چگونه آیفون و آیپد خودمان را به iOS 12 به‌روزرسانی کنیم؟

0

شاید خبر انتشار iOS 12 برای تعداد زیادی از مدل‌های آیفون و آیپد مهم‌تر از خبر معرفی آیفون‌های جدید یا اپل واچ ۴ در رویداد ۱۲ سپتامبر اپل بود.

کاربران زیادی از جمله کاربران قدیمی محصولات اپل از این خبر خوشحال شدند چون حالا این شانس را دارند که آیفون یا آیپد قدیمی خود را به جدیدترین سیستم‌عامل اپل به‌روزرسانی کنند و از ویژگی‌های مهم و تازه‌ای بهره ببرند.

iOS 12 چندین ویژگی جدید و مهم دارد. Screen Time و App Limits از جمله مهم‌ترین قابلیت‌های جدید سیستم‌عامل اپل هستند.

Screen Time به کاربران مدت زمان استفاده از آیفون و آیپد را گزارش می‌دهند و App Limits می‌تواند برای اپلیکیشن‌ها یک حداکثر زمان استفاده تعریف کند. هر دو این ویژگی‌ها به مدیریت بهتر زمان و وابستگی به گوشی کمک می‌کنند.

انیموجی‌های جدیدی به این سیستم‌عامل افزوده شدند؛ دسته‌بندی اعلان‌ها فراهم شده است؛ سیری کارایی و عملکرد بهتری خواهد داشت و اپلیکیشن‌های بومی سازگاری بیشتری با هم دارند. همین‌طور، شاهد افزایش سرعت اجرای اپلیکیشن‌ها هستیم.

اشتراک‌گذاری عکس‌ها در برنامه Photos و پشتیبانی از چند چهره در سیستم Face ID هم خبر خوش دیگری برای کاربران iOS است.

اپل اعلام کرده دوشنبه ۱۷ سپتامبر، سیستم‌عامل iOS 12 برای تمام دستگاه‌ها و کاربران در سراسر جهان منتشر می‌شود. اگر دستگاه شما هم می‌تواند این به‌روزرسانی را دریافت و بوت کند؛ می‌توانید از طریق ارتباطات بی‌سیم یا اتصال دستگاه‌های به مک/پی‌سی و iTunes به iOS جدید مهاجرت کنید.

اما پیش از شروع به‌روزرسانی iOS 12 باید چند نکته را یادآوری کنیم. ابتدا، حتما از آیفون و آیپد یا iOS خودتان با iCloud یا iTunes پشتیبان‌گیری کنید.

پشتیبان‌گیری با آی‌کلاود بسیار ساده است. وارد تنظیمات شوید و iCloud Backups را انتخاب کنید. می‌توانید iOS را طوری تنظیم کنید که هر روز به طور خودکار با یک اتصال وای‌فای پشتیبان‌گیری کند.

نکته دوم، اطمینان از فضای کافی روی دستگاه‌ است. اگر فضای محدودی دارید؛ بهتر است مقداری از فضا را خالی کنید و برخی اطلاعات و فایل‌ها را روی آی‌تونز ببرید.

چه دستگاه‌هایی به iOS 12 به‌روزرسانی می‌شوند؟

اگر دستگاه شما توانسته به iOS 11 به‌روزرسانی شود؛ حالا خواهید توانست از iOS 12 هم استفاده کنید.

فهرست دستگاه‌های سازگار با این سیستم‌عامل بسیار گسترده‌تر از گذشته شده است. در این فهرست می‌توانیم آیفون ۶ اس، آیپد مینی ۲، نسل ششم آیپد و بسیاری از دستگاه‌های قدیمی را مشاهده کنیم.

iOS جدید می‌تواند عمر باتری دستگاه‌های قدیمی را بهبود و باعث افزایش سرعت آن‌ها شود. همین‌طور، برخی اشکالات و باگ‌های آزاردهنده از بین می‌روند.

۲ روش به‌روزرسانی

ساده‌ترین روش برای به‌روزرسانی iOS به نسخه جدید، استفاده از ارتباطات بی‌سیم و دریافت فایل‌ها به طور مستقیم است.

برای دسترسی به فایل‌های iOS 12 روی سرورهای اپل، از مسیر Settings > General > Software Update استفاده کنید. اگر فایل‌ها برای دستگاه شما در دسترس باشند؛ به‌روزرسانی iOS 12 را به همراه اندازه فایل‌ها و برخی نکات مشاهده می‌کنید.

روی گزینه «Download and Install» ضربه بزنید تا پروسه به‌روزرسانی آغاز شود. اگر همزمان با بسیاری از کاربران در ۱۷ سپتامبر اقدام به به‌روزرسانی کرده باشید؛ شاید سرعت دانلود کند باشد و باید مدتی منتظر بمانید.

