۴ بازی ویدیویی بزرگ و وقت‌گیر که شمار اندکی شکیبایی به پایان رساندن آنها را دارند

3

هر ساله بازی‌های ویدیویی بزرگ‌تر و طولانی‌تر می‌شوند؛ به‌طوری‌که گاهی باید ۱۲ ساعت در روز بازی کنید شاید به پایان نزدیک شوید.

بازی‌های ویدیویی بزرگ با مراحل بسیار زیاد و وقت‌گیر علاقه‌مندان و طرفداران خاص خود را دارند. همه کاربران این‌طور نیستند که دوست داشته باشند یک بازی ویدیوی‌ هیچ‌گاه به پایان نرسد. غالب کاربران دوست دارند پس از مدتی درگیر شدن با بازی به مرحله آخر برسند و با موفقیت بازی را کنار گذاشته و به سراغ بازی ویدیویی دیگری بروند.

با این وجود؛ شاهدیم که برخی از شرکت‌های بازی‌سازی هنوز بازی‌های طولانی و وقت‌گیر می‌سازند که شاید هیچ‌کس در دنیا به مرحله آخر نرسد یا فقط تعداد انگشت‌شماری پایان بازی را دیده باشند. در ادامه ۴ نمونه از این بازی‌های وقت‌گیر و ظاهرا پایان‌ناپذیر را به شما معرفی می‌کنیم:

اسکایریم

به جرات می‌توان گفت یکی از جذاب‌ترین و طولانی‌ترین بازی‌های چند سال گذشته دنیای گیم است که با وجود همه کاستی‌ها، باگ‌ها، ضعف‌ها و مشکلات گرافیکی؛ گیمرها را صدها ساعت سرگرم می‌کند. برخی از کاربران یک هفته تمام از خانه بیرون نرفتند و پای این بازی بودند تا به پایان‌اش برسند.

برخی از گیمرها معتقد هستند این بازی همانند یک «آلبوم موسیقی» است که شاید برخی از آهنگ‌هایش را دوست نداشته باشید ولی حریص هستید هرطور شده به آخر آلبوم برسید شاید آهنگ کشف نشده دیگری باقی مانده باشد.

اسکایریم بازی جذاب و هیجان‌انگیز با صدها اتفاق پیش‌بینی‌ نشده است. برای لذت بردن از بازی بهتر است یک هفته از کار و زندگی مرخصی بگیرید یا در ایام تعطیلات تابستان و تعطیلات نوروزی درب اتاق‌تان را قفل کرده و پای سیستم بنشینید.

هدف نهایی ۲

Just Cause 2 یک بازی اکشن و ماجراجویی است که در سال ۲۰۱۰ عرضه شده است. در یک جزیره کوچک مدام در حال ماموریت و انهدام و فرار هستید و لذت سوار شدن بر جت‌های جاسوسی را تجربه خواهید کرد.

این بازی گرافیک، صداگذاری و جزییات دقیقی دارد. اگرچه به پای بازی GTA نمی‌رسد اما باز هم می‌تواند ساعت‌های متمادی گیمرها را مشغول بدل‌کاری، کارهای آکروباتیک، درگیری‌های اکشن در هوا و زمین و زیرزمین کند.

Civilization

یکی از برترین بازی‌های استراتژی و به طور خاص 4X چند دهه اخیر است. Civilization VI آخرین نسخه عرضه شده این بازی است که هنوز در اوج قرار دارد و یک شاهکار اعتیارآور است.

در این بازی نسبت به نسخه‌های قبلی از آزادی بیشتر، سفارشی و شخصی‌سازی، پیچیدگی و انتخاب‌های هدف‌مند برخوردار هستید و هر زمان ناامید می‌شوید؛ دوباره خیلی زود برخواهید گشت و بازی را ادامه می‌دهید و یک مرحله دیگر بازی می‌کنید.

کل بازی شاید برای گیمرهای حرفه‌ای در چندین روز تمام شود ولی برای افراد آماتور و افرادی که استراتژی خوبی از ابتدا تعریف نمی‌کنند؛ این بازی خسته‌کننده و تکراری نمی‌شود اما حسابی وقت‌گیر است. می‌توانید این بازی را ساعت‌ها، روزها و هفته‌ها؛ شاید هم تا زمان عرضه نسخه بعدی بازی ادامه دهید.

اساسین کرید یونیتی

گیمری می‌شناسید که بازی اساسین کرید را نشناسد یا چندین بار بازی نکرده باشد؟ قسمت یونیتی این بازی نه تنها خوب بلکه زیبا و خیره‌کننده است. تصاویر شگفت‌انگیز، ماموریت‌ها و مخفی‌کاری‌ها، انقلاب بزرگ فرانسه که می‌توانید در آن نقش داشته باشید و لذت از بازی که خاطره‌انگیز است.

