پاییز و زمستان داغ در سینماها: چه فیلم‌هایی در فصل اسکار می‌آیند؟

27

فرانک مجیدی: تابستان امسال به دلیل مشغله‌های کاری، خیلی کم فیلم دیدم. اما همین‌قدر که بعد از ماه‌ها انتظار، موفق به دیدن «خیزش شوالیه‌ی تاریکی» شدم، فکر می‌کنم تابستان سینمایی پرباری بود. آخرین ساخته‌ی نولان، هرچند به اندازه‌ی «اینسپشن» برای‌م هیجان‌آور نبود، اما بدون تردید عالی بود، دیالوگ‌هایی درخشان، بازی‌های خوب، به‌ویژه بازی «تام هاردی»، جلوه‌های ویژه‌ی چشم‌نواز و ظریف، روش خاص روایت نولان و قهرمانی که زمینی‌تر از گذشته شده‌بود، دست در دست داده‌اند تا یک فیلم خوب را شاهد باشیم. اما سوای این اثر که نقطه‌عطف نیمه‌ی اول سال جاری بود، فیلم‌های خوب دیگری در ماه‌های نزدیک به برگزاری مراسم اسکار در راه هستند. این پست، معرفی کوتاهی از 20 فیلم است که در ماه‌های جاری و پیش‌ رو، روی پرده‌ی سینما می‌آیند:

Lawless:  این فیلم وسترن به کارگردانی «جان هیل‌کُت» از روی رمانی به نام «خیس‌ترین سرزمین این جهان»، به قلم «مت بُندارنت» ساخته‌ شده‌است. این فیلم، روایت ایستادن گروهی از «قانون‌شکنان» در برابر فساد محریان «قانون» است. این پروژه برای مدتی تعطیل ماند و بنابراین، «ریان گوسلینگ»، «ایمی آدامز» و «اسکارلت جوهانسن» که برای همکاری در این پروژه قول مساعد داده‌بودند، یکی یکی کنار رفتند و ایفای نقش‌ها به «تام هاردی»، «گای پیرس»، «شیا لابوف» و «جسیکا چاستین» رسید. پیرس با کارگردان این فیلم، در سال 2005 برای یک فیلم وسترن استرالیایی به نام The Proposition همکاری کرده‌بود.

Lawless

The Master: یک سرباز آمریکایی (ژوکین فونیکس) به تازگی از جنگ جهانی دوم بازگشته‌است. او مرتکب اعمالی خشونت‌آمیز می‌شود و آینده‌ای پیش روی خود نمی‌بیند. به نظر می‌آید نویسنده‌ای معروف (فیلیپ سیمور هافمن) قصد یاری رساندن به او دارد که… ستاره‌ی دیگر این فیلم، «ایمی آدامز» است. این فیلم، قرار است حاصل غیبت پنج ساله‌ی «پل تامس اندرسن»، کارگردان فیلم‌های «خون به پا خواهد شد» و «مگنولیا» باشد. ژوکین فونیکس که مدت‌ها از پرده دور بود –غیر از در نظر گرفتن مستند «هنوز اینجا هستم»- این‌بار با صورتی پاک‌تراشیده باز می‌گردد. پس از 16 سال از ساخت «هملت» به‌وسیله‌ی «کِنِت برانا»، این فیلم به سنُت فیلمبرداری 65 میلی‌متری گرفته شده‌است. این فیلم در 21 سپتامبر روی پرده‌ی سینما خواهد آمد.

The Master

Looper:  این فیلم علمی- تخیلی در سال 2072 می‌گذرد و قهرمانان آن به سفر زمان می‌روند. در این فیلم «جوزف گوردن لیوئیت» و «بروس ویلیس» به ایفای نقش پرداخته‌اند. «ریان جانسن» کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته و فیلم، 28 سپتامبر روی پرده‌ی سینما می‌آید. گفته می‌شود که این کار، می‌تواند جزو کارهای شاخص ویلیس به حساب آید.

Looper

V/ H/ S:  یک فیلم ژانر وحشت، با 8 کارگردان و 10 فیلم‌نامه‌نویس.

