People Browsr، مرورگر انقلابی توییتر!

17

روز به روز بر محبوبیت توییتر افزوده می‌شود، دیگر کمتر شخص مشهور و کاربر اینترنت را می‌توان یافت که حسابی در توییتر نداشته باشد، هر روز لحظه‌نگاشت‌هایی با موضوعات مختلف ننویسد و توییتر خود را با شیوه‌های مختلف به روز نکند.

اما هر کاربر توییتر بعد از مدتی فعالیت در توییتر متوجه می‌شود که دچار محدودیت خاصی است: با گذشت زمان ما با دنبال کردن توییتر اشخاص مختلف، حسابی توییتر خودمان را شلوغ می‌کنیم، طوری که دنبال کردن توییت‌های اعضای خانواده یا دوستانمان در بین توییت‌های انبوه اشخاصی که دنبالشان می‌کنیم، ناممکن می‌شود.

به عبارت دیگر، نه می‌شود در مقابل وسوسه دنبال کردن توییتر افراد مختلف از مشاهیر هنری و سیاسی گرفته، تا گیک‌های دنیای فناوری ایستادگی کرد و نه می‌شود چاره‌ای برای مطالعه منظم و آسان توییت‌های آنها یافت!

بنابراین، به احتمال زیاد شما هم مثل من شاید آرزو کرده باشید که ای کاش می‌شد، توییتر اشخاص مختلف را دسته‌بندی کرد، مثلا توییتر فامیل‌ها را در یک دسته گذاشت، توییتر بلاگرهای مشهور خارجی را در دسته دیگر و دسته‌ای را به هم توییتر اشخاص مشهور سیاسی اختصاص داد. به این ترتیب قطعا مطالعه توییتر برای همه ما آسان‌تر می‌شد. اصلا، علت اینکه بسیاری از ما رغبتی به دبنال کردن توییتر خیلی‌ها پیدا نمی‌کنیم، این است که از شلوغ شدن توییتر خودمان می‌ترسیم.

سرویس اینترنتی که امروز می‌خواهم به شما معرفی کنم، انقلابی در توییترگردی شما ایجاد خواهد کرد. یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های People Browsr، امکان دسته‌بندی توییتر کسانی است که شما آنها را دنبال می‌کنید. بنابراین اگر به توییتر علاقه دارید، حتما توصیه می‌کنم از این سرویس اینترنتی استفاده کنید.

به یاد بیاورید که گوگل ریدر با آسان کردن مرور فیدهای سایت‌ها و وبلاگ‌ها چه تحولی در وب‌گردی شما به وجود آورد، People Browsr هم درست همین تحول را در عرصه توییتر برای شما به وجود خواهد آورد.

بیایید با هم شیوه کار People Browsr را مرور کنیم:

– وارد سایت People Browsr شوید. برای این کار از نام کاربری و پسورد خودتان در توییتر یا فیس‌بوک استفاده کنید.

– وقتی وارد شدید از شما خواسته می‌شود، از بین نسخه Lite، Advanced و Business، یکی زا انتخاب کنید، ما نسخه Advanced را ترجیح می‌دهیم.

– توجه داشته باشید که People Browsr، تنها مروگر توییتر، نیست و شما می‌توانید با کمک آن، حساب‌های کاربری خودتان در فرندفید، دیگ، فیس‌بوک، مای‌اسپیس، …  را هم مدیریت کنید! توصیه می‌کنم حتما به People Browsr، فرندفید و فیس‌بوک خودتان را هم اضافه کنید.

– به نظر من و شاید شما، پوسته پیش‌فرض People Browsr، بیش از حد تیره و تار است. پس در زیر صفحه روی themes کلیک کنید و یک پوسته مناسب با توجه به سلیقه‌تان برای خود انتخاب کنید.

– حالا می‌توانید، همه توییت‌ها، یا توییت‌های کسانی که شما دنبالشان می‌کنید، توییت‌های کسانی که شمار ار دنبال می‌کنند و همچنین توییت‌ها فرستاده شده توسط خودتان، توییت‌های برگزیده یا Favorite خودتان و همچنین پاسخ‌ها و پیام‌های مستقیم خودتان را بخوانید.

