رپورتاژ: فروش تجهیزات، انجام سفارشات و آموزش اسکن و پرینت سه‌بعدی با آرمان ویژن

0

در چند سال اخیر به صورت پیوسته و رو به تزایدی، اخبار بسیار جذابی در مورد فناوری اسکن و چاپ سه‌بعدی می‌خوانیم و  از کاربردهای بسیار متنوع این فناوری، در قلمروهای متفاوت هنر، پزشکی، صنعت و خانه‌سازی آگاه می‌شویم.

فناوری سه‌بعدی در این سال‌ها کارهایی را برای ما ممکن و در دسترس کرده‌ که پیش از این یا به کلی ممکن نبودند و یا تنها با صرف هزینه و وقت زیاد عملی می‌شدند.

خوشبختانه فناوری اسکن سه بعدی رفته رفته دارد جایگاه خوبی در ایران پیدا می‌کند و کم کم مهندسان، پزشکان، هنرمندان و کارآفرین‌های ایرانی با ویژگی‌های این فناوری در حال آشنا شدن هستند.

مثل همه فناوری‌های دیگر مسلم است که ورود فناوری، فقط با وارد کردن سخت‌افزارهای لازم ممکن نمی‌شود و برای ایجاد بینش مناسب و انتقال دانش و مهارت‌های فنی و برطرف کردن مشکلات و نیز بومی کردن فناوری، قدم‌هایی برداشته شود.

در این میان، شرکت آرمان ویژن یکی از شرکت‌های پیشگام فعال در زمینه فناوری اسکن و چاپ سه‌بعدی است و در همه حوزه‌های مرتبط با این فناوری فعال است.

فعالیت‌های شرکت آرمان ویژن را می‌توانیم به صورت زیر فهرست کنیم:

-فروش پرینتر سه بعدی

فروش اسکنر سه‌بعدی

-انجام سفارش‌های اسکن 3 بعدی

انجام سفارش‌های چاپ سه‌بعدی

-طراحی سه‌بعدی

-ماکت‌سازی و نمونه‌سازی سریع

برگزاری کارگاه‌های آموزشی آشنایی با شیوه کار با پرینتر و اسکنر 3 بعدی

حالا تصور کنید اگر پیوند مناسبی بین انواع صنایع ما با این فناوری برقرار شود، چه جهش مناسبی می‌تواند در صنعت ما ایجاد شود.

تصور کنید که سازندگان احجام هنری و مجسمه‌سازها چگونه می‌توانند با فناوری پرینت سه بعدی، ایده‌های ذهنی خود را تکمیل کنند و به بلوغ برسانند و چقدر آسان‌تر می‌توانند پیپچیده‌ترین حجم‌ها را بسازند.

یک هنرمند طلاکار یا جواهرساز یا اصلا کارآفرین تازه‌کاری با ایده‌های خوب را در نظر بگیرید که می‌خواهد به ارزان‌ترین و سریع‌ترین شیوه، نوآورانه‌ترین طرح‌ها را به مشتری‌های خود ارائه کند.

در نظر بگیرید که با کمک فناوری اسکن سه‌بعدی چطور می‌توان باارزش‌ترین آثار باستانی را اسکن کرد و بعد به صورت‌های مختلف روی آنها کار تحقیقی و آکادمیک انجام داد و یا اصلا موزه‌های آنلاین برای آنها تأسیس کرد.

کمکی که فناوری اسکن و چاپ سه‌بعدی به صنعت ما می‌کند، حتی از دایره تصورات لحظه‌ای ما می‌تواند فراتر برود. خودتان در نظر آورید که چطور می‌شود از این فناوری برای ایجاد قطعات راهبردی صنعتی یا حتی مهندسی معکوس استفاده کرد.

و شاید نامکشوف‌ترین عرصه فناوری اسکن و چاپ سه‌بعدی در ایران، در حوزه پزشکی باشد. در کوتاه‌مدت می‌توان پیش‌بینی کرد که بتوان در دندانپزشکی و صنایع توانبخشی از این فناوری استفاده کرد، اما در گامی جسورانه‌تر شاید بشود در عرصه‌های دیگر مثل تمرین سه‌بعدی اعمال جراحی یا حتی پرینت اعضای پیوند صناعی هم از فناوری چاپ سه‌بعدی بهره برد.

آرمان ویژن می‌کوشد که همین تخیلات و پتناسیل‌ها بالقوه را برای شما ممکن و در دسترس کند.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5