این گجت با افزودن منظره‌یاب و کلیدهای چرخان، دوربین اسمارت‌فون را به DSLR تبدیل می‌کند

0

چه کسی می‌گوید دوربین‌های اسمارت‌فون‌ها نمی‌توانند منظره‌یاب یا کنترلر فیزیکی نداشته باشند؟

گجت Miggo Pictar Pro می‌تواند یک منظره‌یاب و کنترلر فیزیکی مشابه DSLR با کلیدهای چرخان به دوربین گوشی‌های اندرویدی و آیفون اضافه کند در حالی‌که به یک باتری اضافی نیز مجهز است.

به علاوه، می‌تواند همانند یک کیس گوشی تلفن همراه را محکم در بر بگیرد بدون اینکه نیازی به اتصال‌های وای‌فای یا بی‌سیم و حتی اتصال‌های کابلی داشته باشد.

Pictar Pro را می‌توان یک دستگیره دوربین تلفن همراه دانست که با هدف تبدیل کردن دوربین‌های اسمارت‌فون به دوربین‌های DSLR طراحی شده است و کاربران بتوانند همانند یک دوربین حرفه‌ای با آن کار کنند.

مدل اصلی Pictar در سال ۲۰۱۶ عرضه شده و اکنون Pictar Pro یک مدل پیشرفته‌تر از آن با ویژگی‌های تکامل یافته و بهتر است.

Pictar Pro همانند مدل اصلی Pictar به یک کلید شاتر برای عکاسی، گیره بزرگ‌تر برای گرفتن اسمارت‌فون و دکمه‌های کنترلی مجهز شده است ولی از یک کلید زوم برای کار با عکس‌ها و ویدیوها هم سود می‌برد.

یک کلید چرخان هم برای کنترل میزان نور تصویر استفاده شده است. کلید چرخان دوم برای انتخاب مودهای عکاسی در اپلیکیشن Pictar است. این مودهای شامل auto ،shutter priority ،ISO priority ،manual ،macro ،video ،selfie ،sport و filters هستند.

این کلیدهای چرخان کارکرد کلید فشاری را هم دارند و با فشار دادن آن‌ها می‌توان برخی عملیات‌ها را انجام دهند. از طریق اپلیکیشن Pictar هم می‌توان عملکرد کلیدها را تغییر و بازتعریف کرد.

همه‌چیز شبیه DSLR

از همه جالب‌تر، منظره‌یاب این دستگاه است که البته اختیاری است و هر کاربری بنا بر سلیقه خود می‌تواند استفاده کند. منظره‌یاب همانند یک ماژول به بالای صفحه‌نمایش افزوده می‌شود و به خود بدنه Pictar Pro متصل شده است.

تصویر صفحه‌نمایش موبایل با تغییر اندازه، در منظره‌یاب نمایش داده می‌شود و در هنگام عکاسی یا فیلم‌برداری به مود دوربین می‌رود. این منظره‌یاب یک قاب پلاستیکی اختیاری هم دارد که مانع از تابش نور خورشید به صفحه می‌شود.

این گیره به یک باتری اضافی هم مجهز شده است تا مدت زمان شارژ گوشی تلفن همراه بیشتر شود. این باتری از شارژ سریع بی‌سیم مجهز به فناوری Qi استفاده می‌کند.

چون Pictar Pro طوری به گوشی متصل می‌شود که ممکن است جلوی برخی لنزها یا میکروفون را بگیرد؛ امکان اضافه کردن لنز بدون دخالت در کار گیره وجود دارد.

همانند نسخه اصلی Pictar با بلوتوث یا اتصال کابلی به گوشی تلفن همراه متصل نمی‌شود بلکه از دستورات صوتی سود می‌برد. کاربر می‌تواند یک دستور صوتی اعلام تا اپلیکیشن Pictar آن را پردازش و تنظیمات لازم را انجام دهد.

