تشکر ویژه از نویسندگان مهمان «یک پزشک» در آستانه سال نو

18

در آستانه سال نو، جای آن دارد از همه دوستان خوبی که در این یک سال در قالب نویسندگان مهمان، با پست‌های خوبشان وبلاگ یک پزشک را پربار کردند و وبلاگ را از حالت تک‌صدایی درآوردن، تشکر کنم.

یکی از علاقه‌مندی‌های من پیدا کردن نویسندگانی بوده و هست که با وجود داشتن استعداد و قلمی توانا، به علت نداشتن فضایی برای عرضه ذهنیات و اندیشه‌های خود، کمتر بخت اشتراک دانسته‌های خود را دارند.

متأسفانه به خاطر محدودیت وقت آزاد، فرصت پیدا نکردم، کار مشترکی را که با این نویسنده‌ها در حال انجامش بودم به صورت مستمر ادامه بدهم، اما امیدوارم در سال نو، مجددا فرصتی برای این کار پیدا شود.

اعتراف می‌کنم که مهارت تعدادی از این نویسندگان که از همان ابتدای کار، بدون تجربه وبلاگ‌نویسی قبلی، به خوبی از عهده نوشتن و پرداخت مطالب برآمده بودند، شگفت‌زده‌ام کردند. آنها توانسته بودند در عین عرضه مطالبی ژرف، مطالب خود را با شکلی جذاب آماده کنند. این مطالب را که می‌خواندم با خودم فکر می‌کردم که چه پست‌ها و تجربیات دیگری ممکن است در پستوی ذهن این نویسندگان و افراد دیگر پنهان باشد.

در این ساعات آخر قریب به 600 پست یک پزشک را در سال گذشته مرور کردم، تا در اینجا نام نویسندگان مهمان یک پزشک را در سال پیش فهرست کنم، امیدوارم که نامی جا نمانده باشد:

فرید

امیرعباس که طراح قالب وبلاگ هم است.

دکتر فرزانه عبیری که با چندین پست واقعا پرمحتوا، اعتباری نو به وبلاگ دادند و با اینکه مدتی است برای ما مطلبی ارسال نکرده‌اند، اما هنوز هم تعدادی از خوانندگان با ارسال ایمیل‌هایی به من، خواهان خواندن مطالب بیشتری از ایشان هستند.

پدرام با مطالب متفاوت و به روزش در مورد گوگل.

دکتر .ا. پیروزی که امیدوارم بیشتر دست به قلم ببرند.

مهدی رمضانی

رضا مقدری که قبلا وبلاگ خوبی آپدیت بلاگ را می‌نوشتند و همه از اینکه دیگر ایشان آن وبلاگ را ادامه ندادند، متأسفیم.

مریم نیکزاد: چندین پستی که ایشان در مورد روانشناسی نوشتند، جزو موفق‌ترین پست‌های یک پزشک قرار گرفت.

امیر کافه‌چی: جزو آن دسته نویسندگانی است که می‌تواند با مهارت در زمینه‌های مختلف بنویسد.

محمد مقدس که لطف ویژه‌ای به یک پزشک داشتند.

محمدرضا خواست خدایی

مصطفی پورمهدی:با مطالب خوبشان در مورد کارآفرینی.

سعید علیزاده

علی عابدی با مطالبشان در مورد نجوم

حامد اویسی

بهروز قنبری

سروش

فریدون خورشیدی

حمید گیوی

آرش افراسیابی

مژگان آستانه و  پریسا آستانه

نیما وزیری جزو نخستین کسانی بود که دعوت یک پزشک را برای نویسنده مهمان را پذیرفت و بسیار با استعداد هستند.

jimmy heller

مسعود زمانی: که همیشه با کامنت‌های خوبشان مشوق من بودند و الان برای خودشان وبلاگ موفقی دارند.

یوسف اسفندیاری

رضا اسکندری

مصطفی حاجی‌زاده

برای وبلاگستان در آستانه سال نو، آرزوی سالی پربار می‌کنم، سالی که در آن شاهد وبلاگ‌هایی تازه، با حرف‌هایی تازه باشیم، سالی که بتوانیم با شهامت و تعهد بیشتری بنویسیم، سالی که در آن وبلاگستان که گاهی شبیه جزیره‌های جدای سرگردان می‌شود، تبدیل به جایی شود که وبلاگ‌نویسان در آن با هم مهربان‌تر باشند و بتوانند کار هم را با تعامل بهتر، تکمیل کنند و آرزوی سالی را می‌کنم که در آن استارت‌آپ‌ها و سرویس‌هایی برای تشویق وبلاگ‌نویسی و تولید محتوا سربرآورد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

این عکس پرنده واقعا فتوشاپی نیست و ترکیبی هم نیست و در یک جلسه گرفته شده است!

