ویژگی های یک کوله پشتی مناسب برای سفر

0

رپورتاژ

اگر اهل طبیعت گردی هستید نیازمند کوله پشتی می باشید. زمانی که شما می خواهید به کوهنوردی روی بیاورید اولین چیزی که به ذهن شما خطور می کند تهیه وسایل و لوازم آن می باشد. برای اینکار شما نیازمند خرید یک سری لباس و یک کوله پشتی کوهنوردی مناسب هستید. کوله ها انواع مختلفی دارند که شما می بایست برای خرید دقت لازم را به عمل آورید. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد ویژگی های یک کوله پشتی مناسب برای سفر نکات مفیدی را بیان کنیم.

کوله پشتی های ۱ تا ۳ روزه 30 تا 50 لیتری

شما اگر قصد سفرهایی را دارید که در تورهای مختلف یک تا سه روز انجام می شود نیازمند کوله پشتی هایی هستید که بین 30 تا 50 لیتر داشته باشند. این کوله پشتی ها به دلیل وزن سبک و جثه کوچکی که دارند برای این امر مناسب است. شما به کمک این کوله پشتی ها می توانید به راحتی برنامه ریزی دقیقی داشته باشید و از سفر خود لذت ببرید.

کوله پشتی های ۳ تا ۵ روزه 50 تا 80 لیتری

معروف ترین و پرفروشترین کوله پشتی هایی که وجود دارد از همین نوع می باشد. شما می توانید این نوع کوله پشتی ها را برای سفرهای 3 تا 5 روزه استفاده کنید. این کوله پشتی ها دارای ظرفیت 50 تا 80 لیتر نی باشد. در واقع سایز این نوع از کوله پشتی ها متوسط می باشد که شما می توانید به راحتی لوازم مورد نیاز خود را در آن حمل کنید. کسانی که طبیعت گردی متوسطی دارند انتخاب شان این نوع از کوله پشتی ها می باشد.

کوله پشتی های بیشتر از ۵ روز 70 لیتری به بالا

بزرگ ترین نوع کوله پشتی ها می باشند که برای سفرهای ذکر شده در زیر مناسب است:

اگر بخواهید در فصل سرد زمستان مسیرهایی را بروید که بیشتر از یک شب هستند و شما نیاز به لوازم گرم زیادی دارید می توانید از این نوع کوله پشتی های استفاده کنید.

اگر قصد سفرهای تابستانی را دارید که در روزهای بالا زیادی قرار است انجام پذیرد و نیازمند حمل آب و غذا هستید این نوع کوله پشتی ها مناسب می باشد.

اگر قصد سفری را دارید که کودک همراه شما می باشد این نوع کوله پشتی ها مناسب می باشد چرا که کودکان نیازمند لوازم زیادی هستند.

ویژگی های کوله پشتی مناسب برای سفر

قاب پشت کوله

قاب داخلی کوله پشتی ها باید از جنس مناسبی باشند تا باعث حفظ تعادل شما شوند. شما اگر کوله پشتی را خریداری کنید که دارای قاب نامناسب باشد قطعا باعث عدم تعادل شما می شود. وزن کوله پشتی باید به صورت درست بر روی تمام بدن شما تقسیم شود.

برای قاب های خارجی شما زمانی به جنس مناسب آن نیاز پیدا می کنید که قصد داشته باشید جسمی سنگین را با خود حمل کنید. اگر مثلا قایق سوار هستید و می خواهید قایق را تا دریاچه حمل کنید نیازمند این نوع از کوله پشتی ها هستید.

برخی کوله ها نیز بدون قاب می باشد که برای طبیعت گردی سریع مفید است.

کوله پشتی مناسب برای سفر

تهویه

کوله پشتی هایی که دارای تهویه مناسب باشند باعث می شوند تا شما زیاد عرق نکنید. شما می توانید این نوع کوله پشتی ها را به مدت طولانی حمل کنید. مخصوصا برای فصل تابستان که دمای هوا زیاد می باشد شما می توانید با این نوع از کوله پشتی ها به راحتی پیاده روی کنید. پس در هنگام خرید به تهویه دقت کنید.

راه های دسترسی به وسایل داخل کوله پشتی

شما می بایست کوله پشتی هایی را تهیه کنید که به راحتی بتوانید از بالا به تمامی لوازم موجود در کوله دسترسی داشته باشید. برخی کوله پشتی ها نیز دارای زیپ های میانی می باشند که باعث می شوند تا شما دسترسی میانی راحت تری به لوازم موجود در کوله پشتی داشته باشید.

روکش ضد آب کوله

این نوع از کوله پشتی ها زمانی مناسب است که شما قصد سفر به مسیرهایی را دارید که احتمال بارش باران یا برف وجود دارد. طبیعت گردان معمولا به سراغ این نوع کوله پشتی ها می روند چرا که روکش ضد آب دارد و برای هوای بارانی و برفی مناسب است.

جیب های کوله پشتی

اکثر کوله پشتی ها دارای جیب های کناری هستند که برای نگهداری بطری آب و لوازمی که دسترسی سریعی می خواهند مناسب است. برخی دیگر نیز دارای جیب های بسیار کوچک می باشند که برای قرار دادن تنقلات و تلفن همراه مناسب است.

برای خرید کوله پشتی و ساک ورزشی و چمدان مسافرتی های متنوع و مختلف می توانید به وب سایت www.123kif.shop  مراجعه کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5