4 برند قدرتمند تولید کننده بهترین سمعک برای کودکان

0

رپورتاژ

بسیاری از کودکان   و نوجوانان در سراسر جهان هستند که به انواع  بیماری های شنوایی مبتلا هستند و تحقیقات نشان داده است که استفاده از سمعک برای کودکان می تواند در رشد آنها کمک زیادی بکند. برای کودکان و نوجوانان مبتلا به کم شنوایی، تشخیص مهم ترین قدم در راه درمان کم شنوایی است    به ویژه برای کودکان خردسالی که هنوز در حال یادگیری گفتار هستند این اقدام می تواند اقدام بسیار مهمی برای رشد گفتاری و شنوایی آن ها است. این به آن دلیل است که  شنوایی برای رشد زبان و مهارت های اجتماعی کودک بسیار حائز اهمیت است و هرچقدر که کودک بتواند به راحتی صداهای اطراف خود را بهتر درک کند و بشنود راحت تر می تواند رشد کند. برای کودکان خردسال، به تعویق انداختن درمان برای چند هفته یا چند ماه می تواند تأثیر زیادی بر رشد آنها داشته باشد. عدم درمان کم شنوایی می تواند منجر به احساس انزوا و گوشه گیری کودکان شود و از دستیابی آنها به پتانسیل کامل خود جلوگیری کند.

سمعک یا کاشت حلزون؛ کدامیک؟

نوع درمانی که برای کودکان توسط پزشکان انجام و تجویز می شود با نوع و ماهیت کم شنوایی آنها ارتباط دارد، ممکن است برای برخی کودکان عمل جراحی منجر به بازگشت شنوایی آنها شود و برای برخی دیگر نیز استفاده از سمعک می تواند بهترین و مناسب ترین اقدام در این جهت باشد کودکان مبتلا به کم شنوایی مداوم از سمعک بهره مند خواهند شد. افراد مبتلا به کم شنوایی حسی-عصبی بسته به میزان کم شنوایی خود می توانند از سمعک و کاشت حلزون بهره ببرند.

هنگام تشخیص بیماری های کم شنوایی پزشک ممکن است توصیه کند که کودکان از سمعک استفاده کنند، به خصوص اگر کم شنوایی خفیف تا شدید داشته باشند و توانایی مناسبی برای درک گفتار داشته باشند.متخصصان به دقت توانایی های شنوایی کودک را با استفاده از تست های مختلف شنوایی ردیابی  می کنند که آیا از استفاده از سمعک سود می برند یا خیر. اگر اینها بی اثر باشند، یک متخصص و جراح ممکن است کاشت حلزون را توصیه کند.

بهترین سمعک برای کودکان چه ویژگی هایی دارد؟

سمعک دستگاهی  است که با باتری کار میکند و این دستگاه ها درون خود میکروفونی دارد که می تواند صدا را به خوبی منتقل کندسمعک هایی که امروزه برای کودکان تولید می شود بسیار  مدرن طراحی شده است برخی از سمعک هایی که به آنها سمعک های پشت گوشی می گویند برای کودکان مناسب بوده و البته سمعک های داخل گوشی می تواند گزینه خوبی برای آنها باشد.

همانطور که قرار است سمعک کودکان  شنوایی را به آنها برگرداند باید اعتماد به نفس او را نیز تقویت کرده و او  را برای زندگی توانمند کند. سمعک هایی که مناسب کودکان تولید  می شود باید مقاوم در برابر آب گرد و غبار و در برابر ضربه مقاومت کند. از مهم ترین ویژگی هایی که می توان برای این مدل سمعک ها متصور شد این است که باید این دستگاه ها قابلیت کنترل از راه دور، درب باتری ضدضربه و ایمن برای آنها باشد.

بسیاری از سمعک هایی که امروز توسط کمپانی های بزرگ تولید می شوند قابلیت های هوشمند سازی فراوانی دارند کودکان می توانند به راحتی با استفاده از این سمعک ها به وسایل هوشمند دیگر متصل شوند و با محیط پیرامون خود ارتباط برقرار کنند.