این عکس شگفت‌انگیز از یک پرنده در حال شگفت‌زده کردن کاربران در اینترنت است و مغز مردم از پردازش آنچه در عکس می‌بینند، ناتوان شده است!اگرچه این یک عکس ویرایش نشده و ترکیبی هم نیست و به صورت روتین با یک بار شات و نوردهی گرفته شده است.…

صندلی‌های بامزه طراحی شده با هوش مصنوعی توسط بونی کاره‌را

تصور کنید وارد اتاقی می‌شوید و صندلی‌ای را می‌بینید که شبیه یک قاچ هندوانه غول‌پیکر است، همراه با پوست و دانه‌هایش. یا صندلی‌ای که شبیه آناناس سیخ‌دار است، با لبه های تیز و اندرون نرمش؟این دنیای بونی کاره‌را است، هنرمند با استعداد سه…

حومه‌نشینی چرا شکل می‌گیرد و چه مشکلاتی ایجاد می‌کند؟ + گالری عکس‌هایی از زشتی‌های این پدیده

مناطق حومه شهر، جوامع مسکونی هستند که در حومه مناطق بزرگتر شهری قرار دارند. آن‌ها ویژگی‌های متمایزی دارند که آن‌ها را ازمحیط روستایی و شهری متمایز می‌کند. شکل‌گیری حومه‌ها و مشکلاتی که با آن‌ها مواجه هستند را می‌توان به عوامل متعددی نسبت…

صخره‌های عجیب فنلاندی موسوم به کوماکیوی – هزاران سال تعادل و مبارزه با جاذبه

کوماکیوی Kummakivi یک کلمه فنلاندی است که در انگلیسی به معنی "سنگ عجیب" است. این کلمه اغلب برای توصیف نوعی تشکیل سنگ که شکلی عجیب یا غیرعادی دارد استفاده می‌شود. این نوع سنگ‌ها در سرتاسر فنلاند یافت می‌شوند و به دلیل ظاهر منحصر به فردشان…

عکس های هوایی تام هگن از باغ های زیتون اسپانیا – الگوهای زیبای مواج و سنت‌های قدیمی

به مدت هزاران سال، اسپانیا به دلیل آب و هوای مدیترانه‌ای، تابستان‌های طولانی و گرم و دمای معتدل زمستانی، در تولید زیتون پیشرو بوده است. میوه‌های زیتون که در آب نمک نگهداری می‌شوند و یا آسیاب می‌شوند تا روغن‌های طبیعی از آنها استخراج شوند،…

تاریخچه جذاب تلفن‌های خودرو با مرور عکس‌های قدیمی دهه 1940 تا 1980

ماشین و تلفن، زمانی دو اختراع پیشگامانه بودند. جالب است که این دو تنها یک دهه از یکدیگر جدا بودند. خودرو و تلفن به ترتیب در سال‌های 1885 و 1875 اختراع شده بودند. اما اگر فیلم‌های قدیمی را دیده باشید می‌دانید که خیلی‌ها پیش‌تر از موبایل‌های…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
18 نظرات
  1. یک پزشک دیگر می گوید

    سلام، با تشکر از محبت فراوونتون و آرزوی سلامتی و موفقیتهای روزافزون برای شما و فرانک عزیز در سال جدید. امیدوارم به قول “نینا سیمونه” فردا طلوع سپیده دمی دیگر، آغاز یک روز نو و یک زندگی نو باشه و هر روز لحظه های پر از حسی خوب را تجربه کنید:

    Birds flying high you know how I feel, Sun in the sky you know how I feel,
    Breeze driftin’ on by you know how I feel
    It’s a new dawn, It’s a new day, It’s a new life For me
    And I’m feeling good

    Fish in the sea you know how I feel
    River running free you know how I feel
    Blossom on the tree you know how I feel ,

    Dragonfly out in the sun you know what I mean, don’t you know
    Butterflies all havin’ fun you know what I mean
    Sleep in peace when day is done, That’s what I mean
    And this old world is a new world
    And a bold world for me

    Stars when you shine you know how I feel
    Scent of the pine you know how I feel, Oh freedom is mine
    And I know how I feel

    اینم لینک یوتیوبش: دیدنش خالی از لطف نیست
    http://www.youtube.com/watch?v=CJA69C6SlRk

  2. پریسا آستانه می گوید

    سلام آقای مجیدی عزیز. من و خواهرم مژگان هم برای شما و فرانک خانم سال نوی خوب، پربار و پر دانشی رو آرزو می کنیم. شاد باشید.