روش دوم به‌روزرسانی به iOS 12، وصل کردن آیفون و آیپد به دستگاه مک‌بوک یا پی‌سی است. در این روش، نیاز به حساب کاربری آی‌تونز دارید.

با کابل USB آیفون و آیپد را به مک‌بوک یا پی‌سی وصل کنید و وارد اپلیکیشن iTunes شوید. چند لحظه‌ای منتظر بمانید تا فرآیند سازگاری و هماهنگی هر دو دستگاه انجام شود.

حالا روی گزینه «Check for Update» کلیک کنید و دستورالعمل‌های نصب iOS 12 نمایش داده شده روی صفحه‌نمایش را پیش ببرید. در این روش، آی‌تونز فایل‌های جدید را دانلود و روی دستگاه همراه شما نصب می‌کند.

Apple ID را آماده کنید

پس از اینکه سیستم‌عامل iOS 12 روی دستگاه شما نصب و آماده اجرا شد؛ باید با شناسه منحصربه‌فرد خود در اپل (Apple ID) لاگین کنید.

بنابراین، مطمئن شوید که Apple ID خود را شامل نام کاربری و گذرواژه به خاطر سپردید یا در جایی یادداشت کردید که فراموش نشوند. اگر از سیستم احرازهویت دو مرحله‌ای استفاده می‌کنید؛ برای دریافت کد تایید هم آماده باشید.

پس از لاگین به iOS 12 باید چند مرحله تایید و Next را هم پشت سر بگذارید تا همه‌چیز آماده استفاده باشد.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

و باز هم قسمت دیگری از عکس‌های کمتر دیده شده تاریخی – گالری عکس

این عکس‌هایی که تحت عنوان عکس‌های کمتردیده شده درج میشوند، باز هم عکس‌های خوش‌شانس تاریخی هستند. لابد صدها برابر آنها عکس وجود دارد که اصلا فیلم آنها برای همیشه گم شده و خراب شده یا در آرشیو مجلات و روزنامه‌ها با تصور بی کیفیت بودن یا در…

10 شهید دنیای فناوری!

هر کدام از ابزارها و دستگاه‌هایی که ما در زندگی عادی خود از آنها استفاده می‌کنیم، ثمره تلاش‌های بی‌وقفه دانشمندان و افراد زیادی بوده‌اند. اگر فداکاری، ریسک‌پذیری، شهامت و ماجراجویی این افراد نبود، ما هیچ کدام از این فناوری‌ها و ابزارها را…

اگر سلبریتی‌های کنونی در دوران ویکتوریایی می‌زیستند …

پس از ویلیام چهارم، که خود جانشین جرج چهارم بود، در ۱۸۳۷، ملکه ویکتوریای ۱۸ساله به تخت نشست. دوران ۶۴سالهٔ سلطنت او در تاریخ انگلستان به «عصر ویکتوریا» شهرت دارد، که همزمان با به‌اوج‌رسیدن گسترهٔ امپراتوری بریتانیا در سطح جهان بود.اما…

آیا ماری آنتوانت واقعاً گفته بود مردمی که در قطحی نان هستند، کیک بخورند؟! حقیقت درباره یکی از…

این یکی از بدنام‌کننده‌ترین داستان‌های تاریخ است: روایت این است که ملکه ماری آنتوانت وقتی شنید که دهقانان فرانسوی آنقدر فقیر شده‌اند که توانایی خرید نان ندارند، پاسخ داد: "بگذارید کیک بخورند." این افسانه برای قرن‌ها نقل شده است و به این…

اگر نسخه پنجابی سریال بریکینگ بد ساخته می‌شد!

بریکینگ بد یک سریال تلویزیونی درام تلویزیونی بسیار محبوب آمریکایی است که از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ از شبکه AMC پخش می‌شد. این سریال توسط وینس گیلیگان ساخته شد و برایان کرانستون در نقش والتر وایت، معلم شیمی دبیرستانی که به سرطان ریه مبتلا است و…

عکس‌هایی که به ما جلوه‌ای عجیب و جالب از دوره ویکتوریایی و ادواردین در انگلیس می‌دهند

دورهٔ ویکتوریا یا دورهٔ ملکه ویکتوریا، که گاهی دورهٔ ویکتوریایی نیز گفته می‌شود، دورهٔ اوج انقلاب صنعتی در بریتانیا و اوج امپراتوری بریتانیا بود.پس از ویلیام چهارم، که خود جانشین جرج چهارم بود، در ۱۸۳۷، ملکه ویکتوریای ۱۸ساله به تخت…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.