آنر ۲۰ و ۲۰ پرو معرفی شدند: مشخصات گوشی‌های پرچم‌دار با قیمت میان‌رده

0

دو روز پس از اینکه شرکت گوگل اسمارت‌فون‌های هواوی را تحریم کرد تا حق استفاده از اندروید را نداشته باشند؛ برند زیرمجموعه هواوی از پرچم‌دارهای سال خود رونمایی کرد.

آنر ۲۰ و آنر ۲۰ پرو جدیدترین گوشی‌های برند آنر هستند که مشخصاتی در حد پرچم‌دارهای اندرویدی سال ۲۰۱۹ دارند ولی قیمت‌شان نزدیک به میان‌رده‌های بازار است.

مثلا، از پردازنده کرین ۹۸۰ هواوی استفاده می‌کنند که رقیب پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ و یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های موبایل دنیا است. این گوشی‌ها به دوربین‌های پشتی ۴ لنزه مجهز شده و از حسگر اثر انگشت جانبی با نمایشگر ۶.۲۶ اینچ سود می‌برند.

این اسمارت‌فون‌ها هم از یک سوراخ ناچ سود برده و طراحی بدون حاشیه‌ای دارند. آنر ۲۰ پرو با قیمت ۵۹۹ یورو و آنر ۲۰ با قیمت ۴۹۹ یورو وارد بازار می‌شوند.

نمایشگرهای ال‌سی‌دی ۶.۲۶ اینچی این گوشی‌ها در رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل عرضه شده و از نسبت تصویر 19.5:9 و حساسیت ۴۱۲ پیکسل بر اینچ سود می‌برد.

دروبین سلفی این گوشی‌ها مشابه هم و ۳۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و پشتیبانی از HDR هستند که درون یک سوراخ ناچ صفحه‌نمایش قرار گرفتند.

شرکت آنر برای این گوشی‌ها از یک حسگر اثر انگشت در فریم سمت راست استفاده کرده است. آنر می‌گوید این حسگر در ۰.۳ میلی‌ثانیه گوشی را آنلاک می‌کند و یکی از سریع‌ترین اسکنرهای اثر انگشت در اسمارت‌فون‌ها است.

هر دو گوشی جدید آنر در میزان رم و فضای ذخیره‌سازی با هم تفاوت‌هایی دارند. آنر ۲۰ با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی روانه بازار می‌شود ولی آنر ۲۰ پرو از ۸ گیگابایت رم و فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت استفاده می‌کند.

باتری این گوشی‌ها هم ظرفیت‌های ۳۷۵۰ میلی‌آمپرساعت برای آنر ۲۰ و ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت برای آنر ۲۰ پرو دارند. هر دو باتری با شارژری ۲۲.۵ وات به سرعت شارژ می‌شوند.

پرچم‌دارهای ۲۰۱۹ را فراموش کنید

بزرگ‌ترین تفاوت پرچم‌دارهای جدید آنر در دوربین‌های پشتی این گوشی‌ها است. دوربین‌های پرقدرت و پرچم‌داری که نمره ۱۱۱ را از سایت DxOMark کسب کند (آنر ۲۰ پرو). دوربین این گوشی یک پله پایین‌تر از هواوی پی ۳۰ پرو و نسخه 5G گلکسی اس ۱۰ است.

دوربین اصلی آنر ۲۰ پرو از چهار لنز استفاده می‌کند. دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f1.4 و  لرزشگیر تصویر اپتیکال 4 محوره (حسگر IMX586 سونی) است. به این ترتیب آنر اولین شرکتی است که از گشودگی دیافراگم f1.4 سود می‌برد.

لنز آلتراواید این دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f2.2 است. لنز تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f2.4 و لرزشگیر تصویر اپتیکال 4 محوره و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی دارای گشودگی دیافراگم f2.4 با قابلیت عکس برداری از فاصله 4 سانتی متری دیگر حسگرهای دوربین آنر ۲۰ پرو هستند.

