اکنون نیکلاس کیج می‌تواند به هر فیلم تاریخی اضافه شود

0

به لطف یک اپلیکیشن روی اینترنت؛ طرفداران «نیکلاس کیج» می‌توانند این بازیگر مشهور هالیوودی را وارد فیلم‌های معروف تاریخی گذشته کنند و لحظات ناب و هیجان‌انگیزی بسازند.

حتما علاقه‌مندان فیلم دوست دارند نیکلاس کیج را در نقش جیمز باند یا ایندیانا جویز ببینند. به نظر شما در نقش بتمن یا لوئیس لین چطور ظاهر خواهد شد؟

اپلیکیشن FakeApp به تازگی روی اینترنت منتشر نشده است و مدت‌ها است توسط کاربران اینترنت برای بازی با چهره‌های معروف سینمایی در کلیپ‌های ویدیویی استفاده می‌شود. این اپلیکیشن از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی بهره می‌گیرد تا چهره کامل یک شخص را ویدیوهای قدیمی قرار بدهد.

این روزها طرفداران نیکلاس کیج با استفاده از این اپلیکیشن چهره او را به فیلم‌های معروف تاریخی مورد علاقه خود اضافه می‌کنند و کلیپ‌های ویدیویی جدیدی می‌سازند که تامل‌برانگیز است و از قدرت هوش مصنوعی حکایت دارد.

به نظر می‌رسد استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در این حوزه می‌تواند با شوخی با نیکلاس کیج آغاز شود ولی پایانی نداشته باشد. اکنون؛ کاربران به لطف این فناوری‌ها می‌توانند چهره هر فرد هنری یا سیاسی را به ویدیوها و کلیپ‌های تصویری اضافه کنند و هزاران فیلم جدید خلاقانه و بکر بسازند و روی اینترنت منتشر کنند.

خنده‌دار اما هول‌انگیز

تا کنون اپلیکیشنی مانند FakeApp در دست گروه خاص و محدودی از کاربران برای موارد خاص غیراخلاقی بوده است ولی فیلم‌های نیکلاس کیج این پتانسیل بالقوه را نشان داد که می‌تواند به یک اپلیکیشن عمومی و جریان اصلی روی اینترنت تبدیل شود.

اگرچه دوست نداریم همیشه یک موج یا فناوری جدید را از بعد منفی و نیمه خالی لیوان نگاه کنیم ولی باید اشاره کرد که چنین فناوری‌ و اپلیکیشن‌هایی می‌توانند باعث آبروریزی و لطمه زدن به شخصیت افراد به‌خصوص سلبریتی‌ها شوند.

نشریه وایرد طی مقاله‌ای به این موضوع اشاره کرده است و می‌گوید تقریبا هیچ راه‌کارها قانونی برای مقابله یا مجازات استفاده‌کننده‌ها از این اپلیکیشن وجود ندارد.

یک استاد حقوق هم می‌گوید این فناوری‌ها و اپ‌ها بیشتر توسط کرکرها استفاده می‌شوند و مهارت‌های کار با آن‌ها بین خودشان رد و بدل می‌شود.

فعلا بازی نیکلاس کیج در فیلم‌های «دکتر نو»، «مهاجمان صندوق گمشده» و «بتمن و سوپرمن» خنده‌دار و مفرح است ولی امیدواریم این روند همین‌طور باقی بماند و کاربردهای غیراخلاقی پیدا نکند!

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

خودکشی دسته جمعی در دمین آلمان در پایان جنگ جهانی دوم

خودکشی دسته جمعی در دمین به رویداد غم‌انگیزی اشاره دارد که در پایان جنگ جهانی دوم در شهر دمین آلمان رخ داد. در اواخر‌آوریل و اوایل ماه مه 1945، هنگامی که نیرو‌های شوروی در حال پیشروی به سمت شهر بودند، بسیاری از ساکنان آن، از جمله زنان،…

منتخبی از تصاویر تاریخی کمتر دیده شده

با اینکه دسترسی به مستندهای خوب این روزها خیلی زیاد شده و به سبب وجود اینترنت (یا شبحی از اینترنت!) ما عکس تاریخی بسیار زیاد می‌بینیم (و می‌توانیم حدس بزنیم که که کئام عکس‌های معاصر روزی تبدیل به عکس تاریخی خواهند شد)، اما باز هم حجم…

بهترین کتاب های علمی تخیلی برای پرورش تخیل شما |۶۴ اثر خواندنی

تهیه فهرستی از آثار علمی تخیلی که در ایران ترجمه و منتشر شده باشند و محبوب باشند، دشوار است. کلا وقتی فهرست می‌کنیم هدف ما ترغیب خواننده به بیشتر خواندن است و نه اینکه ادعا کنیم چیز کاملی درست کرده‌ایم.پس این شما و شماری از محبوب‌ترین…

عکس‌های قدیمی از یخ‌فروش‌های آمریکایی

یخ‌فروش‌ها در دوران قدیم اهمیت زیادی داشتند. قبل از رواج یخچال‌های مدرن، زندگی بدون آنها مختل می‌شد.عکس‌های این نوشته نگاهی اجمالی به دوران گذشته می‌اندازند، زمانی که صدای یخ‌فروش‌ها و شکستن بلوک‌های یخی در خیابان‌ها طنین‌انداز می‌شد.…

اگر قرار بود در طراحی بدنه و اجزای داخلی خودروها، فرهنگ و هنر هر کشور در نظر گرفته می‌شد

طراحی خودرو فرآیند پیچیده ای است که شامل عوامل مختلفی است تا اطمینان حاصل شود که محصول نهایی& ایمن، کارآمد , زیباست و نیازها و خواسته های مصرف کنندگان را برآورده می کند. فاکتورهای زیر برای مثال موثرند:ایمنی: ایمنی در طراحی خودرو از…

عکس های رنگی مردم «عادی» در دوران استالین که توسط یک دیپلمات آمریکایی که به دلیل جاسوسی اخراج شد،…

زندگی مردم عادی چیزی است که آنچنان که باید و شاید ثبت نمی‌شود. مورخی را تصور کنید که پنج دهه بعد بخواهد در مورد تاریخ الان ایران تحقیق کند. او احتمالا انبوهی از روزنامه‌های و مجلات و کتاب‌ها و مصاحبه‌های شفاهی و آمارها یا اطلاعات سایت‌ها را…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5