رپورتاژ: معرفی یک سایت عالی در زمینه حیوانات خانگی و حیات وحش

5

در دنیایی که پر از استرس و سردرگمی است طبیعت و حیوانات روحیه انسان را تغییر می دهد و شادی نشاط را به شما هدیه می دهد دنیای حیوانات در صدد آن است تا با فراهم کردن بستری مناسب نیازهای علاقمندان به حوزه حیوانات خانگی و حیات وحش را پاسخگو باشد و با انتشار مطالب معتبر و جذاب و دوست داشتنی تجربه ای متفاوت را برای شما رقم زند. وب‌سایت مجله دنیای حیوانات همان طور که از نامش مشخص است در زمینه حیوانات خانگی و حیات وحش فعالیت می‌کند. بخش های مختلف دنیای حیوانات به شرح زیر است:

حیوانات خانگی

این بخش عصای دست کسانی است که یک حیوان خانگی دارند یا می خواهد داشته باشند حال این حیوان می خواهد یرنده، ماهی های آکواریوم،سگ هاسکی و گربه باشد یا حتی حیوانات خاصی مثل ایگوانا، خوکچه هندی، خارپشت و …

در این بخش به معرفی انواع نژادهای حیوانات خانگی پرداخته شده است و دستور العمل های تغذیه ای و طرز نگهداری و حتی بیماری ها نیز به سادگی تشریح شده.

حیات وحش

حیات وحش علاقمندان بسیار زیادی دارد که به دنبال منابعی هستند که پاسخگوی نیازشان باشد و بتوانند بر اطلاعاتشان در این بخش بیفزایند، بیشتر با طبیعت آشنا شوند و از آن لذت ببرند. دنیای حیوانات این قسمت سایت را برای علاقمندان به حیات وحش در نظر گرفته است.

پادکست های دنیای حیوانات

بسیاری از مردم امروز حوصله خواندن متن های طولانی را ندارند شاید به دلیل فشار کاری باشد شاید هم به دلایل دیگر… یا برخی حوصله آن را دارند ولی زمان آن را ندارند. عده ای هم هستند که از مطالب صوتی لذت می برند در هر حال دنیای حیوانات این قشر از مخاطبان را نیز در نظر گرفته و به تولید پادکست هایی در ضمینه حیوانات خانگی، حیات وحش و اخبار این حوزه پرداخته است.

ویدیو های دنیای حیوانات

اگر از علاقمندان به حیات وحش باشید بعید می دانیم که دیدن مستندها یکی از برترین علایق شما نباشد دنیای حیوانات برترین ویدئو های حیات وحش را در این بخش با کیفیت عالی قرار می دهد پیشنهاد می کنیم این قسمت را به هیچ وجه از دست ندهید.
شاید هم از علاقمدانی هستید که دوست دارند تعلیم حیوانات خانگی را به صورت ویدئویی ببینند، مثلا تعیلم و تربیت سگ یا گربه و … هرچه که باشد این بخش اگر از ویدئو لذت می برید این بخش برای شما ساخته شده است.

اخبار دنیای حیوانات

دنیای حیوانات طبیعتا پر از اخبار و حوادثی است که نیاز به پوشش خبری یک رسانه دارد مجله دنیای حیوانات علاوه بر مطالب آموزشی که در این حوزه منتشر می کند این بخش مهم را نیز از یاد نبرده و هر روز به دنبال اخبار جدیدی در این حوزه است اگر پیگیر اخبار این حوزه هستید در این بخش به آن پرداخته شده است.

انجمن گفتگو دنیای حیوانات

انجمن گفتگو یا تالار گفتگو که عده‌ای به آن فروم یا جامعه نیز می گویند مکانی برای بحث و گفتگو میان افراد علاقمند است. در این انجمن ها افرادی که به یک موضوع علاقمند هستند در انجمن به صورت کاملا رایگان ثبت نام می کنند و در مورد موضوع مورد علاقه خود با دیگران به بحث و گفتگو می پردازند. در این مکان که بخشی از سایت دنیای حیوانات است افراد می توانند سوالات خود را مطرح کنند و دیگران به آن پاسخ می دهند اگر در حوزه حیوانات تخصص و یا تجربه ای دارید و یا به دنبال پاسخ سوالی می گردید این مکان مخصوص شماست. می توانید با نوشتن forum.worldpets.ir به انجمن بپیوندید و با دیگران گفتگو کنید.

مجله دنیای حیوانات

عده بسیاری از مردم هستند که به هیچ وجه لذت خواندن و ورق زدن یک کتاب یا مجله را نمی توانند با مطالعه برروی موبایل، تبلت و کامپیوتر مقایسه کنند؛ گویای این مطلب حجم بسیار زیاد خوانندگان مجلات است. اگر شما هم جزو این دسته از افراد خاص هستید و علاقمند به حوزه حیوانات هستید مجله دنیای حیوانات می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

در نهایت اگر می خواهید در سایت دنیای حیوانات مشترک شوید و اخبار برای شما ارسال شود کافیست روی تصویر زیر کلیک کنید و ایمیلتان را وارد کنید.

  • کانال تلگرام: worldpets
  • لینکداین: worldpets
  • توییتر: worldpetsir
  • فیسوبک: petsworldmagazine
  • اینستاگرام: petsworldmagazine
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
5 نظرات
  1. سجاد عسگری می گوید

    سلام آقای مجیدی
    وب سایت خوبی بود … ممنون که قرار دادید … من طرفدار دوآتیشه حیواناتم

  2. Ramin می گوید

    جناب ایمیلتون رو چک کنید

  3. مبینا می گوید

    مجله شون را مشترک شدم مرسی

  4. علیرضا آقامیری می گوید

    مرسی
    سات خوبی بود

  5. alihasani می گوید

    سایت خوبی بود جای همچین سایتایی خالیه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5