خرید نایلون حبابدار در سایزها و ضخامت های مختلف

0

رپورتاژ

آیا از اندازه مناسبی از نایلون حباب دار برای کسب و کار خود استفاده می کنید؟

انتخاب نادرست نایلون حبابدار برای بسته بندی می تواند هم هزینه و هم رضایت مشتری را به همراه داشته باشد. همه اندازه های حباب برای هر محصولی مناسب نیستند. پیدا کردن اندازه مناسب نایلون حبابدار به شما کمک می کند مطمئن شوید که اقلام شما سالم به مقصد می رسند.

نایلون حبابدار در چه سایزی بخریم؟

هنگام تصمیم گیری در مورد اندازه مناسب نایلون حبابدار، باید هم قطر حباب و هم ضخامت آن را در نظر بگیرید. اندازه حباب های معمولی عبارتند از:

ضخامت 1/8 اینچ: برای موارد کوچکتر مناسب است

ضخامت 3/16 اینچ، قطر 3/8 اینچ: اندازه حباب استاندارد، مناسب برای محصولات با وزن متوسط

ضخامت 5/16 اینچ، قطر ضخامت 1 اینچ: حباب با اندازه متوسط، مناسب برای پر کردن فضاهای خالی و ایجاد محافظت اضافی

حباب ضخیم 1/2 اینچ، قطر 1¼ اینچ: حباب با اندازه بزرگ، برای پر کردن فضاهای خالی بزرگتر و محافظت از وسایل با وزن متوسط ​​مناسب است.

 

خرید نایلون حبابدار مناسب برای محصول شما

بهترین اندازه برای اقلام کوچکتر: حباب های 1/8 اینچی

حباب های کوچک برای محافظت از اقلام در برابر خراشیدگی یا خراشیدن در حین حمل و نقل عالی هستند. به عنوان مثال، بسیاری از شرکت های فناوری از حباب های 1/8 اینچی برای محافظت از صفحه نمایش گوشی های هوشمند، تبلت ها و سایر دستگاه های سبک وزن استفاده می کنند.

اگر لوازم الکترونیکی حمل می کنید، باید مطمئن شوید که از پوشش ضد الکتریسیته ساکن استفاده می کنید. کیسه ها و ورق های حباب ضد الکتریسیته ساکن از وسایل الکترونیکی در برابر الکتریسیته ساکن در هنگام حمل و نقل محافظت می کنند.

این روکش حباب صورتی با انواع دیگر مواد بسته بندی متفاوت است زیرا برای دفع آهسته و ایمن تخلیه الکترواستاتیک (ESD) طراحی شده است. ESD نه تنها به قطعات الکتریکی آسیب می رساند، بلکه می تواند به کارگران انسان نیز آسیب برساند.

بهترین اندازه ها برای اقلام با وزن متوسط: حباب های 3/16 اینچی و 1/2 اینچی

هرچه اندازه حباب بزرگتر باشد، محافظت بیشتری در برابر آسیب ضربه خواهید داشت. این به این دلیل است که هوای بیشتری در حباب های بزرگتر برای ایجاد یک لایه محافظ در اطراف محصولات شما وجود دارد. حباب های 3/16 اینچی و 1/2 اینچی مخصوصاً برای محافظت از هر اقلام با وزن متوسطی که ممکن است ارسال کنید عالی هستند.

بهترین اندازه ها برای محافظت در برابر قطرات: حباب های 5/16 اینچی و 1/2 اینچی

برای ارائه بالشتک اولیه برای محصولات خود، می خواهید توصیه های ما را دنبال کنید، اما اگر نگران محافظت در برابر سقوط هستید، به اندازه های حباب دار بزرگ نیز نیاز دارید. فقط اندازه های بزرگتر حباب، مانند حباب های 5/16 اینچی و 1/2 اینچی، می توانند به اندازه کافی هر گونه ضربه ناشی از قطرات را جذب کنند.

بسیاری از مشتریان ما از بیش از یک اندازه نایلون حبابدار پلاستیکی برای ایمن نگه داشتن اقلام در طول حمل و نقل استفاده می کنند. برای مثال، ممکن است بخواهید از یک حباب 1/8 اینچی برای محافظت از صفحه تلویزیون در برابر خراش استفاده کنید. همچنین اضافه کردن یک صفحه حباب های 1/2 اینچی در بالا برای محافظت از تلویزیون در برابر آسیب ضربه کاملاً اشکالی ندارد. به ویژه توصیه می کنیم در صورت نیاز به ارسال چیزی شکننده و یا ارزشمند از بیش از یک اندازه حباب استفاده کنید.

به چه مقدار نایلون حبابدار نیاز دارید؟

 

هنگامی که کالای خود را بسته بندی کردید، جعبه را به آرامی تکان دهید. اگر به اندازه کافی از مواد نایلون حبابدار استفاده کرده باشید، نباید قادر به شنیدن حرکت کالا در داخل جعبه باشید.

نایلون حبابدار به نگه داشتن اقلام در هنگام حمل و نقل کمک می کند و ضربه ناشی از تکان خوردن یا افتادن را جذب می کند. یکی از رایج ترین اشتباهات استفاده نکردن از نایلون حبابدار کافی برای بسته بندی است.

