این تیم می‌خواهد هر طور شده به گوگل اسیستنت شخصیت انسانی بدهد

0

گوگل اسیستنت، بات دیجیتالی که در پست سر بلندگوی هوشمند گوگل هوم و البته نرم‌افزارهای اندروید و iOS است؛ بیشتر شبیه به یک «کتاب‌دار خون‌سرد» است.

این تعبیر «رایان گرمیک» (Ryan Germick) مدیر تیم بخش شخصیت‌دهی به محصولات شرکت گوگل است. او و همکاران‌اش به طور مستمر در حال هوشمندتر کردن گوگل اسیستنت هستند و می‌خواهند این دستیار صوتی دیجیتالی همانند یک انسان، پرسونالیتی مشخصی داشته باشد.

بلندگوهای هوشمند و دستیارهای صوتی یکی از اصلی‌ترین ترندهای چند سال اخیر بودند. همه پیش‌بینی‌ها از رشد بازار بلندگوهای هوشمند خبر می‌دهد.

گوگل نیاز دارد در این زمینه به طور مداوم پیشرفت کند تا در بازار از رقبایی مانند آمازون، مایکروسافت، اپل و غیره عقب نیفتد.

به همین دلیل، گرمیک و تیمی از فیلم‌سازان، کمدین‌ها، نیروهای فنی و متخصص هم‌گرا با هم روی دستیار صوتی گوگل کار می‌کنند تا بهتر از گذشته بتواند نقش خود را درست ایفا کند. این تیم تنها روی افزایش ظرفیت‌های گوگل اسیستنت تمرکز ندارند.

گرمیک می‌گوید اگر هریک از افراد تیم‌اش بتوانند وظیفه‌شان را به خوبی انجام دهند؛ شاهد دستیار صوتی خواهیم بود که با کاربران ارتباطات عاطفی برقرار می‌کند.

کاربران باید از خراب شدن یا از کار افتادن یک دستیار صوتی غمگین شوند و به خوبی احساس کنند این‌ها چه نقشی در زندگی‌شان دارند. یک دستیار صوتی باید کارکتر و شخصیتی داشته باشد تا کاربران ساعت‌ها زمان صرف‌شان کنند و بفهمند چه ارزشی به زندگی‌شان بخشیده‌اند.

جدی و سرگرم‌کننده

اگرچه گوگل اسیستنت دارای یک شخصیت است ولی به نظر نمی‌رسد شخصیت واقعی داشته باشد یا حداقل کاربران این‌طور فکر نمی‌کنند. ایجاد یک شخصیت عمومی و خنثی برای دستیارهای صوتی نمی‌تواند موفقیت آن‌ها را تضمین کند.

همه ما سعی می‌کنیم همانند انسان‌ها صحبت کنیم ولی نمی‌توانیم یک جور حرف بزنیم چون هریک شخصیت و کارکتر منحصربه‌فردی داریم. دستیارهای صوتی دیجیتالی هم باید به این سو حرکت کنند.

اگرچه تیم شخصیت‌سازی گوگل اسیستنت در حال تلاش هستند ولی محدودیت‌ها فناوری هم مانعی بر سر تحقق رویاهاشان است. دستیارهای صوتی یک فناوری و شاخه جدید از علم هستند و هنوز راه بسیار درازی پیش‌رو دارند تا به مسیر درست خود برسند.

تیم شخصیت‌سازی گوگل اسیستنت سعی می‌کنند برای هر سوال، جواب‌های گوناگون و متفاوتی طراحی کنند. آن‌ها باید برای عجیب‌ترین سوال‌ها مانند «آیا با من ازدواج می‌کنید؟» یا «چه کسی می‌خواهد برنده Super Bowl باشد؟» نیز جواب‌هایی طراحی و به گوگل اسیستنت بدهند.

آن‌ها سعی می‌کنند جواب‌ها را از وب، برخی منابع شخصی مانند فهرست to-do، فهرست‌های کاری و حتی اسپاتیفای استخراج و به گوگل اسیستنت بدهند.

