اپل این هفته به سوی شرکتی یک تریلیون دلاری خیز برمی‌دارد

0

در حالی که مردم برای خریدن یک آیفون هزار دلاری آماده می‌شوند؛ شرکت اپل نیز برای تبدیل شدن به یک شرکت تریلیون دلاری آماده می‌شود.

اپل دارد اسنادی را تنظیم می‌کند تا به وال‌استریت تحویل بدهد و خودش را به عنوان شرکتی یک تریلیون دلاری معرفی کند.

گزارش مالی سه ماهه آخر سال ۲۰۱۷ اپل به شدت وابسته به موفقیت آیفون X است. در حالی که شاهد به‌روزرسانی آیفون ۷ در آیفون‌های جدید ۸ و ۸ پلاس هستیم ولی به نظر می‌رسد؛ این آیفون X است که می‌تواند اپل را به یک شرکت تریلیون دلاری تبدیل کند.

اپل همیشه در سه ماهه چهارم سال با فروش و درآمد بسیار بالایی روبرو بوده است؛ به‌طوری‌که یک جهش مالی بزرگ در این شرکت شاهد بودیم. ارزش سهام اپل در این دوره‌ها افزایش پیدا کرده است و سود سهام بالاتر می‌رود. اپل در یک سال تا ۴۰ درصد افزایش ارزش مالی را تجربه کرد. وال‌استریت نیز در این بازه‌های زمانی؛ رشد مالی اپل را ثبت و ارزش‌گذاری خود را اصلاح می‌کند.

هنوز آیفون؛ هنوز سه ماهه آخر سال

حالا با شروع پیش‌خرید و فروش آیفون X؛ انتظار می‌رود اپل عملا به سوی شرکتی یک تریلیون دلاری حرکت کند. روز جمعه ۶ آبان؛ با شروع مرحله پیش‌خرید آیفون X؛ سهام اپل ۳ درصد افزایش پیدا کرد و اپل را ردیف شرکتی به ارزش ۸۴۲ میلیارد دلار قرار داد. در رشد جدید، حدود ۱۶۰ میلیارد دلار به ارزش مالی اپل اضافه شده است.

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند با عرضه آیفون X و مجموعه‌ای از محصولات جدید دیگر این شرکت مانند اپل واچ ۳، HomePod و ایرپادها؛ در پایان سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷؛ اپل بتواند شرکتی یک تریلیون دلاری شود.

استراتژی اپل در سال‌های اخیر؛ ساخت یک اکوسیستم برای کاربران بوده تا در هر مکانی از محصولات این شرکت استفاده کنند و همیشه متصل باشند. اکنون؛ شما در خانه، محل کار، خودرو و پیاده‌روی در سطح شهر یا باشگاه ورزشی می‌توانید از محصولات اپل استفاده کنید.

البته؛ نگرانی‌هایی درباره فروش اپل در سه ماهه آخر امسال وجود دارد. با مقایسه گزارش‌های مالی این شرکت‌ در سالیان مختلف؛ متوجه می‌شویم که عمده سود فروش اپل هنوز روی دوش آیفون است.

امسال؛ آیفون ۸ و ۸ پلاس با استقبال کاربران و فروش خوب مطابق انتظار سال‌های پیش روبرو نبوده است و از سوی دیگر؛ آیفون X دیرتر وارد بازار می‌شود و احتمالا به تعداد نیاز بازار در انبار موجود نیست!

برآورد می‌شود گزارش مالی سه ماهه آخر امسال اپل متفاوت از سال‌های قبل باشد ولی در فصل بهار سال ۲۰۱۸ با یک رشد فروش بسیار بالایی روبرو باشد.

به هر حال؛ اپل به‌زودی تبدیل به شرکتی یک تریلیون دلاری می‌شود و اولین شرکت دنیای فناوری است که به این ارزش مالی رسیده است.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

تنهاترین درخت جهان در کجاست؟

در جزیره دورأفتاده کمپبل، واقع در بیش از ۶۰۰ کیلومتری جنوب  نیوزلند، صنوبر منفرد سیتکا روییده که به عنوان تنهاترین درخت روی زمین شناخته شده است.نزدیکترین درخت نزدیک به آن آن بیش از ۲۲۰ کیلومتر دورتر، در جزایر اوکلند است، در حالی که…

اگر سلبریتی‌های کنونی در دوران ویکتوریایی می‌زیستند …

پس از ویلیام چهارم، که خود جانشین جرج چهارم بود، در ۱۸۳۷، ملکه ویکتوریای ۱۸ساله به تخت نشست. دوران ۶۴سالهٔ سلطنت او در تاریخ انگلستان به «عصر ویکتوریا» شهرت دارد، که همزمان با به‌اوج‌رسیدن گسترهٔ امپراتوری بریتانیا در سطح جهان بود.اما…

بهترین سریال های هندی | 49 سریال هندی تماشایی به همراه توضیحات

محتوای شرقی به صورت عام و فیلم‌ها و سریال‌های هندی به صورت خاص طرفداران خاص خودشان را دارند. به خصوص با توجه به کم‌مایه شدن سینما و تلویزیون آمریکا روز به روز افراد بیشتری رو به سریال‌های کره‌ای یا سینمای مستقل‌تر کشورهایی مثل اسپانیا و…

عکس‌هایی از طراحی‌های داخلی و خارجی بسیار زیبا و بی‌نظیر

طراحی‌های داخلی و خارجی هم این روزها بسیار تکراری شده‌اند و فاکتورهایی مانند هزینه مواد، هزینه طراح و تخیل او و انتظارات سطح پایین کارفرماها از نظر کاربرد یا زیبایی‌شناسی آنها باعث می‌شوند که شاهد طراحی‌های تقریبا همسان در مجموع باشیم.…

سخت است باور کنیم که این عکس‌ توهم‌برانگیز، واقعا عکس است و نقاشی نیست – چرا علیرغم هوش مصنوعی…

اخیراً توجه زیادی به جهان‌های فانتزی ایجاد شده در هنر هوش مصنوعی شده است. با این وجود عکاسی هنوز قدرت و تازگی خاص خودش را دارد و می‌تواند جادو کند و صحنه‌های فانتزی خیره‌کننده ایجاد کند.برخی از عکس‌های تارین گلدمن -عکاس آفریقای جنوبی-…

حومه‌نشینی چرا شکل می‌گیرد و چه مشکلاتی ایجاد می‌کند؟ + گالری عکس‌هایی از زشتی‌های این پدیده

مناطق حومه شهر، جوامع مسکونی هستند که در حومه مناطق بزرگتر شهری قرار دارند. آن‌ها ویژگی‌های متمایزی دارند که آن‌ها را ازمحیط روستایی و شهری متمایز می‌کند. شکل‌گیری حومه‌ها و مشکلاتی که با آن‌ها مواجه هستند را می‌توان به عوامل متعددی نسبت…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.