– ولی People Browsr، امکانان بسیار جالب‌تری هم دارد. شما می‌توانید توییت‌های کسانی را بخوانید که: شما دنبالشان می‌کنید، اما آنها دنبالتان نمی‌کنند – شما را دنبال می‌کنند، اما شما دنبالشان نمی کنید – در مورد شما صحبت می‌کنند، اما شما دنبالشان نکرده‌اید – ری‌توییت‌های دوستانتان و …

– شما می‌توانید در خود People Browsr، توییت کنید. آن هم به صورت بسیار پیشرفته:

– در این تصویر نمایی از People Browsr را می‌بینید:

– با بردن موس، روی هر هر آواتار، می‌توانید، به هر توییت، پاسخ بدهید، ری‌توییت کنید یا پیام مستقیم برای هر کاربر توییتر بفرستید:

– اما، می‌رسیم به شاخص‌ترین ویژگی People Browsr، یعنی دسته‌بندی کردن کسانی که دنبالشان می‌کنید. ایجاد گروه‌ها و دسته‌های مختلف از کاربرانی که در توییتر دنبالشان می‌کنید، بسیار آسان است.

برای این کار باید موس را روی آیکون مربوطه ببرید و گزینه create a new tag group را انتخاب کنید:

حالا نامی برای دسته خود انتخاب کنید و بعد در لیست کسانی که دنبالشان می کنید، نام اشخاصی را که می‌خواهید در دسته مورد نظر قرار بدهید، تیک بزنید، دست آخر، دسته ایجاد شده را save کنید. البته هر زمان که خواستید می‌توانید، اشخاصی را به هر یکی از دسته‌ها اضافه کنید.

من در نخستین روز، سه دسته توییتری پزشکان، گیک‌ها و مشاهیر را درست کردم. شما هم می توانید بسته به نیازتان دسته‌های توییتری مختلفی درست کنید.

اگر در اینترنت جستجو کنید، فهرست‌های جالبی را می‌توانید پیدا کنید که در آنها، اشخاصی که حسابشان در توییتر، ارزش دنبال کردن را دارد، مرتب شده‌اند. برای مثال در این صفحه می‌توانید لیستی بسیار جالبی از پزشکان حاضر در توییتر را ببینید. لیست‌های خوب دیگری هم از نویسندگان آی‌تی، اشخاص مشهور یا هنرمندان هم در اینترنت وجود دارد.

بسته به حرفه و علایق خود می‌توانید با استفاده از این فهرست‌ها و سایت People Browsr، به صورت یکجا دسته‌های جالبی برای خودتان درست کنید. مثلا دسته ورزشکاران مشهور، هنرمندان دنیای سینما، آی‌تی‌نویسان و غیره.

برای اینکه راحت‌تر بتوانید در زمانی کوتاه و بدون دردسر، این افراد را به یک دسته ببرید، کافی است بعد @ نام کاربری آنها را بنویسید و دکمه Enter صفحه کلیدتان را بفشارید. این طوری:

People Browsr، ریزه‌کاری‌های زیادی دارد و امکاناتش بسیار زیاد است. من در این پست فقط چیزهای مهم‌تر را برایتان نوشتم. شما باید در روز اول کار با این سایت کمی وقت بگذارید تا بتوانید یک یک این ویژگی‌ها را کشف کنید!

یادتان نرود که اکانت فرندفید خودتان را هم به People Browsr اضافه کنید!


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

واقعیت دگرگون: اگر استالین یا تزارها به سبک هنر شوروری یا روس‌ها، ساختمان‌های مهم دنیا را می‌ساختند!

هنر شوروری و روس‌ها و البته خلاقیت‌ها و ظرافت‌ها و جزئیات خودش را دارد. اما در این بین ساختمان‌های زمخت عظیم زیادی هم توسط آنها ساخته شده که بیشتر ابهت و پیشتازی و قدرت را می‌خواستند بنمایانند.حالا تصور کنید که ساختمان‌های مهم دنیا را…

نمونه‌هایی از بازسازی و دکوراسیون جدید خانه که می‌توانند الگویی برای ما باشند

به سبب نوع معماری، خانه‌های ما معمولا خیلی زود دمده یا به اصطلاح کلنگی می‌شوند. شرکت‌‌های بازسازی خانه مدتی است بسیار زیاد شده‌اند.اما شک و تردید زیادی در مورد میزان کارایی بسیاری از آنها وجود دارد. برخی از آنها اصلا به تقویم کاری متعهد…

روش‌های بد نشستن روی صندلی و شیوه نشستن سالم روی صندلی در محیط کار

در موقعیت‌های مختلف یا در هنگام خستگی، روش‌های مختلفی برای نشستن روی صندلی از سوی ما استفاده می‌شود که برای بدن مفید نیستند. برخی از این موارد عبارتند از:خم شدن روی صندلی: وقتی روی صندلی خمیده می‌شوید، ستون فقرات شما به درستی حمایت…

