معرفی کتاب « ترامپ؛ ۱۰۱ راه موفقیت در کسب و کار »، نوشته دانلدجی.ترامپ ، مردیث مک‌آور

0

ترجمه این اثر را به مادرم میترا و پدرم هوشنگ تقدیم می‌کنم.

راییکا صدری


کتاب ترامپ ۱۰۱ راه موفقیت ترجمه‌ای است از:

101 The Way to Success

Donald J. Trump with Meredith Mclver


سخن ناشر

موفقیت یک نوع اسارت است؛

چون شما را وادار می‌کند

که به موفقیت بیشتری برسید.

آلبر کامو


دانلد جی. ترامپ، خیلی وقت است که مشهور است. او علاوه بر مدیریت تعداد وسیعی از شرکت‌های موفق، مظهر موفقیت و الهام‌بخش میلیون‌ها نفر در سرتاسر دنیا است.

کتاب «ترامپ: ۱۰۱ راه موفقیت» یک گفتگوی خصوصی با این پیشتاز بزرگِ تجارت دنیا است.

این کتاب پر از دیدگاه‌ها، داستان‌ها، نظریات و نصایح آقای ترامپ در مورد چگونه موفق شدن است؛ داستانِ بر خلاف جهت آب شنا کردن. خود او در بخشی از کتاب می‌گوید که با مقیاس ترامپ فکر کنید؛ بزرگ‌تر بهتر است.

امیدوارم این کتاب کمک کند تا ساختار فکری خود را گسترش دهید و بزرگ‌تر، جسورانه‌تر و موفق‌تر عمل کنید.

شاهین ترکمن

پاییز ۱۳۸۹


مقدمه

دانلد جی ترامپ(۱) خیلی وقت است که مشهور است، ولی محبوبیت برنامهٔ تلویزیونی «کارآموز»(۲) از او یک قهرمان ملی واقعی ساخته است. علاوه بر مدیریت تعداد وسیعی از شرکت‌های موفق، آقای ترامپ نماد رؤیایی آمریکایی‌ها، مظهر موفقیت و الهام بخش میلیون‌ها نفر در سرتاسر دنیا است. این واقعیت که او مقاومت کرد تا بتواند امپراتوری اقتصادی خود را گسترش دهد و بعد از ۹ میلیون دلار قرض بالا آوردن، مجدداً میلیاردر شد، داستان او را جذاب‌تر می‌کند. آقای ترامپ تجارت را از هر جنبه و زاویه، از بالا و پایین و زیر و رو می‌شناسد. در کتاب «ترامپ ۱۰۱: راه موفقیت» او بسیاری از اصول علمی‌ای را که در حرفه‌اش به او کمک کرده است، با ما شریک می‌شود.

بخش آموزش – دانشگاه ترامپ

آقای ترامپ به آموزش پایبند است. وی معتقد است که آموزش عامل بزرگی در موفقیت او بوده و تصمیم گرفته است که خودش هم معلم شود؛ با فعالیت‌هایی چون سخنرانی‌های عمومی، برنامهٔ «کارآموز»، کتاب‌هایش و اکنون دانشگاه ترامپ.

***

من واقعاً حس می‌کنم که شما در ازای موفقیت‌تان باید چیزی بدهید؛ چه به مؤسسات خیریه، چه به جامعه و چه به حوزهٔ آموزش و پرورش. اگر این کار را نکنید، هیچ گاه در زندگی‌تان احساس رضایت و تکامل نخواهید کرد.

دانلد جی. ترامپ

***

دانشگاه ترامپ پایه‌گذاری شد تا مهارت‌های مهمی را که برای به دست آوردن موفقیت ماندگار لازم است به بازرگانان آموزش دهد. تولیدات، خدمات، دوره‌ها و برنامه‌های آموزشی انحصاری ما، یادگیری‌ای در سطح بین‌المللی ارائه می‌دهند که برای استفادهٔ متمرکز، عملی و آسان هستند و از تکنولوژی کاملی بهره می‌برند. برنامه‌های دانشگاه ترامپ در انواع مختلف و زیادی از ساختارهای یادگیری وجود دارند؛ از جمله دوره‌های آموزش از راه دور چند رسانه‌ای(۳)، برنامه‌های زنده و دوره‌های صوتی. این برنامه‌های مناسب و موفقیت‌محور برای استفاده، درک و به یاد سپردن واضح و آسان مطالب طراحی شده‌اند.

در دانشگاه ترامپ دانشجویان ما شامل افراد حرفه‌ای، کارآفرینان(۴) و دیگر افرادی می‌شوند که از وضعیت فعلی تجاری خود راضی نیستند. دانشکدهٔ ما متخصص‌هایی از آموزشگاه‌های برجستهٔ دنیا دارد؛ از جمله دانشگاه کلمبیا، کالج دارتموث(۵) و دانشگاه نورث وسترن(۶). گروه استادان ما شامل مدیران ارشد و کارآفرینان برجستهٔ Fortune ۵۰۰ می‌شود که در کنار دیدگاه‌های مستقیم، تجربیات و دستورالعمل‌های عملی دانلد ترامپ، شما را در سرتاسر مسیر یادگیری راهنمایی خواهد کرد.

