چگونه محبوب‌ترین پست‌های اینستاگرام خودمان و دیگران در سال ۲۰۱۷ را ببینیم

2

همه ما دوست داریم بدانیم کدام پست‌های اینستاگرام ما در سال ۲۰۱۷ بیشترین لایک و استقبال را داشتند. کدام عکس یا خاطره و نوشته ما از نظر دیگران بهتر بوده و مورد توجه قرار گرفته است.

فیسبوک ابزارهایی برای مشاهده محبوب‌ترین پست‌ها دارد ولی در اینستاگرام چنین ابزارهایی نداریم. اما حداقل می‌توانیم از ۹ پست محبوب خود که بالاترین لایک‌ها را گرفتند؛ مطلع شویم.

یک سایت به نام 2017bestnine آمده تا خلا اینستاگرام را پر کند و محبوب‌ترین پست‌ها را به کاربران نشان دهد. این سایت خیلی ساده طراحی شده و کافی است نام ID خود در اینستاگرام را بدهید تا با کمی جست‌وجو؛ ۹ پست محبوب‌تر را به شما نشان بدهد.

به علاوه، این سایت به شما اجازه می‌دهد یک عکس از محبوب‌ترین پست‌های خود ساخته و روی شبکه‌های اجتماعی و اینستاگرام به اشتراک بگذارید. تعداد کل پست‌های منتشر شده و لایک‌های آن‌ها را نیز در سال ۲۰۱۷ به شما می‌گوید.

هرچقدر روی اینستاگرام بیشتر فعال بوده باشید و پست و لایک بیشتری گرفته باشید؛ مدت زمان یافتن ۹ پست محبوب سال ۲۰۱۷ طولانی‌تر می‌شود.

ابزاری سرگرم‌کننده یا خطرناک؟

این سایت برای کاربران اندرویدی و iOS اپلیکیشن‌هایی نیز عرضه کرده تا راحت‌تر بتوانند پست‌های محبوب خود روی اینستاگرام را مشاهده و با دیگران به اشتراک بگذارند. مزیت استفاده از اپ‌ها نسبت به نسخه وبی این است که همان‌جا می‌توان تصویری از پست‌های محبوب را روی اینستاگرام یا شبکه‌های اجتماعی دیگر به اشتراک گذاشت.

همچنین؛ این اپلیکیشن‌ها به شما امکان فروش عکس‌های پرطرفدار و خاص را می‌دهند. این اپ‌ها امکانات خاصی ندارند و فقط برای اطلاع از ۹ پست محبوب سال روی اینستاگرام طراحی شدند. بنابراین؛ نباید انتظار بالایی ازشان داشت.

موضوعی که در همان لحظات اولیه آشنایی با این سایت و اپ‌ها ذهنم را مشغول کرد؛ بحث حریم خصوصی افراد بود. با سایت 2017bestnine می‌توان محبوب‌ترین پست‌های هر حساب کاربری حقیقی یا حقوقی را مشاهده کرد. یعنی بهترین ابزار برای کنجکاوی و کنکاش در حساب‌های کاربری دیگران!

مهم‌تر از آن؛ دسترسی و مجوزی است که اینستاگرام برای دسترسی به بانک اطلاعاتی پست‌ها و لایک‌ها باز گذاشته است. این سایت نیاز به هیچ اطلاعات خاصی درباره کاربران ندارد و فقط با وارد کردن یا ID حساب کاربری می‌توان اطلاعاتی مانند تعداد پست‌های منتشر شده در سال ۲۰۱۷ و تعداد کل لایک‌ها را مشاهده کرد.

برای دانلود نسخه اندرویدی Top Nine به گوگل‌پلی و برای دانلود نسخه iOS به اپ‌استور بروید. می‌توانید نظرتان را درباره این اپلیکیشن با ما در میان بگذارید!


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

هوش مصنوعی یکی از تخیل‌های کودکی ما را تصویرسازی کرد: کشتزارهایی از همه چیز: بستنی قیفی –…

شاید سریال کارتونی پینوکیو باعثش شد. شاید هم نه! در آن قسمت دلپذیر و خاطره‌انگیز، روباه مکار و گربه ننه، پینوکیو را فریفتند تا سکه خود را بکارد تا درختی از سکه بروید و بتواند سکه‌های بی‌شمار برداشت کند.سال‌ها از آن زمان گذشته، الان هم…

پرتره خانواده‌های روتین از کشورهای مختلف به کمک هوش مصنوعی ایجاد شد

هوش مصنوعی مدتی است که ما را شگفت زده کرده است. اخیراً با قابلیت‌های هوش مصنوعی در ساخت متون و درک زبان طبیعی برای پاسخ به بسیاری از سؤالات میزان تعجب ما پیشتر شده است.س از ChatGPT،  مایکروسافت هوش مصنوعی خود را همراه با مرورگر Edge و…

ریز علی خواجوی فرنگی‌ها: چگونه کیت شلی یک قطار را نجات داد؟

در سال 1901، راه آهن شیکاگو و شمال غربی، پل جدیدی را بر روی رودخانه Des Moines در بون، آیووا، در آمریکا افتتاح کرد. این پل رسماً پل راه‌ بون نام گرفت، اما اما مردم محلی به سرعت به آن لقب پل‌های بالای کیت شلی را دادند، به یادبود بانوی قهرمان…

سفری در شهرهای باستانی دنیا به یاری تخیل میدجرنی

از شهرهای باستانی دنیا بقایایی مانده و بر اساس همین یقایا و توصیف‌ها و تحلیل مورخان، برخی‌ها اقدام به بازسازی رایانه‌ای شهرهای قدیمی کرده‌اند تا شکوه و عظمت آنها را به ما بنمایانند.اما میدجرنی هم راهی آسان برای این تصور بدون نیاز به…

ایده‌های خوب و خلاقانه برای دکوراسیون و منظره‌سازی فضای بیرونی خانه‌های و مجتمع‌های مسکونی و اداری

آیا تا به حال به دنبال الهام گرفتن برای دکوراسیون و منظره‌سازی فضاهای بیرونی منزل خود بوده‌اید. آیا دوست داشته‌اید بتوانید به نوعی طبیعت را در فضاهای کوچک حیاط آپارتمان یا خانه ییلاقی خود ادغام کنید.در این صورت مجموعه این پست می‌تواند…

لوگو‌های جالب و دیدنی بر اساس ابرقهرمانان و تبهکاران محبوب که این طراح ایجاد کرده

طراح گرافیک، سرگئی کرمانوف، طرح‌های لوگوی برخی از محبوب‌ترین ابرقهرمانان، تبهکاران و دیگر شخصیت‌ها را ایجاد کرده که تایپوگرافی را به طرز شگفت‌آوری در خود جای داده‌اند.«برای من جالب بود که تصاویر شخصیت‌ها را با متن نوشته‌هایشان ترکیب…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
2 نظرات
  1. عباس می گوید

    سلام
    این سرویس فقط برای اکانت های private کار میکند و موضوعی که در خصوص privacy مطرح کردید آنچنان جای نگرانی ندارد.

    1. عباس می گوید

      البته منظورم public بود!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5