معرفی بهترین سمعک برای کودکان

همانطور که کفتیم کمپانی های بزرگی هستند که امروزه همراه و همگام با تکنولوژی جلو رفته اند و با استفاده از فن آوری های جدید سمعک هایی با قابلیت هایی بسیار فراوان تولید می کنند. در گذشته شاید تنها سمعک های آنالوگ بوده اند که برای افراد تجویز می شدند اما امروزه هر برندی سمعک هایی بسیار با کیفیت تولید می کند که این دستگاه ها هم برای سالمندان مناسب و هم برای کودکان در ادامه به معرفی چند مدل از این سمعک ها می پردازیم.

فوناک

یکی از برندهای بسیار معتبر و پر قدرت در زمینه تولید انواع سمعک و وسایل کمک شنوایی کمپانی فوناک می باشد، این دستگاه ها سمعک های  ممتازی هستند و به عنوان بهترین سمعک  برای کودکان معرفی می شوند  که مخصوص کودکانی که تازه قرار است حرکت کنند طراحی و تولید شده اند. این سمعک ها  در چهار مدل قوی و طیف وسیعی از رنگ‌های سرگرم‌کننده و ترکیبی موجود است. ورودی صدای واضح آن توانایی درک صداها را در کودکان افزایش داده و چراغ های تعبیه شده  خارجی به والدین  کودکان هنگام فعال شدن برنامه ها یا اتمام باتری هشدار های لازم را می دهند.

ری ساند

سمعک های ری ساند که جزو سمعک های پشت گوشی ای هستند که می تواند مناسب کودکان کم شنوا باشند این سمعک درعین حال که از رنگ ها و طرح های مختلفی بهره می برد در طراح وساخت نیز از فناوری نانو استفاد هشده است که می تواند از رطوبت و جرم های موجود در گوش محافظت شود. برروی این سمع ها چراغ های هشدار دهنده عمر باتری وجود دارد و در کنار این دستگاه ها نیز می توانید وسایل و لوازم جانی مختلفی را ببینید که می تواند به فرزند و کودک شما کمک کند.

زیمنس

سمعک زیمنس که در گذشته با همین اسم و امروز با نام سیگنیا محصولات کم شنوایی خود را به افراد کم شنوا عرضه می کند تولید کننده یکی از بهترین سمعک ها برای کودکان است. این برند تولید کننده انواع سمعک داخل گوشی که میتواند مناسب نوجوانان باشد را تولید می کند.

استارکی

برند استارکی یک تیم مخصوص برای اطفال و کودکان دارد که با شناسایی درست ویژگی ها و مشکلات کودکان کم شنوا می تواند بهترین سمعک برای کودکان را تولید و به آنها عرضه کنند. این کمپانی سمع ها را در اناوع قالب ها و و رنگ های ختلف مانند رقبای دیگر خود تولید می کند که بتواند نیاز کودکان واجد و کاندیدای دریافت سمعک را برطرف سازند.

راهنمای خرید سمعک کودکان

استاندازد کلی برای خرید سمعک این گونه است که سازمان غذا و دارو دستور  العملی را  در این رابطه تهیه کرده و باید افراد  زیر 18 سالی که نیاز به تهیه سمعک دارند ابتدا باید مورد ارزیابی پزشکی  قرار گرفته تا بهترین دستگاه را برای بهبود شنوایی آنها انتخاب شود.

همانطور که گفتیم سمعک ها به واسطه تکنولوژی های پیشرفته و مختلفی که دارند ممکن است دارای قیمت های مختلفی نیز باشند و به طور کلی همین عوامل و ویژگی ها است که موجبمیشود یک سمعک از سمعک دیگر گران تر تمام می شود. اما نکته ای که این وسط وجود دارد این است که برای تهیه این دستگاه ها بهتر است نگران هزینه خرید سمعک برای کودکان خود نباشید زیرا قیمت های متنوعی برای آنها وجود دارد و نکته دیگر این است که می توانید از بیمه سمعک استفاده کنید و دستگاه کمک شنوایی مرود نیاز برای فرزند خود را تهیه کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.