برترین اسمارت‌فون‌هایی که در دسامبر ۲۰۱۸ معرفی می‌شوند: از اوپو R17 Pro تا سامسونگ گلکسی A8s و دیگران

0

وارد آخرین ماه سال ۲۰۱۸ شدیم. اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار امسال معرفی شدند ولی هنوز دلایلی برای هیجان و انگیزه وجود دارد.

علاقه‌مندان دنیای موبایل می‌توانند همانند ماه‌های اکتبر و نوامبر، از ماه دسامبر هم لذت ببرند چون چندین اسمارت‌فون رده بالا و منحصربه‌فرد معرفی و عرضه می‌شود.

کاربرانی که دنبال گوشی‌های خاص و رده متوسط بازار هستند؛ قطعا باید ماه آخر سال را هم دنبال کنند. در ادامه، فهرستی از برترین معرفی‌های دسامبر ۲۰۱۸ برای شما گردآوری کردیم:

اوپو R17 Pro

سرانجام اوپو می‌خواهد گوشی‌های سری R خود را در هند معرفی کند. اولین گوشی این سری به نام R17 Pro در روز ۴ دسامبر در شهر بمبئی معرفی خواهد شد.

بزرگ‌ترین ویژگی اسمارت‌فون R17 Pro را می‌توان فناوری شارژ سریع SuperVOOC دانست. این گوشی در پنل پشتی از دوربینی سه‌گانه با دو دیافراگم سود می‌برد. حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برخی از مشخصات این اسمارت‌فون هستند.

سامسونگ گلکسی A8s

در‌حالی‌که طراحی ناچ جریان اصلی اسمارت‌فون‌های در سال ۲۰۱۸ بود؛ سامسونگ می‌خواهد آخرین گوشی خود در امسال را با یک ناچ متفاوت و بسیار کوچک عرضه کند.

اسمارت‌فون Galaxy A8s از نظر طراحی فوق‌العاده است و فقط از یک حرفه کوچک در صفحه‌نمایش برای عکاسی سلفی سود می‌برد. اولین اسمارت‌فونی است که از نمایشگرهای Infinity-O این شرکت استفاده می‌کند و حاشیه بسیار کمی دارد. گفته می‌شود سامسونگ از این زبان طراحی به طور گسترده‌ای در سال ۲۰۱۹ استفاده خواهد کرد.

هواوی نوا ۴

هنوز درباره جزییات و مشخصات گوشی گلکسی A8s سامسونگ مطمئن نیستیم. مثلا، نمی‌دانیم قطعا صفحه‌نمایش Infinity-O دارد یا خیر!

ولی هواوی در ۱۲ دسامبر اسمارت‌فون میان‌رده نوا ۴ خود را با صفحه‌نمایش Infinity-O و یک دروبین زیر نمایشگر معرفی می‌کند. بسیاری از مشخصات و طراحی نوا ۴ شبیه به گلکسی A8s سامسونگ است.

وان‌پلاس 6T McLaren Edition

شرکت وان‌پلاس در سال جاری دو گوشی وان‌پلاس ۶ و وان‌پلاس ۶ تی را معرفی کرد که جزو پرچم‌دارهای این شرکت و اندرویدی‌ها در سال ۲۰۱۸ بودند.

حالا برخی منابع چینی تایید کردند این شرکت یک نسخه ویژه از وان‌پلاس ۶ تی را طی رویدادی در ۱۱ دسامبر معرفی می‌کند. مکان این معرفی شهر لندن انگلیس عنوان شده است. وان‌پلاس رویداد دیگری در روز ۱۲ دسامبر در کشور هند دارد.

اسمارت‌فون وان‌پلاس ۶ تی نسخه مک‌لارن با ۱۰ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود تا اولین اسمارت‌فون دنیا با این میزان حجم رم باشد.

نوکیا ۸.۱

شرکت HMD Global پس از عرضه نوکیا X7، حالا دارد برای معرفی یک اسمارت‌فون میان‌رده در بازارهای جهانی آماده می‌شود.

نوکیا ۸.۱ از سیستم‌عامل اندروید وان بهره برده و به خاطر طراحی فوق‌العاده‌اش در معرض دید مردم است. نمایشگر ۶.۱۸ اینچی +Full HD، دوربین پشتی دوگانه، باتری نسبتا بزرگ ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی برخی از مشخصات جذاب نوکیا ۸.۱ هستند.

