سامسونگ عصر جدیدی از اسمارت‌فون‌های تاشو را با همکاری شرکت‌های شیائومی و اوپو آغاز می‌کند

0

مدت‌ها است فقط درباره گوشی تاشوی گلکسی X سامسونگ شایعاتی می‌شنویم.

همین‌قدر می‌دانیم که این شرکت کره‌ای چندین سال است در حال کار روی طراحی و قابلیت‌های این گوشی است و می‌خواهد عصر جدیدی از اسمارت‌فون‌ها را با گلکسی X آغاز کند.

جدیدترین شنیده‌ها از آماده شدن سامسونگ برای رونمایی از این گوشی تاشوی انقلابی و پیشرفته در سال آینده است.

گفته می‌شود این گوشی آماده عرضه به بازار است و حتی چند ماه پیش در یک جلسه محرمانه رونمایی شد ولی هنوز آن کارایی و کیفیت مدنظر سامسونگ را ندارد. به همین دلیل، این شرکت تلاش می‌کند گلکسی X را با تاخیر روانه بازار کند.

خبرهای رسیده از دیگر شرکت‌های سازنده اسمارت‌فون، نشان می‌دهد رقبا هم برای عرضه یک اسمارت‌فون تاشو خیز برداشتند و شرکت‌هایی مانند شیائومی و اوپو تحرکاتی در بازار دارند.

در حالی که به نظر می‌رسد سامسونگ در حال عقب افتادن از آن‌ها است؛ سایت ETNews کره جنوبی گزارش داده سامسونگ می‌خواهد فناوری صفحه‌نمایش‌های تاشوی خود را در اختیار این شرکت‌ها قرار دهد.

این خبر نشان می‌دهد سامسونگ بیش از اینکه به فکر عرضه یک گوشی تاشوی جدید باشد؛ می‌خواهد خود را عرضه‌کننده برتر بازار نمایشگرهای انعطاف‌پذیر و تاشو معرفی کند.

هم خودت بفروش؛ هم سود رقبا را به جیب بزن

این سایت کره‌ای گزارش داده است دو شرکت شیائومی و اوپو در حال مذاکره با سامسونگ برای خرید و تامین صفحه‌نمایش‌های قابل انعطاف هستند.

اگر این معامله به نتیجه برسد؛ سامسونگ شروع به تولید نمایشگرهای تاشو برای این شرکت‌ها خواهد کرد. به علاوه، از این شانس برخوردار است که اسمارت‌فون گلکسی X را در یک بازار رقابتی و قوی‌تر رونمایی کند.

هر دو شرکت شیائومی و اوپو به عرضه سریع محصولات‌شان در بازار شهره هستند. پیش‌بینی می‌شود گوشی‌های تاشوی این شرکت‌ها زودتر از گلکسی X وارد بازار شود و حتی سامسونگ بتواند بازخوردهایی پیش از رونمایی داشته باشد.

در این صورت، سامسونگ می‌تواند هم از فروش گوشی‌های تاشوی رقبا سود ببرد و هم گوشی تاشوی انقلابی خود را در بازار به فروش برساند.

سایت شناخته شده SAMMobile هم در گزارشی، به این موضوع اشاره می‌کند که نسل بعدی اسمارت‌فون‌ها قابلیت تاشوی به داخل و بیرون را دارند. سامسونگ برای مدت زمان طولانی است دارد روی این ایده کار می‌کند و صفحه‌نمایش‌هایی برای پیاده‌سازی این قابلیت توسعه داده است.

گزارش سایت SAMMobile و سایت‌های دیگر نشان می‌دهد در آینده سامسونگ تنها بازیگر و رهبر بازار گوشی‌های تاشو خواهد بود و از این بازار سودی سرشار نصیب‌اش می‌شود چون تا کنون هنوز هیچ شرکتی نتوانسته‌ است گوشی تاشو با صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر این شرکت را بسازد.

چند سال پیش، سامسونگ عصر جدیدی در بازار اسمارت‌فون با ارایه فبلت‌ها آغاز کرد و حالا باز هم عصر جدیدی با اسمارت‌فون‌های تاشو رقم می‌زند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

همه چیز در مورد رمان رابینسون کروزوئه، نوشته دانیل دفو + روجلدهای خاطره‌انگیز این کتاب

رابینسون کروزوئه رمانی نوشته دانیل دفو است که اولین بار در سال 1719 منتشر شد. این رمان داستان مرد جوانی به نام رابینسون کروزوئه را روایت می‌کند که بر خلاف میل خانواده‌اش راهی دریا می‌شود و در جزیره‌ای متروک در سواحل آمریکای جنوبی غرق…

اگر عاشق یک فیلم بودید و با بودجه کافی یک اتاق خوب در سبک و سیاق آن فیلم می‌ساختید

ما اگر خیلی عاشق یک فیلمی باشیمِ پوستری چاپ می‌کنیم و بالای سرمان می‌زنیم و هر روز نگاهی به آن می‌اندازیم یا مقاله‌ای در موردش می‌نویسم.اما فراتر از آن اگر قرار بود، اتاق خواب یا اتاق هتلی به سبک یک فیلم بسازیمِ چطور از آب درمی‌آمد.…

مجموعه دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده را با هم مرور کنیم

هر چقدر عکس‌های تاریخی را با هم مرور کنیم، کم است. همان طور که قبلا هم نوشته بودم احتمالا بیشتر این عکس‌ها اگر در دوره خود در نشریه‌ای منتشر می‌شدند، خیلی عادی به نظر می‌رسیدند، اما حالا بعد از گذشت دهه‌ها یا حدود یک قرن، برای ما عجیب و…

تصور کنید که این شخصیت‌های مشهور سینمایی توسط بازیگر مشهور دیگری بازی می‌شدند – پاسخ میدجرنی

در حاشیه فیلم‌های بزرگ همیشه می‌خوانیم که قرار بوده که نقص اصلی یا یک نقش فرعی مهم را کس دیگری بازی کند و آن بازیگر به سبب اینکه فیلم را کم‌اهمیت تلقی کرده یا درگیر پروژه دیگری بوده یا مثلا دست‌آخر ترجیح کارگردان، هرگز به نقش رسیده است.…

یادآوری داستان تصویر تولیدشده زنی که در اینترنت وحشت آفرید و تفسیر کنونی آن ماجرا در عصر انفجار…

او در جایی بیرون است و در جهان موازی احتمالا به کمین شما نشسته. تنها کاری که باید انجام دهید تا او را به وجود بیاورید این است که دستور درست را در یک تولید‌کننده تصویر هوش مصنوعی تایپ کنید!مانند یک طلسم دیجیتالی، کلمات شما مانند یک «ورد…

برای جبران خطرات سلامتی ناشی از نشستن در طول روز وجود باید تحرک متناوب انجام بدهید. اما هر چند دقیقه…

برای کاهش اثرات مضر نشستن بر سلامتی، هر نیم ساعت یکبار 5 دقیقه پیاده روی سبک داشته باشید. این یافته کلیدی مطالعه جدیدی است که در مجله Medicine & Science in Sports & Exercise منتشر شده است.محققان نوشته‌اند:«ما از 11 فرد سالم…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.