ایسوس اسمارت‌فون گیمینگ ROG Phone را با ویژگی‌ها و کلیدهای واقعی مخصوص بازی معرفی کرد

0

دیروز کنفرانس خبری محصولات ROG ایسوس به مناسب برگزاری نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۸ برگزار شد.

مهم‌ترین خبر این رویداد، معرفی گوشی موبایل مخصوص بازی ROG Phone است که اولین اسمارت‌فون گیمینگ ایسوس با ویژگی‌ها و کلیدهایی واقعی برای بازی کردن محسوب می‌شود.

محصولات سری ROG ایسوس؛ بهترین و رده بالاترین محصولات این شرکت هستند که همیشه با طراحی خاص، قدرت بالا برای گیمینگ و مالتی‌مدیا و مجموعه بی‌نظیری از ویژگی‌ها معرفی می‌شوند. انتظار معرفی هر نوع محصولی در این رده می‌رفت اما ایسوس در یک غافل‌گیری گوشی ROG Phone را با طراحی خاصی معرفی کرد.

در اولین نگاه متوجه می‌شوید این گوشی با اسمارت‌فون‌های معمول بازار متفاوت است و برای بازی کردن طراحی شده است. بدنه این گوشی تمام فلزی است و از لوگوی قرمز رنگ معروف ROG و خطوط تیز و گرمی سود می‌برد که نشان‌دهنده اوج هیجان هستند.

دو بلندگوی استریو زیبا با سینگ طلایی روی این گوشی کار شده و شاهد جک هدفون در کنار درگاه USB-C هستیم.

در گوشه‌های بالای موبایل دو کلید فیزیکی قابل برنامه‌ریزی مشاهده می‌شود تا گیمرها بتوانند در حین بازی، حس واقعی یک کنسول بازی را داشته باشند. اگر کاربران در حال بازی کردن نباشند؛ این کلیدها می‌توانند به میانبرهایی در اپلیکیشن‌های مختلف تبدیل شوند.

گوشی ROG Phone به نمایشگری ۶ اینچی با دقت تصویر ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ از جنس آمولد مجهز شده است. نسبت تصویر روی این صفحه‌نمایش ۱۸:۹ و شاهد نرخ رفرش بالای ۹۰ هرتزی هستیم. بنابراین؛ انگار همه‌چیز برای لذت بردن از بازی روی این اسمارت‌فون مهیا است.

قابل انتظار است که ایسوس روی این گوشی گیمینگ از آخرین پردازنده قدرتمند بازار سود ببرد. اسنپدراگون ۸۴۵ با هشت هسته پردازشی و سرعت کلاک ۳ گیگاهرتزی در کنار ۸ گیگابایت حافظه رم برای اجرای بهترین بازی‌های موبایل و همین‌طور کارهای چندوظیفه‌گی مناسب است.

ایسوس این اسمارت‌فون را با دو ظرفیت ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگابایت روانه بازار خواهد کرد.

دوربین اصلی اسمارت‌فون ROG Phone دوگانه با سنسورهای ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی (لنزی با زاویه دید ۱۲۰ درجه) ساخته شده است. دوربین سلفی نیز ۸ مگاپیکسلی است.

باتری این گوشی ۴ هزار میلی‌آمپری است و از فناوری شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند.

ابزارهای جانبی اختصاصی گیمینگ

ایسوس برای اسمارت‌فون گیمینگ خود چندین ماژول یا ابزار جانبی هم عرضه کرده است.

هود خنک کننده «AeroActive Cooler» با اتصال به پشت بدنه گوشی از طریق یک درگاه اختصاصی سعی می‌کند از گرم شدن بیش از حد گوشی جلوگیری کند. این ماژول چندین درگاه USB اندازه کامل نیز برای کاربران فراهم می‌کند تا بتوانند دستگاه‌های دیگری را هم به گوشی موبایل متصل کنند.

ابزار جانبی بعدی گوشی ROG Phone، یک داک «Mobile Desktop» برای اتصال اسمارت‌فون به کامپیوتر و مانیتور است. این داک اجازه می‌دهد بازی‌های موبایل را روی مانیتور اندازه بزرگ به همراه ماوس و صفحه‌کلید انجام دهید و تجربه بازی روی یک کامپیوتر رومیزی را داشته باشید.

