اطلاعات تازه دست اول و گاهی دلسردکننده در مورد آی‌فون 8 که احتمالا تا حالا از آنها اطلاع نداشتید

1

فوربس در مقاله خوبی، با استفاده از اطلاعات دو نفر از بهترین نویسندگان و کارشاسان رسانه‌ای در مورد شرکت اپل و آی‌فون، سعی کرده، همه اطلاعاتی که تا حالا در مورد آی‌فون 8 و نیز آی‌فون‌های 7s و 7s پلاس می‌دانستیم را گردآوری کند.

این دو شخص، یکی مینگ چی کوئو هستند که لقب بهترین تحلیل‌گر مسائل اپل در روی کره زمین را دارد! و نام شخص دیگر مارک گورمان است.

اما ما در اینجا، برای اینکه تکرار مکررات رخ ندهد و حوصله شما را سر نبریم، فقط نکات کمتر شنیده شده یا کاملا تر و تازه را برایتان نقل می‌کنیم.

متأسفانه بعضی از این موارد بیشتر دلسردکننده هستند!

1-  آی‌فون 8 بیشترین نسبت بین صفحه نمایش و مساحت سطح جلویی بدنه را در بین گوشی‌های موجود خواهد داشت.

گرچه این روزها ساختن گوشی‌های بدون حاشیه یا اصطلاحا لبه تا لبه، خیلی مد شده و شرکت‌های کوچک و بزرگ همه دیگر از این مد پیروی می‌کنند، اما اپل سعی کرده در این میان سرآمد باشد.

حالا بماند که عملا این مسئله به جز برانگیختن ابتدایی حس زیبایی‌شناسی، آیا واقعا می‌تواند یک چیز کاربردی هم باشد.

2- اصلا آی‌فون 8 حسگر اثر انگشت یا تاچ آی دی نخواهد داشت و به جای آن حسگر چهره دارد.

مدت‌ها بحث بر سر این بود که حسگر تاچ آی دی آی‌فون 8 در پشت یا روی صفحه نمایش خواهد بود و در این زمینه بارها اخبار متناقضی شنیدیم.

به نظر می‌رسد اپل بعد از اینکه موفق نشد با موفقیت تاچ آی‌ دی را در صفحه نمایش ادغام کند، از خیر گنجاندن آن در پشت هم گذشته و حالا آی‌فون از حسگر چهره برای احزار هویت کاربران خود استفاده می‌کند.

البته مدل‌های آی‌فون 7s و آی‌فون 7s پلاس همچنان تاچ آی دی خواهند داشت.

3- نکته قابل انتقاد بعدی: خداحافظی با آی‌فون 128 گیگی.

مدل‌های بعدی آی‌فون یا 64 گیگی هستند و یا 256 گیگی.

در شرایطی که 64 گیگ برای خیلی‌ها کم است و 256 گیگ، زیاد. این مسئله حتما ناراضایتی‌هایی در بر خواهد داشت. به خصوص که احتمالا تفاوت قیمت مدل 256 گیگی با 128 گیگی که دیگر ساخته نخواهد شد، خیلی زیاد خواهد بود.

4- خبر خوب و بد: همه مدل‌های جدید آی‌فون پورت لاتنینگ خواهند داشت و فناوری USB-C برای ممکن کردن شارژ سریع در این پورت گنجانده خواهد شد.

منتها خوشحال نباشید! آداپتور 5 واتی روتین آی‌فون به صورت معمولی آی‌فون را شارژ خواهد کرد و شما برای اینکه بتوانید آی‌فون خود را سریع شارژ کنید باید آداپتور ویژه جدایی بخرید!

5- آی‌فون 8 در رنگ‌های ابتدایی کمتری عرضه خواهد شد.

6- ظاهرا اپل اطمینان زیادی از میزان امنیت حسگر چهره آی‌فون 8 دارد. به طوری که حتی با مجوز آن کاربر می‌تواند پرداخت‌های خود را انجام بدهد و وارد اپ‌های حساس بشود.

7- حسگر چهره در واقع یک حسگر سه‌‌بعدی اختصاصی اپل است. به علاوه اپل در حال آزمایشاتی برای افزودن اسکنر عنبیه هم به این سیستم است.

8- آی‌فون 8 ظاهرا نمایشگر با فناوری ProMotion خواهد داشت که فعلا در نمونه‌های تازه آی‌پد  10.5 و آی‌پد 12.9 اینچی استفاده می‌شود.