اساسین کرید یونیتی ضعف‌ها و کاستی‌های فراوانی دارد. بسیاری از کارشناسان بازی‌های ویدیویی به شخصیت‌پردازی و گیم‌پلی آن ایراد گرفتند و مشکلات فنی برجسته‌اش را به یوبی‌سافت یادآوری کردند اما مگر برای یک گیمر این چیزها مهم است؟

برای به اتمام رساندن این بازی باید بیش از ۵۰ ساعت وقت صرف کنید. پس؛ باید برای بازی اساسین کرید یونیتی برنامه‌ریزی کنید و به اندازه کافی وقت خالی کنید!


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

سازه‌ها و چیزهایی که حس مگالوفوبیای ما را به شدت تحریک می‌کنند – گالری عکس

مگالوفوبیا اصطلاحی است که برای توصیف ترس شدید و غیرمنطقی از اشیاء یا چیزهای بزرگ استفاده می‌شود. کلمه "مگالوفوبیا" از ترکیب دو کلمه یونانی "مگالو" به معنای بزرگ  و "فوبیا" که به معنی ترس یا بیزاری قوی است، گرفته شده است.افراد مبتلا به…

کارخانه متروکی در پرتغال با ماشین‌های کلاسیک قدیمی در آن کشف شد و سوژه عکاسی شد

متروک بودن هم زیبایی خاص خودش را دارد. خانه و هتل و امارت متروک انگار یک تونل زمان است. یک موزه خاک گرفته دست نخورده.اما این بار کارخانه‌ای با ده‌ها ماشین کلاسیک رها شده در پرتغال با کوشش عکاسان سوژه شده.«داخل این ساختمان صنعتی دو…

هلند کشور لاله‌ها – توضیحات + گالری عکس زیبا

هلند به خاطر مزارع خیره‌کننده لاله‌ که گردشگران را از سرتاسر جهان جذب می‌کند، مشهور است. این مزارع به ویژه در فصل بهار، معمولاً از اواخر مارس تا اوایل اردیبهشت، سرزنده و زیبا هستند.مزارع لاله عمدتاً در منطقه‌ای به نام "Bollenstreek"…

مجموعه‌ای از تصاویر عجیب و غریبی که در گوگل مپ و گوگل استریت دیده شده‌اند!

گوگل مپ بسیار کار راه‌انداز است و گوگل استریت اصلا اگر سرعت اینترنت اجازه بدهد، اجازه جهانگردی مجازی به ما می‌دهد.اما برخی اوقات اشخاص به صورت تصادفی و یا حین وب‌گردی‌های طولانی تصاویری در این سرویس‌های گوگل شکار کرده‌اند که بسیار بامزه…

25 آزمایش روانشناسی تاثیرگذار و به‌یادماندنی در تاریخ کدام‌ها هستند؟

تأثیرگذارترین آزمایش‌های روانشناختی در تاریخ رشته روانشناسی، یک رشته آزمایش گسترده هستند که هر یک در حیطه حوزه‌های تخصصی کوچکتر شکل گرفته‌اند. هر یک از این حوزه‌های تخصصی در طول سال‌ها با مطالعات و تحقیقات و آزمایش‌های به دقت طراحی شده،…

این عکس‌های تاریخی را پیش از این در کمتر جایی دیده‌اید

یک سرباز صربستانی در کنار پدرش که برای ملاقات او به خط مقدم نزدیک بلگراد آمده، خوابیده است. سال گرفتن شدن عکس، حدود 1914/1915یک نگهبان مرزی آلمان شرقی در صبحی که دیوار برلین سقوط کرد، گلی را از طریق شکافی در دیوار برلین هدیه می‌دهد،…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
3 نظرات
  1. سیدعلی موسوی می گوید

    اسکایریم یکی از عالی ترین بازی هایی بود که بهش برخوردم و واقعا معتادش شده بودم!البته توی یکی دوسال اخیر نسخه سوم بازی ویچر هم سر و صدای زیادی به پا کرد و انتظار می‌رفت توی این لیست باشه!

  2. مهدی احمدزاده می گوید

    بازی اسکایریم فوق العاده بود.موسیقی متن این بازی شاهکاره.ولی هیچوقت نتونستم با بازی اساسینس کرید ارتباط برقرار کنم…………….

  3. مهدی می گوید

    بازی های گروه Fallout رو چرا نگفتید؟ ( Fallout 3, Fallout new vegas, Fallout 4 و البته DLC هاشون). اینها رسما بازی نیستند سرطانند. دقیقا میشه توشون ماهها زندگی کرد. من از 2008 تا حالا درگیرشونم.
    وانگهی میشه با نصب یه نرم افزار 7 مگابایتی ( Geck خلاصه Garden of eden creation kit ) عملا هر تغییری که دلت میخواد توی بازی و محیطش ایجاد کنی. یه وب سایت https://www.nexusmods.com/games هم هست که کاربر ها همین تغییراتی رو که توی بازی داده اند (خانه های جدید، سلاح های جدید و حتی محیط ها و افکت های جدید) رو درش به اشتراک میذارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.