  3. سعید می گوید

    و من به شخصه کمکاری میستر مجیدی را جبران نموده و از تمامی نظردهنده‌های فعال وبلاگ در دوره‌ای که نظردادن طرفداری ندارد٬ تشکر کرده و امیدوارم که به فعالیت‌های خودشان در سال جدید برای بهبود وضعیت وبلاگ ادامه بدهند. همین نظردهنده‌ها هستند که دلگرمی خاصی به میستر و میس مجیدی می‌دهند. با تشکر از همه نظردهنده ها.
    🙂

  4. محمد می گوید

    خوب بود، من هم از ایشان تشکر میکنم. با همین معرفی شما من هم با بعضی از اونها آشنا شدم و لینکشون را برای مرور وبلاگهاشون مارک کردم. مثل شما برای وب فارسی آرزوی درا وج بودن میکنم و امیدوارم بتونم به نوبه خودم در بهتر شدنش تلاش کنم. موفق باشید و سال نو مبارک رو به همه و شما تبریک میگم…. 10 ساعت مانده با سال 1391….. سال نو مبارک

  5. نیلوفر می گوید

    من از نوشته‌های روانشناسی وبلاگ شما خیلی خوشم می‌یاد، سوژه‌ها را خیلی ظریف و هنرمندانه از دید روانشناسی یا نورساینش بررسی می‌کنین و دو تا از نویسندگان مهمانتون هم تقریبا همین هنر را داشتن. ممنون و سال نو مبارک.

  6. جوادی‌نیا می گوید

    نویسنده مهمان شدن یک پزشک شهامت می‌خواد از بس استانداردهاتون بالاست. سال نو مبارک

  7. نیکی می گوید

    می‌دونیم مدیریت و ویرایش مطالب دیگران خیلی وقت‌بر هست ولی ارزشش را داشت. البته این نگرانی را داشتیم که کمتر مطلب از خود شما بخونیم. نوشته‌هاتون باارزش و ماندگار هستن.

  8. احمد می گوید

    سال نو را به شما و نویسنده‌های مهمان خوبتون تبریک می‌گم.

  9. رامین می گوید

    سال باشکوهی داشتین، یک پزشک را از اولین پستهاش دنبال می‌کنم، اگرچه از اولین پستهاش متفاوت بودین، اما روند تکامل نوشته‌هاتون مشخصه، الان دیگه هیچ کس یک پزشک را وبلاگی که مطالب جالب آی‌تی را دستچین و ترجمه می‌کنه، نمی‌شناسه، الان ما انتظار غافلگیری در هر پست را داریم.

  10. aliehsan33 می گوید

    درود به همه دوستان و به خصوص آقای مجید امیدوارم سال خوبی برای شما باشد، برای ما که با فیل.تر شدن یک از انجمن های دوست داشتنی آغاز شد….
    ـــــــــــــــ
    استفاده از نویسندگان میهمان همیشه حس تازگی را در بلاگ شما به من داده است؛امیدوارم در سال جدید هم از این نویسنگان یا دیگر دوستان مقالات جذابی را در یک پزشک بخوانیم.

  11. مينا می گوید

    سلام
    هر بار که به سراغ وبلاگ شما مى ایم خوشحالم که از وقتم استفاده ى مفید کرده ام. و اغلب پست هاى قابل توجهى هم هستند که دوباره براى همسرم و یا دختر ١٧ ساله ام بازگویشان کنم. دست مریزاد بر شما. به عنوان یک ایرانى به داشتن هموطنانى چون شما افتخار میکنم. و ممنون که دانش خود را در اختیارمان میگذارید باشد که ما هم رهرو هاى خوبى در این زمینه باشیم( خودم مخاطب اولم)
    علیرضا و فرانک عزیز عیدتان مبارک

  12. مسعود زمانی می گوید

    سلام دکتر مجیدی عزیز

    همین که اجازه دادید تریبون سایت فاخرتون در اختیار ما قرار بگیره، بزرگترن افتخار است

    بهترین ها را برای شما و خواهر گرامی آرزو میکنم در سال جدید…

    پیروز و سلامت و سربلند باشید و مثل همیشه قلمتان دور از گزند باد

  13. Jimmy Heller می گوید

    سلام دکتر عزیز، سال نوتون مبارک باشه و ایشاله همیشه شاد و خرم و سلامت و موفق ثروتمند در کنار خانواده عزیزتون تو شهر قشنگتون باشید. این پست رو باید تک تک ما تو وبلاگ هامون منتشر می کردیم تا از شما دوست عزیزمون که پشتیبانیمون کردید تشکر کنیم. نوشتن برای یک پزشک اونقدر تو زندگی حرفه‌ای من تاثیر داشت که الان به عنوان نویسنده وبلاگینا به شدت به خودم افتخار می‌کنم. من هنوز یه پست به شما بدهکارم که اگر عمری باشه براتون خواهم فرستادش. ممنونم از تمام وجود.

  14. Mahdy .D SaTooFi می گوید

    با سلام و درود بر آقا و خانم مجیدی و تمام وبلاگستانی های ایران.