گاهی اوقات رسیدن به جواب درست بسیار سخت و طولانی مدت است چون باید کاراکتر و شخصیت فرضی گوگل اسیستنت در ذهن اعضای تیم با این پرسش و پاسخ تطابق داشته باشد.

اما این کار برای رایان گریک و تیم همراه‌اش بسیار هیجان‌انگیز و دوست‌داشتنی است. چون آن‌ها می‌خواهند چیزی با فناوری بسازند که همه افراد حتی سالمندان و افراد معلول هم به راحتی ازش استفاده کنند و درگیر پیچیدگی‌های زیاد منوها و گزینه‌ها نشوند.

این کار بسیار جدی است ولی واقعا سرگرم‌کننده نشان می‌دهد.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌های تاریخی که با دیدن آنها درمی‌مانیم که آنها واقعا در گذشته گرفته شده‌اند یا در یک آینده بهتر و…

گذشته بهتر بود یا آینده. این یک سوال باستانی است. معمولا ما تصور می‌کنیم که ترجیح دادن گذشته، تنها یک حس نوستالژیک خام است. چیزی که بن‌مایه فیلم نیمه‌شب در پاریس هم بود.اما گاهی ما پیش خودمان فکر می‌کنیم که این ترجیح و دوست داشتن، شاید…

این عکس‌های تاریخی را پیش از این در کمتر جایی دیده‌اید

یک سرباز صربستانی در کنار پدرش که برای ملاقات او به خط مقدم نزدیک بلگراد آمده، خوابیده است. سال گرفتن شدن عکس، حدود 1914/1915یک نگهبان مرزی آلمان شرقی در صبحی که دیوار برلین سقوط کرد، گلی را از طریق شکافی در دیوار برلین هدیه می‌دهد،…

جستجو برای جیمز باند بعدی – طرفداران جیمز باند یکی از این 11 نفر را جیمز باند بعدی می‌دانند

جیمز باند یک شخصیت خیالی است که توسط نویسنده بریتانیایی یان فلمینگ خلق شده. باند یک مامور سرویس مخفی بریتانیایی ظریف و پیچیده است که با کد 007 نیز شناخته می‌شود. او اولین حضور خود را در رمان «کازینو رویال» فلمینگ در سال 1953 انجام داد و از…

مجموعه‌ای از تصاویر عجیب و غریبی که در گوگل مپ و گوگل استریت دیده شده‌اند!

گوگل مپ بسیار کار راه‌انداز است و گوگل استریت اصلا اگر سرعت اینترنت اجازه بدهد، اجازه جهانگردی مجازی به ما می‌دهد.اما برخی اوقات اشخاص به صورت تصادفی و یا حین وب‌گردی‌های طولانی تصاویری در این سرویس‌های گوگل شکار کرده‌اند که بسیار بامزه…

داستان گنبد بتنی در جزایر مارشال که پر از زباله‌های مرگبار هسته‌ای است

یک گنبد بتنی یا اصطلاحا Runit Dome بین سال‌های 1977 و 1980 به منظور مهار زباله‌های رادیواکتیو حاصل از آزمایش‌های هسته‌ای جنگ سرد آمریکا ساخته شد. اما شروع به ترک خوردن کرده است.جزایر مارشال یک کشور جزیره‌ای زیبا است که در اقیانوس آرام…

زره نمادین فلزی پیچیده‌ برای گربه‌ها و موش‌ها – کار یک هنرمند باذوق!

دشمنی بین گربه‌ها و موش‌ها به قدمت تاریخ است. اگر قرار بود آنها مثل آدمیان در برابر هم صف‌آرایی کنند چه چیزهایی برای این نبرد می‌ساختند؟کار یک هنرمند کانادایی تقریباً در همین سمت و سو است. جف دی بوئر با الهام از فرهنگ‌های باستانی و…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.