این‌ها تمام ماجرای گوشی جدید ایسوس نیست. این شرکت برای تبدیل ROG Phone به یک کنسول بازی واقعی، داک «TwinView» را عرضه کرده است. این داک یک صفحه‌نمایش و کلیدهای فیزیکی مجزایی است که به اسمارت‌فون وصل می‌شوند.

ابزار جانبی بعدی رونمایی شده برای این گوشی، به نام WiGig امکان استریم تصاویر روی تلویزیون یا دستگاه‌های دیگر را با وای‌فای سریع مبتنی بر استاندارد 802.11ad فراهم می‌کند. البته، این ماژول باز هم چندین کلید فیزیکی برای گیمرها است.

ایسوس هنوز قیمتی برای این گوشی اعلام نکرده و حتا زمان دقیق ورود آن به بازار مشخص نیست ولی حدس می‌زنیم قیمت نسبتا بالایی داشته باشد؛ چون این گوشی در سری ROG معرفی شده که همیشه محصولاتی گران‌قیمت هستند.

تا کنون، چندین شرکت دیگر از جمله رایزر اسمارت‌فون‌های گیمینگی روانه بازار کردند اما با استقبال بسیار بالایی روبرو نشدند. حالا باید دید گوشی جدید ایسوس؛ برخلاف دیگر گوشی‌های موبایل این شرکت می‌تواند در بازار موفق شود و گیمرها را به سوی خود بکشاند؟

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

مرگبارترین روز در تاریخ، چه روزی بود و چطور رخ داد؟

انسان‌های راه‌های زیادی برای کشتن هم در طول تاریخ ابداع کرده‌اند: سلاح‌های هسته‌ای و زیستی ، بمب‌های آتش‌زا، گلوله‌ها، سرنیزه‌ها، ایجاد قحطی عمدی و ...کاملا قطعی نیست، اما طبق بسیاری از روایت‌ها مرگبارترین روز در تاریخ بشر در واقع نتیجه…

چگونه با بدشانسی کنار بیاییم + گالری عکس از انواع بدشانسی‌ها!

کنار آمدن با بدشانسی یا شرایط ناگوار می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما چندین استراتژی وجود دارد که می‌تواند به ما برای کنار آمدن با این شرایط کمک کند:احساسات بعد رخداد را بپذیرید: طبیعی است که هنگام مواجهه با بدشانسی احساس ناامیدی،…

نمونه‌هایی از تغییر دکوراسیون‌های زیبا و اقتصادی

بعضی از تغییر دکوراسیون‌ها بسیار زمان‌بر و پرهزینه هستند، اما برخی هم بسیار اقتصادی و مختصیر و مفید هستند، با این همه تغییر زیادی در روحیه ما و زیبایی خانه‌مان ایجاد می‌کنند.این تغییر دکوراسیون‌ها ممکن است برایتان جالب باشند:…

وقتی هم عاشق کارت باشی و هم خلاق، نتیجه‌اش می‌شود این عکس‌هایی که می‌بینید

تا حالا عاشق شده‌اید؟ همه چیز دنیا را زیبا می‌بینید، احساس گرما و سرمای زیاد در تابستان یا زمستان نمی‌کنید و مشتقل از زمان، در زمان سیر می‌کنید.حالا اگر این عشق به کارتان باشد و از خلاقیت بهره خوبی برده باشید، نتایج کارتان زیبا می‌شود.…

مجموعه‌ای از «توتورو»های دست‌ساز در ستایش نماد استودیو جیبلی

تعدادی «توتورو»ی شکم گرد نمادین در انیمه My Neighbor Totoro از استودیو جیبلی به عنوان بخشی از مجموعه وسیعی از مجموعه‌ جدید کلکسیونی است که به احترام این شرکت رویاساز ساخته شده.این مجموعه که توسط تیم‌هایی از صنعتگران همکار ناکاگاوا…

شوخی با بناهای معروف و عجائب معماری دنیا یا میدجرنی – گمشده در ترجمه!

کاریکاتور شخصیت‌های مشهور را بسیار کشیده‌اند و دیده‌ایم، اما کشیدن کاریکاتور بناهای معروف زحمت بیشتری دارد. اما میدجرنی می‌تواند این زحمت را بسیار کمتر کند.کاربر شبکه اجتماعی دریت به نام mossymayn به تازگی این کار را کرده است:دروازه…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.