بهترین زمان برنامه‌ریزی برای خرید تورهای نوروز ۹۷

0

رپورتاژ: شاید یکی از بهترین فصل‌های سفر پیش از تابستان، تعطیلات نوروز باشد.

بهترین زمانی که هم می‌توانید به خوش آب‌و هواترین مقصدهای گردشگری در دنیا بروید و هم کمترین استفاده را از مرخصی‌هایتان ببرید!

این امکان را می‌دهد که برای این تعطیلات بهترین خاطره را در سفر به جذاب‌ترین نقاط دنیا ثبت کنید.

تور دبی نوروز ۹۷؛ تجربه‌ی تابستان در بهار

با پایان فصل سرما، علاقه به سفر به مناطقی گرم‌تر از ایران، همیشه جذاب بوده است. به همین دلیل  تور دبی نوروز 97 یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های نوروزی است.

البته شما می‌دانید که برای سفر به این شهر زیبای گردشگری باید ویزای کشور امارات دریافت شود، بنابراین برنامه‌ریزی این سفر باید دقیق‌تر باشد و برای سفری مناسب زودتر برنامه‌ی تور مورد نظر را خریداری کرد.

چون شروع سفر نوروزی از ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین ماه بهترین زمان سفر است، به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای سفری دل‌انگیز در این تعطیلات پیش از پایان بهمن‌ماه نسبت به خرید تور اقدام کنید و از بهترین خط‌ هوایی برای اقامت در بهترین هتل‌های دبی استفاده کنید.

دبی یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین مقاصد گردشگری دنیا، شما را میهمان سرزمین جذابیت‌ها می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که با هر هزینه‌ای بهترین تفریح و سرگرمی را تجربه کنید.

این شهر با فضایی خانوادگی هم سفری خوب و به‌یادماندنی برای شما و هم خاطره‌ای فراموش نشدنی برای فرزندانتان به‌یادگار می‌گذارد.

فراموش نکنید، مسوولان دولت امارات به دلیل استقبال ایرانی‌ها برای سفر به دبی در تعطیلات نوروز، برنامه‌های ویژه‌ای را برای فارسی‌زبان‌ها در نظر گرفته است و بسیاری از فستیوال‌های خود را هم‌زمان با این تاریخ برگزار می‌کند. در نتیجه اگر کمی تعلل کنید و زمان خرید تور را به پایان سال نزدیک‌تر کنید بسیاری از هتل‌های خوب و پرواز‌های مناسب به‌سرعت پر می‌شوند و امکان انتخاب مناسب را سخت‌تر می‌کند.

تور آنتالیا نوروز ۹۷؛ همنشینی با آبی دریا و ساحل طلایی

اگر همچنان به شهر ساحلی و هوای مطبوع بهاری علاقمند هستید، تور آنتالیا نوروز 97 را انتخاب کنید.

این شهر ساحلی یکی از محبوب‌ترین مقصدهای نوروزی است و هر سال میزبان هزاران ایرانی است که تعطیلات خود را در آنجا می‌گذرانند.

این فصل زمان طلوع خورشید گرم و سوزان آنتالیا است. در این زمان، شما هوایی با دمای بین ۸ تا ۱۳ درجه را تجربه می‌کنید، البته اگرچه دمای هوا اجازه‌ی شنا کردن در آب‌های ساحل را به شما نمی‌دهد اما اقامت در هتل‌های لوکس و مدرن آنتالیا بهترین فرصت را برای آب‌تنی و حتی خوابیدن در آفتاب دلنشین ساحل‌های اختصاصی فراهم می‌‌کند.

با اینکه رسیدن به آنتالیا برخلاف دبی نیاز به ویزا ندارد، اما این برنامه‌ها هم به سرعت تکمیل می‌شود و اگر پیش از شروع اسفند نسبت به خرید اقدام نکنید؛ امکان انتخاب هتل مناسب و پرواز خوب را از دست می‌دهید.

به گزارش ویرلن؛ مطابق تقویم مسافرت‌های نوروزی بهترین زمان پرواز ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین‌ماه است، به همین دلیل به همه‌ی علاقمندان به سفر پیشنهاد می‌شود پیش از نیمه‌ی اسفندماه تور خود را بخرند، چون در بسیاری از مواقع در تاریخ‌های بعدی امکان رزرو مشهورترین هتل‌ها در آنتالیا یا خیلی سخت است و یا امکان‌پذیر نیست.

تور استانبول نوروز ۹۷؛ میهمانی به‌یادماندنی

ایرانی‌های بسیاری علاقه دارند که نوروز خود را یکی از زیباترین شهرهای دنیا، جشن بگیرند و به همین دلیل همراه تور استانبول نوروز 97  می‌شوند.

نزدیکی فرهنگی و آمادگی کامل استانبول برای پذیرایی از میهمانان نوروزی آنقدر جذاب است که بی‌اغراق تقریبا اولین انتخاب مسافران نورزی استانبول است.

