اپل دو سرویس استریم ویدیویی اشتراکی رونمایی کرد: تی‌وی چنلز و تی‌وی پلاس برای تماشای بهتر و راحت‌تر فیلم و سریال

0

اپل از دو سرویس استریم ویدیو و تلویزیون جدید خود در رویداد Show Time رونمایی کرد.

سرویس تخست؛ Apple TV Channels برای دسترسی به محتوای اختصاصی اپل و کانال‌های دیگر استریم ویدیو روی اپل تی‌وی به‌روز شده است.

سرویس بعدی، +Apple TV است که یک سرویس ویدیویی اختصاصی اپل برای مشاهده محتوای تولیدی این شرکت و شرکا خواهد بود. اپل تجربه کاربری جدیدی برای تماشای تلویزیون و ویدیو روی دستگاه‌های مختلف بدون تبلیغات تدارک دیده است.

اپل تی‌وی چنلز

اپل می‌گوید نیازی نیست در هر کانال استریم ویدیو به صورت مجزا ثبت‌نام کرده و مشترک شوید.

بلکه کافی است نسخه جدید اپلیکیشن اپل تی‌وی را روی دستگاه‌های iOS و Apple TV نصب کنید تا محتوای شبکه‌هایی مانند HBO ،Showtime ،Starz ،Cinemax ،CBS All Access ،Epix ،MTV Hits و کانال‌های دیگر را مشاهده کنند.

رابط گرافیکی جدید اپل تی‌وی مشابه نتفلیکس شده است ولی اضافه کردن محتوای جدید به آن آسان‌تر و تنها با دو کلیک امکان‌پذیر است.

برای خرید فیلم جدید هم نیازی به خروج از اپل تی‌وی یا مراجعه به آی‌تونز نیست و از داخل خود این برنامه، فیلم‌های جدید خریداری و به اپ افزوده می‌شوند.

به گفته اپل، سرویس اپل تی‌وی چنلز از ماه می و همراه با یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای Apple TV 4K عرضه خواهد شد. قرار است در پاییز امسال، برای نخستین بار سرویس اپل تی‌وی وارد دستگاه‌های مک هم بشود.

برنامه اپل تی‌وی از ابتدای امسال روی تلویزیون‌های سامسونگ نیز اجرا می‌شود و به‌زودی شرکت‌های سونی، ال‌جی، ویزیو، آمازون فایر تی‌وی و Roku نیز از آن پشتیبانی می‌کنند.

بنابراین، نیازی نیست برای استفاده از سرویس اپل تی‌وی چنلز حتما آیفون و آیپد یا دستگاه مک داشته باشید.

اپل تی‌وی پلاس

اپل تی‌وی‌پلاس یک سرویس کاملا جدید از کوپرتینو است که می‌خواهد فاخرترین محتوای ویدیویی را تولید و به کاربر نمایش دهد. مدت‌ها است درباره این سرویس خبرها و شایعاتی منتشر شده و گفته می‌شود یک پروژه بزرگ اپل برای نقش‌آفرینی در استریم ویدیو است.

کاربر تنها برای برنامه و فیلم دلخواه‌اش هزینه پرداخت کرده و پس از دانلود آن، می‌تواند روی هر دستگاهی با بالاترین کیفیت صدا و تصویر تماشا کند.

در این سرویس فقط از این اپلیکیشن و با ورود رمزعبور استفاده می‌شود و نیازی به سوییچ میان اپ‌های مختلف نیست. کاربر پس از دانلود فیلم‌ها، می‌تواند آن‌ها را با خود به هر جایی ببرد و با هر دستگاهی اجرا کند.

اپل تی‌وی پلاس سرویسی مشابه با نتفلیکس و آمازون است و یک اعلان جنگ رسمی به آن‌ها از سوی اپل تلقی می‌شود.

گفته می‌شود این سرویس اشتراک ویدیو ارزان‌تر از نتفلیکس خواهد بود ولی محتوای با کیفیت بهتر و از هنرمندان و کارگردانان بزرگ‌تر هالیوود عرضه می‌شود.

