دروغ بزرگ اپل: آیا انیموجی‌ها تنها روی آیفون X کار می‌کنند یا می‌توان روی آیفون‌های دیگر هم استفاده کرد؟

0

انیموجی‌ها یکی از قابلیت‌های جذاب و منحصربه‌فرد آیفون X هستند. برای هر کاربری هیجان‌انگیز خواهد بود که بتواند میمک چهره خود را به صورت انیمیشن روی یک ایموجی مشاهده کند یا برای دیگران بفرستد.

اپل در هنگام معرفی قابلیت انیموجی‌ها روی آیفون X؛ گفت این ویژگی به مدد سنسور تشخیص عمق میدان TrueDepth و سیستم Face ID به دست آمده است.

به همین دلیل؛ استفاده از انیموجی‌ها فقط به آیفون X محدود شده است و آیفون‌های ۸ و ۸ پلاس با وجود استفاده از پردازنده مشترک با آیفون X؛ از انیموجی‌ها بی‌بهره‌اند.

دروغ اپل یا اشتباه دیگران

حالا فردی به نام مارکوس براونلی که ویدیوهای فناوری‌محور او در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مشهور هستند؛ ادعای اپل درباره استفاده انیموجی‌ها از سنسور تشخیص عمق میدان را زیر سوال برده است و می‌گوید احتمالا اپل دروغ می‌گوید.

این فرد با انتشار ویدیویی نشان می‌دهد؛ بدون نیاز به سنسور TrueDepth نیز می‌توان از انیموجی‌ها استفاده کرد. وی در این ویدیو، دست‌اش را روی TrueDepth گرفته و اجازه نمی‌دهد بتواند چهره او را تشخیص دهد اما هنوز انیموجی‌ها می‌توانند حالات چهره‌اش را تقلید کنند.

پس از انتشار این ویدیو در اینترنت؛ ولوله‌ای میان سایت‌های فناوری افتاده است. آیا اپل درباره قابلیت انیموجی‌ها دروغ گفته است و از سنسور TrueDepth استفاده نمی‌کنند؟ یعنی اپل می‌توانسته انیموجی‌ها را روی آیفون‌های سری ۸ هم عرضه کند ولی به فریب محدود به آیفون X کرده است؟

یک احتمال دیگر هم وجود دارد. انیموجی‌ها برای شروع کار نیاز به سنسور تشخیص عمق میدان TrueDepth دارند ولی در ادامه از دوربین سلفی استفاده می‌شود. این‌طوری اگر کاربری دست‌اش را روی TrueDepth بگیرد؛ باز هم انیموجی‌ها به کار خود ادامه می‌دهند.

احتمال درست بودن این موضوع بالا است چون هم‌اکنون نرم‌افزارهایی مانند اسنپ‌چت یا ماسک‌های فیس‌بوک می‌توانند با دروبین سلفی انواع تغییرات را روی صورت شما اعمال کنند.

 

اپل به فاصله چند روز پس از انتشار این ویدیو؛ به حرف‌وحدیث‌ها درباره استفاده انیموجی‌ها از TrueDepth واکنش نشان داد. اپل می‌گوید انیموجی از داده‌های حسگر IR و تشخیص عمق TrueDepth برای افزایش دقت اسکن چهره استفاده می‌کند.

براین‌اساس؛ اپل می‌گوید انیموجی‌ها به طور پیوسته و همیشگی نیاز به این سنسورها ندارند و در فواصل زمانی مشخصی فعال می‌شوند. بنابراین؛ اگر دست‌تان را روی سنسور TrueDepth بگیرید؛ انیموجی‌ها از کار نخواهند افتاد.

اپل می‌گوید می‌توان انیموجی‌ها را روی دیگر گوشی‌های آیفون نیز پیاده‌سازی کرد ولی به خاطر فقدان ماژول True Depth در آنها، تجربه مطلوب و دقیقی برای کاربران حاصل نخواهد شد و این موضوع می‌تواند نارضایتی آنها را به همراه داشته باشد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

مورد عجیب بیمار M: مردی که گلوله‌ای به سرش خورد و بعد همه چیز را وارونه می‌دید!

بر اساس گزارش موردی که به تازگی منتشر شده است، یکی از منحصر به فردترین و عجیب‌ترین موارد آسیب مغزی در تاریخ شرح داده شده: این مورد با نام مستعار بیمار M، نامیده می‌شود که در سال ۱۹۳۸ در جریان جنگ داخلی اسپانیا به سرش گلوله خورد و بعد آن…

عکس‌هایی از حوادث ناگوار که با کمی «احتیاط» و عقل قابل پیشگیری‌اند

گاهی ما در کارهایمان به اصطلاح از خلاقیت استفاده می‌کنیم یا سعی می‌کنیم کاری را بدون اینکه وسایل لازمش را داشته باشیم با چیزهای بی‌ربط، در زمان کم، تمام کنیم. خب راستش گاهی شانس می‌آوریم و پز می‌دهیم که خلاقیت داشته‌ایم، اما خیلی وقت‌ها…

این عکس‌های تاریخی را یا ندیده‌اید یا احتمالش کم است که دیده باشید!

پسرک «بانجو» نوا» با سگش -  تقریباً در اوایل دهه 1900جورج لوکاس قبل از تکامل جلوه‌های کامپیوتری، 1984فضای داخلی خطوط قطار اورینت اکسپرس،  سال 18831947. دختری در حال بازی با ماشین اسباب‌بازی، شهر نیویورک، عکس از فرد…

عکس های رنگی مردم «عادی» در دوران استالین که توسط یک دیپلمات آمریکایی که به دلیل جاسوسی اخراج شد،…

زندگی مردم عادی چیزی است که آنچنان که باید و شاید ثبت نمی‌شود. مورخی را تصور کنید که پنج دهه بعد بخواهد در مورد تاریخ الان ایران تحقیق کند. او احتمالا انبوهی از روزنامه‌های و مجلات و کتاب‌ها و مصاحبه‌های شفاهی و آمارها یا اطلاعات سایت‌ها را…

تنهاترین درخت جهان در کجاست؟

در جزیره دورأفتاده کمپبل، واقع در بیش از ۶۰۰ کیلومتری جنوب  نیوزلند، صنوبر منفرد سیتکا روییده که به عنوان تنهاترین درخت روی زمین شناخته شده است.نزدیکترین درخت نزدیک به آن آن بیش از ۲۲۰ کیلومتر دورتر، در جزایر اوکلند است، در حالی که…

تبدیل شخصیت‌های انیمیشن‌های و کارتون‌ها به نمونه‌های انسانی شبیه به آنها

در انیمیشن‌ها ما حیوانات را دارای شخصیت انسانی می‌کنیم، رخت و لباس به تنشان می‌کنیم، آنها را صاحب جامعه و شهر می‌کنیم و رفتارهای انسانی را به آنها منتسب می‌کنیم.اما تصور کنید که در کاری معکوس، این شخصیت‌های کارتونی را می‌توانستیم به…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.