V/ H/ S

Cloud Atlas:  فیلم پر ستاره‌ی «تام تیکور» و برادر و (به‌تازگی) خواهر واچوفسکی، اواخر اکتبر سال جاری روی پرده‌ی سینما می‌آید. در این فیلم، «تام هنکس»، «هال بری»، «جیم استارگس»، «هیو گرنت» و بسیاری دیکر از بازیگران صاحب‌نام حضور دارند. داستان در نسل‌هایی مختلف می‌گذرد و روایتی از تاثیر عمل یکی بر زندگی دیگران است. نخستین بار، داستان لانا واچوفسکی را «ناتالی پورتمن» خواند و مجذوب آن شد. سپس این برادران (سابق) به همراهی تیکور، داستان اصلی را نوشتند. خود پورتمن می‌خواست در این فیلم به ایفای نقش بپردازد که در سال 2010، به دلیل بارداری، از همکاری انصراف داد. تیکور و واچوفسکی‌ها، به‌صورت جداگانه بخش‌های داستانی خود را کارگردانی کرده‌اند. بودجه‌ی ساخت این اثر، 100 میلیون دلار بوده‌است.

Cloud Atlas

The Sessions:  «بن لوین»، کارگردانی و نویسندگی این فیلم را بر عهده داشت. مردی با معلول با ناراحتی شدید ریوی، می‌خواهد به زندگی بدون رابطه‌اش پایان دهد. «ویلیام اچ. میسی» در نقش کشیش، نقش‌آفرینی دلپذیری دارد و «جان هاوکز» در نقش مرد معلول، جایزه‌ی مخاطبین جشنواره‌ی ساندنس را از آن خود نمود. این فیلم 26 اکتبر روی پرده‌ی سینما خواهد رفت.

The Sessions

Wreck- It Ralph:  این انیمیشن، درباره‌ی یک کاراکتر منفی بازی‌های کامپیوتری قدیمی است که می‌خواهد قهرمان باشد. تهیه‌ی این انیمیشن، به‌طور کامل توسط کمپانی والت‌ویزنی انجام شده‌است. قرار بود آهنگسازی این انیمیشن بر عهده‌ی «تامس نیومن» باشد، که در نهایت این مسئولیت به «هنری جکمن» محوّل شد. صداپیشگان این انیمیشن، برخلاف سار انیمیشن‌ها به‌صورت همزمان و گروهی دوبله‌ی اثر را بر عهده داشته‌اند. کارگردان این اثر، جزو کارگردانان اپیزودهای موفق «سیمپسون‌ها» بوده‌است. این فیلم در دوم نوامبر اکران می شود.

Wreck- It Ralph

Flight:  «رابرت زمکیس»، کارگردان فیلم بی‌بدیل «فارست گامپ» پس از ساخت سه اثر انیمیشن، باز هنرپیشگان واقعی را جلوی دوربین برده و این‌بار، «دنزل واشینگتن» را. در این فیلم، واشینگتن نقش خلبانی را دارد که سعی می‌کند هواپیمایی را از سقوط نجات دهد. فیلم تا حدود زیادی، نزدیک به داستان واقعی خلبان کانادایی‌ای به نام «رابرت پیچ» است، که در سال 2001 یک هواپیما را که دچار کمبود سوخت شده‌بود با بیش از 300 مسافرش نجات داد، اما…

Flight

The Man With Iron Fists:  ستاره‌ی این فیلم، «راسل کرو» است. این اثر نخستین تجربه‌ی RZA، خواننده و بازیگر، در مقام کارگردان است. داستان، درباره‌ی اسلحه‌سازی است در قرن نوزدهم، که می‌خواهد در برابر نیروهای اهریمنی که روستایش را تهدید می‌کند، بایستد. RZA و «الی راث»، تهیه‌کننده‌ی فیلم، دو سال روی فیلمنامه کار کردند، اولین تدوین فیلم، چیزی حدود 4 ساعت شد. راث با نظر RZA بر این‌که این فیلم، به دو فیلم تقسیم شود مخالفت کرد و در تدوین نهایی، زمان فیلم به 90 دقیقه کاهش یافت.

The Man With Iron Fists

Skyfall:  این نخستین تجربه‌ی «سم مندز» در کارگردانی کاراکتر معروف سینما، «جیمز باند»، است. «دنیل کریگ» و «خاویر باردم»، این‌بار رو در روی هم می‌ایستند و داستان تازه‌ترین نسخه‌ی مأمور 007 را روایت می‌نمایند. مندز تأکید کرده‌است که این اثر، به دو نسخه‌ی قبلی باند هیج ارتباطی نخواهد داشت. «جودی دنچ» برای هفتمین بار، نقش کاراکتر M را ایفا می‌کند.

