید با بهترین کیفیت بر اساس نوع دستگاهی که دارید به صورت آنلاین آن را تماشا کنید؟ اگر اینطور است پس باید به فکر پیدا کردن یک وب سایت مناسب باشید تا خدمات و امکاناتی که میخواهید را در اختیار شما قرار دهد. ما در این بخش شما را راهنمایی خواهیم کرد و بهترین سایت فعال در ایران در این زمینه را به شما معرفی خواهیم کرد. این سایت پینک فیلم نام دارد که تمامی فیلم و سریال های ایرانی و خارجی را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما قرار خواهد داد تا بتوانید بدون پرداخت هزینه های اضافی به آنها دسترسی داشته باشید.

چرا وب سایت پینک فیلم

اگر بخواهیم این موضوع را دقیق تر بررسی کنیم باید در قدم اول این موضوع را یادآوری کنیم که دانلود فیلم و سریال از یک وب سایت خیلی به صرفه تر از کانال های دانلود سریال و فیلم برای شما خواهند بود. چرا که نیازی به استفاده از پروکسی و غیره برای دانلود از سایت نخواهید داشت. پس در قدم اول باید به دنبال پیدا کردن یک وب سایت مناسب باشید که پیشنهاد ما به شما پینک فیلم می باشد. در قدم بعدی باید خدمات و امکاناتی که وب سایت در زمینه فیلم و سریال و حتی انیمیشن ها در اختیار شما قرار می دهد دقت داشته باشید. در این زمینه هم شما پینک فیلم با داشتن سال ها تجربه به خوبی پاسخگوی شما خواهد بود که در ادامه به معرفی خدمات و امکانات این سایت خواهیم پرداخت.

 

بیشتر خدمات پینک فیلم رایگان هستند

بیشتر وب سایت هایی که در زمینه دانلود فیلم و سریال مشغول به فعالیت هستند در همان بدو ورود کاربر او را ملزم به تهیه اشتراک میکنند تا بتواند از خدمات شان استفاده کند که این به مذاق بسیاری از کاربرها خوش نمی آید. ما در پینک فیلم رویه دیگری را در پیش گرفته ایم و خدمات زیادی در حوزه سینما را به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده ایم. بنابراین بجای تهیه اشتراک های پرهزینه و گران وب سایت ما را انتخاب کنید و از صرف هزینه های بی مورد در این زمینه در امان باشید. اگر هم به دنبال تهیه یک اشتراک مناسب برای خود باشید که خدمات بیشتری را بدست آورید، اشتراک مادام العمر ما را تهیه نمایید که با یک بار خرید اشتراک تا اخر عمر هر فیلم و سریالی را در سریع ترین زمان دانلود کنید و بیشترین خدمات را با کمترین هزینه در اختیار داشته باشید. برای این کار به وب سایت ما مراجعه کنید و در بخش خرید اشتراک گزینه مادام العمر را بزنید. آیا این گزینه بهتری برای عاشقان فیلم و سریال نیست.

با ما همیشه در دنیای سینما آپدیت و به روز باشید

دسترسی سریع به سریال ها، انیمیشن ها و فیلم های روز دنیا چقدر برای شما اهمیت دارد؟ دوست دارید هر فیلم و سریالی را سریع از بقیه ببینید؟ به محض انتشار قسمت های جدید از سریال های مورد علاقه تان دوست دارید آن را دانلود کنید یا به صورت آنلاین تماشا کنید؟ ما با داشتن یک تیم حرفه ای و قوی در این زمینه یک وب سایت به روز در دنیای سینما را در اختیار شما قرار خواهیم داد. هر فیلم و یا سریال جدیدی که می شناسید را می توانید در بخش جستجوی سایت پیدا کرده و از آخرین تغییرات حوزه سینما در سریع ترین زمان باخبر باشید.

حتی لازم نیست بدانید چه فیلم ها و سریال هایی در سال جدید منتشر شده اند و یا حتی پرطرفدارترین آنها کدام فیلم و سریال بوده اند. ما در وب سایت در این زمینه به شما کمک خواهیم کرد و با مراجعه به دسته بندی های مختلف می توانید از این مورد اطلاع پیدا کنید و فیلم های مورد علاقه خود را زودتر پیدا کنید.

 

دسترسی به بزرگترین آرشیو فیلم و سریال در ایران

در کنار فیلم ها و سریال های به روز که در سال های اخیر منتشر شده اند، اگر عاشق فیلم ها و سریال های کلاسیک هستید و هنوز میخواهید دوباره آنها را تماشا کنید، در پینک فیلم به جستجوی آنها بپردازید. در این زمینه هر فیلم و یا سریال قدیمی که مورد علاقه شما است را می توانید پیدا کنید. بنابراین دیگر لازم نیست وب سایت های زیادی را برای پیدا کردن یک فیلم قدیمی بگردید، تنها کافی است نام آن را در پینک فیلم جستجو نمایید و با بهترین کیفیت در اختیار داشته باشید.

همچنین ذکر این نکته هم ضروری است که بدانید فیلم و سریال هایی که در سایت قرار می دهیم برای هر قشری مناسب می باشند. اگر دوست دارید فیلم و سریال های مورد علاقه خود را به صورت دوبله و در کنار خانواده ببینید، بخشی از محتوای ما برای شما در نظر گرفته شده اند. یا اگر دوست دارید فیلم و سریال ها به صورت زبان اصلی و بدون هیچگونه حذفیاتی باشند، ما همگی آنها را به این شکل هم در سایت قرار داده ایم تا هیچ مشکلی نداشته باشید.

کلام پایانی

در چند سال اخیر پینک فیلم با هدف پر کردن خلاء های موجود در وب سایت های دانلود فیلم و سریال ایرانی پا به عرصه وجود گذاشت. ما در کنار هر فیلم و سریالی که دوست دارید بیشترین تعداد لینک دانلود را به همراه جزئیات کامل در مورد هر یک از آنها در اختیارتان قرار داده ایم تا بتوانید دقیقا چیزی که میخواهید را در اختیار داشته باشید. همچنین اگر قصد دانلود سریال ها یا فیلم ها را ندارید، امکان تماشای آنلاین هم برای شما در این زمینه در نظر گرفته شده است که متناسب با هر دستگاهی میتوانید از این خدمات استفاده نمایید. در نهایت باید بدانید که تمام تلاش ما در پینک فیلم بر رضایت کاربران از خدمات متمرکز شده است و با آپدیت مداوم خدمات و امکانات سایت همه روزه در تلاشیم تا این امر به بهترین شکل ممکن محقق شود.

سوالات متداول

  1. آیا پینک فیلم دارای پشتیبانی است؟

بله میتوانید در صورت بروز هر گونه مشکلی در سایت با ما در ارتباط باشید. سریع ترین راه گزینه ارسال تیکت در پنل کاربری تان است که ما در اسرع وقت پاسخگو خواهیم بود.

  1. آیا خدمات پینک فیلم تماما پولی هستند؟

خیر. بسیاری از فیلم ها و سریال ها را در سایت میتوانید به صورت رایگان دانلود کنید. در صورت نیاز به خدمات حرفه ای تر می توانید اشتراک ماهانه یا سالانه و حتی مادام العمر تهیه نمایید.

آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.