اطلاع سریع و بی‌دردسر از قیمت روز گجت‌ها و ابزارهای مختلف در ده‌ها فروشگاه‌ها مختلف با ایمالز

0

همه ما دوست داریم که با کمترین هزینه، در زمان مناسب، صاحب باکیفیت‌ترین کالاها شویم. حالا تصور کنید که گجت؛ وسیله یا ابزار خاصی را نیاز دارید و تصور کنید که این وسیله تازه وارد بازار ایران شده باشد.

یک دشواری همه ما این است که باید وارد سایت فروشگاه‌های آنلاین متعدد شویم یا به فروشگاه‌های متعددی سر بزنیم و قیمت بگیریم.

حالا تصور کنید که این کار چقدر آدم را خسته می‌کند و محتاج صرف چه زمان زیادی است. کالای مورد نظر شما در هر سایت در قسمت متفاوتی دسته‌بندی شده و کلی از وقت شما باید صرف باز کردن کالای مورد نظر بشود و به صورت مشابهی باید با فروشندگان زیادی مکالمه حضوری یا تلفنی کنید.

این روند پردردسر گاهی باعث می‌شود که به اصطلاح بی‌خیال شویم و یک جایی تسلیم قیمت یک فروشگاه بشویم و قید صرفه‌جویی مالی را بزنیم. چیزی که چند روز بعد پشیمانی برایمان به بار خواهد آورد.

اما آیا راه یا مرجهی برای دستیابی به قیمت کالاها به صورت سریع و بی‌دردسر وجود دارد؟

خوشبختانه در این زمینه سایت خوبی به نام ایمالز فعال است. فعالیت ایمالز از سال 1391 شروع شده، به عبارتی شما با یک سایت باسابقه روبرو هستید. ایمالز یک سرویس گردآوری و مقایسه قیمت‌های کالاها است که در آن اطلاعات قیمت گستره وسیعی از کالاها از قیمت گوشی‌ و  قیمت لپ تاپ گرفته تا وسایل خانگی و ابزارهای مربوط به خودرو وجود دارند.

یک مزیت جانبی استفاده از ایمالز این است که شما به یاری با فروشگاه‌هایی آشنا می‌شوید که به صورت تخصصی در مورد یک نوع کالا فعالیت می‌کنند. بیشتر ماها تا به فروشگاه‌های آنلاین فکر می‌کنیم تنها نام 4- 5 فروشگاه به ذهنمان متبادر می‌شود، در صورتی که فروشگاه‌هایی هم هستند که ضمن تخصصی‌تر بودن؛ کمتر برای عامه مردم شناخته‌شده هستند. از قضا هم کالاهای این فروشگاه‌ها در زمینه  فعالیت‌اش تنوع بهتری دارند و هم قیمت منصفانه‌تری دارند.

و باز یک مزیت دیگر! گاهی ما نیاز پیدا می‌کنیم که یک کالای دست دوم بخریم تا با قیمت کمتری بپردازیم. خوشبختانه ایمالز در این زمینه هم فعال است و شما می‌توانید در کنار قیمت کالاهای نو؛ قیمت کالاهای دست دوم را هم ببینید تا به صورت منطقی تصمیم بگیرید که آیا واقعا می‌ارزد که کالای نو تهیه کنید؛ یا با صرفه‌جویی قابل ملاحظه می‌توانید نیاز خود را با یک کالای دست دوم هم برطرف کنید.

ایمالز همچنین اطلاعات فنی مربوط به کالا؛ نمودار صعود و افت قیمت کالاۀ نوع و وضعیت گارانتی آن را هم به شما نشان می‌دهد.

اشتباه نکنید! ایمالز خودش یک فروشگاه نیست؛ بلکه در حکم مشاور و راهنمای خبره‌ و بی‌طرفی است که می‌تواند شما را به تصمیم‌گیری مناسب برساند.

از آنجا که قیمت برخی کالاها در طول یک روز هم نوسان می‌کنند. ایمالز قیمت‌ها را هر روز 5 بار به‌روز می‌کند.

شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر همین الان به وب‌سایت ایمالز مراجعه کنید. همچنین نصب اپلیکیشن ایمالز هم می‌تواند راحتی و رفاه بیشتری برای شما به ارمغان بیاورد.

دانلود اپلیکیشن اندروید ایمالز

دانلود اپلیکیشن iOS ایمالز

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5