هوم‌پاد مینی اپل با قابلیت‌هایی هوشمندتر و قیمت ارزان‌تر ۹۹ دلار معرفی شد

0

اولین محصولی که اپل امشب در مراسم «Hi, Speed» معرفی کرد؛ بلندگوی هوشمند هوم‌پاد مینی بود.

هوم‌پاد مینی نسل جدید بلندگوی هوشمند اپل است که طراحی متفاوت‌تر با نسل پیشین دارد و از نظر اندازه کوچک‌تر و جمع‌وجور تر است. طراحی کروی و زیبایی دارد ولی دوباره طراحی مشبک و توری مانند پارچه‌ای هوم‌پاد اولیه را می‌بینیم.

این بلندگو در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می‌شود و یک نمایشگر در بخش بالایی آن نصب شده است که نشان‌دهنده فعالیت دستیار صوتی سیری است.

اپل برای این بلندگوی خود از تراشه S5 استفاده کرده است که قدرت پردازشی ۱۸۰ بار در ثانیه برای پخش موسیقی دارد. از یک درایور اصلی و دو رادیاتور پسیو برخوردار است و در بخش پایینی آن یک تقویت‌کننده صدا قرار دارد. صدا به صورت ۳۶۰ درجه توسط این بلندگو پخش می‌شود.

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های هوم‌پاد مینی، قابلیت راه‌اندازی شبکه مش با چند عدد بلندگو و AirPlay 2 است. مثلا، اگر چند بلندگوی هوم‌پاد مینی را در اتاق‌های مختلف یک خانه قرار دهید؛ می‌توانند به یکدیگر وصل شده و در کنار هم کیفیت صدای موسیقی بهتری منعکس کنند. اگر در یک اتاق، دو هوم‌پاد مینی با فاصله کمی از هم قرار داده شوند؛ به طور خودکار با هم جفت شده و قابلیت استریو پیدا می‌کنند.

اپل در نسل جدید بلندگوهای خود به دنبال تبدیل کردن آن‌ها به یک هاب مرکزی برای خانه‌های هوشمند و انجام دادن هر کاری است. هوم پاد مینی می‌تواند مکان دقیق اپل واچ سری ۶ و آیفون را با کمک فناوری باندهیا رادیویی اولتراواید تشخیص دهد.

انواع دستگاه‌های هوم‌کیت، چراغ‌ها و سنسورها، درب‌های امنیتی، سیستم سرگرمی خودرو و طیف گسترده‌ای از فعالیت‌ها را می‌توان با هوم‌پاد مینی نظارت و مدیریت کرد.

ویژگی «اینترکام» این بلندگو به افراد حاضر در یک خانه اجازه می‌دهد در حالی که دور از هم و در اتاق‌های مجزایی هستند؛ با یکدیگر ارتباط صوتی داشته باشند. این پیام‌های صوتی را می‌توان روی آیفون و آیپد و اپل واچ گوش داد.

اپل استرانژی قیمت‌گذاری خود را برای بلندگوهایش تغییر داده است و هوم‌پاد اصلی را با قیمت ۱۹۹ دلار وارد بازار می‌کند که ارزان‌تر از قیمت ۳۴۹ دلار در سال ۲۰۱۸ است ولی هوم‌پاد مینی با قیمت ۹۹ دلار از ۱۶ آبان عرضه می‌شود تا بتواند مزیت‌های رقابتی بیشتری در برابر بلندگوهای هوشمند گوگل و آمازون داشته باشد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

شوخی با بناهای معروف و عجائب معماری دنیا یا میدجرنی – گمشده در ترجمه!

کاریکاتور شخصیت‌های مشهور را بسیار کشیده‌اند و دیده‌ایم، اما کشیدن کاریکاتور بناهای معروف زحمت بیشتری دارد. اما میدجرنی می‌تواند این زحمت را بسیار کمتر کند.کاربر شبکه اجتماعی دریت به نام mossymayn به تازگی این کار را کرده است:دروازه…

عکس‌های بسیار جالبی از روز‌های اولیه هوانوردی، دهه‌های 1890-1930

در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20، جهان شاهد تغییر ژرفی در فناوری شد. رویاپردازانی مانند برادران رایت، اتو لیلینتال و آلبرتو سانتوس-دومونت که با میل سیری ناپذیر برای تسخیر قلمرو‌های ناشناخته پرواز می‌کوشیدند، با جسارت و عزم تزلزل ناپذیر داستان…

روسای جمهوری آمریکا به صورت تصاویر خیالی شبیه گیم‌های رل پلیینگ ژاپنی!

توجه: تصاویر را میدجرنی ساخته و سازنده ظاهرا فارغ از سمت و سوی سیاسی و فقط یک نوع بیان هنری دست به این کار زده است.جو بایدن:دونالد ترامپ:باراک اوباما:جورج دبلیو بوش:بیل کلینتون:جورج بوش پدر:…

واقعیت دگرگون: اگر استالین یا تزارها به سبک هنر شوروری یا روس‌ها، ساختمان‌های مهم دنیا را می‌ساختند!

هنر شوروری و روس‌ها و البته خلاقیت‌ها و ظرافت‌ها و جزئیات خودش را دارد. اما در این بین ساختمان‌های زمخت عظیم زیادی هم توسط آنها ساخته شده که بیشتر ابهت و پیشتازی و قدرت را می‌خواستند بنمایانند.حالا تصور کنید که ساختمان‌های مهم دنیا را…

نمونه‌هایی از بازسازی و دکوراسیون جدید خانه که می‌توانند الگویی برای ما باشند

به سبب نوع معماری، خانه‌های ما معمولا خیلی زود دمده یا به اصطلاح کلنگی می‌شوند. شرکت‌‌های بازسازی خانه مدتی است بسیار زیاد شده‌اند.اما شک و تردید زیادی در مورد میزان کارایی بسیاری از آنها وجود دارد. برخی از آنها اصلا به تقویم کاری متعهد…

عمو حاجی -کثیف‌ترین مرد جهان- چند ماه پس از نخستین حمام برای اولین بار در ۶۰ سالگی، سال پیش درگذشت!

عمو حاجی (۱۹۲۸–۲۰۲۲) مردی ایرانی بود که بیش از ۶۰ سال به حمام نکردن شهرت داشت. عمو حاجی نام واقعی او نبود بلکه لقبی بود که به این فرد مسن داده می‌شد. او در روستای دژگاه فارس در آلونک و چاله‌ای در زمین زندگی می‌کرد.از آنجایی که او…
آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.