قرار است این اسمارت‌فون نوکیا در ۶ دسامبر معرفی شود.

میزو M16

شرکت میزو می‌خواهد پس از ۱۸ ماه با معرفی سه گوشی دوباره وارد بازار هند شود.

انتظار می‌رود این شرکت اسمارت‌فون‌های میزو M16، میزو M6T و میزو 16X را در این بازار معرفی کند.

میزو M16 یک پرچم‌دار این شرکت و برای رقابت با وان‌پلاس 6T است. گوشی میزو M6T یک اسمارت‌فون اقتصادی و 16X میان‌رده‌ای برای بازارهای هند در رقابت با گوشی‌های شیائومی است.

رویداد میزو ۵ دسامبر در کشور هند برگزار می‌شود.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

لوگو‌های جالب و دیدنی بر اساس ابرقهرمانان و تبهکاران محبوب که این طراح ایجاد کرده

طراح گرافیک، سرگئی کرمانوف، طرح‌های لوگوی برخی از محبوب‌ترین ابرقهرمانان، تبهکاران و دیگر شخصیت‌ها را ایجاد کرده که تایپوگرافی را به طرز شگفت‌آوری در خود جای داده‌اند.«برای من جالب بود که تصاویر شخصیت‌ها را با متن نوشته‌هایشان ترکیب…

Fotomat: یادآوری غرفه‌های پردازش عکس دهه 1980 آمریکا که با خودرو از کنار آنها می‌گذشتند و فیلم‌…

در دوران قبل از عکاسی دیجیتال و آپلود آسان عکس‌ها (در این دومی شک دارم که فعلا در ایران ساده باشد!)، یک راه حل جذاب و نوآورانه برای ظاهر کردن فیلم‌های آنالوگ وجود داشت:  Fotomat.در طول دهه 1980، این غرفه‌های پردازش عکس در سراسر آمریکا،…

عکس‌های قدیمی از کلاس‌های تایپ دهه 1950 تا 1970 – زمانی که تایپ یک مهارت پایه بود و چه بسا با…

در تاریخ آموزش آمریکا، در یک برهه دبیرستان‌های آمریکا برای آموزش یک مهارت ضروری برای ورود به دنیای مدرن تجهیز شدند: تایپ کردن. ظهور کلاس‌های تایپ در دبیرستان‌های ایالات متحده، فصلی جذاب در تاریخی آموزش بود.شروع  آموزش تایپ را می‌توان در…

شوخی‌های تصویری دانشگاهی – دوران عزیز پرمخاطره و گاه پرمشقت با بازدهی‌های نامعلوم

دوره دانشگاه و سختی تطابق‌های دانشجوهایی از طبقات مختلف اجتماعی و نواحی مختلف کشور و آمیزه جالب کنار هم قرار گرفتن آنها هر فعالیت عادی دیگر اجتماعی می‌شود مانند نگاه کردن به فوتبال و هر امتحان یا حتی کلاسی خاطره‌انگیز می‌شود.در اینجا…

روجلدهای خاطره‌انگیز مجموعه کتاب های طلایی که کودکی‌مان را رنگی می‌کردند!

عبدالرحیم جعفری، پایه گذار انتشارات امیرکبیر و کتاب های طلایی، است. او ۱۲ آبان ۱۲۹۸ در تهران زاده شد. عبدالرحیم جعفری در سال ۱۳۲۸ انتشارات امیرکبیر را پایه گذاشت. و در سال ۱۳۴۰ انتشار مجموعه ی کتابهای طلائی را آغاز کرد. کتابهای طلایی مجموعه…

نحوه تماشای فیلم ها و سریال های تلویزیونی مارول به ترتیب درست – یک فهرست جالب

خب، اول اصلا باید پاسخ بدهیم که چرا ممکن است کسی از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مارول لذت ببرد و عاشق‌شان باشد.من خودم اصلا دوست‌دار این فیلم‌ها نیستم. ولی خب مگر من عاشق ژانرهایی از سای فای نیستم و از اینکه بقیه این دنیاها را درک…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5