در زیر می‌توانید چند تصویر گرفته شده با دوربین گوشی آنر ۲۰ پرو را مشاهده کنید:

دوربین گوشی آنر ۲۰ تفاوت‌هایی با مدل پرو دارد. از جمله اینکه دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f1.8 است. به جای دوربین تله‌فوتو از یک دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج سود می‌برد و دوربین ماکرو آن هم ۲ مگاپیکسلی است.

گوشی‌های آنر در رنگ‌های آبی، سفید و مشکی وارد بازار می‌شوند و از طراحی زیبا و چشم‌نوازی بهره می‌برند. نگته گفتنی درباره طراحی این گوشی‌ها، استفاده از طراحی هولوگرافی پویا برای اولین بار در دنیا است.

آنر در جریان معرفی این گوشی‌ها از یک میان‌رده دیگر به نام آنر ۲۰ لایت نیز رونمایی کرده است.

فعلا اندروید ۹ پای با رابط کاربری اختصاصی هواوی روی آن‌ها اجرا می‌شود ولی معلوم نیست در آینده و با تحریم‌های گوگل، چه اتفاقی برای گوشی‌های این شرکت و همچنین اسمارت‌فون‌های هواوی خواهد افتاد.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

اگر این شخصیت‌های سینمایی و تلویزیونی به صورت گربه تصور می‌شدند

این کاری است با هوش مصنوعی انجام آن نستا ساده شده است. اما به یاد دارم که در سالیان دور برای همانند نشان دادن برخی سگ‌ها با شخصیت‌ها انسانی خاص، عکاس و روتوش کار چه زحمتی کشیده بود و این سری عکس‌ها را در شماره ظاهرا نوروزی یک شماره مجله…

تجدید خاطره‌ای با وبلاگستان – اسکرین شات‌هایی از برخی از وبلاگ‌های قدیمی خوب

شبکه‌های اجتماعی وبلاگ‌ها را فرونرخیتند. دلایل فروریختن آنها بسیار بیشتر از محبوب شدن شبکه‌های اجتماعی بود:1- بسته شدن ابزارهای رایگان‌های وبلاگ‌نویسی2- نوع نوشتن وبلاگ‌نویس‌ها که هم بسیار انرژی‌بر و وقت‌گیر بود و هم به خاطر…

عکس‌های نوستالژیک: آدم‌های و تلویزیون‌هایشان در دوره اوج تلویزیون

دوره اوج شکوه تلویزیون کی بود؟ دست‌کم دوره اوج مونواوگ چه زمانی بود؟یک زمانی تلویزیون پیشرفته‌ترین وسیله ارتباطی ما با دنیای خارج بود. الان تلویزیون‌های هوشمند، گوشی و تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها جای آن به اصطلاخ متکلم وحده را گرفته‌اند.…

این هنرمند با خلاقیت‌های خوب خیابان‌های پر از کسالت و یکنواختی را زیبا کرده و یک لحظه لبخند بر لب…

خیابان‌های پر از سر و صدا و چهره‌های خمو، خیابان‌هایی با تزئینات و پیام‌های فوق‌العاده تکراری، خیابان‌هایی که زحمت با شادی‌های اندک مردم شریک می‌شوند و مردم را یک آن با هم می‌کنند. این است توصیف شاید بدبینانه خیابان‌های ما.ما واقعیت این…

تصور کنید اگر این مکان‌های مشهور اصلا ساخته نمی‌شدند، منظره پیرامونی آنها چطور می‌شد؟

ساختمان‌های مشهور و بناهای زیبا یا کاربردی عظیم، شهرتی برای منطقه خود به ارمغان می‌آورند و سیل گردشگران را سرازیر می‌کنند و حتی پایشان به کرات به دنیای ادبیات و سینما هم باز می‌شود و باز بر شهرت مکان می‌افزایند.به همین خاطر است که ساختن…

خانه‌های با مبلمان‌هایی از غذاهای خوشمزه

هانسل و گرتل، نام داستانی شاه‌پریانی با منشأ آلمانی است که برادران گریم آن را ثبت کرده‌اند. این داستان ماجرای یک برادر و خواهر کوچک به نام‌های هانسل و گرتل را روایت می‌کند که پس از رها شدن در جنگل به خانه‌ای که از کیک و آب‌نبات ساخته شده…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5