ستاره ۳.۴ میلیون فالوری یوتیوب به طور مخفی در اپل کار می‌کند

0

رسانه‌ها گزارش دادند Mark Rober، ستاره معروف یوتیوب که بیشتر به خاطر ویدیوهای علمی روزانه‌اش شناخته می‌شود؛ اکنون به طور مخفیانه در اپل مشغول توسعه واقعیت مجازی برای سیستم سرگرمی خودروی خودران این شرکت است.

روبر بیش از ۳.۴ میلیون دنبال‌کننده در یوتیوب دارد و صفحه لینکدین او می‌گوید در سال ۲۰۱۵ از ناسا و Morph Costumes خارج و به استخدام یک شرکت ناشناس درآمده است.

از آن زمان تا کنون، گزارش‌های مختلفی منتشر شده که این شرکت ناشناس، اپل است و روبر به عنوان یک طراح محصول در آن‌جا کار می‌کند.

آن چیزی که شایعات پیرامون همکاری اپل و مارک روبر را افزایش داده است؛ ثبت و ارایه دو ثبت اختراع اپل با نام و نام خانوادگی مشابه مارک روبر است. این دو ثبت‌اختراع درباره «صفحه‌نمایش‌های مجازی Immersion» و «صفحه‌نمایش‌های واقعیت افزوده» هستند.

طراحی واقعیت مجازی برای خودران اپل

این ثبت‌اختراع‌ها نشان می‌دهند چگونه مسافران خودران‌ها و خودروهای معمولی می‌توانند از واقعیت مجازی استفاده کنند. به علاوه، این ثبت‌اختراع‌ها به روش‌ها و فناوری‌هایی اشاره دارند که می‌توانند باعث خستگی و کسالت مسافران در حین رانندگی شوند.

اگرچه این ثبت‌اختراع‌ها برای استفاده در خودروهای خودران طراحی شدند ولی می‌توانند طیف وسیعی از کاربردها را داشته باشند.

اپل مدت زمان زیادی است که دارد روی فناوری‌های واقعیت مجازی و خودران‌ها کار می‌کند. برای مثال، اپل در سال ۲۰۱۵ استارتاپ Metaio را خرید که روی فناوری‌های واقعیت افزوده کار می‌کرد. این استارتاپ همکار خودروسازهایی مانند آئودی، فراری و BMW بود.

در این مدت، هر از چندگاهی یک سری اطلاعات جزیی یا تصاویری از خودران‌های مفهومی و در حال توسعه اپل منتشر می‌شود و گزارش‌هایی می‌خوانیم که اپل در حال توسعه فناوری‌های واقعیت مجازی برای سیستم سرگرمی این خودروها است.

به هر حال، نشانه‌های زیادی وجود دارد که مارک روبر، یکی از معروف‌ترین چهره‌ها در شبکه‌های مجازی و یوتیوب برای اپل کار می‌کند و محصول مشترک آن‌ها بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

سرژ ورونوف: پزشکی که بیضه‌های میمون‌ها را به مردها پیوند می‌زد تا آنها را جوان کند!

یکی از پر شورترین ارائه‌ها و سخنرانی‌ها در کنگره بین‌المللی جراحان در لندن در سال 1923 توسط جراح فرانسوی متولد روسیه به نام سرژ ورونوف انجام شد.سه سال پیش‌تر، ورونوف با آزمایش‌های بحث‌برانگیز پیوند غده‌ که به ادعای خودش آدم‌ها را چند…

عکس‌های ساده‌ای که به خاطر پرسپکتیو و زاویه دید، گیج‌کننده و تفکربرانگیز شده‌اند!

زاویه دید خیلی مهم است. این موضوع در زندگی هم صادق است. ما گاهی عادت نگاه کردن از یک زاویه دید خاص و گسترده نکردن نگاه خود را پیدا می‌کنیم و در نتیجه برداشت خیلی عجیبی از چیزهای ساده می‌کنیم. این طوری می‌شود که کارهایمان اشتباه از آب…

زره نمادین فلزی پیچیده‌ برای گربه‌ها و موش‌ها – کار یک هنرمند باذوق!

دشمنی بین گربه‌ها و موش‌ها به قدمت تاریخ است. اگر قرار بود آنها مثل آدمیان در برابر هم صف‌آرایی کنند چه چیزهایی برای این نبرد می‌ساختند؟کار یک هنرمند کانادایی تقریباً در همین سمت و سو است. جف دی بوئر با الهام از فرهنگ‌های باستانی و…

جشن ۷۵۰ سالگی برلین در آلمان شرقی و رژه رایانه‌های قابل حمل

در سال ۱۹۸۷، برلین ۷۵۰مین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت و شهر پر از هیجان بود. دولت کمونیستی آلمان شرقی، که در آن زمان بر نیمه شرقی شهر حکومت می‌کرد، می‌خواست این مناسبت را با رژه بزرگی که دستاورد‌های کشور را به نمایش می‌گذاشت، جشن بگیرد.…

شوخی با درونگراها (نرنجید! خودم یک درونگرا هستم)

در مورد درونگراها بسیار مطلب نوشته‌ام. یک زمانی درونگرایی در جامعه خیلی تابو بود و هنوز هم مقداری است.خود من به عنوان یک درونگرا زمانی از درونگرایی خود شرمنده بودم. اما بعدا متوجه شدم که درونگرایی یک ویژگی شخصی است. درونگراهایی یک طیف…

محصولات باورنکردنی که اپل در آینده عرضه خواهد کرد (شوخی با اپل – گالری عکس)

رونمایی از اپل ویژن پرو با قیمت و پیچیدگی‌های خاص خودش باعث شد که دست طنزپردازان در شوخی با اپل بازتر شود.به راستی اگر اپل سال‌های بعد بخواهد در زمینه‌های متفاوت فعالیت کند آنها را چطور رونمایی خواهد کرد. چه توصیف‌هایی برای آنها ردیف…
آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.