آیفون X چیزی بیشتر از یک گلسی نوت ۸ به همراه انیموجی‌ها نیست!

3

به فاصله دو هفته هم گلکسی نوت ۸؛ پرچم‌دار جدید سامسونگ و هم آیفون X؛ پرچم‌دار جدید اپل معرفی شدند و اکنون مقایسه آن‌ها با یکدیگر اجتناب‌ناپذیر است.

هریک از کارشناسان و سایت‌ها یک نظری خاص خود دارند و در حالی که بیشتر به تمجید و ستایش آیفون X می‌پردازند و آن را یک اسمارت‌فون برای آیندگان می‌دانند؛ نویسنده سایت زد‌دی‌نت اعتقاد دارد آیفون X اساسا یک گلکسی نوت ۸ است که از ایموجی‌های متحرکی به نام Animoji هم استفاده می‌کند.

متیو میلر؛ نویسنده ثابت بخش موبایل سایت ZDnet می‌گوید سامسونگ سعی می‌کند یک فناوری جدید را بسازد و به تدریج آن را بهبود و تصحیح کند اما اپل سعی می‌کند فناوری‌های گوشی‌های اندرویدی را درون آیفون بگذارد و ازشان یک تجربه کاربرپسند خوب برای مردم بسازد.

میلر می‌گوید هر چیزی که شما روی آیفون X می‌بینید؛ پیش از این روی گلکسی نوت ۸ معرفی شده است. نوت ۸ یک صفحه‌نمایش با دقت تصویر بسیار بالا مجهز به فناوری Infinity Display دارد؛ از دوربین دوگانه با مجموعه‌ای تمام نشدنی از قابلیت‌های بهبوددهنده عکس و فیلم و البته OIS، شارژ بی‌سیم و سریع، قلم هوشمند S Pen، سیگنال‌های آنتن‌دهی پرقدرت، کارت توسعه حافظه MicroSD و اینترنت موبایل یک گیگابیتی بر ثانیه سود می‌برد. پس چرا برای دیدن این‌ها روی آیفون ۱۰ یا X اپل باید هیجان‌زده شویم؟

اگر قابلیت واقعیت افزوده روی آیفون X شما را از خود بی‌خود کرده است؛ روی گلکسی نوت ۸ قابلیت‌های سامسونگ Gear VR و Daydream VR گوگل وجود دارد. پس روی گلکسی نوت ۸ داریم درباره واقعیت مجازی حرف می‌زنیم نه درباره واقعیت افزوده.

سامسونگ در گلکسی نوت ۸ سعی کرده فناوری‌های پیشین خود را تکمیل و بهبود دهد و به همین خاطر تنها فناوری جدید روی نوت ۸ استفاده از دوربین دوگانه با قابلیت OIS است که امکان ساخت تصاویر مختلف از یک عکس خام را فراهم می‌کند. نوت ۸ کامل‌ترین و پخته‌ترین اسمارت‌فون حال حاضر دنیا است که از قدرت سیگنال‌دهی بسیار بالایی سود می‌برد و برای هر گوشی موبایلی این مهم‌ترین قابلیت است.

روی نوت ۸ می‌توانید از قلم S Pen برای انجام سریع کارهای روزانه خودتان استفاده کنید و این اسمارت‌فون را به عنوان یک تبلت یا دفترچه یادداشت دیجیتالی خود به همراه داشته باشید. بسیاری از اسمارت‌فون‌ها در سال‌های گذشته قلم هوشمند داشتند ولی کنار گذاشتند در حالی که در سری گلکسی نوت هنوز S Pen همه‌کاره است چون واقعا کاربرد دارد. با این قلم هوشمند می‌توانید یادداشت‌برداری کنید؛ نقاشی کنید؛ تقویم و ایمیل‌های خود را سروسامان بدهید؛ گیف و عکس بسازید و برای خانواده و دوستان بفرستید و انواع بازی‌های سرگرم‌کننده اجرا کنید.

اسکنر Iris در نوت ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس همه‌جا استفاده می‌شود و سیستم پرداخت الکترونیکی Samsung Pay در بسیاری از کشورها و فروشگاه‌ها وجود دارد که با سیستم اثرانگشت نیز هماهنگ است. جک هدفون یک قابلیت بسیار ساده است که هیچ‌وقت به نبودن‌اش فکر نمی‌کنیم.

سامسونگ با انبوهی از ویژگی‌های کوچک و کاربردی سعی کرده است گلکسی نوت ۸ را به یک گوشی همه‌کاره و فوقٰ‌العاده برای هر کاربری تبدیل کند. ویژگی‌هایی که سامسونگ برایشان سروصدا به‌پا نمی‌کند و وظیفه خودش می‌داند که روی یک اسمارت‌فون قرار بدهد. مثلا؛ قابلیت صفحه‌نمایش همیشه روشن، قابلیت Mt Rainier و امکان دیده اعلان‌ها در هر وضعیتی. اجرای دو برنامه در کنار هم روی یک برگه و چندین ویژگی جذاب دیگر که روزانه به کارتان خواهد آمد.

روی نوت ۸، بیکسی بهتر از هر زمان دیگری با گوشی هماهنگ و سازگار شده است و می‌تواند پاسخ‌گوی شما باشد. بیکسی می‌تواند روی گوشی تلفن همراه شما کارهای را بکند که هنوز هیچ دستیاری قادر به انجام‌شان نیست.