    اینجانب همان مهدی رمضانی نویسنده مهمان هستم.
    امروز برادرم سعید (سومین کامنت) در مورد این پست بهم خبر داد امدم یک سری بزنم و در مورد این تجربه نویسنده مهمان بودن چند تا نکته بگم.
    اولا باید بگم که بسیار از اقای مجیدی به خاطر قبول کردن من به عنوان نویسنده مهعمان بسیار بسیار متشکرم و نوشتن در یک پزشک و همکاری با این دوستان یک افتخار بزرگ برای من بود و بسیار به من کمک کرد اما چند چیز من را در این مدت اذیت می‌کرد که امدم بگم شاید راحت بشم.
    حدود ۷ یا ۸ ماه پیش بود که در یک پزشم می‌نوشتم (اکثرا ترجمه) و حدود ۵ یا ۶ پست برای آقای مجیدی دادم که ایشان هم با کمال لطف با کمی ادیت منتشر کردن اما حدودا یکی دو روز بعد مرگ استیو جابز ۴مطلب داغ ترجمه کردم و برای آقای مجیدی فرستادم که اگر در وقتشون منتشر می‌شدن فکر کنم می‌شد رویشان حساب کرد(۲تا در مورد خبر های مهم تیم کوک و یکی در مورد کانتر استریک و یکی هم در مور گوگل پلاس) اما به خاطرشلوغی سر آقای یک هفته روی هوا مجیدی ماندند ایشون هم به خاطر سرد شدن خبر ها گقتن نمیشه که کاملا قابل قبول هم بود و بعد از اون من یک اینفوگرافی در مورد روند پیشرفت موزیک و آمار های اون ترجمه کردم که تازه منتشر شده بود و در سایت های اینفوگرافی مورد توجه قرار گرفته شده بود اما وقتی این اینفرگرافی را برای آقای مجیدی ارسال کردم هیچ جوابی نیود و بعد از ان هم دوباره چند بار ایمیل زدم اما پاسخی نیامد که فکر کنم تو ایمیل های ایشون گم شدن بعد از ان جریان من در ۲دسامبر یک مقاله ۳ صفحه ای در مورد گیمینگ وگیمر ها در ایران نوشتم و برای ایشون ارسال کردم (مقاله متوسطی بود)که دوباره از ایشون جوابی نیومد و من هم دیدم پست های ارسالی یک پزشک در اون دوره کمتر شده گفتم حتما دیگه وقت نمیشه که به وبلاگ برسن و نویسنده مهمان بودن رو ول کردم.
    غرض این بود که شاید اگر اقای مجیدی کمی بیشتر به این ایمیل ها رسیدگی می‌کردن و شاید الان این پروژه نتیجه می‌داد و چند نویسنده دیگر هم به جز آقا و خانم مجیدی حضور داشتند (خانم فرانک مجیدی به من گفته بودند که با ارسال ۱۵ مطلب توسط نویسنده مهمان احتمال زیاد نویسنده می شید) و ما امید های ما جوانان کم سن و سال (۱۵سالم هست) خاموش نمی‌شد.

    بازهم میگم که حضور در کنار شما عزیزان بزرگترین افتخار من بوده و هست.

    با تشکر Mahdy .D SaTooFi
    ———————————مهدی رمضانی

  15. عابدی می گوید

    با سلام

    بنده هم به نوبه ی خودم سال نو رو خدمت آقا و خانم مجیدی و همچنین تمامی بازدیدکنندگان محترم این سایت تبریک عرض میکنم امیدوارم که سال خوبی در پیش باشه. و همچنین از آقای مجیدی هم که فرصت نویسنده مهمان شدن در یک پزشک رو در اختیار بنده قرار دادن تشکر میکنم. انشالا امسال با همکاری هرچه بیشتر سال پربارتری و فعال تری رو در پیش داشته باشیم.

  16. حامد اویسی می گوید

    سلام آقای مجیدی. ممنون از شما که این فرصت رو در اختیار ما قرار دادید.
    از چند پستی که برای یک پزشک ارسال کردم همیشه به افتخار یاد خواهم کرد. امیدوارم در آینده هم بتونم با شما همکاری داشته باشم.
    سال خوبی داشته باشید 🙂

  17. امیر کافه‌چی می گوید

    سال نو شما مبارک. باعث افتخاره که توتستم برای یک پزشک چندباری قلم بزنم.امیدوارم تونسته باشیم رضایت خاطر شما و خوانندگان محترم یک پزشک رو تا حدی فراهم کرده باشم. 🙂

  18. نیما وزیری می گوید

    آقای مجیدی عزیز،
    ممنون از لطفتون و فرصتی که برای نوشتن در اختیار من قرار دادید. سال خوب و موفقی داشته باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5