آیا سایت شما برای به‌روزرسانی به وردپرس ۵ آماده است؟

0

مهم نیست سایت خود را به تازگی راه‌اندازی یا به‌روزرسانی کردید؛ چون ممکن است به‌زودی مجبور به یک بازسازی بزرگ شوید.

اگر شما هم جزو ۷۵ میلیون وب‌سایتی هستید که از پلتفرم وردپرس استفاده می‌کنید؛ یک به‌روزرسانی بزرگ در راه است. اگرچه، شاید همه سایت‌ها به این به‌روزرسانی نیاز نداشته باشند.

انتشار وردپرس ۵ می‌تواند به کسب‌وکارها در به‌روزرسانی سایت‌شان و بهبود عملکرد و بازاریابی دیجیتالی کمک کند.

تقریبا یک سال پیش بود که سایت وردپرس از انتشار یک به‌روزرسانی بزرگ در سال ۲۰۱۸ خبر داد. در حالی که هنوز هیچ تاریخ مشخصی برای عرضه وردپرس ۵ اعلام نشده است ولی برخی از کاربران و سایت‌ها گمانه‌زنی‌هایی درباره ویژگی‌ها و تغییرات آن کردند.

غالب این گمانه‌زنی‌ها براساس تغییرات صورت گرفته در آخرین نگارش این پلتفرم طراحی سایت یعنی نسخه ۴.۹.۸ است.

بزرگ‌ترین قابلیت جدید وردپرس ۵ برای کسب‌وکارها، افزوده شدن صفحه و ویرایشگر Gutenberg است. این ویرایشگر می‌تواند منجر به تغییر ظاهر بسیاری از وب‌سایت‌ها شود چون یک رابط کاربری بصری دارد تا مردم هر چیزی را بدون نیاز به کدنویسی و برنامه‌نویسی طراحی کنند.

با ویرایشگر Gutenberg می‌تواند صفحاتی ساده و گرافیکی طراحی کرد که هزینه‌های به‌روزرسانی و نگه‌داری سایت‌ها را کاهش می‌دهد.

صاحبان کسب‌وکارها و همین‌طور وبلاگ‌نویسان می‌توانند با ویرایشگر گوتنبرگ، خیلی سریع صفحاتی جذاب‌تر برای سایت‌شان بدون نیاز به کدهای سفارشی HTML یا کدهای CSS بسازند.

در حال حاضر، بسیاری از وب‌سایت‌ها باید افزونه‌های گران قیمت ویژوال کامپوزر را برای ساخت صفحات وب سفارشی نصب کنند. با دسترسی به ویرایشگر گوتنبرگ، بسیاری از وب‌سایت‌ها دیگر به ویرایشگر قدیمی و ایستای WYSIWYG روی وردپرس نیازی نخواهند داشت.

آمادگی برای وردپرس ۵

اما صاحبان وب‌سایت‌های وردپرسی و به طور خاص، صاحبان وب‌سایت‌های کسب‌وکاری بزرگ باید برای عرضه وردپرس ۵ آماده باشند. باید بررسی شود افزونه‌های نصب شده فعلی با وردپرس ۵ سازگاری کامل دارند و کدام‌یک از آن‌ها باید به نسخه‌های جدید به‌روزرسانی شوند.

هنگامی که وردپرس ۵ منتشر شود؛ احتمالا بسیاری از افزونه‌ها و ابزارها درخواست ارتقا به این نسخه را دارند و اگر یک وب‌سایت برای این به‌روزرسانی بزرگ آماده نباشد؛ شاید دردسرهای جدید یا ناسازگاری‌های آزاردهنده‌ای برای مشتریان به وجود بیاید.

ویرایشگر گوتنبرگ در وردپرس ۴.۹.۸ عرضه شده است و طراحان وب‌سایت این فرصت را دارند به طور کامل با این ابزار آشنا شده و در صورت لزوم، دیگر کارمندان و توسعه‌دهنده‌های وب را آموزش دهند.

شاید بسیاری از شرکت‌ها در این بازه زمانی نیازی به یک وب‌سایت جدید نداشته باشند ولی انتشار یک به‌روزرسانی بزرگ برای وردپرس چیزی نیست که مورد کم‌توجهی قرار گیرد چون فرصتی برای کاهش هزینه‌های سایت و افزایش بهره‌وری و کارایی است.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

نقشه واقعی جهان: این نقشه‌های هوشمندانه، اندازه واقعی کشورهای روی کره زمین را نشان می‌دهند

وقتی به نقشه جهان نگاه می کنید، منطقی است که فرض کنید گرینلند و آفریقا از نظر اندازه مشابه هستند. اما در واقعیت، قاره آفریقا 14 برابر وسعت خشکی یخی شمال است.با احتساب تعدادی از جزایر فراساحلی، مساحت کل گرینلند 2.16 میلیون کیلومتر مربع…

فهرست فیلم های برتر سال ۲۰۲۲ با استفاده از امتیازبندی جوایز اصلی اهدا شده در جشنواره های مطرح

فهرست فیلم های برتر سال ۲۰۲۲ با استفاده از اطلاعات زیر تدوین شده است:۱-جوایز اصلی اهدا شده در جشنواره های مطرحی چون کن، ونیز، برلین، ساندنس و...۲- جوایز انجمن های منتقدانی چون نیویورک، لس آنجلس، واشنگتن دی.سی و...۳-فهرست فیلم…

مجموعه دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده را با هم مرور کنیم

هر چقدر عکس‌های تاریخی را با هم مرور کنیم، کم است. همان طور که قبلا هم نوشته بودم احتمالا بیشتر این عکس‌ها اگر در دوره خود در نشریه‌ای منتشر می‌شدند، خیلی عادی به نظر می‌رسیدند، اما حالا بعد از گذشت دهه‌ها یا حدود یک قرن، برای ما عجیب و…

تبدیل شخصیت‌های انیمیشن‌های و کارتون‌ها به نمونه‌های انسانی شبیه به آنها

در انیمیشن‌ها ما حیوانات را دارای شخصیت انسانی می‌کنیم، رخت و لباس به تنشان می‌کنیم، آنها را صاحب جامعه و شهر می‌کنیم و رفتارهای انسانی را به آنها منتسب می‌کنیم.اما تصور کنید که در کاری معکوس، این شخصیت‌های کارتونی را می‌توانستیم به…

پرتره خانواده‌های روتین از کشورهای مختلف به کمک هوش مصنوعی ایجاد شد

هوش مصنوعی مدتی است که ما را شگفت زده کرده است. اخیراً با قابلیت‌های هوش مصنوعی در ساخت متون و درک زبان طبیعی برای پاسخ به بسیاری از سؤالات میزان تعجب ما پیشتر شده است.س از ChatGPT،  مایکروسافت هوش مصنوعی خود را همراه با مرورگر Edge و…

این معماری‌های بسیار عجیب و در مواردی هراس‌انگیز دوران سوسیالیسم در روسیه و کشورهای اقماری آن

شوروی و سوسیالیست‌ها هم برای خود سبک معماری خاصی داشتند. در مواردی باشکوه، در مواردی خشن و در معدودی موارد مفهومی و زیبا.چیز جالب در آنها هدف ساخت آنها بود: بزرگداشت مبارزات میهنی و پیشرفت‌هایی که در سایه دولت‌های چپ به دست آمده بودند.…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.