گروه ما معتقد به کمک به دانشجویان است تا آنان در رسیدن به اهداف تجاری خود موفق شوند. دانشگاه ترامپ به روش ترامپ و کیفیت فوق‌العاده بالای کاری او باور دارد. این امر در هر چیزی که ما ارائه می‌دهیم، آشکار است.

این کتاب

این کتاب که با کمک دانشگاه ترامپ آماده شده است، مانند یک گفتگوی خصوصی با یکی از بزرگ‌ترین پیشتازان تجارت دنیا است. «ترامپ ۱۰۱: راه موفقیت» پر از دیدگاه‌ها، داستان‌ها، نظریات و نصایح آقای ترامپ در مورد چگونه موفق شدن است. همچنین این کتاب به شما فرصتی می‌دهد تا نگاه کوتاهی به تشکیلات ترامپ بیندازید و نگاهی دقیق به یک دورهٔ ۱۰ روزه در زندگی او- زمانی که پسرش بارون به دنیا آمد – بکنید.

ما در دانشگاه ترامپ مفتخریم که این کتاب فوق‌العاده را به شما تقدیم می‌کنیم. بسیار ممنون آقای ترامپ هستیم که دیدگاه‌های خود را با ما سهیم شد. برای شما حرفه‌ای طولانی، شاد و موفق آرزو داریم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دانشگاه ترامپ به آدرس اینترنتی زیر مراجعه کنید.

www.Trumpuniversity.com

مایکل سکستن(۷)

رئیس دانشگاه ترامپ

شهر نیویورک


کتاب ترامپ؛ ۱۰۱ راه موفقیت در کسب و کار نوشته دانلدجی.ترامپ مردیث مک‌آور

کتاب ترامپ
۱۰۱ راه موفقیت در کسب و کار
نویسنده : دانلدجی.ترامپ ، مردیث مک‌آور
مترجم : راییکا صدری
انتشارات سیته
تعداد صفحات: ۲۱۶ صفحه


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

اگر در این لحظات تاریخی حساس، شخصیت‌های مهم عکس سلفی می‌گرفتند

عکس سلفی به مفهوم کنونی آن مدت یک دهه است که مرسوم شده و به مفهوم گرفتن عکس آینه‌ای یا تکنیک‌های گرفتن عکس با شاتر زمان‌دار قدمت آن به زمان عکاسی برمی‌گردد.اما تصور کنید که در این لحظات مهم تاریخی، شخصیت‌ها دست به دوربین می‌شدند و به…

سخت است باور کنیم که این عکس‌ توهم‌برانگیز، واقعا عکس است و نقاشی نیست – چرا علیرغم هوش مصنوعی…

اخیراً توجه زیادی به جهان‌های فانتزی ایجاد شده در هنر هوش مصنوعی شده است. با این وجود عکاسی هنوز قدرت و تازگی خاص خودش را دارد و می‌تواند جادو کند و صحنه‌های فانتزی خیره‌کننده ایجاد کند.برخی از عکس‌های تارین گلدمن -عکاس آفریقای جنوبی-…

بال‌های پرنده نورثروپ: کاوشی در هواپیمای XB-۳۵ افسانه‌ای با عکس‌های کمتر دیده شده

نورتروپ XB-۳۵ گواهی‌ای بر روح پرشهامت نوآوری در صنعت هوانوردی در اوایل دهه ۱۹۴۰ بود.XB-۳۵ که توسط شرکت نورتروپ Northrop با همکاری نیروی هوایی ارتش ایالات متحده توسعه یافت، یک هواپیمای آزمایشی بود که مرز‌های مهندسی هوانوردی را جابجا کرد.…

21 مهارتی که ای کاش در مدرسه یا جای دیگر مقدمات آنها را به ما می‌آموختند!

درس و دانشگاه بسیارند، اما وقتی وارد کار واقعی و زندگی می‌شوید می‌بینید که مهارت‌های زیادی لازم دارید تا تبدیل به یک آدم موفق شوید یا به آرامش و خوشبختی بیشتری در زندگی برسید. گاهی دوره‌های آموزشی خوبی برای آنها وجود دارد و گاهی هم باید…

خوشمزه‌ترین غذاها در کشورهای مختلف دنیا از دید میدجرنی

ذائقه مردم کشورهای مخالف متناسب با فرهنگ و مواد غذایی اولیه در دسترس به میزان زیادی با هم متفاوت است تا آن حد که گاه باعث شگفتی ما می‌شود که چطور به خوردن این غذاها می‌شود فکر کرد. اما به صورت متناسب ممکن است برخی غذاهای ما هم برای شهروندان…

ژاک شارل: کسی که اولین بالون هیدروژنی تاریخ را به پرواز درآورد

در 4 ژوئن 1783، برادران مون‌گلفیه اولین بار یک بالون هوای گرم را در جنوب فرانسه به نمایش گذاشتند. این بالون که از گونی محکمی پوشیده شده با کاغذ ساخته شده بود و تا نزدیک به 2 کیلومتر بالا رفت و به مدت 10 دقیقه در هوا باقی ماند.خبر موفقیت…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5