Skyfall

Anna Karenina:  «جو رایت»، کارگردانی که برای ساخت «غرور و تعصب» و «تاوان» بسیار تحسین شده، بار دیگر ستاره‌ی محبوب‌ش، «کایرا نایتلی» را در نقش قهرمان داستان خود استفاده کرده‌است. این انتخاب، به نظرم عجیب می‌اید. نایتلی برای این نقش، بسیار جوان است. آن‌چه تولستوی از قهرمان‌ش توصیف کرده، زنی میان‌سال‌تر و درشت‌اندام‌تر است. شاید «کیت وینسلت» در این نقش باورپذیرتر بود. تصور آدم‌های طبقه‌ی اعیان روسی، با لهجه‌ی شدید بریتیش، اصلاً آسان نیست. «داریو ماریانلی» آهنگسازی باشکوهی برای این اثر انجام داده که مطمئن‌م می‌سازد که نام‌ش را بین کاندیداهای دریافت اسکار آهنگسازی، خواهیم دید. این فیلم، دومین تجربه‌ی نایتلی در بازی اثری از تولستوی است. او پیش‌تر در مینی‌سریال «جنگ و صلح» نیز به ایفای نقش پرداخته‌بود.

Anna Karenina

Lincoln:  جسارت «استیون اسپیلبرگ» را در روایت انواع داستان‌ها و ژانرها در نظر بگیرید، آن را با توانایی اعجاب‌اور بازی «دنیل دی‌لوییس» در بازیگری اضافه نمایید. اثر بوی اسکار خواهد داد. دی‌لوییس به طرز نفس‌گیری شبیه لینکلن شده‌است. او پس از گذشت سه سال از شکست «نُه»، -که بازی او تنها بخش غیرقابل انتقاد فیلم بود- جلوی دوربین امده‌است و به نظر می‌رسد باید منتظر احتمال دریافت سومین اسکارش باشیم. او در فیلم «دار و دسته‌ی نیویورکی» در نقش قصاب مخالف سیاست‌های لینکلن ظاهر شده‌بود و این‌بار، خود لینکلن است. قرار بود این نقش را «لیام نیسن» ایفا کند، اما پس از سال‌ها انتظار برای آغاز این پروژه به این نتیجه رسید که برای ایفای این نقش بیش از حد پیر است.

Lincoln

Hyde Park On Hudson:  به نظر می‌رسد سال 2012، سال روایاتی از رؤسای جمهور گذشته‌ی آمریکا در سینما باشد. «فرانکلین روزولت»، رئیس‌جمهور آمریکا است و در این حین، عاشق خانمی به نام مارگارت می‌شود. نقش روزولت را «بیل مورای» بازی می‌کند. «راجر میشل» این فیلم را کارگردانی کرده‌است.

Hyde Park On Hudson

The Hobbit: An Unexpected Journey:  اثر پر سر و صدای خالق سه‌گانه‌ی «ارباب حلقه‌ها»، به کارگردانی «پیتر جکسن» و با اکثر بازیگران شاهکار گذشته‌اش، روز 14 دسامبر به پرده‌ی نقره‌ای برمی‌گردند. هلمز و واتسن سریال «شرلوک»، هر دو در این فیلم حضور دارند. قرار بود این فیلم توسط «گیلرمو دل‌تورو»، خالق «پسر جهنمی» و «هزارتوی پن»، کارگردانی شود. فیلم‌برداری این اثر، 266 روز به‌طول انجامیده‌است.

The Hobbit: An Unexpected Journey

Les Misérables:  تازه‌ترین برداشت سینمایی از اثر معروف ویکتور هوگو، کلی نام بزرگ را جلوی چشم ما می‌گذارد و قرار است با کلی آواز شنیده‌شود، بله، این اثر موزیکال خواهد بود. «هیو جکمن» در نقش «ژان والژان»، «راسل کرو» در نقش «بازرس ژاور»، «ساشا بارون کوهن» در نقش «تناردیه» و «آن هاتاوی» در نقش «فانتین»بیننده را کنجکاو دیدن داستانی می‌سازند که برای بار چندم شاهد داستانی شوند که بارها روایت‌ش را شنبده‌اند و داستانش‌ را می‌دانند. بازی هاتاوی، مدیون پیشنهاد جکمن برای ایفای نقش فانتین است. «تام هوپر»، کارگردان «سخنرانی پادشاه»، کارگردانی این اثر را بر عهده دارد و فیلم روز 14 دسامبر روی پرده می‌آید.