چه در حال نقل مکان به یک محل سکونت جدید باشید یا صرفاً چیزی را حمل کنید، تقریباً مطمئناً در مرحله ای از فرآیند بسته بندی به نایلون حبابدار نیاز خواهید داشت. طیف گسترده ای از اندازه ها و درجه های نایلون حبابدار موجود است و هر کدام برای کارهای مختلف مناسب هستند. بنابراین چه اندازه و درجه ای برای نیازهای خاص شما مناسب تر است؟

اندازه‌ها، درجه‌ها، و ویژگی‌های محافظ منحصر به ‌فرد آنها را کشف کنید و با نمودار اندازه نایلون حبابدار ما مشورت کنید تا مشخص کنید کدام یک از انواع نایلون حبابدار مناسب برای استفاده هنگام جابجایی یا حمل اقلام خاص هستند. یکی از جالب ترین انواع این پوشش های حبابدار، پاکت حبابدار است.

 

انواع نایلون حبابدار

ممکن است آن را نمی دانستید، اما انواع مختلفی از نایلون حبابدار دار برای اهداف مختلف طراحی شده است. اگر وسیله ای غیرعادی برای حمل و نقل دارید، ممکن است به دنبال چیزی باشید که کمی بیشتر از نایلون حبابدار استاندارد شما محافظت کند. علاوه بر درجات پایه، گریدهای طراحی شده ویژه ای وجود دارد که انواع منحصر به فرد محافظت را ارائه می دهد:

نایلون حبابدار درجه بالا: نایلون حبابدار درجه بالا، که گاهی اوقات به عنوان درجه قوی شناخته می شود، با پلاستیک های قوی تری ساخته می شود که به این راحتی ها “پاک نمی کنند”. این درجه باید در هر زمان که وسایل سنگین را بسته بندی می کنید، یا در مواقعی که خطر افتادن کالا وجود دارد، استفاده شود. حباب های قوی تر به حفظ بالشتک کمک می کند.

نایلون حبابدار عمومی: رایج ترین گزینه نایلون حبابدار عمومی یا چند منظوره است. این با یک پلاستیک با وزن متوسط ​​ساخته شده است که به اندازه کافی قوی است تا در برابر اکثر حوادث حمل و نقل معمولی مقاومت کند. اکثریت قریب به اتفاق اقلام را می توان با استفاده از این نوع پوشش در برابر مشکلات جزئی محافظت کرد.

نایلون حبابدار محدود یا کم عیار: نایلون حبابدار درجه پایین عموماً کمترین محافظت را ارائه می دهد. در درجه اول برای کمک به جلوگیری از خراش یا سایر آسیب های سطحی در حین حرکت استفاده می شود زیرا در صورت افتادن یک کالا یا جابجایی یا ضربه زدن به آن کالا، ضربه زیادی را جذب نمی کند. برای بالشتک به این نوع نایلون حبابدار تکیه نکنید.

نایلون حبابدار ضد الکتریسیته ساکن: نایلون حبابدار ضد الکتریسیته ساکن برای محافظت از وسایل الکترونیکی ساخته شده است و در هر درجه ای موجود است. این گزینه باید هنگام بسته بندی وسایلی مانند تلفن همراه، رایانه یا تلویزیون استفاده شود.

نایلون حبابدار درجه FDA: این گزینه برای استفاده با غذاهایی که نیاز به محافظت در برابر جابجایی و لرزش جاده های ناهموار در حین حمل و نقل دارند، ساخته شده است. معمولاً هنگام حمل و نقل چیزهایی مانند شکلات، میوه های تازه و تخم مرغ استفاده می شود.

نایلون حبابدار دار کنترل شده با دما: این نوع نایلون حبابدار دار با نوع خاصی از عایق سلولی ساخته می شود تا به حفظ دمای کالای ارسالی کمک کند، که از آن در برابر دماهای شدید و تغییرات شدید دما محافظت می کند.

 

نایلون حبابدار چاپی چیست؟

 

نایلون حبابدار چاپی نوعی نایلون حبابدار است که روی آن طرح یا نوشته‌ای چاپ شده

است. این نایلون‌ها معمولاً برای بسته بندی محصولات استفاده می‌شوند و علاوه بر

محافظت از محصولات، می‌توانند به عنوان یک روش تبلیغاتی نیز عمل کنند.

چاپ روی نایلون حبابدار معمولاً با استفاده از روش‌های فلکسوگرافی، روتوگراور یا چاپ

دیجیتال انجام می‌ شود.

ترکیب انواع مختلف نایلون حبابدار

اگر کالایی دارید که به ویژه با ارزش یا شکننده است، باید تمام اقدامات احتیاطی ممکن را برای ایمن نگه داشتن آن انجام دهید. در این موارد، می توانید از چندین نوع نایلون حبابدار دار برای اطمینان از حداکثر محافظت استفاده کنید.

برخی از اقلام شیشه ای می توانند از بسته بندی محکم با نایلون حبابدار درجه بالا در خارج برای محافظت از آنها در برابر آسیب، و همچنین نایلون حبابدار کوچک برای محافظت از آنها در برابر خراش و برخی موارد سوراخ کننده سود ببرند. افزودن یک لایه سوم از نایلون حبابدار بزرگ درجه بالا در اطراف لایه های دیگر ممکن است به جلوگیری از آسیب در صورت افتادن جعبه یا بسته کمک کند.

برای خرید بهترین انواع نایلون حبابدار با شماره 09102176430 تماس بگیرید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران /کاشت مو /قیمت روکش دندان / درمان طب / تجهیزات پزشکی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.