بهترین زمان شروع سفر به این شهر هم از ۲۷ اسفند ماه تا ۴ فروردین ماه است، به همین دلیل بهترین انتخاب‌ها و مناسب‌ترین پروازها تا پیش از نیمه‌ی اسفند ماه خریداری می‌شود.

چون علاقمندان به سفر به استانبول سریع‌تر برنامه‌های سفر خود را هماهنگ می‌کنند و کمی تعلل در خرید برنامه‌های تور استانبول گاهی بهترین انتخاب را از بین می‌برد.

البته میزان علاقه‌ی سفر به این نقطه از جهان آنچنان زیاد است که به‌طور متناوب برنامه‌ی جدید برای سفر نوروزی به استانبول تنظیم می‌شود. حتی تا آخرین لحظات پایان تعطیلات هم این شرایط برای علاقمندان به سفر نوروزی فراهم است.

اما خب واقعیت این است که برنامه‌های تور در این تاریخ‌ها به‌سرعت پر می‌شود و زمان‌های مناسب سفر و امکان انتخاب مناسب‌ترین هتل‌ها کم‌کم از دست می‌رود.

تور چین نوروز ۹۷؛ غرق شدن در سرزمین شرقی

وقتی تعطیلات طولانی و قابل برنامه‌ریزی پیش روی شما است، شک نکنید که تور چین نوروز 97 می‌تواند یکی از انتخاب‌های مناسب برای رویارویی با سرزمین کهن باشد.

طبیعت، تاریخ، فرهنگ، غذا، موسیقی و جشن چیزهایی هستند که چین را جذاب‌تر از دیگر نقاط جهان می‌کند یک مقصد را جذاب می‌کنند. اگر همه‌ی این جاذبه‌ها و زیبایی‌ها در یک جا جمع باشند؛ باید چه کار کنیم.

واقعیت این است که وسعت چین، این امکان را داده که طبیعت متنوع و زیبایی‌های فوق‌العاده‌ای را در یک سفر تجربه کنید، شگفتی‌های فوق‌العاده تاریخ و فرهنگ چین را کشف کنید و در مزه‌هایی که تا بحال تجربه نکرده‌اید غرق شوید و یا حتی نوای موسیقی و رقص مخصوص این سرزمین را به جان بشنوید.

اما چون مطابق قوانین بین‌المللی شهروندان ایرانی برای ورود به این کشور باید ویزا دریافت کنند، برای خرید تور جذاب چین باید پیش از پایان بهمن‌ماه اقدام کنید تا بتوانید با بهترین برنامه‌ی سفر به این سرزمین همراه شوید.

هرچه سریعتر اقدام کنید می‌توانید با خط هوایی بهتر این مسیر طولانی را طی کنید و در بهترین هتل‌ها اقامت کنید.

به‌طور طبیعی و با توجه به زمان‌بر بودن روند اداری دریافت ویزا از سفارت، اگر مایل هستید که سفرتان را در یکی از تاریخ‌های ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین شروع شود، در اولین فرصت تور خود را خریداری کنید.

تور تایلند نوروز ۹۷؛ هیجان در سرزمین آب و آفتاب

اما اگر همچنان به‌دنبال آب‌و هوای تابستانی و منطقه‌ای ساحلی هستید؛ مسافر تور تایلند نوروز 97  شوید. در این نگین سبز و زیبای آسیا اقامت کنید و روزهای خود را در آب و آفتاب و یا در میان آسمان و خورشید بگذرانید.

به ساحل بروید و ساعت‌ها در آبی لاجوردی دریا شنا کنید و یا از هزاران هزار، بازی و تفریح آبی لذت ببرید و خاطره‌ای تکرار ناشدنی برای خود بسازید.

سفر به تایلند هم مانند سفر به چین، به‌دلیل نیاز به دریافت ویزا از سفارت، زمان بیشتری را برای برنامه‌ریزی می‌خواهد.پس اگر مشتاق سفر به این سرزمین رویایی هستید، تعلل نکنید و به‌سرعت تا پیش از پایان بهمن‌ماه نسبت به خرید تور اقدام کنید.

به همراهان سفر در بهترین تاریخ شروع سفرهای نوروزی یعنی از ۲۷ اسفند تا هفته‌ی اول فروردین پیشنهاد می‌‌کنیم بهترین برنامه‌ی تور تایلند و مناسب‌ترین خط هوایی، برای اقامت در با امکانات‌ترین هتل‌های تایلند را در اولین زمان ممکن بخرند. چون گاهی اوقات، کمی تعلل در خرید تور، ممکن است امکان سفر به تایلند در تعطیلات نوروز را برای امسال از شما بگیرد.

با این‌حال شما برای دریافت اطلاعات بیشتر یا راهنمایی‌های تخصصی می‌توانید با شماره ۷۵۲۱۲-۰۲۱ تماس بگیرید و از مشاوره‌ی کارشناس‌ها و متخصصان گردشگری آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان استفاده و بهترین سفر را با هزینه‌ای مناسب برای تعطیلات نوروز برنامه‌ریزی کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.