پیشنهادی برای هدایای تبلیغاتی؛ به جای سررسید، کتاب هدیه بدهیم

0

در ماه های منتهی به آخر سال، اغلب مدیران شرکت ها و موسسات برای تهیه هدایای تبلیغاتی نوروزی خود سراغ سررسید می روند. زیرا سررسید جزو اولین و سهل الوصول ترین گزینه هایی است که به ذهن می رسد. اما متاسفانه بسیاری از این سررسیدها بلااستفاده رها شده و تبدیل به زباله یا در بهترین حالت، کاغذ باطله می شوند، زیرا به دلیل وفور شرکت هایی که سالنامه اهدا می کنند، افراد هر ساله چند سررسید مختلف به دستشان رسیده و نهایتا از یکی از آنها استفاده می کنند. همچنین عمر سررسید، نهایتا یک سال بوده و با ورود به سال جدید، سررسیدهای قدیمی جای خود را به سررسیدهای جدیدتر می دهند. از طرفی برای تولید هر سررسید، مقدار زیادی کاغذ استفاده می شود و برای تهیه کاغذ نیز درختان زیادی قطع می شوند.

به طور کلی اینگونه می توان نتیجه گرفت که قراردادن سررسید در سبد هدایای تبلیغاتی، بیشتر به هدر دادن سرمایه، زمان و کاغذ (آسیب به محیط زیست) شبیه است. از طرفی همه می دانیم که اوضاع مطالعه در کشورمان بسیار وخیم است. می توانیم با هدیه دادن کتاب خوب به جای سررسید، یکدیگر را تشویق به مطالعه کرده و به اطرافیانمان «آگاهی» هدیه بدهیم. مقدار کاغذی که برای تهیه کتاب استفاده می شود در اکثر مواقع کمتر از سررسید بوده و طول عمر مفید یک کتاب خوب بسیار بیشتر از یک سال بوده و خواننده می تواند از مطالب مفید و آموزنده آن تا آخر عمر استفاده کرده و آن را به دیگران نیز انتقال دهد. همچنین کتاب، قابلیت امانت داده شدن را داشته و دست به دست بین افراد چرخیده و در بهترین و قابل مشاهده ترین بخش خانه یا محل کار نگه داری می شود.

جنبه های خوب «هدیه» کتاب بر کسی پوشیده نیست. حال اگر بتوان برای این هدیه، جنبه های «تبلیغاتی» مناسبی نیز در نظر گرفت، می توان آن را تبدیل به «بهترین هدیه تبلیغاتی» کرد. هدف هدایای تبلیغاتی، اثرگذاری بر ذهن و قلب مخاطب است. برای این منظور، باید هدیه تبلیغاتی دو ویژگی داشته باشد: ارزشمند باشد (مادی و معنوی) و به طرز هوشمندانه ای، یادآور شرکت اهداکننده آن باشد. کتاب مناسب، قابل ارزش گذاری نیست و اگه در چاپ آن یک یا چند مورد از آیتم های زیر لحاظ شود، برای همیشه یادآور هدیه دهنده خواهد بود:

  • درج مقدمه یا تقدیم نامه در ابتدای کتاب
  • درج معرفی شرکت/محصول در ابتدا یا انتهای کتاب
  • درج لوگو/تصویر/متن اختصاصی بر روی جلد کتاب(ها) و احیانا کاور و جعبه آنها

با این تفاسیر و با توجه به ویژگی های کتاب خوب و امکان سفارشی سازی و افزودن جنبه های تبلیغاتی به آن، می توان نتیجه گرفت که کتاب یک هدیه خلاقانه، خاص و ماندگار و یک تبلیغ اثربخش، متفاوت و فرهنگی است که باعث تمایز از رقبا و ماندگاری در ذهن و قلب مخاطب می شود. همچنین باعث ارتقاء مطالعه و کتابخوانی و نهایتا فرهنگ جامعه شده و نشان از تعهد اهداکننده آن به مسئولیت های اجتماعی و فرهنگی می باشد.

همچنین کتاب خوب، دارای پتانسیل زیادی برای قرار گرفتن در سبد هدایای تبلیغاتی مدیریتی است. زیرا علاوه بر کاربردی بودن و داشتن کیفیت و دوام بالا، دارای ارزش معنوی بسیار زیادی است که ارزش مادی هدیه را تحت الشعاع خود قرار می دهد.

نشر نوین که در حوزه چاپ و نشر کتاب های به روز و پرفروش مدیریت، کسب و کار، روانشناسی و موفقیت فعال است در سال های اخیر و در راستای کمپین «نه به سررسید»، تهیه پک هدایای تبلیغاتی سفارشی سازی شده برای شرکت ها و موسسات مختلف را مد نظر قرار داده است. برای آشنایی بیشتر با این طرح، می توانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

هدایای تبلیغاتی نشر نوین

دانلود کاتالوگ هدایای تبلیغاتی

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5