«جانی آیو» مدیر بخش طراحی اپل می‌گوید آیفون X نتیجه ۵ سال شکست اپل است

1

اپل پس از سال‌ها، یک مدل آیفون با طراحی متفاوت به نام آیفون X عرضه کرد. «جانی آیو» مدیر بخش طراحی اپل می‌گوید طراحی این گوشی ۵ سال زمان برده است.

آیو در کنفرانس TechFest نیویورکر اعتراف کرد، طراحی فعلی آیفون X حاصل ۵ سال شکست پی در پی بخش طراحی اپل است. در آیفون X، کلید هوم حذف شده و شاهد یک طراحی لبه تا لبه هستیم. همچنین، از دوربین دوگانه پشتی استفاده و در حاشیه بالای گوشی چندین سنسور و حسگر جدید نصب شده است.

آیو بیشتر توضیح می‌دهد: «منظورم این است که اسمارت‌فونی که چند هفته پیش معرفی شد، آیفون x، از فناوری‌ استفاده می‌کند که ما ۵ سال روی آن کار کردیم. ما به نمونه‌های به اندازه کافی خوبی هم در این مدت رسیدیم.»

احتمالا منظور آیو این است که در این مدت ۵ سال توانستند طراحی یا سیستم تشخیص چهره Face ID را طراحی کنند ولی کلیت کار راضی‌کننده نبوده است.

آیو در ادامه صحبت‌هایش به این موضوع اشاره می‌کند و می‌گوید برایش قابل درک است که کاربران زودتر منتظر یک آیفون با طراحی متفاوت بودند اما در ۹۹ درصد اوقات چیزی که ساخته شده بود؛ به درستی کار نمی‌کرد. بارها چرخه طراحی آیفون جدید به مشکل و بن‌بست خورده است و دوباره یک تعریف جدید ارایه شده و مشغول به کار شدند.

این حرف آیو به این معنی است که در هنگام معرفی و استفاده از آیفون ۵ اس و شادمانی کاربران از حسگر اثر انگشت؛ بخش طراحی اپل در حال طراحی گوشی بدون حسگر اثرانگشت یا بدون کلید هوم بوده است.

با این حال، آیو فرآیند طراحی آیفون X را فوق‌العاده و لذت‌بخش توصیف می‌کند و می‌گوید: «آنچه مشتاقانه در خاطر من می‌ماند محصولات نیستند؛ بلکه فرایند ساخت آن‌ها است.»

آیو درباره نظر مردم پیرامون آیفون X حرفی نزد و گفت بیشتر ترجیح می‌دهد روی کار کنونی خود تمرکز داشته باشد. شکست‌های آیفون X را هم اجتناب‌ناپذیر و بخشی از روند طراحی می‌داند و آن‌ها را به خاطر تنبلی یا خودراضی‌ بودن خودش و تیم‌اش نمی‌داند.

طراح معروف و مشهور اپل که غالب محصولات شگفت‌انگیز این شرکت حاصل تفکرات و نگرش‌های او است؛ در پاسخ به سوالی درباره آینده آیفون و فناوری‌های جدید آن؛ آشکارا طفره می‌رود و  موضوع بحث را عوض می‌کند تا اطلاعاتی لو ندهد. وی درباره واقعیت افزوده هم حرفی نزد.

در عوض گفت فرصت‌های زیادی پیرامون‌ نمایشگرها وجود دارد. اگر تراشه‌های سیلیکونی کمی کوچک‌تر و کارآمدتر شوند؛ قدرت محاسباتی بیشتری هم داشته باشند؛ کارهای فوق‌العاده‌ای می‌شود انجام داد.

منبع: + و +


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عمو حاجی -کثیف‌ترین مرد جهان- چند ماه پس از نخستین حمام برای اولین بار در ۶۰ سالگی، سال پیش درگذشت!

عمو حاجی (۱۹۲۸–۲۰۲۲) مردی ایرانی بود که بیش از ۶۰ سال به حمام نکردن شهرت داشت. عمو حاجی نام واقعی او نبود بلکه لقبی بود که به این فرد مسن داده می‌شد. او در روستای دژگاه فارس در آلونک و چاله‌ای در زمین زندگی می‌کرد.از آنجایی که او…

آیا چهره‌های مشهور، فرازمینی و بیگانه هستند؟! چرا چنین چیزهایی در شبکه‌های اجتماعی رواج می‌یابد +…

امروز صبح دوست گرانقدری ویدئویی از آنجلینا جولی را از یک صفحه اینستاگرام برای من فرستاد. در این ویدیو که ظاهرا از یک مصاحبه او انتخاب شده بود، روی چشم‌های او زوم می‌شد و این نکته القا می‌شد که چشمان او غیرطبیعی هستند و قرنیه و عنبیه او…

رهبران شرکت‌ها و کشورها در قالب افراد بی‌خانمان- چه کسی می‌داند اگر جبر جغرافیایی و اکوسیستم نبود،…

اگر پدر زیستی استیو جابز او را در یک سناریویی تخیلی به سوریه می‌برد، استیو جابز چه سرنوشتی پیدا می‌کرد؟ یک کارمند؟ یک مدیر رده میانی؟ یکی از انبوه کشته‌های جنگ داخلی این کشور؟بدیهی است که اکوسیستم مناسب و شرایط اقتصادی و یک آبشار…

آیا واقعا سرم حقیقت وجود دارد؟ چطور کار می‌کند؟

انسان‌ها از زمان امپراتوری روم می‌دانستند که ما در حالی که تحت تأثیر چیزی باشیم، صادقانه‌تر و راحت‌تر سخن میٰ‌گوییم. این همان جایی است که ایده  اصطلاح «سرم حقیقت» از آن سرچشمه می‌گیرد.سرم حقیقت به تعدادی از داروهای تغییر دهنده ذهن اشاره…

هوش مصنوعی نشان می‌دهد که سلبریتی‌ها در دهه‌های بعد چگونه به نظر می‌رسند

یک عکاس از هوش مصنوعی برای ایجاد مجموعه‌ای از پرتره‌ها استفاده کرده که نشان می‌دهند برخی از سلبریتی‌ها ممکن است چند دهه آینده چه چهره‌ای پیدا کنند. عکاس و وکیل ترکیه‌ای به نام Alper Yesiltas این پروژه رو انجام داده. او به دلیل کارهای…

اگر این سلبریتی‌ها تا به امروز زنده بودند …

عوامل مختلفی روی طول عمر انسان‌ها تاثیر می‌گذارد. سبک زندگی، تعذیه سالم، ورزش، پیشگیری از بیماری‌ها، پرهیز از مصرف مواد، خواب و آسایش کافی، ژنتیک، هشیاری برای پیشگیری از حوادث.اما به هر حال طول عمر برخی از انسان‌ها کوتاه‌تر از امید به…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. محمد می گوید

    راهی که آیفون x در پیش گرفته به همان سرنوشت مک بوک ها منتهی خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.