شاید مک‌بوک ایر رتینا زیباترین لپ‌تاپ اپل باشد

0

ده سال پس از اینکه اپل اولین لپ‌تاپ مک‌بوک ایر خود را عرضه و جریان بازار را به نفع خود ساخت؛ حالا جدیدترین مک‌بوک ایر این شرکت رونمایی شده و یک لپ‌تاپ فوق‌العاده نازک، اقتصادی و شاید هم زیباترین آن‌ها است.

مک‌بوک ایر ۲۰۱۸ اپل از طراحی بدون حاشیه‌ای سود می‌برد و لبه‌های بسیار باریکی دارد؛ مجهز به سنسور Touch ID است و از صفحه‌نمایشی رتینا سود می‌برد.

این مشخصات و ویژگی‌ها مک‌بوک ایر جدید اپل را بسیار خواستنی کرده و همان‌ لپ‌تاپی شده که بسیاری از کاربران مک‌بوک انتظارش را داشتند.

بزرگ‌ترین ارتقای مک‌بوک ایر، صفحه‌نمایش ۱۳.۳ اینچ رتینا است. یعنی دقت تصویر در این لپ‌تاپ ۴ برابر مدل‌های پیشین شده است و بیش از ۴ میلیون پیکسل در یک صفحه‌نمایش نسبتا کوچک جمع شده‌اند.

این اتفاق باعث می‌شود ۴۸ درصد رنگ بیشتری داشته باشیم و متن و تصاویر واضح‌تر نشان داده شوند.

قاب مک‌بوک ایر هم نزدیک به ۵۰ درصد باریک‌تر شده است. البته، این قاب همانند آیفون ۱۰ اس، بسیار باریک نیست ولی نسبت به مدل‌های پیشین شاهد پیشرفت چشم‌گیری هستیم و زیبایی محصول را چند برابر کرده است.

در این وضعیت، کاربر با پولی که می‌دهد؛ صفحه‌نمایش بیشتری خریداری کرده است. طراحی بدون حاشیه باعث نازکی بیشتر لپ‌تاپ اپل هم شده است و شاهد ۱۰ درصد ضخامت کمتر هستیم. مک‌بوک ایر ۲۰۱۸ فقط ۱۵.۶ میلی‌متر ضخامت دارد.

وزن این لپ‌تاپ هم نزدیک به ۱.۲۵ کیلوگرم است و باز هم شاهد کاهش وزن یک چهارمی نسبت به آخرین مدل مک‌بوک ایر هستیم. خحم این دستگاه هم ۱۷ درصد کاهش پیدا کرده است.

پایان انتظار علاقه‌مندان مک‌بوک ایر

این لپ‌تاپ زیبا و شگفت‌انگیز اپل ۱۰۰ درصد از جنس آلومینیوم قابل بازیافت ساخته شده است و «سبزترین مک» اپل تا کنون است.

صفحه‌کلید مک‌بوک ایر ۲۰۱۸ با نور پس‌زمینه، از محکمی ۴ برابر مدل قبلی بهره می‌برد و در حالی‌که ترک‌پد Force Touch این دستگاه بیشتر از ۲۰ درصد کل صفحه‌کلید را اشغال می‌کند؛ از یک سنسور Touch ID نیز سود می‌برد.

در داخل این دستگاه هم از تراشه امنیتی T2 اپل به همراه کنترلر SSD استفاده شده است تا به امنیت بیشتری دست پیدا کنید و در رمزنگاری اطلاعات قدرت‌مندتر از هر لپ‌تاپ دیگری باشید.

بلندگوها ۲۵ درصد بلندتر از نسخه‌های قبلی هستند و یک آرایه سه میکروفونی جدید می‌تواند سیستم تسخیص صدای سیری را بهبود دهد.

از نظر سخت‌افزاری، دارای ۲ درگاه تاندربولت ۳ پردازنده‌های نسل هشتم و دو هسته‌ای اینتل است. البته، آخرین تراشه‌های گرافیکی اینتل نیز روی این لپ‌تاپ سوار شدند.

یکی دیگر از به‌روزرسانی‌های بزرگ مک‌بوک ایر جدید در بخش باتری دستگاه است. شما با یک بار شارژ می‌توانید ۱۳ ساعت عمر باتری داشته باشید.

مک‌بوک ایر رتینا با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قیمتی ۱۱۹۹ دلار دارد. پس هنوز یک مک رتینای اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه است.

اپل می‌گوید علاقه‌مندان می‌توانند از همین امروز، زیباترین لپ‌تاپ این شرکت را سفارش دهند و فروش رسمی در بازار از شروع هفته آینده آغاز خواهد شد.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

آینه‌ها در فیلم‌ها: فیلمسازها چگونه دوربین‌ها را موقع فیلمبرداری از آینه‌ها ناپدید می‌کنند؟!

هنگام تماشای فیلم، برخی از بینندگان دوست دارند به دنبال خطا‌هایی باشند، مانند یافتن شواهدی از دوربین‌ها و پرسنل ضبط فیلم یا بوم صدابرداری مشخص در یک صحنه و امثال آن. یکی از موقعیت‌های دشوار برای فیلمسازهای، زمانی است که یک صحنه شامل آینه‌ها…

اگر در این لحظات تاریخی حساس، شخصیت‌های مهم عکس سلفی می‌گرفتند

عکس سلفی به مفهوم کنونی آن مدت یک دهه است که مرسوم شده و به مفهوم گرفتن عکس آینه‌ای یا تکنیک‌های گرفتن عکس با شاتر زمان‌دار قدمت آن به زمان عکاسی برمی‌گردد.اما تصور کنید که در این لحظات مهم تاریخی، شخصیت‌ها دست به دوربین می‌شدند و به…

جشن ۷۵۰ سالگی برلین در آلمان شرقی و رژه رایانه‌های قابل حمل

در سال ۱۹۸۷، برلین ۷۵۰مین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت و شهر پر از هیجان بود. دولت کمونیستی آلمان شرقی، که در آن زمان بر نیمه شرقی شهر حکومت می‌کرد، می‌خواست این مناسبت را با رژه بزرگی که دستاورد‌های کشور را به نمایش می‌گذاشت، جشن بگیرد.…

چرا هنگامی که می‌خواهند عکسی از ما بگیرند، ناخودآگاه سرمان را کج می‌کنیم؟

وقتی در فیس بوک، اینستاگرام یا سایر سایت‌های رسانه اجتماعی پر از عکس هستیم، احتمالاً متوجه یک روند در زبان بدن کاربران خواهیم شد. هنگام عکس گرفتن و مواجهه با دوربین، برخی افراد به طور خودکار سر خود را به یک طرف خم می‌کنند. به نظر می‌رسد که…

سلاح‌های مخفی و شگفت‌انگیز آلمان نازی در طی جنگ جهانی دوم

در طول جنگ جهانی دوم، آلمان نازی سرمایه گذاری زیادی در تحقیق و توسعه تسلیحات مخفی انجام داد تا بتواند بر دشمنان خود برتری یابد. برخی از برجسته ترین سلاح های مخفی که توسط آلمانی ها ساخته شده اند عبارتند از:موشک V-2: V-2 اولین موشک…

10 شهید دنیای فناوری!

هر کدام از ابزارها و دستگاه‌هایی که ما در زندگی عادی خود از آنها استفاده می‌کنیم، ثمره تلاش‌های بی‌وقفه دانشمندان و افراد زیادی بوده‌اند. اگر فداکاری، ریسک‌پذیری، شهامت و ماجراجویی این افراد نبود، ما هیچ کدام از این فناوری‌ها و ابزارها را…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.