عکس‌های قبل و بعد از عمل جراحی بازسازی بینی در مردی که مورد حمله سگ‌ها قرار گرفته بود

0

بینی مردی که در حین سفر کاری در منطقه خلیج سانفرانسیسکو کالیفرنیا مورد حمله سگ قرار گرفت، پس از ۴ سال و ۱۴ عمل جراحی بینی، به طور کامل بازسازی شد. اندرو کوپلو، یک مهندس پزشکی از ماساچوست، در ایالات متحده، پس از حمله وحشیانه به وی در سال ۲۰۱۷، با صورت صاف با دو سوراخ در آن و گوش آسیب دیده باقی ماند.

جراحات بر اعتماد به نفس اندروی ۳۷ ساله تأثیر گذاشت و هر زمان که از خانه بیرون می‌رفت احساس اضطراب می‌کرد.

«مردم خیره می‌شدند یا از من می‌پرسیدند چه اتفاقی افتاده است. بسیار ناراحت‌کننده بود. چهره شما و قسمت‌های مختلف آن، هویت شماست و من آن را از دست دادم.»

یافتن متخصص پزشکی مناسب برای انجام این عمل پیچیده ۱۸ ماه طول کشید.

«انتخاب بهترین دکتر واقعاً برای من مهم بود. بسیاری از جراحان مشهور به من گفتند که جراحی‌ها منجر به تغییر شکل دائمی من می‌شود و من نمی‌خواستم با آن کنار بیایم. من معتقد بودم که باید گزینه بهتری وجود داشته باشد.»

در نهایت، او جراح پلاستیکی به نام پاتریک برن را از طریق جستجوی اینترنتی پیدا کرد.

اندرو درباره پزشک‌اش که رئیس انستیتوی جراحی یکپارچه و رئیس بخش جراحی گوش و حلق و بینی-سر و گردن در کلینیک کلیولند است، می‌گوید: «در آن دوران زندگی‌ام واقعاً هیچ‌امیدی نداشتم تا زمانی که دکتر برن را ملاقات کردم. او به من‌امیدواری داد که یک نتیجه جراحی عالی و بدون تغییر شکل قابل توجه و پایدار می‌توانم داشته باشم.»

در سال ۲۰۲۰  اندرو از ماساچوست به اوهایو نقل مکان کرد تا به کلینیک کلیولند برود.

کلینیک کلیولند توضیح داد که بینی او تقریباً به طور کامل از ابتدا با استفاده از بافت خودش ساخته شده : غضروف قفسه سینه و پوست گوش او و بافتی از پیشانی او.

بینی اندرو در سه لایه بازسازی شد. برای لایه داخلی که باید نازک و عروقی باشد، از پوست سمت راست بالای پیشانی او استفاده شد.

لایه ساختاری میانی از غضروف و استخوان تشکیل شده. در نهایت، برای سومین لایه خارجی نیز از پوست گرفته شده از پیشانی استفاده شد.

پوست این قسمت از بدن اغلب مورد استفاده قرار می‌گیرد، زیرا از نظر رنگ بافت و ویژگی‌ها در اکثر بیماران با هم سازگار است.

دکتر برن می‌گوید: «چیزی به نام بازسازی ساده بینی وجود ندارد – به طور معمول، هر چه نقص بزرگتر باشد، مورد پیچیده‌تر می‌شود. ترمیم کامل بینی یک تلاش دشوار جراحی پلاستیک است. اما، مطمئن بودم که می‌توانیم بینی جدیدی برای اندرو ایجاد کنیم. »

این ورزشکار ۳۷ ساله که به دلیل عفونت دچار عوارض بعد از عمل شد، با چالش غیرمنتظره دیگری روبرو شد.

در نتیجه عفونت، که بخش بزرگی از چارچوب غضروف زیر سطحی اندرو را حل کرد، پزشک او مجبور به انجام یک عمل جراحی دیگر شد.