خارج از کادرهای عکس‌های مشهور چه گذشته؟ حالا کاربران می‌خواهد با هوش مصنوعی Generative Fill فتوشاپ…

هوش مصنوعی به سرعت در حال توسعه است و هر روز می بینیم که چقدر توسعه پیدا می‌کند. یکی از پیشرفت‌های تازهاخیراً ابزار جدید AI Generative Fill فتوشاپ بوده است.با کمک آن می‌توان بسیار ساده چیز ناخواسته‌ای را حذف کرد یا اشیایی را اضافه کرد…

خانه کوچک هم می‌تواند محل زندگی شادی باشد، اگر چیدمان هوشمند و به‌روز در آن استفاده شده باشد

کسانی که در کودکی در خانه‌های بزرگ زندگی کرده‌اند، چندان میانه‌ای با خانه‌های آپارتمانی ۵۰ - ۶۰ متری که این روزها آنها را هم به سختی می‌شود خرید، ندارند. اما تصور کنید که ساخت و سازها متفاوت بودند و کسی به فکر مصرف‌کننده جوان کم‌درآمد بود و…

مهم نیست این تابستان چقدر گرم است، برهنه نخوابید! مشکلات سلامتی بی‌لباس خوابیدن

بر اساس تحقیقات یک شرکت فروش تشک آنلاین به نام Casper حدود ۲۸.۵ درصد از آمریکایی‌های گفته‌اند که هر شب، هفتگی، ماهانه یا هر چند وقت یکبار برهنه می‌خوابند. اما ۷۱.۵ درصد دیگر گفتند که همیشه با لباس می‌خوابند.واضح است که برهنه خوابیدن…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
17 نظرات
  1. sorena80 می گوید

    واقعا عالی بود . ممنون

  2. me می گوید

    peoplebrowsr

  3. وحید می گوید

    آقای دکتر کلا با مطالبتون در زمینه ی آی تی خیلی حال می کنم ، ولی این مطلبتون خیلی عالی بود
    دستتون درد نکنه بابت اطلاعات و معرفی

  4. azam می گوید

    thanks for your nice choice.
    I can’t switch from twitter to facebook. would u please help.

  5. صادق می گوید

    سرویسی بس حیاتی است! 🙂

  6. پیام می گوید

    حرف نداشت. دست شما درد نکند.
    دوستان، حتما امتحانش کنید.
    پیام

  7. نیما می گوید

    دست شما درد نکنه برای پست فوق العاده عالی. خیلی مفید و کاربردی هست

  8. P3Dram می گوید

    آخرین باری که این سایتو دیدم تصمیم گرفتم دیگه ازش استفاده نکنم. ولی ظاهرآ تا الان خیلی فرق کرده…..
    بریم یه امتحانی بکنیم، دکتر حرفش چپ نمیره!

  9. یک دوست می گوید

    عالی بود.

  10. یک فتحی می گوید

    دکتر جان. دسته بندی گیکت رو برایم میل کن ببینم چه کسانی آنجا هستند. برایم جالب خواهد بود دنبال کردنشون احتمالا 🙂

  11. نوید می گوید

    مطلبتون رو در مورد آرمسترانگ خوندم.
    عالی بود.
    ولی سرگذشت دن میلمن برای من یه روح جدید داره.
    یه حس جدید…
    یه دنیای جدید

  12. Hesam می گوید

    لطفا ویرایش کنید کامنت من رو

    صحیح اون :
    اما مشکلی که این سایت داره این هست ک هخیلی سنگین هست .
    با دیال آپ جون می کنه…

  13. حمیدرضا می گوید

    ممنون از پست بجا، سنجیده و مفیدت دکتر جون. خیلی بسیار زیاد ممنون

  14. فضانورد پیر می گوید

    منم فکر می کنم شرایط لازم بود این پدیده به وجود بیاد . راستی آقای دکتر بخش دوم مطلب ادگار کیسی پیشگوی خفته آماده شده و توی سایت گذاشتمش اگه دوست داشتید یه سر بزنید

  15. A Mozilla Comunity Person می گوید

    فعلا که تویتر فه ایل تره

  16. alireza می گوید

    this site is done.

  17. محبوبه می گوید

    دستتون درد نکنه. اما people browsrیا people brower?

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5