Les Misérables

Zero Dark Thirty:  «کاترین بیگلو» باز یک اثر جنگی ساخته‌است. این‌بار، داستان، چگونگی ردیابی و پیدا شدن «اسامه بن‌لادن»، سوژه‌ی بیگلو است. فیلمنامه‌ی فیلم در سال 2008 نوشته شده‌بود و بخاطر مرگ بن‌لادن، در پایان آن تغییراتی پدید آمد.

Zero Dark Thirty

Amour (Love):  «عشق» روایت‌شده توسط کارگردان شهیر آلمانی، «میشائیل هانکه»، بسیاری از طرفدارانش را عاشق خود نموده‌است. زوجی در در دهه‌ی نهم زندگی‌شان، عشق را دیگر بار کشف می‌کنند. در این فیلم، قطعاتی از «باخ»، «بتهوون» و «شوبرت» می‌شنویم. «ایزابل هوپرت»، بعد از «معلم پیانو»، بار دیگر در فیلم هانکه در نقش یک معلم موسیقی ظاهر می‌شود. فیلم در تاریخ 19 دسامبر اکران می‌شود.

Amour Love

This Is 40:  این فیلم کمدی، درباره‌ی یک زوج میان‌سال است. داستان ادامه روایتی از فیلم قبلی کارگردان، «جاد آپاتو» یعنی Knocked Up، است.

This Is 40

Django Unchained:  فیلم «کوئنتین تارانتینو»، لیستی از بازیگران عالی و استعداد ذاتی کارگردان، همه ما را تشویق می‌کند تا داستان برده‌ای رها شده را ببینیم که تلاش می‌کند همسرش را از حاشیه‌ی می‌سی‌سی‌پی نجات دهد. در این فیلم، «جیمی فاکس»، «لئوناردو دی‌کاپریو»، «کریستوفر والتز» و «ساموئل ال. جکسن» حضور دارند. هنگامی که تارانتینو فیلم‌نامه را می‌نوشت، «ویل اسمیت» را برای ایفای نقش اصلی در ذهن داشت که اسمیت در نهایت نقش را نپذیرفت. لیدی گاگا هم قرار بود در فیلم بازی کند که –خوشبختانه!- حضورش منتفی شد. فیلم در 25 دسامبر روی پرده ی سینما خواهد آمد.

Django Unchained

The Great Gatsby:  از تریلر فیلم بر می‌آید که قرار است «باز لورمان» یک برداشت «مولن روژ» مانند از اثر «اسکات فیتز جرالد» به نمایش بگذارد، شلوغ و پر از رنگ و رقص و نور. اما سمت دلداده‌ی بزرگ فیلم، گتسبی (لئوناردو دی‌کاپریو)، هنوز تاریک و منتظر است. در این فیلم «کری مولیگان» و «توبی مگ‌وایر» نیز به ایفای نقش می‌پردازند. از نکات جالب برای فیلم‌هندی دوستان (!) حضور «آمیتا باچان» در فیلم است. فیلم با بودجه‌ی سرسام‌آور 127 میلیون دلاری ساخته شده‌است.

The Great Gatsby

به نظر می‌رسد پاییز و زمستان پر هیجانی در پیش باشد، باید منتظر بمانیم!

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

مجموعه‌ای از «توتورو»های دست‌ساز در ستایش نماد استودیو جیبلی

تعدادی «توتورو»ی شکم گرد نمادین در انیمه My Neighbor Totoro از استودیو جیبلی به عنوان بخشی از مجموعه وسیعی از مجموعه‌ جدید کلکسیونی است که به احترام این شرکت رویاساز ساخته شده.این مجموعه که توسط تیم‌هایی از صنعتگران همکار ناکاگاوا…

شوخی با درونگراها (نرنجید! خودم یک درونگرا هستم)

در مورد درونگراها بسیار مطلب نوشته‌ام. یک زمانی درونگرایی در جامعه خیلی تابو بود و هنوز هم مقداری است.خود من به عنوان یک درونگرا زمانی از درونگرایی خود شرمنده بودم. اما بعدا متوجه شدم که درونگرایی یک ویژگی شخصی است. درونگراهایی یک طیف…

عکس‌های بسیار جالبی از روز‌های اولیه هوانوردی، دهه‌های 1890-1930

در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20، جهان شاهد تغییر ژرفی در فناوری شد. رویاپردازانی مانند برادران رایت، اتو لیلینتال و آلبرتو سانتوس-دومونت که با میل سیری ناپذیر برای تسخیر قلمرو‌های ناشناخته پرواز می‌کوشیدند، با جسارت و عزم تزلزل ناپذیر داستان…

خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف دنیا از دید میدجرنی- قسمت دوم

در قسمت دوم خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف ما باز غذاهای لذیذ و گاه عجیبی از کشورهای مختلف می‌بینیم. این تصاویر توسط میدجرنی با اطلاعاتی که به آن داده‌اند، بازسازی شده‌اند.قسمت اول این پست را در اینجا ببینید.شیلیبلژیک:…

ربات‌هایی که در دنیای سینما و تخیل دوستشان داشتیم یا در مواردی از آنها می‌ترسیدیم!

انسان‌ها همیشه از تحولات تازه می‌ترسند و از زمانی که تخیل آدم ماشینی ایجاد شد، ترس از این توده‌های آهنی هم ایجاد شد. شخصیت ربات‌ها در ابتدا در داستان‌ها خیلی سطحی و بیشتر هراس‌‌انگیز بود، اما بعدا ربات‌ها دارای شخصیت شدند تا جایی که حتی…

اگر سیمپسون‌ها در دنیا وستروس بودند! گالری عکس

وستروس یک سرزمین یا قاره تخیلی و یکی از مکان‌های اصلی مجموعه رمان‌های فانتزی «آواز یخ و آتش» نوشته جورج آر آر مارتین است. انکاتی در مورد وستروسجغرافیا: وستروس در غرب قاره اسوس قرار دارد و با دریای باریکی که به نام دریای باریک شناخته…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
27 نظرات
  1. محمد مهدی خدادادی می گوید

    سالهاست که منتظر فیلم هابیت هستم . گویا قرار بود ابتدا فیلم هابیت یک سه گانه باشد که اینطور نشد و تبدیل به یک دوگانه شد . می توان از هم اکنون از پیتر جکسون یک اثر قابل توجه انتظار داشت .

  2. مسعود می گوید

    سرکار خانم مجیدی امسال از براد پیت هیچ فیلمی در رقابت اسکار وجود ندارد؟

  3. مسعود زمانی می گوید

    سال گذشته از نظر فیلمسازی خیلی کسل کننده بود… ولی بنظر میاد امسال سینما قراره یه تکونی بخوره… بینهایت انتظار “دی لوییس” رو میکشیدم…
    ممنون از زحمتی که در گردآوری و تهیه این پست کشیدید

  4. عباس می گوید

    ممنون از این مطلب زیبا و مفید . بی صبرانه در انتظار اثر جدید تارانتینو !

  5. مرسده می گوید

    Rust & Bone
    Great Expectations
    Arbitrage
    هم هستن.
    ———–
    منتظر این پست شما بودم. خیلی خوب بود ممنون.
    بهیچوجه با نقش کری مولیگان تو گتسبی نمیتونم کنار بیام. بازیگر فوق العاده ایه ولی به نظرمن! اصلا مناسب این نقش نیست.

  6. shirin می گوید

    ممنون . زیاد اهل فیلم دیدن نیستم ولی قلم زیباتون باعث شد بخونم.

  7. ستار . م می گوید

    درود بر شما خانم مجیدی
    از همین الان در پی تهیه شمار زیادی از این فیلم ها هستم.
    امیدوارم به طور مداوم اخبار سینما رو در “یک پزشک” ببینیم.
    با تشکر دوباره از شما

  8. آرش می گوید

    خانم مجیدی Killing Them Softly رو جا انداختید

    نگاه ها به این فیلم خیلی متفاوت بوده
    از بعضی منتقد ها100/100گرفته و از بعضی 100/50
    حالا سلیقه آکادمی هنر ایالات متحده چی باشه
    به هر حال شانسش از lawless که خیلی بیشتره

  9. سعید می گوید

    من اهل فیلم نیستم برای همین بیشتر از همه (و شاید فقط!) منتظر هابیتم:)
    در ضمن هابیت یک سه گانه خواهد بود.

  10. bahram می گوید

    با درود
    هر روز به imdb سر میزنم و تریلرها رو نگاه میکنم و خلاصه ای از فیلمهائئ را که قرار است اکران شود رو میخونم تا اینکه چند روز پیش با افسوس متوجه شدم که فهرستی از فیلمهای خوبی که قرار است اکران شود را بر نداشتم ولی این پست شما دقیقا همون فهرستی بود که باید تهیه میکردم.
    مرسی فرانک خانوم و تا اسکار ما رو با مطالب سینمایی خوبتون شارژ نگه دارید
    پ ن: چه خوب میشد یک پزشک یه مسابقه ای راجع به اسکار 2013 میزاشت .