جراح ارشد سر و گردن گفت: «در طول سال‌ها آموخته‌ام که این عوارض اولیه را بسیار جدی بگیرم و در صورت امکان سریع عمل کنم. »

«اندرو یک الهام بخش است. او ناملایمات را مدیریت کرد و همه ناکامی‌ها را با ظرأفت مداوم مدیریت کرد. »

«در نهایت، برای رسیدن به یک نتیجه قابل قبول، مجبور شدیم یک پیوند یا فلاپ دوم پیشانی را تکمیل کنیم. »

طبق گزارش انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، سالانه نزدیک به ۲۲۰۰۰۰ عمل بینی در ایالات متحده انجام می‌شود. این جراحی ممکن است برای تغییر ظاهر بینی، بهبود تنفس یا هر دو انجام شود.  اندرو با بازسازی بینی، توانست اعتماد به نفس خود را بازیابد.

«او زندگی را به من بازگرداند و این اعتماد به نفس را به من داد تا دوباره خودم باشم، قرار ملاقات بگذارم، افراد جدیدی را ببینم و در هر کاری که انجام می‌دهم احساس اطمینان کنم.»


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

درخت‌هایی که با شیواترین زبان می‌گویند: می‌خواهم زنده بمانم!

درخت‌ها از 370 میلیون سال پیش بر روی کره زمین بوده‌اند و گرچه ما انسان‌ها با همه امکانات خود سعی در از بین بردن آنها داریم، آنها تا جایی که می‌توانند مقاومت می‌کنند.برآورد می‌شود که روی زمین علیرغم همه جفاهایی که ما به طبیعت وارد…

21 مهارتی که ای کاش در مدرسه یا جای دیگر مقدمات آنها را به ما می‌آموختند!

درس و دانشگاه بسیارند، اما وقتی وارد کار واقعی و زندگی می‌شوید می‌بینید که مهارت‌های زیادی لازم دارید تا تبدیل به یک آدم موفق شوید یا به آرامش و خوشبختی بیشتری در زندگی برسید. گاهی دوره‌های آموزشی خوبی برای آنها وجود دارد و گاهی هم باید…

آینه‌ها در فیلم‌ها: فیلمسازها چگونه دوربین‌ها را موقع فیلمبرداری از آینه‌ها ناپدید می‌کنند؟!

هنگام تماشای فیلم، برخی از بینندگان دوست دارند به دنبال خطا‌هایی باشند، مانند یافتن شواهدی از دوربین‌ها و پرسنل ضبط فیلم یا بوم صدابرداری مشخص در یک صحنه و امثال آن. یکی از موقعیت‌های دشوار برای فیلمسازهای، زمانی است که یک صحنه شامل آینه‌ها…

عکس‌هایی که جادوی پرسپکتیو را نشان می‌دهند

عکاسی به نام هوگو سوئیساس، یک عکاس خلاق مستقر در لیسبون پرتغال است. او از دوربین و مغزش برای فریب چشم بینندگان عکس‌هایش استفاده می‌کند. او کاملاً خودآموخته، اشیاء روزمره را در صحنه‌هایی که به نظر نمی‌رسد متعلق به آن‌ها هستند، قرار می‌دهد، و…

عکس‌های ساده‌ای که به خاطر پرسپکتیو و زاویه دید، گیج‌کننده و تفکربرانگیز شده‌اند!

زاویه دید خیلی مهم است. این موضوع در زندگی هم صادق است. ما گاهی عادت نگاه کردن از یک زاویه دید خاص و گسترده نکردن نگاه خود را پیدا می‌کنیم و در نتیجه برداشت خیلی عجیبی از چیزهای ساده می‌کنیم. این طوری می‌شود که کارهایمان اشتباه از آب…

سلاح‌های مخفی و شگفت‌انگیز آلمان نازی در طی جنگ جهانی دوم

در طول جنگ جهانی دوم، آلمان نازی سرمایه گذاری زیادی در تحقیق و توسعه تسلیحات مخفی انجام داد تا بتواند بر دشمنان خود برتری یابد. برخی از برجسته ترین سلاح های مخفی که توسط آلمانی ها ساخته شده اند عبارتند از:موشک V-2: V-2 اولین موشک…
آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.