عکاسی با Pictar Pro بسیار ساده و راحت‌تر می‌شود. به‌خصوص اینکه بدانید می‌توان از سه‌پایه هم استفاده کرد. طراحی این گیره از دوربین‌های قدیمی دهه ۷۰ و ۸۰ الهام گرفته است. حتی در نسخه جدید جای یک آویز گردنی و دستگیره مچ دست وجود دارد تا همه‌چیز شبیه به دوربین‌های حرفه‌ای DSLR شود.

جنس بدنه از پلاستیک بسیار محکم و سنگینی است که برای تعادل در عکاسی لازم است. Pictar Pro توسط استارتاپ Miggo ساخته شده و در سایت کیک‌استارتر با قیمت ۱۱۹ دلار پیش‌فروش می‌شود. تحویل جنس از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد.

در طراحی که نسخه اصلی Pictar فقط برای آیفون طراحی شده است ولی اکنون Pictar Pro فهرست طولانی از گوشی‌های اندرویدی و iOS را شامل می‌شود.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

با این تصاویر کارت پستال خیلی قدیمی در دهه ۱۹۰۰ آمریکایی‌ها، تصور خود از ۱۰۰ سال بعد را نشان داده…

مجموعه‌ای جذاب از کارت پستال‌های عجیب و غریب و در عین حال جذاب از استیون آر. شوک، دیدگاه‌هایی را ارائه می‌دهد که در دهه ۱۹۰۰ تصور شده است و نشان می‌دهند که چگونه شهر‌ها، شهرک‌ها و دهکده‌ها در سراسر ایالات متحده ممکن است طی ۱۰۰ سال آینده…

داستان قهرمانانه خواهران میرابال، فعالان دومینیکنی که به سرنگونی یک دیکتاتور کمک کردند

خواهران میرابال: پاتریا، مینروا و ماریا ترزا که در خانواده‌ای کشاورز از طبقه متوسط به دنیا آمدند، در جمهوری دومینیکن زندگی نسبتاً راحتی داشتند.اما با به قدرت رسیدن رافائل تروخیو، دیکتاتور خشن، در سال ۱۹۳۰، زنجیره‌ای از حوادث به راه…

اگر در این لحظات تاریخی حساس، شخصیت‌های مهم عکس سلفی می‌گرفتند

عکس سلفی به مفهوم کنونی آن مدت یک دهه است که مرسوم شده و به مفهوم گرفتن عکس آینه‌ای یا تکنیک‌های گرفتن عکس با شاتر زمان‌دار قدمت آن به زمان عکاسی برمی‌گردد.اما تصور کنید که در این لحظات مهم تاریخی، شخصیت‌ها دست به دوربین می‌شدند و به…

۲۵ صدای نوستالژیک فناورانه قدیمی که کودکان امروزی به صورت معمول هرگز نمی‌شنوند!

یک ستاره سینمای کلاسیک را در نظر بگیرید مثلا همفری بوگارت را. تلفن را با یک دست در دست می‌گیرد، سیگاری به لب دارد و بعد با افه خاصی شماره‌گیر را می‌چرخاند و با صدای بم مردانه‌اش می‌گوید که نلفنچی فلانجا را برایم بگیر!چنین منظره‌ای دیگر…

این معماری‌های بسیار عجیب و در مواردی هراس‌انگیز دوران سوسیالیسم در روسیه و کشورهای اقماری آن

شوروی و سوسیالیست‌ها هم برای خود سبک معماری خاصی داشتند. در مواردی باشکوه، در مواردی خشن و در معدودی موارد مفهومی و زیبا.چیز جالب در آنها هدف ساخت آنها بود: بزرگداشت مبارزات میهنی و پیشرفت‌هایی که در سایه دولت‌های چپ به دست آمده بودند.…

خودکشی دسته جمعی در دمین آلمان در پایان جنگ جهانی دوم

خودکشی دسته جمعی در دمین به رویداد غم‌انگیزی اشاره دارد که در پایان جنگ جهانی دوم در شهر دمین آلمان رخ داد. در اواخر‌آوریل و اوایل ماه مه 1945، هنگامی که نیرو‌های شوروی در حال پیشروی به سمت شهر بودند، بسیاری از ساکنان آن، از جمله زنان،…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.