  11. سورنا می گوید

    انتخاب بازیگران بینوایان یکم عجیبه، آدم انتظار داره راسل کرو با اون فیزیکش نقش ژان والژان رو بازی کنه و هیو جکمن هم بیشتر به ژاور می خورد!

  12. کیهان می گوید

    با اجازه به صفحات مورد علاقه اضافه کرده شیر کردم.
    با تشکر

  13. وحید می گوید

    Lincoln
    دنیل دی‌لوییس مهشره
    ممنون از پست خوبتون

  14. ناشناس می گوید

    یه سوال!
    شما The Dark Knight Rises رو چطوری دیدید؟ منظورتون نسخه پرده؟

    1. علیرضا مجیدی می گوید

      بله، نسخه پرده‌ای.

  15. محمد می گوید

    breaking dawn – part II هم هست البته!
    تعجب می کنم که ننوشتید

  16. یوسف اسفندیاری می گوید

    پس چرا هیچی درباره فیلم Argo ننوشتید؟
    فیلمی به کارگردانی بن افلک و تهیه کنندگی جورج کلونی درباره داستان واقعی 6 دیپلمات آمریکایی در ایران که CIA تونست از ایران خارجشون کنه.
    این فیلم بر اساس یه مقاله ساخته شده و ماجرای این عملیان تا سال 1997 محرمانه بود.
    این هم ترجمه همون مقاله که فیلم بر اساسش ساخته شده:
    http://www.tarikhirani.ir/fa/files/All/bodyView/366/index.html

  17. سجاد می گوید

    یاد فیلم گتسبی بزرگ قدیمی بخیر. اونم با دوبله فارسی قبل از انقلابیش …!

  18. ناصر می گوید

    بهترین فیلمی که امسال دیدم Act of Valor ساخت کمپانی Bandito Brothers
    ژانر: اکشن ماجراجویی هیجان انگیز و جنگ
    بودجه ساخت: 12 میلوین دلار
    تیم ویژه ای از تفنگداران نیروی دریایی در یک ماموریت مخفیانه برای رها سازی یکی از ماموران CIA که در فیلیپین دستگیر میشود به نجات آن می روند که منجر به کشف یک توطئه تروریستی مرگبار علیه آمریکا می شود.

  19. بلاگ می گوید

    فیلم های لینکلن ، بینوایان و Django Unchained به نظرم بهتر از بقیه هستند. باید دید.

  20. TBOR می گوید

    در مورد تام هاردی میتونم بگم بعد از بازی در INCEPTION نولان تونسته نوانایی های خودش رو نشون بده و بدون شک در سال های آتی نقش های مهمی رو ازش خواهیم دید
    تا اینجاکه عالی کار کرده 🙂

  21. علیرضا می گوید

    شوالیه تاریکی با کیفیت پرده ای دیدین ؟ لینک دانلود بدین …

  22. احمدرضا می گوید

    ممنون از معرفی فیلمها ولی این قسمت دیگه خیلی بدجنسی بود: “لیدی گاگا هم قرار بود در فیلم بازی کند که –خوشبختانه!- حضورش منتفی شد.”

  23. امیر علی می گوید

    The Great Gatsby که به تابستان 2013 منتقل شد…لطفا اصلاح کنید…

    انیمیشن های Frankenweenie و Hotel Transylvania و فیلم های Killing Them Softly و Killing Them Softly رو فراموش کردین…
    فیلم Gangster Squad هم بود که به ژانویه 2013 منتقل شد…

  24. امیر علی می گوید

    Life of Pi منظورم بود…

  25. سعید می گوید

    تریلرهای فیلم‌ها رو به صورت HD و لینک‌مستقیم می‌تونید از hd -trailers.net دانلود کنید.
    مثلا فیلم cloud atlas:
    http://www.hd-trailers.net/movie/cloud-atlas

    (گفتم که دوستان هم استفاده کرده باشند)

  26. محسن می گوید

    من هم به شدت منتظر هابیت رویایی هستم
    امیدوارم پیتر جکسون شاهکار این دهه رو هم بسازه همونطور که دهه قبل ارباب حلقه های جاودانه رو ساخت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5