تیم کوک هنگام معرفی این سرویس، عبارت «مقصد محتوای با کیفیت و اصیل» را استفاده کرد. افزون بر این، چندین چهره مشهور هالیوودی از استیون اسپیلبرگ تا جنیفر آنیستون و استیو کارل روی سن آمدند تا درباره اپل تی‌وی پلاس حرف بزنند.

شنیده‌ها از سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد دلاری روی اپل تی‌وی پلاس خبر می‌دهند. البته، اپل برای افزایش مخاطبان خود در این سرویس می‌خواهم فیلم‌ها و سریال‌های شبکه‌های معروفی مانند آمازون، Hulu، شوتایم، HBO و استارز را هم نمایش دهد.

قرار است اپل تی‌وی پلاس در پاییز امسال در بیش از ۱۰۰ کشور جهان عرضه شود. هنوز هزینه استفاده از این سرویس اعلام نشده است.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

سلبریتی‌ها اگر کاری عادی داشتند – پاسخ‌های تصویری میدجرنی

چه می‌شد اگر یک هنرپیشه نامدار در سنی طلایی امکان جذب شدن در رشته بازیگری را پیدا نمی‌کرد یا بحرانی خانوادگی او را وادار به سال‌ها کار عادی می‌کرد. چه می‌شد اگر نخستین کسانی که تست بازیگری از او می‌گرفتند، به کلی مایوس و دلسردش می‌کردند.…

تصور کنید که در یک دنیای تخیلی، هری پاتر را استودیو جیبلی می‌ساخت

استودیو جیبلی یک استودیوی مشهور انیمیشن‌سازی ژاپنی است که به دلیل سبک هنری متمایز، داستان‌سرایی پر از تخیل و انیمیشن‌های هیجان‌انگیزش مشهور است. استودیو جیبلی که توسط هایائو میازاکی و ایسائو تاکاهاتا تأسیس شد، تعدادی از محبوب‌ترین فیلم‌های…

هوش مصنوعی میدجرنی Midjourney تصور می‌کند که اساتید رشته‌های مختلف باید چه ظاهری داشته باشند؟ گالری…

کودک و نوجوان که بودم برای خودم یک پا Midjourney  بودم. کتاب‌ها را که می‌خواندم از روی توصیف چهره‌ها و مکان‌ها و اشیا تصور می‌کردم که مثلا کاپیتان نمو یا ربات آر دانیل الیواو باید چطوری باشد، فضاها را تصور می‌کردم و آب و رنگ به آنها در ذهن…

کارخانه متروکی در پرتغال با ماشین‌های کلاسیک قدیمی در آن کشف شد و سوژه عکاسی شد

متروک بودن هم زیبایی خاص خودش را دارد. خانه و هتل و امارت متروک انگار یک تونل زمان است. یک موزه خاک گرفته دست نخورده.اما این بار کارخانه‌ای با ده‌ها ماشین کلاسیک رها شده در پرتغال با کوشش عکاسان سوژه شده.«داخل این ساختمان صنعتی دو…

۸ خودروی جذاب تاریخی که توسط طراحان ایتالیایی بازطراحی و جاودانه شدند

ایتالیا خانه‌های طراحی معروفی دارد. Pininfarina ،Bertone ،Touring ،Giugiaro و Vignale برخی از مهم‌ترین نام‌های طراحی خودرو هستند.در این خانه‌های طراحی، همه‌چیز از جمله خودرو طراحی می‌شود. چه خودروهایی که تجاری و قابل تولید باشند؛ چه…

این عکس پرنده واقعا فتوشاپی نیست و ترکیبی هم نیست و در یک جلسه گرفته شده است!

این عکس شگفت‌انگیز از یک پرنده در حال شگفت‌زده کردن کاربران در اینترنت است و مغز مردم از پردازش آنچه در عکس می‌بینند، ناتوان شده است!اگرچه این یک عکس ویرایش نشده و ترکیبی هم نیست و به صورت روتین با یک بار شات و نوردهی گرفته شده است.…
آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.