خلاصه؛ از نظر میلر و بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی؛ آیفون X کپی از روی ویژگی‌های اندرویدی و به‌خصوص گلکسی نوت ۸ است. نظر شما چیست؟ شما هم فکر می‌کنید اپل در آیفون X دست به تقلید زده است و فناوری‌ها و قابلیت‌های ابداعی از خودش ندارد؟ اگر تصمیم به خرید یک اسمارت‌فون رده بالا گرفتید؛ بین نوت ۸ و آیفون X کدام‌یک را می‌خرید؟

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس های هوایی تام هگن از باغ های زیتون اسپانیا – الگوهای زیبای مواج و سنت‌های قدیمی

به مدت هزاران سال، اسپانیا به دلیل آب و هوای مدیترانه‌ای، تابستان‌های طولانی و گرم و دمای معتدل زمستانی، در تولید زیتون پیشرو بوده است. میوه‌های زیتون که در آب نمک نگهداری می‌شوند و یا آسیاب می‌شوند تا روغن‌های طبیعی از آنها استخراج شوند،…

وقتی با اشعه ایکس از اشیای عادی عکس بگیرید؛ شگفت‌زده می‌شوید! کاری که آندری دومان کرد

مجموعه عکس‌های اشعه ایکس می‌توانند اشیاء روزمره را به روشی باورنکردنی و منحصر به فرد نشان دهند.آندری دومان، عکاس تجاری، حدود یک سال است که این کار را می‌کند. زمانی که دومان کاری را برای مشتریان انجام نمی‌دهد، دوست دارد پروژه‌های شخصی را…

این معماری‌های بسیار عجیب و در مواردی هراس‌انگیز دوران سوسیالیسم در روسیه و کشورهای اقماری آن

شوروی و سوسیالیست‌ها هم برای خود سبک معماری خاصی داشتند. در مواردی باشکوه، در مواردی خشن و در معدودی موارد مفهومی و زیبا.چیز جالب در آنها هدف ساخت آنها بود: بزرگداشت مبارزات میهنی و پیشرفت‌هایی که در سایه دولت‌های چپ به دست آمده بودند.…

مردان خوش‌لباس و خوش‌تیپ سال‌ها و دهه‌های آینده احتمالا چه لباس و آرایش موی سر و صورتی خواهند داشت

پیشبینی مد بسیار دشوار است. در داستان‌های علمی تخیلی گاهی چیزهایی در مورد آنها می‌خوانیم. مثلا سرهای تراشیده شده‌ای که جواهرات بر فرق سر دوخته شده‌اند یا خالکوبی‌ها.اما با توجه به تغییرات اقلیمی و درگیری‌ها و وسایل فناورانه‌ای که در حال…

سازه‌ها و چیزهایی که حس مگالوفوبیای ما را به شدت تحریک می‌کنند – گالری عکس

مگالوفوبیا اصطلاحی است که برای توصیف ترس شدید و غیرمنطقی از اشیاء یا چیزهای بزرگ استفاده می‌شود. کلمه "مگالوفوبیا" از ترکیب دو کلمه یونانی "مگالو" به معنای بزرگ  و "فوبیا" که به معنی ترس یا بیزاری قوی است، گرفته شده است.افراد مبتلا به…

کودکی که از کتابخانه عمومی شهر می‌خواستند بیرون بیندازندش، اما فضانورد شد!

دو برادر به نام‌ها رونالد (چپ) و کارل مک نیر (راست) با 10 ماه اختلاف در جنوب جدا شده به دنیا آمدند. این دو در دوران کودکی تا بزرگسالی جدایی‌ناپذیر بودند.در سال 1959، رونالد مک نیر 9 ساله به یک کتابخانه عمومی در لیک سیتی در کارولینای…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
3 نظرات
  1. حمید می گوید

    دوستان الان دیگه بحث فقط سامسونگ نیست.
    والا این ایده Animoji رو حتما همه دوستان توی برنامه Talking Tom Cat که سالها اپش موجوده رو دیدن. ( یک گربه هستش که هرچی بگید گوش میکنه و بصورت انیمیشن و با حرکات بدن و لب تکرار میکنه )
    با این تفاوت که بجای یک دونه گربه یا سگ چند تا موجود دیگه هم اضافه کرده.
    احتمالا دیشب دهن سازنده برنامه تامی باز مونده بوده که میدیده ایده اش چند سال بعد میشه افتخار یک آیفون 1000 دلاری !
    و جالبتر اینکه حضار چه تشویقی میکردن تو سالن ، انگاری که معجزه رخ داده 🙂

  2. علی می گوید

    نوت عشقه

  3. امیرحسین می گوید

    به عنوان یه کاربر آیفون ۷ باید بگم هیچ چیزی به اندازه‌ی حذف احمقانه جک ۳.۵ میلیمتری منو اذیت نکرده و این که یه ایرپاد با این گوشیها داده میشه که چون فقط به پورت لایتنینگ میخوره به هیچ دستگاه دیگه‌ای (حتی مک‌بوکم) نمی‌خوره و هیچ مبدلی هم براش وجود نداره
    کلا خلاقیت‌های اپل در این سطح تنزل کرده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5