رپورتاژ: پرداخت ارزی بدون مرز با نیک پی

1
شاید تا زمانی که خبری از اینترنت نبود، ما اصلا به کمبود و دشواری‌ای به نام خریدهای اینترنتی بین‌المللی آشنا نبودیم. اما اینترنت که آمد، ما گاه و بیگاه هنگام وب‌گردی دچار حسرت‌هایی می‌شدیم: اینکه چرا نمی‌توانیم یک کالا را سفارش بدهیم؟ چرا نمی‌توانیم اکانت حرفه‌ای یک سایت را تهیه کنیم یا یک برنامه و موسیقی را به صورت قانونی و طبعا با پشتیبانی توسعه‌دهندگان بخریم.
از آن زمان که اینترنت دیال آپ داشتیم، سال‌ها گذشته، ما پیشرفت‌هایی داشته‌ایم، اما هنوز که هنوز است، برای پرداخت‌های آنلاین بین‌المللی مشکلات جدی داریم و هر یک از ماها به وقت نیاز واقعی، با واسطه‌ای مشکلمان را برطرف می‌کنیم.
در این راستا، دوست دارم شما را با خدمات سایت نیک‌پی آشنا کنم:
نیک‌پی که یکی از برندهای معتبر وابسته به شرکت پارسینو است، به صورت تخصصی تمامی خدمات پرداخت ارزی برخط (اینترنتی) و غیرنقدی را، فراتر از محدودیتهای معمولی که با آنها آشنا هستید، به شما ارائه می‌کند و این کار را با هزینه‌ای به صرفه و منصفانه و کیفیتی خیلی خوب انجام می‌دهد.
می‌خواهید برای یکی از اعضای خانواده یک طرف تجاری خود مبلغ ارزی حواله کنید‌؟ در این صورن نیک‌پی این کار را بریتان به سادگی هر چه تمام‌تر انجام می‌دهد.
آیا وقتی در هنگام مرور سایت‌ها به قسمت سفارش آنلاین و درج اطلاعات کارت‌های اعتباری می‌رسیدید، در حسرت داشتن یکی از آنها مثل مسترکارت و ویزاکارت بودید؟ نیک‌پی می‌تواند انواع کارت‌های اعتباری را به شما ارائه کند.
نیک‌پی مسلما تنها برای تجار و صاحبان مشاغل و خدمات بزرگ نیست‌؛ شما به عنوان یک دانشجو می‌توانید به کمک آن انواع پرداختهای دانشگاهی شامل ثبت نام آزمونها (تافل، جی آر ای، آیلتس و …)، پرداخت اپلیکیشن فی، گزارش نمره، هزینه مقالات و کنفرانسها را انجام دهید.
نیک‌پی در خدمت جهانگردان ایرانی و افرادی که به خاطر کار خود ناچار به ترتیب دادن سفرهای فراوان هستند نیز هست. لذا نیک‌پی به شما کمک می‌کند انواع پرداختهای مسافرتی شامل خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل یا رزرو وقت سفارت را به انجام برسانید.
به واسطه تجربه nic-pay نباید نگران تحریم‌ها و محدودیت‌های روتین باشید و نیک‌پی محدودیت جغرافیایی خاصی برای خرید و ثبت سفارش شما ندارد.
کارتهای ویزای نیکپی قابلیت شارژ توسط کارتهای شتاب را به صورت کاملا سریع دارند! در ساعات اداری حداکثر تا 2 ساعت پول به ویزا کارت انتقال مییابد؛ لذا کافی است مسافران کشورهای خارجی یک یا دو عدد از گیفتکارت‏های ویزای نیک پی را به صورت خالی در جیب خود داشته باشند تا هنگام نیاز از طریق اینترنت کارت خود را شارژ نموده و در تمامی دستگاههای کارت‏خوان طرف قرارداد با ویزا در کل دنیا استفاده کنند.
نیک‌پی در قالب “اتونیک‌پی” برای دانشجویان سرویسهای ویژهی ثبت نام تافل و GRE به صورت مستقیم از سایت ETS را تدارک دیده است که با این امکان به راحتی میتوانند در آینده امتحان ثبت نام شده را لغو و یا جا به جا نمایند. همچنین نیکپی به دانشجویان برای پرداختهای دانشجویی تخفیفات ویژه ارائه مینماید.
اتونیک پی همچنین برای پرداخت هزینه سفارت آمریکا به صورت آنی و بدون واسطه توسط خود کاربر با درگاه شتاب فراهم آورده هست.
10-6-2016-7-51-49-pm
10-6-2016-7-51-27-pm
10-6-2016-7-50-52-pm

اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

شوخی‌های تصویری دانشگاهی – دوران عزیز پرمخاطره و گاه پرمشقت با بازدهی‌های نامعلوم

دوره دانشگاه و سختی تطابق‌های دانشجوهایی از طبقات مختلف اجتماعی و نواحی مختلف کشور و آمیزه جالب کنار هم قرار گرفتن آنها هر فعالیت عادی دیگر اجتماعی می‌شود مانند نگاه کردن به فوتبال و هر امتحان یا حتی کلاسی خاطره‌انگیز می‌شود.در اینجا…

پرتره‌های بیماران از بیمارستان روان‌پزشکی بدنامی در بریتانیا در قرن نوزدهم

‌ این عکس‌ها چهره بیمارانی را نشان میدهد که در بیمارستان سلطنتی بیتلم در لندن - که یکی از بدنام‌ترین بیمارستان روانپزشکی بریتانیا در قرن نوزدهم به شمار می‌رفت- تحت درمان قرار گرفتند.عکاسی به نام هنری هیرینگ از تعداد زیادی از بیماران…

نه! ژاپن واقعا شبیه هیچ کشور دیگری نیست – عکس‌هایی که این را ثابت می‌کنند

هر کشوری ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی و حکمرانی و اقلیمی متفاوتی از کشور دیگری دارد. اما تفاوت برخی از کشورها با دیگران، چشم‌گیرتر است. ژاپن را یک اقیانوس از دنیاهای دیگر جدا نکرده، اما اگر شما هم این عکس‌ها را با من مرور می‌کنید، می‌بینید که…

این عکس‌ها را ببینید تا تصدیق کنید که افسوس‌ها (حسادت‌های) اینستاگرامی ما بسیار اوقات درست نیستند!

هر کسی ممکن است طور خاصی از اینستاگرام استفاده کند. یکی صفحات خبری را دنبال می‌کند، دیگری بیشتر صفحات کاری یا سرگرمی را. یکی به اخبار و عادات سلبریتی‌ها علاقه دارد و برخی‌ها هم همه آشنایان و اعضای خانواده و دوستان قدیم و جدید را دنبال…

بوئینگ ۷۳۷ بازنشسته به ویلایی لوکس در «بالی» تبدیل شد

یک بوئینگ ۷۳۷ بازنشسته که بر روی صخره‌ای در بالی قرار گرفته، به ویلایی لوکس تبدیل شده است. شرکت Hanging Gardens قرار است در‌ آوریل این ویلا را افتتاح کند. ایده این کار زاییده فکر کارآفرینی به نام فلیکس دنیم است. دنیم در حال حاضر هتل‌های…

۲۵ صدای نوستالژیک فناورانه قدیمی که کودکان امروزی به صورت معمول هرگز نمی‌شنوند!

یک ستاره سینمای کلاسیک را در نظر بگیرید مثلا همفری بوگارت را. تلفن را با یک دست در دست می‌گیرد، سیگاری به لب دارد و بعد با افه خاصی شماره‌گیر را می‌چرخاند و با صدای بم مردانه‌اش می‌گوید که نلفنچی فلانجا را برایم بگیر!چنین منظره‌ای دیگر…
آگهی متنی در همه صفحات
1 نظر
  1. آرمان می گوید

    سلام
    از این سایت ها زیاد شده ولی رفتم با پنل کاربری ش کار کردم سایت خوبی بود معمول روش کار شده
    ممنون از معرفی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.