9- آی‌فون 8 از موتور رایانشی عصبی استفاده می‌کند که هم ProMotion و هم اعمال هوش مصنوعی را مدیریت می‌کند.

10- آی‌فون 7s و 7s پلاس، بدنه شیشه‌های با قاب فلزی خواهد داشت. به این ترتیب می‌توانند وایرلس هم شارژ بشوند. مسلم است که برای شارژ وایرلس باید قطعه اضافی بخرید و به صورت پیش‌‌فرض شارژر وایرلس در جعبه آی‌فون نخواهد بود.

11- سرعت انتقال DRAM حدود 10 تا 15 درصد بیشتر خواهد بود که به عملکرد واقعیت افزوده آی‌فون کمک خواهد کرد.

12- هر سه مدل آی‌فون جدید همزمان رونمایی خواهند شد، اما آی‌فون 8 قدری دیرتر یعنی در ماه‌های اکتبر و نوامبر روانه بازار خواهد شد.

این برآورد وجود دارد که آی‌فون 8 رکورد فروش آی‌فون را در تاریخ بشکند. حس زده می‌شود که میزان تولید آی‌فون 8 تا نیمه سال 2008، بسیار نزدیک به میزان خرید آن باشد و اپل عملا ذخیره کمی برای آی‌فون 8 تا این زمان داشته باشد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

این عکس پرنده واقعا فتوشاپی نیست و ترکیبی هم نیست و در یک جلسه گرفته شده است!

این عکس شگفت‌انگیز از یک پرنده در حال شگفت‌زده کردن کاربران در اینترنت است و مغز مردم از پردازش آنچه در عکس می‌بینند، ناتوان شده است!اگرچه این یک عکس ویرایش نشده و ترکیبی هم نیست و به صورت روتین با یک بار شات و نوردهی گرفته شده است.…

داستان قهرمانانه خواهران میرابال، فعالان دومینیکنی که به سرنگونی یک دیکتاتور کمک کردند

خواهران میرابال: پاتریا، مینروا و ماریا ترزا که در خانواده‌ای کشاورز از طبقه متوسط به دنیا آمدند، در جمهوری دومینیکن زندگی نسبتاً راحتی داشتند.اما با به قدرت رسیدن رافائل تروخیو، دیکتاتور خشن، در سال ۱۹۳۰، زنجیره‌ای از حوادث به راه…

وقتی به رویدادهای تاریخی مهم و مکان‌های مشهور از زاویه دید متفاوتی بنگریم (گالری عکس)

همیشه زاویه دید خیلی مهم است. ما در مورد برخی از رخدادهای مهم تاریخ، همیشه یک یا چند عکس شاخص در ذهنمان است، در صورتی که همان عکس‌ها پشت صحنه‌های جالبی داشته‌اند که از آنها غافل شده‌ایم.به صورت مشابهی روتین‌ترین عکس‌های از بناهای مشهور،…

روش‌های بد نشستن روی صندلی و شیوه نشستن سالم روی صندلی در محیط کار

در موقعیت‌های مختلف یا در هنگام خستگی، روش‌های مختلفی برای نشستن روی صندلی از سوی ما استفاده می‌شود که برای بدن مفید نیستند. برخی از این موارد عبارتند از:خم شدن روی صندلی: وقتی روی صندلی خمیده می‌شوید، ستون فقرات شما به درستی حمایت…

کهن‌ترین درختان جهان

" بث مون " عکاسی است که در سانفرانسیسکو زندگی می کند و بیش از 14 سال از عمرش را صرف شناسایی و عکاسی از قدیمی ترین درختان جهان کرده است. او به کشورها و سرزمین های دورافتاده سفر می کند تا از درختان قطور قدیمی تصاویر زیبایی را ثبت کند. او می…

عکس‌هایی از طراحی‌های داخلی و خارجی بسیار زیبا و بی‌نظیر

طراحی‌های داخلی و خارجی هم این روزها بسیار تکراری شده‌اند و فاکتورهایی مانند هزینه مواد، هزینه طراح و تخیل او و انتظارات سطح پایین کارفرماها از نظر کاربرد یا زیبایی‌شناسی آنها باعث می‌شوند که شاهد طراحی‌های تقریبا همسان در مجموع باشیم.…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. دامون می گوید

    2008؟!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5